Kviktrafikskole reviews

Kviktrafikskole reviews

Good
8.3

Utrolig god forståelse for den individuelle.

Dumpede 2 gange med min forrige kørelære, besluttet mig for at skifte og fandt hurtigt ud af at jeg havde en del fejl som min forrige kørelære ikke rigtig gad og hjælpe mig med eller fokusere på.

Bestod første gang efter et par enkelte køretimer da han fandt og fokuseret på de fejl jeg havde.

10/10 vil anbefale til andre.

En lidt blandet oplevelse

Jeg oplevede en knap så tilfredsstillende behandling på selve køreskolen, havde både svært ved at komme i kontakt med køreskolen pr tlf eller mail og de spørgsmål jeg stillede fik jeg i flere tilfælde forkerte svar på. Men må samtidig understrege at jeg købte en deal med en kørekortpakke, så kan godt forstå at der var lidt travlt i den periode, hvor jeg gik til teori.
Heldigvis var jeg mere heldig med kørelæreren Jihad Hardan, som var utrolig professionel og virkelig god til at lære fra sig. Følte mig meget tryg ved hans undervisning og bestod derudover både teori og praksis i første forsøg. Dette var klart Jihads fortjeneste. Vil anbefale alle, der vælger Kvik trafikskole at bede om Jihad som kørelærer.

Kørekort på en måned!!

Genial køreskole har brugt Masood som kørelære og teori lære alt gik som det skulle fantastisk køre skolen hjalp rigtigt meget så de fik tingene til at glide igennem, fra jeg henviste mig til jeg fik mit kørekort gik der præcis 40dage så stod jeg med kortet i hånden, bestod alt første gang!! God oplevelse bliv ved med den gode stil!!!:)

Ikke min kop te.

Personligt har jeg IKKE haft et godt indtryk af denne køreskole. Jeg syntes den er alt for uorganiseret, da man efter teori lektionerne kunne komme til at vente i op til 30/40 min. for at få sin lektionsplan underskrevet. Der var alt for travlt, og de havde ikke styr på de informationer de gav til eleverne. Jeg har personligt et par gange stået i en situation, hvor jeg lige fra starten er blevet fejlinformeret omkring regler og vigtige informationer og fået fortalt forskelligt fra medarbejderne på stedet. Jeg har også oplevet en spydig og flabet svar fra en kørelærer/ansvarlig, da jeg var på manøvre bane og stillede et spørgsmål, der for mig var relevant for min forståelse. Jeg kan desværre ikke anbefale denne køreskole. Dog havde jeg en super sød kørelærer, der lærte mig meget, og han er grunden til, at jeg giver køreskolen to stjerner.

Hurtigt,sikkert og tjekket forløb og dygtigte undervisere

Jeg købte en lovpakken hos Kviktrafikskole.dk via en Sweetdeal og må indrømme jeg var ret skeptisk omkring hvordan det sku gå. Intro mødet gik rigtig fint og de var meget ærlige omkring ekstra omkostninger og de ting man skal være opmærksom på når man tager kørekort. Der var dog gået lidt ged i deres tilmelding så der var mange der mødte op, men det gik fint. De følgende lektioner var helt tjekket og de er meget dygtige og grundige. Det er op til en selv hvor hurtigt det skal gå hvis man bare er fleksibel. Alt i alkt synes jeg at de er dygtige,grundige og venlige og kan kun anbefale at atge sit kørekort hos dem. Det er I deres interesse at man består og får sit kørekort som er grunden til at man er der. Man kunne godt have en mistanke om at de vil klantre en for en masse ekstra køretimer fordi det var en deal, men jeg har kun kørt en ekstra time som vi blev enige om og jeg bestod første gang.
Mvh.Siri

God oplevelse med fleksible undervisere

Jeg har været rigtig glad for den undervisning jeg har fået hos Kvik Trafikskole. Min kørelærer Masoud var fleksibel og en god underviser. Jeg bestod teoriprøven med 0 fejl og køreprøven i første forsøg.

Solid køreskole

God, solid køreskole, der nok skal være garant for et bestået kørekort. Alle personer tilknyttet skolen er meget venlige og giver altid en god service. Eneste lille anke er, at kørelærerne til tider har et lidt presset program. Jeg havde heldigvis mulighed for at være fleksibel mht. hvornår jeg kørte, men kan godt se det blive en udfordring for folk med en mere ufleksibel hverdag.

Jeg havde Jihad som kørelære. Han er en flink fyr, der går meget op i at klæde sine elever ordentlig på til køreprøve, og som samtidig er hyggelig at køre med. Man skal være opmærksom på, at hans stil og tone kan virke en smule hård den første gang, man kører med ham, men så snart man lærer ham at kende, forstår man, at der kun gemmer sig velmenende tanker bag den, og det bliver en god ekstra motivationsfaktor for at yde ens bedste, så man hurtigst muligt får sit kørekort.

Alt i alt kan Kviktrafik dog roligt anbefales, hvis man vil have et kørekort til en fin pris og uden for meget besvær.

