Viaplay reviews

Viaplay reviews

Acceptable
5.1

Viaplay på Ps3 er noget værre l***.

Sidste år købte jeg viaplay for at se paradise (don't judge me), og da sæsonen var overstået afmeldte jeg igen, da udvalget udover dette ikke var noget som interesserede mig.
I år har jeg tilmeldt mig igen, da jeg gerne vil se paradise igen (don't judge me).
Det er så også kun pga. dette ene program at jeg vælger at abonnere på Viaplay, og vil derfor afmelde mit abonnement igen, når denne sæson er overstået.

For det første er jeg ret træt af at man har et maks antal enheder du kan se viaplay på.
Jeg har tilmeldt min konto på min computer, Iphone, ps3 og på min kærestes computer. Hvilket betyder at hvis jeg en dag sidder hos en veninde og vil se et afsnit et eller andet (på andet end en iphone skærm) er dette ikke muligt!
Ja, man kan skifte en enhed ud med en anden engang hver 90. dag, men det er simpelthen ikke er godt nok. Hvorfor kan det ikke gøres ligesom Netflix, at man betaler for hvor mange enheder man vil se på ad gangen, eller bare siger man kun kan se på én enhed af gangen?
Jeg havde også dette problem sidste år, da jeg fik ny computer og derfor måtte ændre en enhed, dette fik jeg heldigvis hjælp til gennem en supporter (thumbs up for hjælp), men hvad hvis ens computer, iphone etc. går i stykker og man er nødt til at få en ny - så er det ikke muligt at se viaplay på denne nye enhed før efter 90 dage? (thumbs down).

For det andet, så har jeg sjældent oplevet noget så elendigt som Viaplay-app'en på Ps3!
Når jeg starter en serie eller en film hakker den som en gal, medmindre jeg sætter den på pause og lader den stå der i laaaang tid, så den når at få loaded noget af indholdet.
Det kan jeg simpelthen ikke bruge til noget. Udover det, så er app'en langsom til at skifte mellem kategorier og film.

Alt i alt får Viaplay 2 stjerner. Det funker fint på computeren - Iphonen er okay, men politikken omkring enhederne samt den elendige ps3 app trække gevaldigt ned!

Som en sidste ting skal det lige siges jeg har givet op på at se film, som et eksempel har jeg ladet den film jeg lige har startet stå på pause i 15 minutter, og 30 sekunder efter jeg har startet den igen hakker den. Det er ikke nogen måde at se en film på.

Hej Louise,

Som kunde hos Viaplay kan du tilmelde 4 forskellige platforme og maksimalt anvende 1 af gangen. Dette skyldes, at vi er bundet af nogen rettigheder i forhold til de forskellige filmselskaber, der selvfølelig ikke ønsker at alle kan logge ind på én konto og se alt indholdet. I så fald ville prisen være en anden.

Såfremt du overskrider antallet, bliver der automatisk lukket for tilgangen til nye enheder, indtil du kontakter os via supporten og får afregistreret én enhed.

Det er korrekt, at der skal gå 90 dage i mellem, men i langt de fleste tilfælde, hvor vi kan se der ikke er tale om misbrug, er vi selvfølgelig tilbøjelige til at hjælpe, da du selvfølgelig skal have adgang.

Så hvis det er sådan, at din Iphone går i stykker, er vi ikke bare afvisende og lader dig vente i 90 dage.

Der kan være flere årsager til de problemer du oplever med din PS3, og det er lettest hvis du kontakter mig via e-mail til support@viaplay.dk - Så skal jeg prøve at finde en løsning på dit problem.

Viaplay

ikke godt nok indeholdet af sport!

Har været glad viaplay modtager i godt et år nu. Men det begynder at skrante med indehold af sport, fx Premier league, FA CUP, mange af Real madrids kampe. Derfor har jeg desvære opsagt abonnementet, da de ikke lever op til de 229 kr i måneden.

Hej Nicklas,

Tak for din anmeldelse.

