Lux Case reviews

Lux Case reviews

Good
8.6

Købsoplevelse

Der er lidt at spare ved køb hos Lux Case som f.eks. beskyttelsesfilm til tablets.

- Man kan godt drukne lidt i varebeskrivelser på amazon vedr. læderetuier til tablets, derfor er det godt at der findes danske alternativer som Lux Case.

Men på Lux Case kan der være alt for lidt varebeskrivelser - så derfor må jeg sande, at det på trods af vejledning med butikken inden køb, er irriterende at stå med spildte penge for et læderetui der er alt for lille til en 10" tablet!

Returforsendelse, for egen regning, er nævnt med Sverige som modtagelsesland, hvilket jeg først ser nu.

Opdatering 12. marts 2014:

Hurtig kontakt, hurtig handling - modtagelse af nyt læderetui i korrekt mål.
Karakter ændret!

Hej Spurv

Jeg beklager meget hvis du har fået et forkert cover til din tablet.
Men det er noget vi nok skal få ordnet i en fart - bare skriv ind til os på supporten så skal vi nok hjælpe dig.
Og du kan være ganske rolig - hvis det er os der har lavet en fejl, bliver der naturligvis ingen omkostninger eller besvær for dig i forbindelse med ombytningen.

Lux-Case Support

Service og produkt i top !

Jeg bestilte et cover til min iPad, som jeg modtog lynhurtigt og gratis! Jeg havde et par spørgsmål angående produktet, som de svarede på meget hurtigt og afsendte derefter mit cover samme dag. Kanon service!

Herudover var produktet super billigt og i topkvalitet.

Helt bestemt ikke sidste gang jeg har handlet på Lux-case.dk ;)

Hej Jacob

Dejligt at høre at du var glad for din købsoplevelse hos os.
På gensyn næste gang!

Venlig hilsen

Alt som forventet

Bestilte cover til telefon. Coveret var som beskrevet, og kom som beskrevet.

Hurtig og god kvalitet

Har bestilt varer to gange med kort mellemrum. Begge gange har det været hurtig og korrekt levering. Samtidigt synes jeg kvaliteten og prisen passer godt sammen. Vi har købt nogle af de billige etuier til tablets/mobiler. Selvom de er billige, er det OK kvalitet.
Kan klart anbefales

God kundeservice

Var ikke tilfreds med produktet jeg fik tilsendt. Tog billeder af det og sendte det ind. Fik af vide at jeg kunne vælge et nyt og har nu modtaget et iPad cover jeg er meget tilfreds med. God kundeservice!

Hej Christian

Tak for anmeldelsen. Vi er glade for at vi sammen kunne finde det rigtige produkt til dig når nu det første desværre var en forbier. Tak for en positiv indstilling, vi ser frem til dit næste besøg hos os.

Venlig hilsen

Super hurtigt og nemt

Bestilte et cover og en touch-pen som kom I løbet af to dage.
Nemmere kan det ikke være.

super aftersales

kleine losse draaidjes in stiksel, korte opmerking via email en binnen een week gratis nieuw exemplaar in de bus! Dat geeft vertrouwen die denen!

Hello Alex

Thank you for your kind words! We are flattered that you took the time and effort of navigating a foreign language site to write a nice review like this.

Kind regards

UNDER AL KRITIK

Jeg søger på Google og finder en cykelholder vandtæt fra deres hjemmeside hvor der også tydeligt står til Note 3 da den så kommer passer den måske til en galsxy 2 hvis overhovedet den er min. 4 cm for lille hele vejen rundt og det er næsten to uger siden nu hvor jeg dagligt har skrevet til dem de er så kolde og ligeglade, gik endda ind på deres side og gjorde det samme men stadig ingen svar og gav dem mit tlf. Nr. Da de jo ikke har lyst til at have et jeg har ihvertfald ikke kunne finde et nummer til en.kundeservice, men da den også er ikke existerne så det nok derfor. Hold jer væk langt væk mm du kender det produkt du køber ikke stol på hvad de skriver ihvertfald

Hej Henrico

Vi beklager meget den uheldige oplevelse du har haft - som vi har snakket om i supporten var der jo naturligvis tale om en pakkefejl fra vores side.
Som du ved har vi pga. den kedelige sag lavet en fuld refundering af din hele ordre - inkl. de andre produkter fra ordren - for at demonstrere vores gode vilje.
Men vi er naturligvis stadig kede af at du har haft en uheldig oplevelse og kan kun beklage forløbet.

Helt Fin Virksomhed

Mit køb hos hos lux-case gik rigtig godt. :-)
Min vare blev sendt sammen nat som jeg bestillet det. :) Synes det er et helt fint sted :D :D Super god service!

God service og hurtige levering

Jeg har 3 gange brugt Lux Case, og jeg har aldrig oplevet nogle problemer. De er altid hurtige om at svare tilbage på ens spørgsmål. Der udover sender ens vare med det samme, hvilket er rigtig lækkert. De har et stort udvalg, og gratis fragt. Så jeg kunne godt finde på at handle hos dem igen.

Super god service

Mit køb hos hos lux-case gik rigtig godt. :-) de svarede hurtigt, at de ville sende min vare samme dag. Super god service!

God service, fin vare og hurtig levering!

Jeg er super tilfreds med kundeservicen! Jeg modtog et cover til min iPhone 4s. Det passer helt perfekt og jeg er blevet rigtig glad for coveret!
Jeg kan også lige tilføje at leveringen var hurtig hos mig. Så med den gratis fragt de kører med, så er jeg sikker på, at jeg nok skal handle der igen snart :)

Super service og hurtige

Jeg har kun positivt at sige om virksomheden. God service, hurtig levering og stort udvalg. Kan kun anbefales.

