Bed SOS reviews

Bed SOS reviews

Good
8.2
from 0 - 10
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review company
221 Trustpilot review(s)
|
Latest review
ShowHide Rating distribution
Rating distribution

Reviews

About

trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Super bed

King size bed arrived the day after it was ordered - Firday. Easy to construct and looks superb. Sadly the mattress did not accompany the bed but arrived on the Monday after a quick e.mail and phone call to the supplier. No harm done!
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Great product, service and value for money

Ordered a solid wood wardrobe for one of children. It was already good value but I got a further discount using a voucher code. The flat packs were delivered promptly exactly when we were told they would be and were easy to put together. It's really good quality. Very pleased. Can't fault the whole experience.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Excellent service an fast delivery

I am 100% happy with the purchase of my Real Leather Bed was delivered quickly and is of high quality.

The communication is excellent and I missed my delivery initially however when I rang the mobile number that had the deport details on the delivery driver kindly brought it back.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Easy to order and super fast delivery

Very easy to order and easy financing options. Mattress arrived exactly when specified and easy no hassle buy.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Appauling to deal with rude staff

Get a phone call the day before delivery to say the bed we have ordered isn't in. Was for my son so we knew he would be really upset, they offered a new one but as I was discussing this with someone my end the woman cancelled my order. When trying to reorder she wouldn't do it called me rude and was awful to deal with. Ended up racing to a well known bed shop to buy a bed.
bedsos.co.uk

Reply from bedsos.co.uk

Hi,

Looking in to your order BS3287, I can see notes to state that you were abusive down the phone to our member of staff. Our member of staff advised you that if you carried on being abusive, she would have no alternative but to terminate your call.

You then stated that you should have been informed sooner of the situation regarding the bed. The member of staff advised you that as the order was placed on 21st February 2014 at 9:03 pm, the soonest anybody would advise you of the situation would have been the Monday (which is what we did). The reason for this was explained on the phone - we are not open at 9.03pm, and we are not open over the weekend. We work office ours, Monday-Friday. We offered you an alternative bed, which was usually more expensive, however we were willing to honour the price due to the inconvenience caused by ourselves. We apologised for the situation, yet you were still unhappy and irate.

At this point, you told the other person present at your end to, "Get the phone off me, this woman is doing my f***ing head in!" The other woman then came on the phone and stated that you wanted us to cancel/ refund the order, and that you were going to buy from elsewhere. The phone was then cut off at your end. The member of staff then advised myself of the situation and I stated that seen as though the customer requested us to cancel the order, we will cancel the order and issue a refund.

The order was then cancelled and a full refund was issued. You then called back after the refund was issued, and requested us to send out the alternative bed. You were advised that the refund had been issued and that the order had been cancelled, and was irreversible. You were, again, unhappy about this and began with abuse again. The member of staff who dealt with your call was the same member of staff who initially dealt with the situation. You then advised her you wanted to speak to the manager. She advised you that she was the manager. You then stated that she should 'look for another job'. The member of staff then advised you that she was terminating the call. The call was then terminated, as our staff will not tolerate abusive behaviour.

On behalf of Bed SOS, I would like to apologise for the inconvenience caused to yourself.

Kind regards,
Daniel
(Managing Director)
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Wrong parts

The bed arrived within the time slot but when my husband began to assemble the bed he found the legs were too small, which left them dangling, leaving no support to hold up the main centre piece of the bed!
bedsos.co.uk

Reply from bedsos.co.uk

Hi Linda,

After speaking to you on the phone and requesting photo evidence of the problem, we have had no further correspondence from yourself. We advised that we would need to see photo evidence of the gap, as this may pin point an error in the assembly of the bed - or show a manufacturing fault. We advised that once this was received, should there be a manufacturing fault, Time Living would send out replacement parts immediately.

Unfortunately, we have had no further correspondence from yourself. We have contacted you on numerous occasions and we have left you at least two voicemail messages, for which we have received no response. We would appreciate if you could contact our team so that this issue can be rectified. Please contact Eleanor directly on: 01325 353 253, and she will deal with the issue immediately.