I denne sæson, er det lavet nye regler for Premier League. Det betyder, at hver udbyder, kun på vise én af kl. 16.00 kampene, om lørdagen. Dette gør naturligvis, at vores live dækning ikke er den samme, som i sidste sæson. Beslutningen om denne, er dog fra det Engelske Fodboldforbund.
FA Cup kampene, bliver typisk vist på 6'eren. Denne kanal, har vi ikke et samarbejde om, så vi kan ikke tilbyde disse kampe.
Det samme gør sig gældende fra den Spanske liga. Bliver kampene vist på Canal 8 Sport eller Canal 9, har vi dem, men bliver de vist på 6'eren, har vi dem ikke.

Viaplay

Lav service men godt udvalg.

Min ville ikke loade og hakkede helt vildt (Kender flere der havde samme problem). Skrev til deres kundeservice og der var godt nok ikke meget hjælp at hente! Han begyndte at snakke "computer-sprog" så til sidst opgav jer.
Dog har de et meget stort udvalg, og det var det jeg faldt for! Både gammelt og nyt. Derfor kan jeg kun give 2 stjerner.

Fantastisk udvalg, men dog slækkes der på Playstation apps - og ingen "stjernemærker" i disse :(

Elsker udvalget af film og serier, etc. Men dog har jeg et stort problem med Playstation appen (både på min PS3 & PS4); Jeg kan simpelthen ikke vælge sprog på de film der har både dansk og engelsk tale. Jeg foretrækker nemlig at se sådan noget som "Cloudy with a chance of meatballs" på engelsk, men det vil den ikke lade mig gøre på Playstation appen. Og der er heller ingen "stjernemærkede" liste på selve app'en.
Hvis I ville lave en opdatering til jeres apps med en fejlretning af disse to ting - og med eventuelle andre småfejl, ville I helt klart få 5 ud af 5 herfra! Håber at det er noget der bliver gjort hurtigst muligt..!

Alt andet lige, har jeg ikke andet end ros til ViaPlay!

Hej Berwa,

Tak for din anmeldelse.
Vi er glade for at høre, at du synes om vores indhold.

Når du skal have en film på et andet sprog, er filmen ofte i to versioner. Den Dansk og den Engelske. Sidst nævnte indeholder "(Engelsk tale), i titlen. Har du prøvet, at tage fat i denne, i stedet?

Kan du stadig ikke få det til at fungere, må du gerne sende en e-mail til support@viaplay.dk, som du markere "Trustpilot", så vil jeg holde øje med den.

Reklmaer - øv

TVUNGET REKLAMER på trods af at man betaler abonnement... Det synes jeg ikke er okay.
Jakob found this review useful

Hej Rikke,

Som udgangspunkt er Viaplay reklamefrit når du afspiller film og serier.
Vores live indhold bliver dog vist direkte fra sports kanalerne og indeholder derfor reklamer på normalvis, da vi ikke har mulighed for at vise andet i pausen.

Viaplay

Elendigt foretagende på trods af det store udvalg

Hjemme hos os, har vi fire forskellige enheder, som vi bruger til at se Viaplay på. Der er ikke én af de enheder hvor Viaplay fungerer optimalt. Det er simpelthen for ringe!
1. Jeg har en Samsung Galaxy, hvor app'en nogle gange bare går i sort.
2. Så har jeg en Microsoft Suface, hvor app'en fortæller mig at jeg skal installere Silverlight for at kunne se noget som helst i app'en. Man kan ikke installere Silverlight på en tablet. Hvordan kan teknikerne undgå at vide den slags?
3. Min almindelige PC hakker helt vildt når jeg prøver at se live sport på den.
4. Min kæreste har en MacBook, hvor skærmen bare bliver ved med at stå og loade når man trykker på en film.

Jeg har gentagne gange prøvet at ringe til supporten, som i øvrigt er meget flinke og prøver at hjælpe, men de har desværre ikke en klap forstand på hvad de snakker om.
Jeg synes det er vildt ærgerligt at man ikke kan udnytte det store udvalg af film og sport på hjemmesiden, udelukkende fordi man ikke har gidet at gøre tingene ordentligt.

