Groupdeal reviews

ShowHide Rating distribution
Rating distribution

Reviews

About

Mooie/diverse deals voor een aantrekkelijke prijs

Groupdeal biedt leuke en diverse deals aan, levert snel en tegen een aantrekkelijke prijs. Zeker een aanrader!!

Mooie deals voor leuke uitjes!

Ik ben gek op welness en concerten. Voor leuke deals ben ik dan bij Groupdeal aan het goede adres! De hebbedingetjes worden op tijd geleverd en ik heb mijn bedenktijd nog nooit nodig gehad.

Goedkope deals en prima service

Ik heb al een aantal keer iets via groupdeal besteld, van een tandenborstel tot een bikini. Ik werd elke keer goed geholpen en de levering was snel (soms sneller dan bij het kopen van het product werd vermeld). De klantenservice was telefonisch en per e-mail goed bereikbaar,

ik kan het iedereen raden hier producten te kopen!

Ik heb nu een paar keer iets via Groupdeal en krijg de spullen altijd (bijtijds) geleverd. Ik had zelfs 1 x specifieke vragen en de klantenservice heeft direct contact gezocht met de de leverancier en binnen een dag had ik antwoord op al mijn vragen. Ik zou het iedereen aanraden om gebruik te maken van deze site en deals, nette en snelle service en leuke (goedkope!) aanbiedingen.

Altijd top dealtjes

Als je voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten, dan zit je hier goed!
Elke dag een gratis aanbieding, super leuk.

Tevreden met service van Groupdeal

Ik heb al meedere malen witte Tshirts besteld voor mijn vader. Deze zijn, met uitzondering van 1x, netjes bij mijn ouders thuis bezorgd. De keer dat het mis ging heb ik contact gehad met zowel de klantenservice van Groupdeal als de leverancier waar ik beide keren netjes te woord ben gestaan. Nadat bleek dat er iets fout was gegaan in het magazijn is de fout snel opgelost en waren de Tshirts alsnog binnen. Ik begrijp uit deze site dat er ook wel eens wat fout gaat bij Groupdeal, maar ik wilde met mijn korte bericht een korte, positieve, kanttekening plaatsen.

Van de week heb ik de snurkstopper voor mijn vriend besteld. Ik ben benieuwd!

Zeer slecht en onbetrouwbaar

Ik heb een slimming suite besteld via Groupon, de maat die erin staat klopte niet. Gebeld met Groupon, die verleden me dat ik contact op moest nemen met de leverancier. Het E mail adres dat ze me gaven, klopte niet, weer gebeld. Na drie keer bellen had ik het juiste adres. De leverancier, wilde foto's van het product. Heb ik opgestuurd. Na vele mailtjes over en weer, zei de leverancier dat ze een andere zouden sturen en gaven me een track en tracé nummer. Bleek de oude zending te zij. Ik weer gebeld met Groupon, die vonden het heel vervelend en ze zouden me per mail een retour bon opsturen, een week later weer niets, weer gebeld, weer sorry dit keer zou alles goed komen. Nu ondertussen anderhalve maand later heb ik nog steeds geen retour bon gehad. Tot overmaat van ramp bellen ze me of ik tevreden was, NEE dus. Nooit bestel ik meer iets via Groupon, ze sturen je van het kastje naar de muur en doen er niets mee. Niets bestellen daar.

Groupdeal is niet thuis

Ik heb al vrij veel besteld bij dit bedrijf en tot nu toe ging het altijd goed, behalve dat de levering vaak (veel) later plaats vond dan ze hadden beloofd.
Maar ik ga geen bedrijf beoordelen op het feit dat ze gewoon leveren waar je voor hebt betaald, dat is de norm.
Het wordt pas interessant als er problemen ontstaan, en dan is groupdeal niet thuis. Het enige dat ze dan voor je doen is je het emailadres van de leverancier geven, zodat je het met hen kan uitvechten, hoewel zij juridisch gezien zelf de leverancier zijn.
Ik blijf lid van hun nieuwsbrief, want daar staan vaak leuke ideetjes in, maar daarna google ik om de leverancier te traceren en ga vervolgens met die leverancier in zee. Heel vaak biedt deze leverancier het product tegen dezelfde voorwaarden als Groupdeal.

