Nykreditforsikring reviews

Nykreditforsikring reviews

Acceptable
5.3

Super behandling fra landbrugsafdelingen i Nykredit Forsikring

Har fået en særdeles positiv og professionel behandling i forbindelse med udarbejdelse/gennemgang af forsikringstilbud. Kan kun anbefale Nykredits landbrugsforsikrings-afdeling

Meget tilfreds

Gode priser - god service - god behandling!

meget lang sagsbehandlingstid på en meget lille sag?!

nu er det første gang vi skal bruge vores forsikring, en sygesikring på vores hund, og jeg er ikke videre imponeret over nykredit forsikring, i godt og vel en måned siden sendte vi regninger på vores hund, ifølge aftale med kundeservice skulle vi sende regninger til kundecenter i viby, vi har stadig ikke hørt fra dem/jer.

Mailer man til dem/jer får man at vide der kan gå op til 10 dage før man får svar...?, skal man grine eller græde?, det er til -03 i min karakter bog over hvor god kundeservice kan være

Der bliver slet ikke svaret på folks frustrationer herinde på trustpilot, måske 5% får svar?, endnu en -03 i karakter.

Jeg har undersøgt Alka herinde og det ser da betydeligt bedre ud.

Jeg er spændt på om jeres forsikring skal bruges igen inden man får skiftet

man troede man havde en forsikring

Har i mange år haft alle vore forsikring er i Nykredit uden de store problemer. Så sker der det, at vores hund møder en anden hund og de vil slås, hvilket resulterer i at ejeren af den anden hund falder og slår sig. Vi melder det til Nykredit forsikring, men får oplyst at vi ikke har en hundeforsikring. Det er vi meget uforstående over for, for vi har da løbende betalt til den. Det viser sig nu at den hundeforsikring vi troede vi havde var flyttet over på anden police som vi, ifølge Nykredit, ikke havde betalt trods flere rykkere. Da vi bad om en kopi af de rykkere var kommentaren at det kunne vi ikke få, men de var sendt for det sikrede deres system. Da vi bad om meddelelse om deres underretning om at forsikringen var overgået til særskilt police var svaret det sammen. Da vi bad om at få en oversigt over vores policer og hvordan de var betalt blev det nægtet. De er fulde af løgn og hold jer langt væk fra dem.

Virkelig dårlig rådgivning

Jeg har fået så enorm dårlig rådgivning hos Nykredit forsikring, som har resulterer i at min bil ikke er ordentlig forsikret i forhold til leasingreglerne, trods det at firmaet er opmærksom på at bilen er leaset. Jeg vil aldrig anbefale nogen at tegne forsikring hos firmaet.

De bedste forsikringer

Nykredit har gode forsikringer.

I deres kaskoforsikring medfølger der en del fordele, som fx Topdanmark ikke har med.

I Nykredit er der gratis reparation af stenslag med i kasko - uden ekstra omkostninger. Derudover medfølger der også låne bil ved kaskoskader. I min tidligere forsikring hos Topdanmark var der hverken reparation af stenslag eller låne bil med i kaskoforsikringen. Man kunne få en glasforsikring ved siden af, hvor der i øvrigt er en selvrisiko hos topdanmark. Derfor er Nykredit langt bedre på bilforsikringen.

Derudover får jeg alt dette til en fordelagtig pris, da der også medfølger samlerabat, hvis man samler sine forsikringer!

Løgn og latin.

Jeg har fået en tilbud af dem som jeg takkede ja til for ca. to måneder siden. I første omgang fik jeg slet ikke nogle papirer af dem og blev så ringet op da jeg ikke har sendt noget tilbage. Jeg forklarer situationen og de vælger så at sende det hele digitalt. Fair nok.

De beder mig om at tage billeder af alle de ting som jeg har krydset af, udfyldt og underskrevet. Det gører jeg så med min Iphone og sender alle billeder tilbage til den mail adresse som jeg har fået oplyst. Jeg ringer så tilbage efter 10 min for at høre om det hele er som det skal være og de siger JA. Alt er I det skønneste orden og min nye bilforsikring ville træde I kraft næste måned.

Nu er det næste måned og jeg ringer tilbage for at høre om alt er i orden men NEJ! Nu kan de ligepludselig ikke finde mine papirer, dvs. alle de ting som jeg har sendt via mail. Det kan jeg ikke forstå og forklarer dem hvem jeg har snakket med en måned før og jeg blev forsikret at alt var OK. Efter 10 minutter på linien med en af deres medarbejdere vælger han så at ringe efter den person som jeg har snakket med og han ville ringe tilbage til mig. Dette var så i går og nu har jeg ligesom hele weekenden til at sidde på min flade og ikke vide hvilken selvskab jeg har forsikring hos. Jeg blev slet ikke ringet op igen og jeg syntes at det er under ALT kritik.