Hej Dennis,

Tak for din anmeldelse.

Vi er kede af at høre, at du oplever udfordringer, med at få din Viaplay konto til at fungere optimalt.

Når du afspiller fra din Samsung Galaxy, er det så pludseligt, at den bliver sort? Er det alt indhold eller kun noget bestemt? Prøv evt. at skift til den indbyggede afspiller, når det sker.

Vi har i går, fået en ny opdatering til Windows 8 appen ud, som gerne skulle rette evt. fejl, du kan opleve. Prøv meget gerne, at hent den og se om det stadig sker.

Hvis du oplever at indhold hakker, er det ofte internetforbindelsen, der forårsager det. Hvis du bruger WiFi tilslutning, så prøv med et kabel i stedet.
Det kan også være, hvis kvaliteten er låst fast på en kvalitet, som dit netværk ikke kan håndtere. Prøv at dobbelt tjek, at den står til "Automatisk".

På din kærestes MacBook, kan det skyldes browseren. Prøv derfor i en anden anden, f.eks. Google Chrome.

Vi er kede af, at du ikke har fået det ønskede ud af vores support.
Du er meget velkommen til at skrive til support@viaplay.dk og markere den "Trustpilot", så vil jeg svare dig, så hurtigt jeg kan.

Meget ringe

Jeg har i snart tre år benyttet mig af Viaplay (on/off). Desværre for mig, har min passion for hhv. F1, Premier- og Champions League generelt været større end bøvlet jeg har haft med Viaplay, hvorfor jeg indtil nu har brugt tjenesten.

Foruden falsk markedsføring (f.eks. kørte der "Se HELE Premier League, kun med Viaplay"-spottet en periode, selvom der løbende har været enkelte kampe de ikke har haft rettighederne til), har deres customercare (eller mangel på samme) i den grad gjort udslaget:
F.eks. påstod supporten på facebook, at årsagen til, at deres iOS app ikke understøttede AirPlay var manglende rettigheder, og altså ikke uduelige/luddovne programmører… -- helt generelt besvarede de alle kritiserende indlæg på facebook med manglende rettigheder. Jeg selv, f.eks., spurgte hvorfor man ikke kunne se det half time show, der bliver vist på Viasat Xtra kanalerne (når en kamp vises på én sådan) fremfor reklamer, i diverse halvlege. Hertil svarede supporten at de ikke havde rettighederne til disse. Da jeg så pointerede at de nødvendigvis måtte have dem, da de viste det på 3-4 streams hver lørdag, hørte jeg aldrig mere fra dem. Tværtimod blev indlægget sidenhen slettet på facebookvæggen….

Senest har jeg kunnet konstatere at antallet af tilgængelige enheder (UDEN NOTITS!!) er faldet fra fem til fire (altså 20% (uden tilsvarende prisreduktion)). Jeg spørger på facebooksiden, hvorfor i alverden de har reduceret i enhederne. Hertil svares der, at der altid har været fire, og at jeg som kunde må forveksle det med noget andet. Efter jeg igen har svaret, denne gang med henvisning til en diskussion på et tredjeparts forum omhandlende antallet af enheder, hvor det bekræftes, at der også i foråret 2013 var fem enheder tilgængelige, fyrer en anden Viaplay-supporter en smøre af, der fortæller, hvordan produktet konstant er i udvikling osv. (hvor meget udvikling er der i at reducere antallet af enheder (ovenikøbet samtidig med man er kompatible på flere platforme end nogensinde før?). Ikke så meget som skyggen af en undskyldning, på trods af jeg er blevet løjet direkte op i ansigtet. Føj en måde at behandle kunderne på.

Sorry indlægget er så rodet, men hold da op jeg er harm. Jeg har brugt en formue på Jeres streams igennem tiden, men det er sgu slut nu. Jeg finder mig ikke i, at en virksomhed jeg handler med lyver overfor mig. Så forsvinder tilliden. Og handlen.

