Plexdk reviews

Plexdk reviews

It is not possible to review Plexdk. Should you have any questions, please use the contact form on our website.

Site is down

Doesn't open at all

Spam svindel og kriminalitet!

For det første er denne side DYBT ulovlig og for det andet sender de spam.

Site is still down.........

The site is down and has been so for a while now.
I've payed money to this crap for two of my children. It looks like a scam! If not - then get it up or place a message on the frontpage!

vMarga

Jeg synes PlexDK er Rigtig nice og der er mange søde mennesker og man finder nemt venner!

hej plexprox

plexdk verdens bedste retro hotel donere også 200 kr!
så vi ses jo på plexdk så hej hej hilsen frede1217

Fed side!

Hej Plexprox. Jeg synes det er en fed side i har lavet.. Håber ikke den går under ligesom andre retro'er! Hold det ved lige :) - Hvis det går under får i sikkert bare politianmeldelser.

Hilsen Wayne - Fra PlexDK

Det nye Habdk :-D.

Plexdk.com - Ja navnet siger jo næsten sig selv, et hotel som er ligeså stort som Habdk!.
Ved at købe VIP for 200 kroner kan man få et kæmpe udvalg af rares!.
Som i kan se ar jeg kun givet hotellet 4 stjerner, da det mangler flere staff og konkurrencer!
Ellers et meget fedt hotel som har flinke staff. Vis du er en som elsker rares er det et hotel lige for DIG ! :-).

det er bare for fedt

det er bare vil sjov og en da gratis

Plexdk :)

Plexdk er et mega fedt sted at være, og man kan chatte sammen med sine venner osv :) Man kan også købe ting, og lave fede rum :) Der er også MOD , staff osv, så det er fedt nok :)

- Plexdk! Join :D

- Kongen-.

5 Stjerner

PlexDk er mega mega sejt og keg il bare dømme det med 5 stjerner

Brugernavn: Funkypopkorn

Plexdk

En fantastisk hjemmeside, meget underholdende.
-Twig

Plexdk

Lad mig først sige Plexdk.com det bedste retro hotel du kan finde der er intet der. 1, Du starter med mønter 2, Du kan skaf rares hurtigt 3, Lav dine rumme sådan som du vil, køb dig et dyr/kæledyr 4, skriv med dine venner få nye venner 5,

Og så er der meget mere ps hilsen renas-perle

FEDT RETRO HOTEL :O

hej alle som læser dette. Dette er et rigtig sjovt hotel sjove og Fede Ansatte gode venner som man kan stole på og få nye venner har fået over 50 Venner... SØG jonas så er det mig og så klik på ansøg som ven
men ellers vil jeg sige RIGTIG GOD TUR OG VI SES NÆSTE GANG

M.V.H irl navn jonas plex navn jonas

Sjoveste Spil Ever :D

Hej Jeg Synes Det Er Mege Sjovt Meget Sjover End Habbo :D PS Hedder Gangstern

Bedste hotel for evigt!

Hejsa. Jeg er ny på dette hotel. Det har overrasket mig hvor fedt det her hotel er, og hvor hurtigt man får nye venner. Det her hotel er bedre end habbo.dk. Jeg synes også det er fedt at det er dansk. Hvis jeg skulle bedømme jeres hotel med stjerne ville det være uendelig. Jeg håber det her hotel vil være oppe for evigt også til når jeg en gang for børn så de kan prøve hvor fedt det her er. - PatrickLovesDeagle

Det er det bedste hotel!

Jeg hedder ::TXIW::
Og det er det bedste SPIL DET!

PlexDk LuckyLuck

PlexDK Kom ind til os hotelet er mega sejt og folk er mega søde der er mange seje rares håber at i får mange nye venner :D

plexdk er det sedest hotel i verden stopper aldrig

jeg købte Dead Man Walking det tog 1 dag for levring anbefaler denne side

mujsiken

plexdk et Godt retro hotel du er nyt Tøj, nye måbler og mønter synes du skal gå ind på Plexdk det et SYGT godt Retro hotel!!:D hilsen mujsiken

Is this your company?

Claim this company