Geogrej reviews

Geogrej reviews

Good
8.8

Fint udvalg og virkelig godt service.

Dette er efterhånden blevet min faste leverandør af geogrej :)
Fornuftigt udvalg og fornuftige priser.
Geogrej er ofte med til diverse events og medbringer altid forudbestillinger hvis det ønskes og altid med et smil på.

Alene kundeservicen er de 5 stjerner værd.
Mange tak for handlen geogrej, både de foregående og de fremtidige :)

Super service og priser

Har handlet der et par gange og det er altid venlig service og gode priser på bla.a. Garmin GPS'er

Hurtig ekspedition og levering

Alting forløb perfekt - Ingen slinger i valsen her, så jeg giver 5 stjerner, og vil ikke tøve med at anbefale geogrej.dk til andre, der lige står og mangler noget geogrej.

Mine varer blev sendt og modtaget inden for små 3 dage (bestilte sen mandag aften og modtog pakken tirsdag formiddag!). Jeg kan kun anbefale geogrej.dk

Super god service

Har flere gange hanlet med Geogrej.dk
Og hver gang er alle handler gået top prof :)
Kan varmt anbefale butikken

Bedste handelsside på internettet

Jeg har nu handlet på geogrej 2-3 gange, og har aldrig været så glad for at handle i en internetbutik. Hjemmesiden er nem og overskuelig og så har jeg fået min vare indenfor 1-2 dage hver gang. Fantastisk at få en lille gave iform af bolcher i pakken og en lille håndskreven hilsen. Hvis jeg skal bruge noget geogrej, vil jeg med sikkerhed bruge geogrej.dk for der føler man sig velkommen og får en super god service.
Kunne selvfølgelig godt tænke mig et større udvalg med tiden :-)

Vil klart anbefale denne geocachingbutik til alle

bedste geoshop i DK

jeg har handlet der 3 gange og det har været helt i top alle gange. De er meget nemme at snakke med, hvis der skulle være noget, som ikke går efter bogen og man føler sig meget godt behandlet som kunde her.
desuden er udvalget helt fint og bolscherne er jo også ok. ;-) måske geogrej kunne overveje at få personlige geostempler i sortimentet? det ville da være fedt ;-)

Service ud over det forventede

Søndag aften går det op for mig at jeg gerne vil have et geocachingmærke til min spejderuniform inden jeg tager på Spejdernes Lejr om torsdagen.

På geogrej finder jeg mærket og skriver en sms til John for at høre om det kan nås. Jeg får et svar tilbage indenfor få minutter at det sagtens kan lade sig gøre. De sender varen mandag og jeg vil have mærket tirsdag.

I dag tirsdag lå mærket i postkassen sammen med en håndskreven hilsen og lidt bolcher.

Kort og godt:
Fedt med PayPal
Sublim og hurtig service
God hjemmeside

Kanon sevice!

Jeg har aldrig været så glad for at handle i en internetbutik, som denne!
Siden er nem og overskuelig, betalingen foregik nemt med overførsel, og mine varer blev sendt/modtaget på meget kort tid.
Jeg vil ihvertfald fremover handle her når det gælder Geocaching, dog ville jeg ønske et større udvalg med tiden...
bolcherne jeg fik med varerne var også bare KANON! Dejligt at vide at der er en internetbutik, som yder SÅ god en ++-service!!!

Top proff. service

Jeg havde bestilt en GPS hos Elgiganten, men deres leveringstid var uvist, jeg annullerede derfor ordren, og fandt den samme GPS på Geogrej.dk til nogenlunde samme pris. Jeg ringede først for at bekræfte om de havde flere og det var et Ja. Jeg bestilte og overførte via banken og næste dag fik jeg bekræftelse på afsending samt track & trace kode til postdanmark. Pakken blev hentet på posthuset og indeholdet naturligvis gps, faktura (men håndskreven hilsen, hvilket kun giver flere plus´er) samt en lille gave i form at visitkort og et par bolcher. Super butik, og jeg vil forfremtiden varmt anbefale den samt købe mere grej hos geogrej.

Jeg var på udkig efter en bestemt vare til julegave. Der var ét enkelt eksemplar tilbage hos geogrej.dk, og så var den oven i købet billig. Heldet ville at jeg skulle til butikkens hjemby, Hundested, dagen efter (en lørdag), så jeg så en chance for at spare 70kr i porto.

Jeg ringer til ejer, og vi aftaler afhentning, og det hele forløb uden problemer.

Kan klart anbefale denne nye geocachingbutik!!

geogrej.dk Details

Visit Geogrej