EDIT: Svar:

Jeg ved med sikkerhed, det heller ikke altid har været begrænset til én enhed af gangen, da jeg adskillige weekender har set to Premier League kampe parallelt fra samme konto (min egen) på to forskellige enheder, naturligvis.

Uanset hvad du som supporter, og viasat som firma, påstår, så ved jeg også, at jeg altid (indtil for ganske nyligt, tror jeg) har haft fem tilgængelige enheder.

Jeg forstår virkelig ikke, hvorfor I har så meget imod at erkende det. Enten så lyver I, eller også så siger I at jeg lyver. Heldigvis ved jeg hvorledes det forholder sig.

Som sagt er der intet, der kan genoprette min tillid til Jer som virksomhed. Man må som minimum kunne forvente, at man får sandheden at vide, når man henvender sig til en virksomhed man handler med. ---- måske hvis I erkendte Jeres usandheder, kunne jeg genoverveje at abonnere på Jeres (i øvrigt helt urimelig dyre) service.

Du kan selv tjekke efter, hvor mange penge jeg har brugt på Jer i tidernes løb. Jeg er sgu en ærgerlig kunde at miste.

Ift. min slettede Facebook-besked, spurgte jeg helt ligesom vedkommende har gjort ovenover mig, nemlig hvorfor jeg var tvangsindlagt til reklamer, når jeg betalte 230/mdr for demand-tv (demand-tv-konceptet er netop reklameløst, FYI), når jeg på Xtra kanalerne kunne konstatere der måtte være et alternativ, i form af de half time show der kørte der. Så svarede Jeres supporter på Facebook, at I ikke havde rettighederne til de shows. Så svarede jeg, at I nødvendigvis måtte have dem --- ellers tyvstjal I dem jo hver lørdag. Så fik jeg ikke flere svar, men kommentaren blev fjernet (både min første og anden -- hvis I har ment der har været noget stødende i dem, giver det uanset ingen mening, at I fjerner den første, når I har valgt at besvare den (hvorved i legitimerede indlægget) -- MEN, der stod intet stødende i den anden heller, jeg gjorde bare opmærksom på, at svaret ikke gav nogen mening, jf. jeres Xtra-kanaler).

Desuden: Hvorfor insisterer I sådan på at holde supporten over mail, frem for offentligt?

Hej Jakob,

Jeg beklager, at du har haft en dårlig oplevelse af Viaplay.

Grundet nye regler omkring dette års Premiere League fodbold, kan vi desværre ikke længere at tilbyde at vise alle kampene.

Det har vi i øvrigt ikke markedsført os med i år, men det er korrekt at vi tidligere år har reklameret dette, da vi tidligere har vist alle kampene.

I forhold til anvendelsen af Airplay, er det helt korrekt at det skyldes, at vi ikke har rettighederne til at vise alt indholdet, med både billede og undertekster.

Derfor er det ikke alt indhold, der bliver vist korrekt, men du kan dog alligevel undgå dette, ved at anvende skærm duplikering på din Iphone/Ipad.

På Viaplay streamer vi det direkte stream, der vises på sports kanalerne og vi skifter derfor ikke mellem original stream og ekstra kanalerne.

Det er yderst beklageligt, hvis dit opslag er blevet slettet, da vi har en klar politik omkring, at vi ikke fjerner opslag, medmindre de indeholder stødende sprogbrug eller spam. Hvis du mener det er tilfældet, må du meget gerne sende en mail til mig, så skal jeg undersøge det nærmere.

Vores enhedsbegrænsning har i henhold til vores vilkår, altid været 4 enheder i alt og maksimalt 1 af gangen.

Det er korrekt, at vi i en periode har haft 5 enheder, da vi i forbindelse med en opdatering til mobile enheder, var nødt til at tilføje én ekstra enhed, hos nogle brugere, da de ellers ville få tilmeldt den samme enhed 2 gange.