De har ikke styr på deres papirer, de ringer ikke til folk hvis der er noget galt og de holder SLET IKKE hvad de lover. Jeg vælger så at beholde min nuværende forsikring som er en del dyrer men har i det mindset styr på tingene!

useriøst

find et andet selskab at være kunde i da de på ingen måde kan anbefales, når man er raget uklar med sit tidligere selskab er en oplysning fra dem næppe noget værd,.

HURTIGT - VENLIGT - SÅ NEMT AT ANMELDE SKADE, AT MAN BLIVER GLAD

Har i dag for anden gang i løbet af nogle år anmeldt en skade til Nykredit Forsikring. Hvor er det befriende nemt, at man straks møder en person, som skærer igennem og klarer sagen lynhurtigt på telefonen, og vupti i løbet af 10 minutter får man en mail, at alt er som aftalt, og erstatningen udbetales i løbet af et par dage. Super service.

En oplevelse jeg aldrig troede kunne ske i en salgs verden

Jeg var for nogle år siden kunde i Nykredit, havde en Corolla forsikret men ville skifte til en Carina e.
Jeg ringer derfor ind og får oplyst prisen, fin fin.
Der går så lige en 3-4 måneder inden jeg finder den rigtige bil, og da jeg ringer ind for at fortælle at jeg nu havde købt bilen, for jeg at vide, at det ville være billigere for mig at skifte til Gjensidige.. godt nok har Nykredit og Gjensidige samme ejere, men havde aldrig troet at de ville hjælpe en så meget at de ligefrem anbefaler en over i et andet selvskab.
Rigtig fin betjening!

Opsigelse ikke modtaget og kan ikke opsige forsikring.

Vi har en gruppelivsforsikring, som vi har opsagt sidste år. Den opsigelse siger Nykredit, at de ikke har modtaget og nu har vi bare at betale for hele 2013. Der er ingen forståelse for, at vi vil have denne forsikring annulleret for at tegne en anden. Så nu finder jeg et andet selskab med en mindre arrogant kundepolitik og kundeservice. Overraskende dårligt efter mere end 15 år som kunde.

Flabet kundeservice

Bliver spurgt af en popup, om jeg vil tale med en forsikringrådgiver. Har fået tilsendt en pakke til en gammel adresse. Personen i den anden ende af chatten er meget mere interesseret i at checke, om jeg overhovedet er forsikret.

Fortæller mig at jeg er forsikret, men jeg skal huske at anmelde flytning (hvilket de alligevel har opdateret automatisk gennem folkeregisteret).

Hun vil ikke undersøge, hvorfor jeg får tilsendt post til en gammel adresse. Og har ikke mulighed for at ændre det, selvom jeg prøver at forklare hende, at det er meget ubelejligt, at jeg modtager post på netop den adresse.

hurtig og nemt

jeg har heldigvis kun haft brug for forsikringen 1 gang, men da jeg havde det gik det rigtig hurtigt og nemt.
De hjalp mig hurtigt via mail og tlf. og det hele gik som smurt.

topkarakter for god og hurtig behandling af sagen.
( bygnings forsikring )

priserne på forsikringerne har jeg ikke taget højde for da vi jo alle synes de er for dyre uanset hvilket selskab vi har. Men da vi tegnede var prisen selvfølgelig lidt bedre end tidligere selskab :)

Ringe service og dårligt håndværk

Jeg har benyttet Frydenlund-VVS en gang ved udbedring af vandskade. Min oplevelse var meget dårlig - dårlig information om skaden og hvordan den skulle ordnes og hvornår og meget ringe håndværk, noget jeg selv kunne gøre langt bedre og senere har måttet rette op på selv om jeg ikke er fagmand. Det endte med at Frydenlund også blev sur på mig fordi jeg gav kritik, så betalte de mig nogle penge som kompensation for det ringe arbejde og så var den sag afsluttet. Det kan være jeg har været uheldig men jeg kan bestemt ikke anbefale Frydenlund VVS

Mega lang sagsbehandlingstid på en lille sag?!

Jeg syntes deres skades sagsbehandlingstid er overdrevet lang. Jeg fik en diskusprolaps, hvor genoptræningen "sandsynligvis" erstattes via min ulykkesforsikring. Det er kun små cirka 1400 kr. i alt som Nykredit skal beslutte om de vil udbetale. Så det skal vel ikke tage 6 md. at finde ud af dette, når nu hele mit forløb er fremlagt og fremsendt til dem. Og at der er ikke noget specielt hokus pokus i måden det er sket på. For mig en lille hurtig sag, som er kommet til at virke komisk og irriterende pga. det lange forløb. Og nykredit får man ingen status fra på sagen?!