Bestået teori og køreprøve på 1. forsøg

Det karakteristiske i Kviktrafikskole mener jeg ligger i kørelærernes omhyggelighed og målrettethed i teoriundervisningen såvel som køretimerne. Al teoriundervisning er i sig selv en selvstændig proces, men takket været evalueringerne er man sjældendt i tvivl om hvor godt man klarer sig både i forhold til underviserens forventninger (som stemmer overens med lovens) og de andre elever i lektionerne (hvis dette nogensinde skulle være relevant).

Også i køretimerne foregår gode evalueringer efter lektionerne, og jeg har altid haft en god fornemmelse af hvad jeg skulle gøre for at forbedre mig til næste køretime. Jeg havde Masood som kørelærer, som er velbevidst over lærings- og tilvendingsprocesserne i køretimerne og fleksibel, hvilket afspejles i måden hvorpå tempoet og omhyggeligheden skifter alt efter hvor godt man klarer sig i de enkelte køretimer. Man får også altid en hjælpende hånd i køretimerne, men ikke mere end hvad man har godt af. Det har kort og godt været en tilpas og effektiv proces.

Teoriprøven og køreprøven gik godt. Jeg har altid følt at jeg har forstået årsagen til de fejl som jeg begik hele processen igennem, hvilket betød at jeg altid kunne rette dem efterfølgende.
På baggrund af overstående (som jeg mener har været det vigtigste i hele forløbet) anbefaler jeg helt klart Kviktrafikskole.

Fantastisk Køreskole!

Kviktrafik er en super kørerskole. Jeg er en meget piget pige, og har aldrig haft forstand på biler, skolen gjorde det let! I teoriundervisningen gennemgår de alt ned til mindste detalje, så ingen er i tvivl om noget. Lærerne er altid klar med en hjælpende hånd,
og de er søde og rare. Jeg dumpede teori første gang, af nervøsitet, men bestod anden gang med 0 fejl.

Har især været glad for min kørelærer Yar Zamiri, der har været god og støttende gennem hele forløbet, jeg har glædet mig til hvergang jeg skulle ud og kører - Altid et smil på læben, tålmodig og dygtig. Han er grunden til jeg fik mit kort i første hug!

Kan varmt anbefale kviktrafik køreskole!!

super skole !!

det er en fremragende skole, takket være kvik trafik skole bestod jeg både teori og køreprøve første gang, og mange tak til min fantastik kørelære Yaar Yasin
det er en køreskole som jeg helt klart vil anbefale til alle jer der ønsker at tage kørekort hurtigt og et sted med fleksibel teoriundervisning og med dygtige kørelærere.

Kørekort med stil!

Den bedste køreskolen nogensinde!
Lærerne på skolen, hjælper dig altid igennem teorietimerne og står klar til at hjælpe og svare på spørgsmål, hvis du er i tvivl!
Jeg kom hurtigt igennem min teori, og blev altid rost! Jeg dumpede første gang, at nervøsitet.. Men lærerne hjalp mig med, at finde en hurtig prøve, som jeg bestod :-)
Og kæmpe ros til min kørelærer Vikass!! Han var altid en kæmpe støtte for mig! Både i min teori, og bag rattet. Han gjorde mine køretimer slappede og glade! En mand som får dig til, at slappe af, roser dig og kommer med konstruktiv kritik :-)
Køreskolen gjorde, at alle mine papier var klar til køreprøven og Vikass hjalp mig med, at gøre mine køreevner til de bedste!! Meget fleksibel med tider!
Jeg fik mit kørekort på to og en halv måned!! Kun ved hjælp af virkelig gode og velformuleret teorietimer, lærer som altid står til rådighed og min virkelig sindssyg gode kørelærer Vikass!!
Masser af hos til køreskolen! De har gjort mig selvsikker bag et rat! Og blandt andre bilister!
Kan kun anbefalde dem stærkt til andre!! Få en god oplevelse bag rattet første gang og få et godt forløb! Så vælg kviktrafik køreskole!!!:-)

God køreskole

Kviktrafikskole er en rigtig god køreskole, med venlige og hjælpsomme lærer!
Jeg har været fuldt tilfreds med mit forløb, hvor der har været rigtig god hjælp at hente hos skolen.
Min kørelærer, Jihad, var en god lærer og fik mig til at slappe af i bilen. Jeg glædede mig til at komme ud at køre og han gjorde mig klar til at bestå min køreprøve.
Altså et super forløb, med en god og tålmodig lærer, der lod mig bruge den tid jeg havde behov for at bestå.

Fantastisk køreskole - kan helt klart anbefales!

Det har været en fornøjelse at tage kørekort på Kvik Trafikskole. Meget fin teoriundervisning med gode forklaringer på spørgsmål fra elever - selvfølgelig med et smil!
Der er en super rar atmosfære omkring skolen, med venlige og hjælpsomme lærere. Jeg var især virkelig glad for min kørelærer Vikass! Super dygtig og pædagogisk til at forklare, og altid hyggelig at køre rundt med. Meget god og forståelig angående planlægning af kørsler. Samtidigt meget dygtig til at rette op på fejlene, ingen temperament, derimod smilende og tålmodig.