Jeg beklager selvfølgelig meget, at du ikke har fået tilstrækkelig svar og jeg vil meget gerne uddybe eventuelle spørgsmål nærmere, hvis du sender mig en mail til support@viaplay.dk

Egentligt positivt overrasket...

Er egentligt lidt overrasket over antallet af negative anmeldelser af viaplay på trustpilot.

Sammenlignet med netflix(her menes dk ikke usa, da det kræver abb hos vpn udbyder), så er udvalget af film langt bedre på viaplay. Her er der flere store blockbusters fra 2012-2013, hvilket der ikke er på netflix.

Streaming kvaliteten er også ok, og på linie med netflix, - men deres interface er dog ikke helt på linie med netflix(genoptager eks ikke film fra, hvor man sluttede etc)

Konklusion
Jeg syntes man får rigtigt meget for de 79,-
Lidt mere fokus på interfacet, og også streaming af lyd i ordentligt surround - så er der 5 stjerner.

NB. Har personligt ingen aktier i viasat ;)

Hej Morten,

Tak for din anmeldelse.

Vi er glade for at høre, at du er glad for vores udvalgt. Vi forsøger hele tiden, at få det, vores brugere ønsker. Har du forslag, er du velkommen til at dele dem med os.

Vores brugerflade er noget vi hele tiden arbejder på at forbedre og tilføje til.
Senest med vores nye website layout og nye funktioner. F.eks. genoptag funktionen, som ny virker på tværs af PC/Mac og tablet/telefon enheder. Vi ser naturligvis på mulighederne, for at det er på tværs af alle platformene.

fantasktik kunde service

har lige har ringet til viaplay og jeg vil sige at jeg er positivt overrasket fantasktik kunde service og kom endag hurtigt igemmen
jeg harvde problemer med at at jeg ikke kunde se blacklist men manden sage at de var fordig du ikke havde ratiheder til at vise den men kommer i løbet af måndnen
5ud af 5 stjerner her fra ;D

Hej Lasse,

Tak for din anmeldelse.

Vi er glade for, at du er tilfreds med vores kundeservice. Det er noget, vi går meget op i, på Viaplay.

Afsnit 1-8 af The Blacklist, er faktiske allerede kommet op igen og de resterende afsnit, kommer til Marts, når serien bliver genoptaget på TV3.

Viaplay

Har købt et produkt som I reklamerer med, men det virker ikke!

Viaplay på xbox virker ikke. Vi er mange som har dette problem. Ved dette fra Viaplay Danmark og Viaplay Sverige's FB sider. Det er 2 dage siden jeg kunne bruge app'en. Har været i kontakt med jeres support, som undlod at svare, indtil jeg knap 24 timer eft rykkede for et svar. Dette er et afsnit af svaret:
"Okay, det ser ud til at det er en ret stor fejl der ligger på Xbox app'en så. Teknikerne er stadig igang med at se på sagen, så jeg kan desværre ikke sige hvor lang tid der går før fejlen er blevet lavet.".
Jeg har udelukkende købt produktet pga sporten og det at man kan bruge sin xbox. Min pc er nemlig en ældre sag som er håbløs at streame på.
Jeg har været i kontakt med Viaplay's tlf support og de siger at det var da ærgerligt, men at teknik teamet arbejder på højtryk med problemet...men i øvrigt har de fri nu og er først tilbage i morgen...
Det virkede fint i 5 dage...så nu har jeg betalt 229 kr for et produkt som ikke virker! Jeres hjemmeside oplyser INTET om problemet, tværtimod skamroser den jer for jeres fantastiske indhold som man kan nyde og glæde sig over på sin xbox.
Hvis ikke dette er bondefangeri, så kald mig Fru Trut.
Jeg har selvklart opsagt mit abonnement og jeg vil råde alle andre til at holde sig langt væk fra dette produkt!
Jakob found this review useful

Hej Jens,

Tak for din anmeldelse.

