Bitcoin Nordic reviews

Bitcoin Nordic reviews

Good
8.6

Super som altid !

Jeg har handlet en del gange hos BTC-Nordic og jeg må indrømme der altid er en hurtig og effektiv support til stede . Det har altid gået hurtigt fra da jeg sætter penge ind i nordea på vesterport til jeg modtager dem i min btc wallet.

De skuffer aldrig! Anbefaler dem stærkt.

Thanks once again!
/Milo Ki

Det virker upåklageligt !

Overførte pengene via bank transfer, modtog de bestilte bitcoins dagen efter.

Vil helt klart anbefale denne side !

Bank Transfer virker fremragende

Benyttede Bank Transfer og valgte "sammedags-overførsel" før kl.11.30. Havde BTC fem timer senere... Virkede efter alt forventning...

Worked

Was delivered on time, a little bit slower than I would like but as promised. Would use again, thanks

Hello Derek

Your payment was received March 20, 3.37PM GMT. Your coupon was delivered to you by e-mail on March 21, 6.07AM GMT, well within 24 hours as promised.

Thank you for using Bitcoin Nordic.

Fungerede fuldstændigt som lovet

Utrolig hurtig service, overførte penge, fik BTC retur indenfor ganske få timer. Eneste negative er 5% i gebyr, men det er jo ikke dyrere end hvad pengeinstitutterne tager, og tror ikke der pt. er billigere alternativer i DK. Kan klart anbefales.

Ikke noget at sætte en finger på...

Uden først at have kontaktet Bit Coin Nordic gik jeg ind på hjemmesiden og bestilte, overførte via netbank, og havde min bitcoin indenfor 15 timer. Det kan man vidst ikke klage over. Det vil også være her jeg handler næste gang.

Det kører som skidt fra en spædekalv

Super effektivt, har handlet flere gange uden problemer af nogen art.

Fantastisk service!

Jeg har svært ved at sætte et finger på noget her. Jeg skrev til Bitcoin Nordic om formiddagen, gik i banken en time senere, og ca. 5 timer efter var der indsat bitcoins på min konto. Det var en super hurtig service, som på trods af at være en lille bitte smule dyrere end andre, er det hele værd. Jeg vil ikke tøve med at benytte mig af Bitcoin Nordic en anden gang! Kan varmt anbefales!

I like Bitcoin Nordic

Have been using Bitcoin Nordic since 2012, and have always experienced great service, reasonable prices, and reliable and fast transfers.

Helt perfekt!

Modtog mine Bitcoins morgenen efter jeg havde bestilt og alt var perfekt.
Der kan ikke klages over noget!

Super nemt men ikke helt gennemskueligt

Jeg fortog et lille køb så jeg kunne teste Bitcoin universet. Det som jeg syntes er svært at gennemskue er hvad jeg køber bitcoinsene til. BitCoinNordic fortæller godt nok at det kan ikke med nuværende løsning de arbejder med så som kunde er informeret om dette inden jeg køber.

Men skulle min oplevelse blive beder så vil jeg gerne på forhånd vide hvad jeg køber og sælger til når jeg laver min bestilling.

Ingen klager her. Perfekt levering indtilvidere

Har to gange købt igennem bitcoinnordic. Har overhovedet ingen klager, de to gange jeg har bestilt har været om aften. Næsten dag inden kl. 12 har jeg haft mine bitcoin. Selvom de skrive der kan gå to dage.Så indtilvidere er jeg ovenud tilfreds. Også er det også utroligt nemt. Det er også et stort plus. Så helt thumps op herfra.

Dårlig leveringstid

jeg havde bestilt bitcoins ved og betale kontant i nordea. De lover de kommer samme dag, men det gjorde de så ikke. Synes det er skidt når man lover det.

Jeres system med danskebank før var bedre.

Hej Johnny

Vi beklager, at du først modtog bitcoins næste formiddag. Det sker ikke normalt. Skriv ind til os på https://bitcoinnordic.com/contact/ ved dit næste køb, så får du det uden vores normale 4.9% provision.

Tak for handlen.

- Bitcoin Nordic

Skiller mig ud

Jeg er fuld tilfreds med handlen :) Jeg kunne dog godt tænke mig at der var mulighed for direkte bankoverførsel af et lidt højere beløb end 1500 kr, men regner med at der er en god grund til denne grænse.

Nemt og forholdvis hurtigt.

Det er desværre ikke så nemt at anskaffe bitcoins, men Bitcoinnordic er helt sikkert de nemmeste i norden og nok de nemmeste vi dansker kan benytte.

Har brugt dem over 4 omgange og har fået bitcoins samme dag ;)

Så 5 stjerner her fra! :D

Trust the Danish dudes!

I have traded with them before and I finally got around to writing a review.
They are fast, honest and legitamite! I trust these people blindfolded.

Super!

Glimrende service. Hurtig selv ved bank transfer.

Dårligt system, vil aldrig bruge igen

Fantastisk dårligt designet bankoverførselssytem, hvor du ingen mulighed har for at vide, hvilken pris du handler til. Bitcoin Nordic ved det godt selv. De skriver i deres betingelser, de bruger den pris der er, når handlen går igennem, og det kan være alt mellem 0-2 dage. Da bitcoins falder og stige med hundredvis af kroner om dagen, har Bitcoinnordic frataget forburgeren mest mulig kontrol fra handlen. Hvorfor skal der gå flere dage med at handle med en komplet digital vare? Fremover vil jeg overføre penge til et bitcoin exchange med SEPA-overførsel og handle derfra, hvor handlen sker instant.

Hej Kasper

Hvis du laver en kontant indbetaling til os, får du altid bitcoins samme dag. Vi arbejder desuden på at introducere nye betalingskanaler, hvor du vil kunne få bitcoins på få minutter.

Mvh
Bitcoin Nordic

Hurtigt og sikkert, ringe rate

Fik pengene næste bankdag. Nemt og sikkert. Excange raten kunne være bedre

bitcoinnordic Details

Visit Bitcoin Nordic