gtrade.org reviews

gtrade.org reviews

Very low
2.6

Jeg kan ikke få det til at virke

Har prøvet at installere det på to bærbare, og på en android mobil, men kan ikke få det til at virke. Brugerkode som jeg fik igennem gtrade, genkendes fx ikke til programmerne som downloades etc.

Fandt deres reklame på facebook. Købte produktet, men virkede ikke. Er enig med de som siger at så kommer der reklamer for at købe andet download for at få det til at virke. Dog fik jeg en ordrebekræftelse i email på mit køb, men blev overrasket over at der ikke stod Gtrade, men en persons navn, som var det en privatperson jeg havde overført penge til.
De svarer på alle mails jeg sender dem, men intet konkret svar som hjælper mig med at få det hele til at virke, bare sådan noget som om jeg har prøvet alle programmerne, eller om jeg har kigget i min firewall, og antivirus som nok evt kan blokrer signalet. Jeg tog en blokering væk i firewallen, men virkede stadig ikke. Programmerne ville min computer helt blokere da jeg downloadede dem, men jeg gjorde det alligevel ,selvom de alligevel ikke virkede bagefter. Jeg stoler ikke på sælgeren bag dette produkt, slet ikke, og er bange for at min computer kommer i fare hvis jeg bruger Gtrade.

Hver gang jeg blandt andet åbnede en af de downloade programmer, kom en reklameside op om numerologi ( en numre overtro) som jeg ikke var interesseret i. Jeg ved endnu ikke om gtrade er 100 % svindel, men jeg vil i hvert fald gerne have mine penge tilbage da jeg ikke kan få det til at virke, og føler mig utryg ved det specielt nu efter at have læst flere dårlige anmeldelser. Jeg har jo købs bevis, så håber jeg får pengene tilbage, for det har jeg da ret til.
Hvis de er fup, så skjuler de det i hvert fald godt. Man har næsten ikke en chance for at finde ud af det før man køber produktet, og selv der er man i tvivl om det bare er ens egen computer eller internet forbindelse den er gal med :-(. Jeg er glad for at kunne se at det er altså ikke bare mig som har haft dårlig erfaring med det her, at det ikke bare er mig som ikke har forstand på min computer, men at der altså må være noget helt galt. Jeg syntes de har været gode til at svare tilbage på mails med det samme, men dog bestemt ikke fyldestgørende, de følger ikke rigtig op på de specifikke spørgsmål jeg spørger om. De svarer gerne meget kort, men svarer i det mindste.

Jeg er meget ked af jeg ikke kan få det til at virke, for det ville ellers have været super godt om det gjorde. Øv...

En ting undrer mig, deres svar her på trustpilot, de taler så grimt til alle som anmelder deres produkt. Det er da slet ikke normalt for en virksomhed, de vil da som regel gerne have en anmeldelse god eller dårlig via trustpilot.

Jeg håber de bliver afsløret hvis de virkelig er fusk. Det kan da ikke være rigtigt at de skal have reklamer på facebook, hvis de er et fuskfirma .

Gratis kanaler som du skal betale for !!!

Husk at hvis ting lyder for godt til at være sande så er de det for det meste :-)
Det er link til åbne kanaler !

Don´t buy

Reply from satellite.gtrade.org

Denne kommentarer ikke fra vores kunde! Men er bare direkte løgn og udkonkurrering fra fucking trustidiot. Disse fjolser kunne ikke bevise købet! Tror aldrig på TRUSTIDIOT!

snyd

der er ikke godt

Reply from satellite.gtrade.org

Blev testet af tv programmet "[External link removed]"

Det var intet værd, ingen HD kvalitet.
Et program med links til websteder med tv på nettet, dem kan du finde via [External link removed].

Svindel

Når noget er for godt til at være sandt, er det som regel svindel. En anonym side som denne er et skoleeksempel.

Dårlig stil

Ufatteligt at de får lov at have reklamer oppe på facebook.
Kunne dog lugte lunten med alt den porno reklame, det så unaturligt ud.

Snyt

ja var også for dum. ikke en krone værd.

fup og fiduser

hold fingrene væk, specielt som mac bruger da du skal op med 60 us. for idet hele taget at kunne åbne exe filerne. Idet hele taget er det du køber en stak links til downloads, som du skal betale for, og så selvfølgelig nogle totalt latterlige. sattelit programmer. DR DR2 TV2 øøøøh....hvor er de ?

Reply from satellite.gtrade.org

Stinker af fusk - hold jer væk

På whois kan man se at det er noget russisk baseret - alle alarmklokker skal ringe, hvis man ser på deres side. Og som man kan se af kommentarerne nedenfor (der ikke er deres egne plantede) er der nogle der har brændt penge af på... ingenting. De fortjener ikke at lykkes med deres fusk - hold på fornuften og pengene! ;-)

Reply from satellite.gtrade.org

Dybt utroværdigt - hold jer langt væk

Lidt tips til hvorfor man ikke bør smide sine penge væk her:

- Hovedsiden http://gtrade.org er til salg og er en typisk noname
reklameside uden reelt indhold
- Undersiden på dansk indeholder INGEN informationer om hvem du reelt
handler med
- Der er ikke på siden nogen nærmere forklaring på hvad du rent
faktisk køber - jeg vil gætte på at du blot modtager nogle
links som kan findes med lidt tid via Google
- Slutteligt - læs betingelserne sidst på siden:

Ansvar og betingelser: Gtrade.org leverer et digitalt information-
produkt. Vi påtager sig ikke ansvar for kanalernes indhold,
udsendelses format og kvalitet, samt eventuelle tekniske og
finansielle krav. Med hensyn til produktets specifik, kan vi desværre
ikke give pengene retur. Ved køb af vores produkt accepterer købere
disse betingelser.

Umiddelbart mener jeg at betingelserne er direkte strid med reglerne
for fjernsalg, men det er jo svært at komme efter når nu siden
fremstår uden oplysninger der kan sætte dig i kontakt med "sælger"

Hvis du har 249 kr du vil miste til ingenting

Du betaler 249 kr få at få gratis adgang til alle kanaler
i hele verden,over 3000 kanaler,det lyder for godt, det var det også, jeg har ikke fået en enste imail fra dem hverken med koder eller instrukser eller at de har hævet pengene og de har hævet pengene. Men betaler med kredit kort gennem Ewire, WWW.SATELLITE.GTRADE, 249 kr det overlever jeg nok og et eller anden sted vidste jeg nok at det var for godt til at være sandt.
:-)

satellite.gtrade.org Details

Nu kan du se verdens Satellit TV på din PC, Bærbar eller TV absolut lovlig og helt gratis.

Visit gtrade.org

gtrade.org is ranked 35 out of 35 in the category