Vi er kede af, at du har udfordringer med at se Viaplay på din Xbox.
Når ting som dette sker, gør vi naturligvis hvad vi kan, for at finde en løsning hurtigst muligt.
Vi arbejder på, at få en løsning udgivet så hurtigt, som muligt.
Hvis du skriver en e-mail til support@viaplay.dk og markere den "Trustpilot", finder vi en løsning, omkring dit abonnement.

Viaplay

elendig streaming dårlig lyd som slet ikke er synkroniseret.

Jeg har ene og alene købt viaplay sport for at se superbowl og nu sidder jeg og ærger mig lyd kvaliteten er elendig. Synkroniseringen er helt gal. Øv øv øv spild af penge

Hej Simon,

Jeg beklager, at du har haft en dårlig oplevelse i forbindelse med afviklingen af Superbowl.

Hvis ikke allerede du har været i kontakt med os via mail, må du meget gerne sende en mail til vores support på support@viaplay.dk

Så er jeg sikker på vi kan finde en løsning på dit problem.

Viaplay

Dårlig kvalitet hele vejen rundt.

Viaplay er en god tanke, men et gennemgående ufærdigt produkt.
DESVÆRRE har de rettighederne til sport som eksempelvis Premier League, hvilket jo så også koster hele 229,- om måneden.
Denne pakke har jeg, men har i tiden siden min bestilling i september oplevet følgende problemer, som stadig ikke er løst:

- Antallet af enheder kan kun administreres fra Viaplay og ved at ringe ind.
- Supporten på telefon er venlig, men ubrugelig langt hen af vejen - der henvises i stedet til en uendelig mailkorrespondance på support@viaplay.dk
- Film kan ikke afspille.
- Live sport er i frygtelig kvalitet.
- Manglende seriesæsoner.

Jeg har i den tilsyneladende uendelige dialog med supporten opdateret firmware flere gange, testet hastighed på linje, testet hastighed med kabel, koblet direkte på tv med kabel fra router, kontaktet producenten af mit tv osv. osv. Alt lever op til de krav, der stilles fra Viaplay.
Tilbage står jeg med et super moderne tv, der uden nogen problemer kan afspille Youtube, Netflix, Headweb og hvad der ellers findes af streaming produkter, men altså ikke Viaplay. Film starter aldrig og livesport leveres i en så ringe kvalitet, når det virker, at det ikke er værd at se på.
Jeg købte Viaplay for at kunne se specielt Premier League fodbold, men det er endnu ikke lykkedes mig at få en god oplevelse med det. Jeg tilmeldte mig i september og i starten var det ok på min computer, men det er ubrugeligt på tv, som jeg købte i december. I de sidste 6 uger er jeg blevet holdt hen med alle mulige forslag for til sidst at få en besked om at man er bekendt med at produktet ikke fungerer på smart tv.
Jeg kan desværre ikke anbefale Viaplay til andre. Brug Netflix. Det virker upåklageligt, har fulde seriesæsoner, god søgefunktion, let omskift af enheder, god support, men desværre ikke live sport. Omvendt virker det jo alligevel ikke på Viaplay, når vi taler tv og det er altså ikke fedt at sidde 2-3 personer og se sport på en mobil telefon eller tablet/computer.

Har siden september betalt 229,- pr. md. svarende til 1,145,-
Jeg er nu blevet tilbudt 25% på næste måneds faktura i rabat. Det svarer til 57,25 kr. UDEN garanti for det kommer til at virke.
Det er håbløst.

Hej Frank,

Tak for din anmeldelse.

I øjeblikket, kan enhederne kun administreres igennem supporten. Vi undersøger naturligvis mulighederne for at de kan administreres fra siden. Om det bliver muligt, kan vi på nuværende tidspunkt, ikke sige.

Når du oplever dårlig kvalitet eller buffering, er det oftest internet forbindelsen eller softwaren, der forårsager det.
Det lader til, at du har testet det meste i forbindelse med din korrespondance med vores e-mail support. Du må dog meget gerne sende en ny e-mail, som du markere "Trustpilot", så vil jeg holde øje med den og gøre hvad jeg kan, for at vi finder en løsning.