If we have not received any response from yourself in the near future regarding this matter, we will have no alternative but to assume that the gap disappeared once the weight of the mattress was added to the frame of the bed - which is normal. We look forward to hearing from you at your nearest convenience.

Kind regards,
Danny
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

1st class

Great service, fantastic price, good product and delivered as described.
bedsos.co.uk

Reply from bedsos.co.uk

Hi Alex,

Brilliant! We are so pleased with your comment. Glad you like your goods and had a pleasant shopping experience with us.

Many thanks,
Danny
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Efficient service, no dramas!

Would recommend these guys!
bedsos.co.uk

Reply from bedsos.co.uk

Hi M Fitzpatrick,

Many thanks for your review. We love the fact you would recommend us.

Many thanks,
Danny
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

You get what you pay for!

The bed arrived as expected, although a couple of bolts were missing and the manufacturer wasn't particularly helpful about replacing. Staff at BedSOS were all very polite and efficient though.

Bed is okay. Not the best quality but it's alright.... as the heading says, you get what you pay for!
bedsos.co.uk

Reply from bedsos.co.uk

Hi SJH1,

We have looked in to this issue, and we can see the notes within your order regarding the bolts issues. We have had serious words with Emporia Beds regarding this issue, as they initially stated the bolts were sent out for delivery in time for Xmas. We have been informed that issues like this will not occur again.

As a good will gesture, we issued you a £30.00 partial refund. We admit that the manufacturer was not particularly helpful in this matter, yet we take responsibility for this as you are our customer. Hopefully the £30.00 partial refund enabled you to purchase the bolts required from your local hardware store.

We apologise for the inconvenience this issue caused you. We will put your points across to Emporia Beds regarding their lack of commitment in this issue.

Kind regards,
Danny
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Highly recommended - Great quality service and product!

Products arrived on time, complete and without any damage.
I bought a bunk bed for my kids and the instructions were clear and easy to follow. I hate DIY but have to admit that this was a relatively pain-free and straight forward experience.
Bed SOS does exactly what it says 'on the tin' and I highly recommend them.
bedsos.co.uk

Reply from bedsos.co.uk

Hi Akin O,

That's great news! Glad you found your LPD Bunk Bed easy to put together. We are thrilled that you had a pain-free and straight forward shopping experience with us. Many thanks for your comments.

Kind regards,
Danny
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Great product and excellent customer service - delay in delivery but this was due to the courier

The bed itself is excellent - there was a problem with delivery due to the courier but the bedsos team were very helpful in resolving the issue and were extremely friendly and courteous.
bedsos.co.uk

Reply from bedsos.co.uk

Hi Antony,

Apologies for the issue regarding your delivery. We have made the courier aware that these issues should not be occurring, and there is no excuse for inconveniencing our customers. On a positive note, we are thrilled that you like your bed, and I will reiterate your comments back to our Bed SOS team.

Many thanks,
Danny
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Quick and efficient service for a great bed frame, many thanks

Quick and efficient service for a great bed frame, many thanks
bedsos.co.uk

Reply from bedsos.co.uk

Hi A J Harris,

That's great news. We are so pleased with your positive comments. Many thanks for the feedback.

Kind regards,
Danny
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Outstanding customer service

The headboard arrived on time but due to a mix up at the factory, it was not the model I had ordered. My email request for a telephone call to resolve this was actioned the next day, and the right one I had ordered was delivered the following day (when the othe one was collected by the same courier). All very painless and efficient!
Very pleased with the quality and finish of this headboard. I would buy from this company again.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Excellent

After five months of receiving damaged parts, (from a well known bed shop chain) then the bolts not threading into the corresponding holes and having to sleep on my bedroom floor for all this time, it was a very pleasant surprise to order my new bedframe from Bed SOS on a Monday, it was delivered as arranged on the Wednesday, easy to assemble and I was sleeping in Luxury by the weekend!
The frame itself is elegant and sturdy and excellent value.
Thank you for restoring my faith in customer service.
bedsos.co.uk

Reply from bedsos.co.uk

Hi Karen,

This is great news. I have just looked in to your order and I must say, you picked a lovely bed frame from the Time Living Collection. We are so pleased you had such a great experience ordering online, and that your goods arrived on time - as scheduled. I will ensure the Bed SOS team are aware that you received such great customer service, etc.

