Amalielund reviews

Amalielund reviews

Acceptable
6.0

Vil ikke anbefale nytårsmenuen

Vi havde bestilt en nytårsmenu med 6 retter til 399,- Det var en skuffelse som vi ikke vil gentage.

Kedelig mad

Var til tøsekomsammen, glædede mig til at skulle have mad udefra, men ble
v totalt skuffet. Vi fik lasagne, den tørreste lasagne jeg nogensinde har fået, pladerne vendt opad så tør var den, salaten var frisk, men ikke særlig opfindsom, man skulle lede længe efter de få stykker minimajs der lå og tomaterne var også sværre at finde.
Det betalte jeg så lige 100,- kr. for, det var kun 5,- kr. værd. Kunne have lavet det MEGET bedre selv.
Skal aldrig have mad derfra igen.

Is Amalielund your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?