Dårligt

Jeg tilmeldte mig Viaplay i december, men da der var for dårligt udvalg og var slet ikke tilfreds med det jeg fik da det var gratis. Derefter går jeg så ind og skrev til Viaplay at jeg gerne ville opsige mit abonnement og fik en "fin" beskæftigelse på at det nu var opsagt..

MEN NEJ - Viaplay har nu trukket 79 kr.
Jeg kan slet ikke forstå at de kan få lov til at opføre sig på den måde
Simonsen found this review useful

Hej Anne-Mette,

Tak for din anmeldelse.

Jeg vil meget gerne undersøge hvad der er gået galt, i denne sag.
Du må derfor meget gerne skrive en e-mail, til support@viaplay.dk og markere den "Trustpilot", så vil jeg holde øje med den, så vi kan finde en løsning.

Viaplay

Kunne ikke opsiges. Trak mange måneders betaling trods opsigelse.

Jeg tilmeldte mig Viaplay, men da der var for dårligt udvalg, ville jeg ud af det igen. Jeg skrev en skriftlig udmelding, og regnede med at det var nok. Så trak de penge måneden efter, og jeg skrev til dem igen. Sådan fortsatte det tre gange, og jeg er nu blevet nødt til at bestille et nyt dankort for at sørge for, at de ikke kan trække flere penge fra mig. Jeg er chokeret over, at de tillader sig at opføre sig på den måde.

(Kan se at der nu er kommet svar fra Viaplay. Det er selvfølgelig venligt af jer, men jeg kan ikke bruge mere tid på det. De 237 kr. I har trukket uretmæssigt fra mig og besværet med at få et nyt dankort kommer ikke godt igen ved at skulle bøvle mere med jeres system. Så Anders, tag og få styr på jeres kundeservice generelt i stedet for at give særlig behandling til dem der skriver på trustpilot)

Hej Simonsen,

Tak for din anmeldelse.

Jeg vil gerne undersøge hvad der er sket, så vi kan finde en løsning.
Du må meget gerne sende en e-mail til support@viaplay.dk og markere den "Trustpilot", så holder jeg øje med den.

Viaplay kører ikke optimalt på PS3

jeg ser ofte Netflix på min ps3 fungere helt fint, men viaplay hvilket jeg også har fungere slet ikke, buffer hele tiden og jeg har 40 Mbit download og 27 Mbit upload (http://hastighedstest.tdc.dk)...derimod fungere det dog bedre på min bærbar!

Hej Emil,

Tak for din anmeldelse.

Når du oplever buffering, er det oftest internet forbindelsen, der forårsager det.
På PS3, har vi erfaret at det oftere sker ved WiFi forbindelse. Vi anbefaler derfor altid, at bruge et direkte kabel.

Viaplay

kvalitet som en thailandsk kopi

viasat på PS3 er uudholdeligt at se på den buffer konstant og kvaliteten ligner noget man kunne forvente hvis man så film med flaskebunde som briller....

Rimeligt skuffende når i reklamerer med at det kan ses på ps3 i burde måske lige have nævnt at kvaliteten er uhumskt meget i bund????

Den streamer upåklageligt på ipad og iphone blot lidt ynkeligt at skulle sidde hele familien og se en film på en ipad? Tror bare vi holder os til konkurrenten

Hej Thomas,

Tak for din anmeldelse.

Det er naturligvis ikke meningen, at du skal opleve buffering og dårlig kvalitet, når du streamer til din PS3.
Når det sker, er det ofte internet forbindelsen, der forårsager det. Specielt ved WiFi forbindelse på PS3. Hvis du benytter dette, så prøv om det ikke bliver bedre, med et kabel.
Hjælper det ikke, er du velkommen til at skrive til support@viaplay.dk og markere den "Trustpilot", så finder vi en løsning.

Dårlig kvalitet

Det er intet mindre end fantastisk ringe, at man skal give penge for sådan en omgang dårlig kvalitet...

