Drytech reviews

Drytech reviews

Good
7.1

Fantastisk produkt!

Fik installaret Drymat af Drytech og allerede efter 1 måned var fugten i kælderen markant reduceret. Det har tilføjet en helt ny dimension til vores hus at vores kælder nu pludselig bliver brugbar. Har du fugt i væggene i kælderen - så er det her den helt rigtige løsning (og vel at bemærke til 1/3 af prisen for omfangsdræn). Trænger vand ind ifm større skybrud skal du nok snarere vælge omfangsdræn.
Vi havde en lidt uheldig episode omkring betaling og anvendelse af et gavekort - derfor kun 4 stjerner.
Prisen for en tør kælder afhænger af størrelse og andre forhold men for 70-80 kvm kælder skal man regne med 80-90.000 kr. MEN, det er stadig 1/3 af prisen for omfangsdræn og virker meget bedre!!

Is Drytech your company?

Claim this company Learn more