Verdens Dårligste Forsikringsselskab

Jeg har haft samlet alt hos Nykredit - bank, forsikring, portefølje og lån.

Efter mine sindssyge lejere på min ejendom totalskader mit stuehus vælger Nykredit Forsikring at forsøge at undrage sig at skulle udbetale forsikring, det var næsten ved at lykkes men så fik jeg en ny og super advokat og sammen fik vi Nykredit dømt for forsøg på bedrageri bla. fordi de nægtede at udbetale forsikringspenge, de nægtede at udbetale min retshjælpdækning (som jeg jo skulle bruge til at køre sag mod dem og mine sindssyge ex-lejere) og de havde samtidig solgt mig to af samme forsikringer under forskellige navne, hvilket er dårlig forretningsstil.

Nykredits "undskyldning" var at ham jeg havde tegnet mine forsikringer igennem havde været syg og på vej til at gennemgå en større operation da forsikringerne bliver tegnet........og at de ikke dækker skader lavet af lejere, da jeg jo selv har "inviteret" dem ind i mit hus.

Vi indgik forlig og jeg fik min retshjælpdækning men har stadig ikke fået mere end 21.000 kr udbetalt for en totalskadet landejendom - feks. kan jeg kun få udbetalt penge for de hårde hvidevare hvis jeg køber dem og stiller dem ind i huset - som jo så ikke eksistere mere.......og de vil kun betalte fore træ brædder (!) i en ødelagt port men en port kræver jo mere end 3 brædder for at være en port.....det er bare slet ikke en logisk tankegang!!

Jeg kunne blive ved med at fortælle om hvor dårlig Nykredit Forsikring er - men det er simpelhen spild af tid at bruge krudt på mennesker og virksomheder som gør alt for at unddrage sig sit ansvar.

Jeg giver KUN en stjerne fordi jeg er tvunget til at give min. én stjerne for at kunne give en mening herinde - i min verden burde de ha minus 100 stjerne!

Katastrofal ejerskifteforsikring

Når man endelig skal bruge forsikringen er de der ikke. Jeg har desværre elendige erfaringer med Gjensidige/Nykredit.
Mine værste anelser om manglende fairness og anstændig behandling er blevet bekræftet i en ejerskiftesag om en fejlbehandlet facade. Sagen trækker nu i langdrag på trods af faglige objektive vurderinger, som taler sit klare sprog.
Jeg kan ikke anbefale nogen nogensinde at røre Nykredits produkter med en ildtang.

lidt rodet

Er generalt glad for Nykreditforsikring, men de har for meget rod i papirene. Og så er jeg træt af den store stigning der er kommet på husforsikring, måske man skulle lave det sådan at man forsikre sit hus ligesom biler. Ingen skade=billigere forsikring

Rejseforsikring.

Har rejsedækning med i indboforsikringen til en god pris. Det sker så at jeg på selve ferien har brug for svar på spørgsmålet om den dækker forsinket fremmøde til fly i udlandet. Person 1 hos Nykredit giver det svar at hun næsten er helt sikker men hvis jeg vil have 100% sikkerhed for det beder hun mig ringe til SOS som da jeg ringede til dem, slet ikke ville snakke med mig, da police spørgsmål skal besvares af forsikringsselskabet - tilbage til Nykredit, denne gang en mand som var 100 % sikker på den ikke dækker, for at være helt sikker beder jeg om skades afd. som så bekræfter at den ikke dækker. Jeg vil foreslå at Nykredit beder deres medarbejdere om ikke at udtale sig hvis de ikke er 100% sikker, i værste fald komme det til at betyde en meget stor extra regning på ens ferie hvis man vælger at lytte til forkerte facts og så handler ud fra dem. En ny enkelt flybillet fra asien eller USA kan nemt koster 10.000,- hvis man skal hjem her og nu.

Kunne gøres hurtigere og meget bedre

Jeg fik en gratis indbo forsikring det første år, fordi jeg optog et lån gennem Nykredit. Da forsikringen trådte i kraft træk de penge alligevel, og jeg måtte kontakte Nykredit for at få dem tilbage.

Jeg fik så uheldigvis brug for min forsikring. Det drejede sig om et beløb på 2300,- for nogen stjålne genstande. Jeg fik pengene efter 6 uger, og det var efter jeg måtte ringe til dem flere gange. Det er bare ikke godt nok. Jeg havde både meldt det til politiet, skrevet en liste med genstande og sendt kvitteringer. Så hvordan kan det tage så lang tid?

Skriver man til deres kundeservice med et kritisk spørgsmål om f.eks pris, tager det dem 3 dage at svare. Skriver man og vil høre om en service man muligvis vil købe, tager det maks 1 time.
Det er til grin.

Is Nykreditforsikring your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?