LensOn Danmark reviews

LensOn Danmark reviews

Excellent
9.1

Ekstremt hurtig levering

Ekstremt hurtig levering af kontaktlinserne i forhold til andre jeg har handlet med, der normalt først skal bestille varerne hjem inden forsendelse.

Rigtig vare til tiden

Overskuelig bestilling, fornuftig pris og levering som lovet
Review by confirmed purchaser

Nemt, hurtigt, sikkert og billigt.

Det var nemt hurtigt, billigt og sikkert at bestille mine linser hos LensOn.
Review by confirmed purchaser

Fantastisk sted at handle !

Har lige købt linser hos lenson.dk for anden gang ! Endnu engang en god oplevelse :-) har bestilt mine varer på meget skæve tidspunkter af døgnet, men alligevel har lenson.dk formået at sende pakkerne så jeg modtog dem inden 2 dage :-)

God service, hurtigt levering og et super udvalg af briller, linser osv :-)

Fungerer perfekt!

Jeg har intet negativt at sige om LensOn. Får mine linser hurtigt og har aldrig oplevet at få en forkert sending.
Review by confirmed purchaser

Endte med at få linserne, men først i andet forsøg

Bestilte pga. god pris og levering 2-4 dage, men da varerne sendes som post, kom de aldrig frem. Da jeg kontakter dem efter en uges tid, viser det sig, at de bare aldrig er kommet frem til mig. De sender mig nogle nye, da post Danmark siger, at jeg skal bede dem om dem og i øvrigt oplyser mig, at det ville være smart, hvis firmaet forsynede deres pakker/breve med en sporingskode. Det er selvfølgelig nok dyrere at sende på den måde, men i tilfælde, hvor man vil være sikker på at få sin pakke i første hug, kunne det alligevel være rart at have muligheden for at vælge dette.
De skal dog have ros for hurtigt at besvare min mail og sende nye linser. Har ikke prøvet linserne endnu, men de ligner dem, jeg plejer at bruge.

Ingen anmærkninger

Kan ikke finde noget at udsætte på bestillingen. Nem og overskuelig side. Varen kom 2 dage efter. Jeg vil helt klart handle der igen.

Reply from LensOn.com

Tusind tak for din feedback Brian! Vi ser frem til din næste bestilling.

Easy. Quick. Cheap.

I recommend.

Reply from LensOn.com

Thanks for your feedback Beatrice, it’s much appreciated! We hope you shop with LensOn again. :)

Super hurtig levering

Billigt og hurtigt. Anbefales fremfor Linsen.dk der trækker pengene dagen efter bestilling og leverer 14 dage efter

Reply from LensOn.com

Hej Lars! Godt at høre at du er tilfreds!
Review by confirmed purchaser

Super god service til rimelige priser

De linser som før kostede mig hos Louis Nielsen DKK 345,- har jeg netop givet lige under DDK 280,- for; og selv om jeg har benyttet mig af deres fri fragt kampagne i denne måned, havde jeg stadig sparet 50,- ift. LNs priser - for de over DKK 600,- om året jeg sparer hos LensIn kan der spises ude, gå i biograf el. bare købe noget mere tøj flere gange om året !!!

Reply from LensOn.com

Hej Nanette! Herligt at høre, at du fandt dine nye linser til en fordelagtig pris hos os. Vi synes ikke, at det skal være for dyrt, at passe på sine øjne! :)

Effektivt

Ærgrer mig over, at jeg ikke tidligere har benyttet LensOn ved køb af mine kontaktlinser. Nemmere end gennem optikeren.

Reply from LensOn.com

Hej Kirsten! Vi er glade for, at du endelig fandt os! :) Tak for din feedback!

Hurtigt og effektivt

Den rigtige pris i markedet kombineret med hurtig levering. God info igennem processen. Hvad mere kan man forlange?

Reply from LensOn.com

Hej Sven! Tusind tak fordi du har taget dig tid til at fortælle os og andre om din købeoplevelse. Du er varmt velkommen til at handle hos os igen!

Hurtig levering perfekt produkt

Hurtig levering perfekt produkt

Reply from LensOn.com

Dennis, herligt at høre, at du er tilfreds med din købsoplevelse!

Super

Hurtig levering og super service

Reply from LensOn.com

Hej! Herligt at høre, at du modtog dine linser hurtigt og er tilfreds med dit køb. :)

Det er dejligt let

Jeg har ikke oplevet nogle problemer - fint at bestillingen bare ligger klar, så jeg kun skal trykke på 'bestil' og betal.

Reply from LensOn.com

Hej Merete og tak for din positive feedback! Dejligt at høre, at du synes om vores smidige Clickand Reload-ydelse!

Trækker penge

Jeg er enormt træt af at i trækker pengene fra mit dankort og jeg så ikke modtager mine linser, og at der så yderligere skal gå 6 uger før i vil tilbage føre pengene til min konto.

Reply from LensOn.com

Hej Charlotte og tak for din feedback! Vi sender din feedback til den ansvarlige person. Du er velkommen til at kontakte vores kundeservice, hvis du stadig har nogle spørgsmål ang. leverancen.
Review by confirmed purchaser

God service og god priser.

Her vil jeg fortsat handle, da der er aldrig bøvl. E-mail henvendelse svarer de også indfor et døgn.

Reply from LensOn.com

Hej Valerie! Tak for din feedback! Det er dejligt at høre, at du var tilfreds med din bestilling. Velkommen tilbage!

Super service.!

Helt ekstraordinær god service og mine varmeste anbefalinger :-)

Reply from LensOn.com

Tak for din feedback! Dejligt at høre, at du var tilfreds med købet! :)
Review by confirmed purchaser

Super service, pris og kvalitet

Jeg havde problemer med at få kampagnekoden til at virke, men det løste sig hurtigt vha. LensOn's online chat service - det er squ effektivt!
Efter køb fik jeg hurtigt kvittering på mail og sms om hvornår varen blev afsendt. Mine linser kom trygt frem i en lille æske et par hverdage efter.

Reply from LensOn.com

Hej Ingrid! Hvor var det dejligt at høre, at du hurtigt fik hjælp via vores kundeservice! Du er varmt velkommen til at købe hos os igen.
Review by confirmed purchaser

Nem hjemmeside, gode priser og hurtig levering

Fandt hurtigt det jeg søgte til en fornuftig pris. Hurtig levering og helt uden problemer. Handler gerne hos LensOn igen.

Reply from LensOn.com

Hej Mia! Godt at høre, at du er tilfreds med dit køb hos os. :) Hav en god dag!

Om LensOn

God kundeservice

Smart linseservice

Om os

LensOn blev grundlagt i 2004. Vores forretningsidé er at tilbyde markedets smidigste og prismæssigt bedste alternativer ved køb af kontaktlinser.

Visit LensOn Danmark

Kontakt os