Selv hvis du har en rigtig høj internetforbindelse, vil du se et hakkende billede - jeg ved at min forbindelse er god nok, da jeg ikke har oplevet tilsvarende problem hos konkurrenten.

Og hvad sker der lige for lyden? At man ikke kan se film i 5.1 surround sound ødelægger simpelthen oplevelsen...Det er simpelthen ikke godt nok!

Generelt virker Viaplay på mange punkter til at være et ufærdigt produkt, som man har sat på gaden alt for tidligt.

Hej Thomas,

Tak for din anmeldelse.

Der kan være forskellige årsager til, at du kan opleve at indhold hakker/buffer.
Oftest er det dog internetforbindelse - specielt ved trådløse forbindelser.
Det kan også være software der mangler eller er forældet. Tjek derfor altid, at alt er fuldt opdateret.

På nuværende tidspunkt, understøtter vi ikke 5.1 lyd. Det er naturligvis noget, vi gerne vil tilbyde. Desværre er det ikke muligt, på nuværende tidspunkt.

Ekstrem dårlig kvalitet

Jeg har ikke kunne se en film i god kvalitet endnu på min iPad 4. Jeg har fiber 50-50 så det burde ikke være forbindelsen. Det er sgu for ringe at kvaliteten er så dårlig. Fortsætter det prøvetiden ud, smutter jeg som kunde igen.

Hej Mike,

Jeg beklager, at du oplever problemer med kvaliteten.
Jeg vil gerne forsøge om der er noget jeg kan gøre for at hjælpe og du må derfor meget gerne sende mig en mail til support@viaplay.dk hvor du i emnefeltet skriver trustpilot.

Så skal jeg se om der er noget jeg kan gøre.

Elendigt

grynet kvalitet og konstant buffering, måtte opgive til sidst. 39 kr lige ud af lommen..

Update- rigtig fin kundeservice, fik omkostningerne refunderet og der bliver undersøgt hvad der gik galt med filmen...

Hej Sandra,

Jeg beklager, du har haft en uheldig episode med tjenesten.
Det er selvfølgelig rigtig ærgerligt og jeg håber du har været i kontakt med vores support enten på telefon eller e-mail, så vi kan se hvad vi kan gøre for at løse problemet og refundere de 39,- som du selvfølgelig ikke skal betale, hvis filmen ikke har fungeret.

Hvis du sender en mail til support@viaplay.dk og skriver trustpilot i emnefeltet, skal jeg se hvad der har været gået galt og eventuelt refundere de 39,- hvis ikke det allerede er blevet gjort.

Godt udvalg.......dårlig streaming via AirPlay

Fik anbefalet viaplay da denne streaming tjeneste havde mulighed for at downloade visse film. Dette virker også upåklageligt. Dog er jeg temmelig skuffet over muligheden for at afspillet via AirPlay. En MEGET stor del af de nyere film kan ikke afspilles på mit Apple tv 2 fra min iPad/iPhone via AirPlay, grundet rettigheder. Jeg kan umiddelbart ikke forstå hvilke rettigheder det er der bliver forulempet ved at jeg kan streame fra min iPad til mit tv (via mit Apple tv 2), men det er generede nok til at jeg beholder Netflix (hvor jeg aldrig har oplevet dette problem) istedet for Viaplay

Hej Morten,

Som du selv er inde på, er det grundet særlige rettigheder på vores indhold, desværre ikke alt indhold, vi kan tilbyde at vise via Airplay.

Der findes dog en måde, hvorpå du alligevel kan se det med både undertekster og lyd.

Du finder en guide til hvordan du gør via linket her:

Jeg håber det lykkedes eller er du meget velkommen til at sende en mail til support@viaplay.dk hvor du i emnefeltet skriver trustpilot, så skal jeg se om jeg kan hjælpe dig.

Viaplay Support

Om virksomheden

Viaplay er Skandinaviens førende onlinetjeneste for TV, Film og Sport. Her har du altid adgang til det seneste og mest populære underholdning. Når som helst, hvor som helst.

Visit Viaplay

Write to: support@viaplay.dk