Maxgree - Minecraft, Bukkit, FTB server hosting reviews

Maxgree - Minecraft, Bukkit, FTB server hosting reviews

Good
8.0

har vist noget som jeg ikke trode.

jeg har haft nogle problemer med dem. men det har virkelig gjordt indtryk på mig. deres support er fantastisk nu og på under 24 timer er problemet løst. så selv om jeg havde en dårlig oplevelse med dem i starten. er jeg blivet glad for af være hos dem. det er billigt, deres server er kraftig og så har de en god support :-)
Maxgree ApS

Reply from Maxgree ApS

Hej Phillip,
Jeg beklager meget den oplevelse du har fået af vores support. Vi har haft mindre mandskab på supporten over den sidste uge og har derfor haft travlt med at besvare supportbeskeder.
Jeg kan se at vi nu har svaret på dine beskeder, men pt mangler svar fra din side. Jeg håber derfor på at du vil svare hurtigst muligt så vi kan få rettet op på problemerne og du derved kan få en lige så god oplevelse som resten af vores kunder.

Jacob Honoré
Medejer Maxgree ApS

Sindsyg god service

Servicen er vild god fik min minecraft server efter 30 sekunder, og pluginsne er det bedste man skal bare trykke installer og så er de der, pisse godt:-)

Fantastisk support

Ved en sådan service som udlejning af spilservere er, er prisen ikke altid det vigtigste, men derimod oppetid, support hastigheder og kvaliteten heraf. Det til trods, så er priserne for en dansk lokeret server nu meget rimelig.

Maxgree.com supporten er altid hurtige til at svare, flinke til at beskrive og gode til at kompensere, de få gange der har måtte være problemer. Kan varmt anbefales.

det er så godt men ok dyrt men stadig rigtig godt!

det går hurtig support er godt:D
at sætte plugins på går som en leg!!
tag Maxgree!!!!!!

Langsomme

Synes de arbejder meget langsomt når det gælder om at opdater server og det, Og Deres Control panel det er virkligt dårligt ( Godt til Børn ) Men dyre ikke til vis man skal køre en ordenlig server!
Serverne er okay men de er ikke pengene vær! Kan finde bedre server host til billigere penge

- Morten
Maxgree ApS

Reply from Maxgree ApS

Hej Morten,
Tak for feedbacken.
Med hensyn til opdatering af server har vi nu altid de nyeste versioner af både Bukkit og Vanilla klar. Desværre har holdet bag Bukkit endnu ikke udgivet en beta eller "recommended" build til den nuværende version. Vi anbefaler ikke vores kunder at installere developer builds da det ikke er hensigten med disse at de skal være til servere i "produktion". Vi installere dog gerne disse developer builds på din server hvis du ønsker det - du skal bare kontakte vores support på support@maxgree.com

Derudover er du meget velkommen til at komme med lidt mere uddybende information om hvad du synes vores kontrol panel er "virkeligt dårligt". Send gerne dette til support@maxgree.com.

Desværre er det sådan at med de billigere hosts, at de kun kan komme ned i den pris fordi de overbooker deres servere, det vil sige at du rent faktisk ikke får det antal ram som du betaler for. Det kan jeg garantere dig for at du gør hos os!

Jacob Honoré
Medejer Maxgree ApS

Virkelig god!

Jeg har en ven der har en server hos Maxgree, som jeg hjælper ham med. Det er et helt utroligt billigt sted, og det er rigtig god kvalitet. Deres support kan svare på 3 timer på en fredag aften, og det er jeg noget imponeret over! Den kører ret stabilt i forhold til hvad man betaler for den.... Kan klart anbefales

Virkelig godt minecraft hostings

jeg havde en minecraft server fra maxgree fra cirka en månede siden og jeg var godt tilfreds, de havde go support, de svarede hurtigt og havde altid et godt svar og minecraft serverene er også altid på toppen så måske det bedste minecraft server hostings sted jeg har prøvet indtil videre men grunden til jeg kun gav dem fire stjerner det var fordi at man ikke fik udleveret nogen ftp og deres upload map funktion virkede hellere ikke så derfor var jeg nød til at skrive ind til dem for at få min bane igen hvis en eller anden admin havde griefet inde i safezonen men ellers har det været det bedste minecraft hostings sted jeg har prøvet, så jeg vil anbefale dette hostings sted.

Maxgree ApS Details

Visit Maxgree - Minecraft, Bukkit, FTB server hosting