Fantastisk køreskole som jeg helt klart vil anbefale til alle jer der ønsker at tage kørekort et sted med fleksibel teoriundervisning og med dygtige kørelærere.

Rigtig god oplevelse med Kviktrafikskole!

Jeg har været rigtig glad for mit forløb hos Kviktrafikskole, jeg blev utrolig godt rustet til både teori- og køreprøven som jeg begge bestod 1. gang. Der er en super rar og afslappet atmosfære omkring skolen, med søde og hjælpsomme lærere. Jeg var især glad for min kørerlærer Vikass! Super dygtig og pædagogisk til at forklare, og altid hyggelig at køre rundt med.
Alt i alt en rigtig god og billig køreskole, med vægt på at eleverne selvstændigt planlægger deres individuelle forløb!

Fantastisk god skole og lækkert med selvstændighed! Bedste kørelærer!

Det har været en fornøjelse at tage kørekort hos Kviktrafikskole, og ikke mindst hos min kørelærer Yar. Alle vores turer har været med et smil på læben, og man glæder sig altid til at komme ud i bilen! Yar er tålmodig og er altid i et dejligt humør. Han forstår at gøre en ny billist tryg i trafikken.

Fedt med den selvstændighed man har i teori undervisningen, der er ingen faste datoer, man er blot nødt til at tage sin teori inden man skal ud og gøre det i praksis.

Jeg kan STÆRKT anbefale at tage kørekort her... Selvom det er dejligt at have bestået, savner jeg det og min kørelærer Yar allerede... Lidt ;)

Lidt travl men solid køreskole

De tager måske lidt for mange elever i forhold til det antal kørelærer som står til rådighed.

Bortset fra det, så havde jeg en god erfaring med min kørelærer Yar Zamiri. Han er meget grundig i sin undervisning. Det samme gælder for teoritimerne, der er meget grundig gennemgang af alting og man kan stille alle de spørgsmål man vil, de vil så blive besvaret så godt som muligt.

Jeg bestod både Teori - og praktiskprøve i første forsøg, så jeg kan kun anbefale kviktrafikskole.

Det er også hvad man selv gør det til, skab et godt forhold til din kørelærer fra start og så kan det kun blive godt. Din kørelærer vil dig kun det bedste, så længe du gør hvad han siger, så er det intet problem.

Alexander J

God men travl trafikskole

God og udfordrende kørsel, med fleksible kørerlærere. Dog skal man være rustet med tålmodighed på skolen, som ofte har travlt. Teorirummet er småt og bliver hurtigt meget varmt hvis der er fyldt op. De organiserer fint, og man er velkommen til at læse teori selv inden for deres åbningstider, som hjælper en meget! Prisen var super billig og alle penge hver, og du bliver ikke snydt, prisen er fastlagt fra start.
En køreskole hvor du består teori og kørsel første gang er en succesfuld køreskole

Tilfreds med mit kørekort forløb hos Kvik Trafikskole

I det store hele har jeg været tilfreds med mit kørekort forløb hos Kvik Trafikskole. Teoritimerne var brugbare og lærerige og ligger på nogle hensigtsmæssige tidspunkter. Jeg havde to forskellige kørelærer og følte mig tryg hos begge. Der var god vejledning undervejs hos begge kørelærer. Både teori og køreprøve blev bestået i første omgang.

Rigtig god skole og kørelærere!

Jeg har været meget tilfreds med mit forløb hos kviktrafik! :) kan kun anbefale det. Især personalet har været meget søde! Jeg havde zabi som kørelærer og han var rigtig god til at fortælle mig hvad jeg skulle forbedre ved min kørsel, og så var han også meget venlig og flink. Han forholdte sig rolig og bevarede overblikket når min kørsel ikke var helt i top og det smittede af på mig så jeg ikke var så nervøs. Det var alt i alt nogle rigtig hyggelige køretimer hvor der blev grinet meget :) Ja kan skam nærmest savne det engang imellem.
Hvis du kigger efter køreskole, kan jeg klart anbefale kviktrafik.

Perfekt køreskole

Da jeg startede her havde jeg ingen planer om hvornår jeg ville have mit kørekort. Jeg fik mit kørekort uden problem og bestod teori første gang. Det er en skole som går ind og finder din svage punkter og tager fat der mht. kørsel. Jeg bestod fjerde gang troede aldrig jeg ville få mit kørekort men det lykkedes. Kviktrafikskole kan give kørekort til alle fra unge til ældre.

De er meget gode til håndtering af papirerne, da jeg startede, holdt de en info hvor køreskolen fortalte mig alt A-Å hvordan mit forløb ville komme til at komme. Det dejlige ved det er hvis man ikke har så mange penge så kan man dele betalingen op, fuldstændig uden omkostning.

Details

Visit Kviktrafikskole