Many thanks,
Danny
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

next day delivery :-)

can't be more happy
bedsos.co.uk

Reply from bedsos.co.uk

Hi Jay D,

That's brilliant news! We are so pleased you had such a faultless shopping experience with us. Many thanks for the 5 Star review.

Kind regards,
Danny
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Smooth transaction - excellent customer sevice and brilliant value for money!!

As my 'opinion in one sentence' above.....
bedsos.co.uk

Reply from bedsos.co.uk

Hi Simon,

That's brilliant news. Many thanks for your 5 Star review. I will ensure the Bed SOS customer service team are aware of your comments. Many thanks.

Kind regards,
Danny
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

great product and will buy from again

Great service. Very happy with our bed frame. Customer service was excellent over a small problem we had which was resolved efficiently.
bedsos.co.uk

Reply from bedsos.co.uk

Hi Mark,

Thanks for the 5 Star review. I have looked in to your order and I can see numerous notes from our team member, Eleanor, and it seems she wasted no time in resolving the issue. Glad we got to the bottom of it, and the issue was resolved efficiently.

Many thanks,
Danny
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Websie stock not updated.

Ordered a bed. Order was processes. Next day found out the item was actually out of stock. At least refund was quick.
bedsos.co.uk

Reply from bedsos.co.uk

Hi J____,

I have looked in to your order and can see that the order was placed at 8:37pm. Unfortunately we do not have staff in at this hour, as we close after 5pm. The order was not processed until the following morning. Looking at the notes, Eleanor informed you of the issue at 8:21am, which is well before our 9am opening time. A refund was issued on the same day, minimising further inconveniences to yourself.

Our stock is checked regularly, however on this occasion there seems to have been a human error, and the stock for the product you ordered was not removed from our website - which is why the error occurred.

We apologise for any inconvenience caused.

Kind regards,
Danny
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Ordered Thursday, great night's sleep Friday!

I bought a bed from here after searching around locally and on the web. Spoke to a lovely lady on the phone to check stock levels and placed my order. Everything arrived the next day as promised. Very satisfied and would recommend BedSOS.
bedsos.co.uk

Reply from bedsos.co.uk

Hi Steve,

I have looked in to your order and praised the member of staff who you spoke to. We are so pleased that you had such a hassle free experience with Bed SOS. Many thanks for your positive comments.

Kind regards,
Danny

bedsos.co.uk Details

About Bed SOS

Bed SOS is the UK’s leading supplier of beds and mattresses. All our beds and mattresses are in stock in the UK so we can offer free next working day delivery unlike our competitors. We stock cheap beds, leather beds, faux leather beds, metal beds, bunk beds, wooden beds, storage beds, children beds, single beds, small double beds, double beds, king size beds, super king size beds, sprung mattresses, memory foam mattresses and much more. We offer free next working day delivery to UK mainland only. All beds and mattresses sold via Bed SOS comply with UK Safety regulations and are covered with the relevant manufacturer’s warranty. As well as our extensive product range and unbelievable customer service skills Bed SOS will not be beaten on price and we will match any price for the same product. For further information please visit us at www.bedsos.co.uk

Visit Bed SOS

Contact information

Call us on: 0844 357 0428
We live here: 51 Coniscliffe Road
DL3 7EN Darlington
United Kingdom

Category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot is committed to ensuring better online shopping experiences for everyone, which means we work hard to fight fake reviews. Find out more.

If you notice fake reviews on this company profile, we want to hear about it. Please contact Trustpilot here.

Trustpilot Subscriber

This company subscribes to Trustpilot Business services. Read more about our services for companies here.

No companies can delete or otherwise censor reviews.