Keiharde oplichters

Bestelling niet ontvangen, lag volgens hun aan de bezorger. Email gestuurd, komt goed binnen 10 werkdagen heeft u de bestelling binnen. Na 10 dagen nog niets natuurlijk. Weer een klacht ingediend. Ligt weer aan de bezorger, maar binnen 10 dagen wordt het bezorgd. Weer niets. Weer klacht ingediend. Binnen 10 dagen wordt het bezorgd zo niet krijg je, je geld terug. Geen pakketje. Mijn geld terug gevraagd krijg nergens meer een reactie op. Geld kwijt. Gelukkig maar een klein onder de 10 euro.
Had een paar keer iets besteld kleinere dingen, ging goed maar de derde keer foute boel. Ik neem aan expres. Wat een stelletje oplichters. Geef dit door.

Oplichters, meer kan ik er niet van maken

Wat een stelletje oplichters zijn het daar.
Levering binnen 5 weken, niets ontvangen.
Blijkbaar zoekgeraakt, het duurt maximaal twee weken.....
Na twee weken weer niet ontvangen.
Wat mij betreft stikken ze erin, gelukkig was het maar een paar centen maar daar koop ik dus echt nooit meer wat.

Had ik de beoordelingen maar eerder gelezen.

mijn strijkbout is al 16 dagen "onderweg"

op mails krijg ik een standaard reactie, die mij niet vertelt waarom het allemaal zo lang moet duren. De aankoop was een cadeau voor iemand, dus ik stond mooi met lege handen: wel betaald maar niets ontvangen....

Top

Vaak erg leuke en vooral betaalbare aanbiedingen.

Ze maken veel fouten

De producten die er aangeboden worden zijn leuk en als alles goed gaat is er niets aan de hand. De problemen beginnen wanneer er iets niet goed gaat, want dan gaan ze helaas fouten maken. Ik ben al meer dan een maand bezig om mijn geld terug te krijgen van een deal die (buiten hun schuld om) niet door kon gaan. Ze gaven het verkeerde bedrag terug, maken foute berekeningen en laten je vervolgens erg lang wachten tot je het resterende bedrag terug krijgt. Reageren op e-mails doen ze overigens wel snel.

Groupdeal.nl zijn oplichters t.o.v. bedrijven

Lees voor meer informatie: http://kassa.vara.nl/discussies/discussie/vadetail/groupdeal-klacht-bedrijven-pas-op/?vHash=c749c73j

Onduidelijke aanbiedingen, geen levering en late reacties

Gilette Scheermesjes besteld en stond nog op de site aangegeven dat er voldoende waren. Meteen netjes het bedrag overgemaakt. 4 dagen later een e-mail dat ze door de voorraad heen zijn en ik mag hopen dat het bedrag snel teruggestort wordt. Geen enige tegemoedkoming verder, anders dan een korte e-mail.

Slecht slecht slecht en oplichters

dit bedrijf telt extra verzendkosten bovenop de normale verzendkosten die bij de aanbieder staan,
je krijgt je bestelling veel te laat, krijgt vaak automatische antwoorden via de mail en nooit concrete bevredigende antwoorden.
Als je belt wordt er beloofd dat je wordt teruggebeld 9 van de 10 keer moet je de dag daarna zelf maar weer bellen.
Ik vind het een uitermate vage bedoening daar.
Ik vertrouw het niet meer en zal ook nooit meer iets bestellen bij dit bedrijf.

Is Groupdeal your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

groupdeal.nl Details

About this company

Visit Groupdeal

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.