Amazingnails reviews

Rating distribution

Reviews

About

Kasst bemötande..tråkigt :(

Här kommer jag aldrig att göra mina naglar, även om de är duktiga där.
Dåligt bemötande av en tjej med mörkt hår och kosntiga stora läppar hon var så självupptagen med att svara på mina frågor, det kändes bara som att hon ville att jag skulle boka en tid för att sedan bli av med mig?..
Jag gick längre ned på gatan till ett annat nagelställe där jag fick mycket bättre bemötande och riktigt fina naglar dessutom!

Is Amazingnails your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

Amazingnails Details

About this company

amazing nails nail technician & beauty therapist based in Shepshed leicestershire acrylic nails gel nails manicure pedicure spray tan waxing competive price list

Visit Amazingnails

Category

Amazingnails is ranked 17 out of 24 in the category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.