God service og hurtig svar.

Jeg er rigtig godt tilfreds med mit køb hos Lux-case.
De svarede hurtigt og sendte tingene til mig med det samme. De var rigtig søde og svarede på de spørgsmål jeg havde om mit cover.
Der var ikke noget problem overhovedet.
Tusind tak for en god behandling. ;-)
Mvh Sine

Lux-case.dk hurtig levering :-)

Jeg har lige modtaget min mini højtaler fra Lux-case.dk. Jeg bestilte det i går og har modtaget det allerede i dag. Selve hjemmesiden er meget nem og enkel at finde rundt på.
De har et meget stort udvalg af mini højtaler, smartphone covers og andet tilbehør. Hurtig og gratis levering. Jeg kan kun anbefale denne side.

Helt klart et besøg hver.

Simpelthen for dårligt! - rettet

Jeg bestilte i lørdags et cover til min telefon. Da de lover levering inden for 24 timer på hverdage, går jeg ud fra, at de vil sende det mandag. Tirdag kl. 4 om natten har de sendt en mail om, at den nu er afsendt. Det er i dag torsdag, og jeg har stadig intet hørt eller modtaget. De besvarer ikke mails og tager ikke telefonen. Jeg er mildest talt meget utilfreds.
Jeg fortryder, at jeg lod mig hoppe med på "gratis fragt og hurtig levering", da det tydeligvis ikke er tilfældet. Desuden var det ikke helt billigt det cover, så selvom fragten er gratis, er det ikke pengene værd.
Jeg er spændt på, om jeg nogensinde modtager min vare. Synes simpelthen det er for dårligt, at man ikke kan komme igennem til kundeservice på nogen måde. Tror ikke jeg vil lægge mine penge her igen.

EDIT: Jeg er som det fremgår af nedenstående svar efterfølgende blevet kontaktet af kundeservice. Endelig lidt kundeservice! Jeg får tilbudt et ekstra cover gratis, hvilket jeg takker ja til. Jeg tager efterfølgende på ferie og da jeg kom hjem igen, lå begge covers i min postkasse - rigtig fint!
Det oprindeligt bestilte cover passer dog ikke til min telefon. Jeg har en iPhone 5, og det fremgår også af coveret samt hjemmesiden, at det er til netop denne telefon. Dog er coveret for smalt til at jeg kan få min telefon ned i - resultatet er, at coveret er flækket og min telefon ridset. Ikke umiddelbart tilfredsstillende. Det andet gratis cover passer dog fint, men det er ikke det cover, jeg oprindeligt bestilte. Så alt i alt har jeg fået et produkt, jeg kan bruge - dog ikke det, jeg havde bestilt (da det ikke passede til telefonen, måtte jeg smide det ud). Kundeservice blev væsentligt forbedret efter den ovenstående anmeldelse. Så de fortjener en stjerne mere (i alt 3/5 stjerner). Jeg ser muligheder for forbedring og jeg har da fået lidt ud af mine penge - men ikke det, som jeg havde håbet på!

Hej Amanda

Vi er rigtig kede af din dårlige oplevelse - det er i dén grad ikke meningen hos os. Vi bestræber os altid på at besvare kundehenvendelser indenfor 24 timer - og sker det ikke, er det en fejl fra vores side som vi kun kan beklage.
Problemet med at komme igennem til os på telefonen den dag skyldtes en fejl i vores nye IP-telefonsystem - og vi beklager meget at det har givet anledning til frustation.

Vi er imidlertid glade for at vi så kunne ringe dig op efterfølgende og udrede sagen - og vi vil gerne takke dig for den positive samtale vi havde. Vi håber at det ekstra produkt du fik lov at vælge kan være et plaster på såret.

For en god ordens skyld vil vi lige tilføje, at vi ikke lover levering indenfor 24 timer. Det ville vi gerne, men det kan desværre ikke lade sig gøre.
Men vi garanterer at alle ordrer bestilt inden kl. 17 bliver afsendt samme dag med Post Danmark.

bestill

kan jeg ringe til jer og bestill en cover?

Hej Sharif

Bestilling foregår gennem vores webshop, www.lux-case.dk, men du er altid velkommen til at ringe ind til os med spørgsmål til produkter eller bestillingsprocessen.
Vi sidder klar til at hjælpe hver dag mellem 10 og 16.

Gode priser, gode varer, hurtig levering

Gode priser, gode varer, hurtig levering

Hurtig levering :)

Afsendte min ordre d.15/7 og modtog den idag, så absolut hurtig levering. Måtte dog undre mig lidt da jeg i dag modtog en mail om at ordren nu var afsendt og at forventet levering var 1-3 hverdage. Fint tænkte jeg og gik en time senere ud til postkassen, og der lå min vare :) Går ud fra at jeres mail system er lidt langsomt :D Men nice at få sin vare så hurtigt :)

Hej Aimée

Det glæder os at du har modtaget din vare hurtigt og er glad for den!
Det er jo dét det handler om. :-)
Og tak for din venlige feedback - vi har siden optimeret vores mail-system så afsendelsesmails ikke bliver forsinket som i dit tilfælde.
For godt nok er vi effektive på Lux-Case, men en leveringstid på 1 time kan vi nok ikke holde i længden ;-)

Venlig hilsen Lux-Case

Lux-Case.dk

GRATIS FRAGT

På alle ordrer

Lux-Case.dk - Fri fragt, prisgaranti og de bedste priser på tilbehør til smartphones. Etuier, covers, beskyttelsesfilm, opladere og meget mere - vi har det hele!

Visit Lux Case

Call us on: +45 69 91 86 83