baalteknik.dk reviews

baalteknik.dk reviews

Good
7.4

dårlig

jeg bestilte nogen vare 5 dage efter bestilling var pengene trukket .da jeg fik varene manglede det en gasvarmelegeme 4,2 kw gik lidt over en måned inden jeg fik pengene.jeg kan ikke andbefale det sted .mvh tom

Penge trukket og vare aldrig modtaget

Bestilte og hørte intet. Rykkede og fik af vide at der ikke kunne leveres. Ændrede bestilling og fik herefter en notifikation om at vare var afsendt og penge blev trukket.
Pakke aldrig modtaget og jeg har rykket pr mail 5 gange og pr telefon en enkelt gang, uden resultat.

super!

Bestilte mine varer og havde dem 3 dage senere pga. af forsinkelse hos post Danmark. Jeg fik løbende opdateringer på forsendelsen via mail. Alt var som det skulle være plus der var tilsendt information om hvordan man skulle forholde sig hvis der nu var noget der var utilfredsstillende ved leverancen. Jeg er super tilfreds!

Langsom fejlfyldt betjening

Jeg kan ikke anbefale baalteknik.dk.
De er meget langsomme i kommunikationen.
De holder ikke hvad de lover.
De giver ikke besked når en varer er udsolgt og de ikke kan skaffe den
De trækker penge for varer de ikke sender og betaler ikke pengene tilbage selvom de lover det.
Alt i alt find nogle andre at handle hos - det gør jeg.

Manglende kommunikation (i hvert fald i mit tilfælde)

Måske har jeg været en meget uheldig kunde, eller så er kommunikationen fra butikken generelt meget mangelfuld. Hvilken af mulighederne, kan jeg ikke sige.

Jeg kan dog fortælle min oplevelse, hvor jeg bestilte en vare, som jeg ikke så skyggen af i nogle uger, derfor tog jeg kontakt pr. e-mail og derefter telefon. Efter gentagende ubesvarede opkald kom jeg dog igennem og fik en venlig herre, som kunne fortælle mig, at varen var udsolgt (dette fremgik ikke på webshoppen). Fair nok, men jeg kunne ikke forstå, hvorfor de ikke informerede mig om det ved bestilling. Jeg fik derfor annulleret min ordre pr. telefon OG e-mail.... Troede jeg.... 3 måneder efter annulleringen af ordren fik jeg nu en mail om at min vare var afsendt til min adresse. Jeg tog igen kontakt til butikken og bad dem om, at annullere ordren. Den samme mand bad mig nu igen om at sende en e-mail og annullere ordren. Dette gjorde jeg så...igen. Et par dage efter trak de så beløbet for varen fra min konto. Igen igen igen (...) måtte jeg tage kontakt til butikken for at få refunderet beløbet og være sikker på annulleringen. Først da jeg nævnte "indsigelse" og "bank" fik jeg en meget effektiv personlig betjening. Jeg fik mine penge tilbage næste dag :) Men på intet tidspunkt i de 3 måneder, har jeg fået et personligt svar på mine e-mails. Umiddelbart virker personalet meget venlige, hvilket gør, at jeg har svært ved at forstå, hvorfor de vælger at ignorere nogle kunders e-mails. Eller var jeg bare den eneste uheldige? :/

Optimal kundeservice.

Dejlig hurtig modtagelse af bestilte varer.

god handel

handlen er gået helt glat og godt

fin service

helt igennem i orden varen kommer til tiden er er helt i orden meget fin opfølgning fra firmaet mail med relevante oplysninger kommer til køber meget fin servise
Review by confirmed purchaser

Hurtigt og nemt at handle

Jeg bestilte varen, hvilket var meget hurtigt og nemt, du behøvede ikke at gå ud af døren, du skulle bare ordne det hele ved din PC. Varen havde jeg 2 dage efter, ved min dør. Jeg fik hele tiden besked om hvor langt i processen varen var. Kan virkelig anbefales

Varen sendes aldrig

Efter at have ventet 8 dage på varen med en leveringstid på 3 - 4 dage og i øvrigt modtaget mail vedr. trustpilot ringer jeg til firmaet. Her forklarer en venlig dame at det er en herre der står for min forsendelse og at vedkommende vil ringe tilbage, hvilket ikke sker. Efter endnu en telefonisk henvendelse sker stadig intet. Jeg sender herefter mail om annullering af ordren, som aldrig er blevet besvaret. Jeg modtager aldrig varen og bliver ikke informeret om at varen ikke leveres.

Jeg kan ikke anbefale nogen at handle hér... hvis de da kan få lov til at købe noget...

hurtig handel, fuld tilfredshed

varene var der efter meget kort tid uden fejl og mangler, jeg vil sikkert handle her igen
Review by confirmed purchaser

Her kan du roligt handle trygt

Jeg har kun handlet her 1 gang, men jeg kan kun anbefale webshoppen, hurtigt levering og varerne lever op til hvad der står på hjemmesiden.
Så kan kun anbefale webshoppen.

Bare i orden!

Fik varerne dagen efter bestilling.
Review by confirmed purchaser

Varen er ok, men lidt langsom levering

Varen er ok, som forventet. men der var lidt lang leveringstid, måske havde de ferie i uge 42, men det stod der intet om på deres hjemmeside, i følge hjemmesiden ville min vare være fremme efter 1 -3 dage hvilket blev + 1 uge.

Alt er godt!

Alt er godt! God hjemmeside med rigtig mange gode varer, som man ikke finder ret mange andre steder.

God service

Ved telefonisk henvendelse for at spørge til levering inden en bestemt dato var servicen venlig og imødekommende.

Hvorfor handle med Bålteknik

Jeg har netop handlet på bålteknik hvor jeg oplevede en hurtig betjening i topklasse og en levering af en vare som var perfekt. Varen var leveret indenfor 4 dage
Review by confirmed purchaser

kanon service ved tlf kontakt

Jeg er meget imponeret over deres meget brede viden om de produkter de har.

Endnu en tilfreds kunde

Det har været en fornøjelse at handle med Bålteknik.

hurtig levering

Dejligt nemt at finde det rigtige produkt og bestille det og dejlig hurtig levering :-)

baalteknik.dk Details

Hobby

Leisure

60 dages fortrydelse

Baalteknik.dk udvider returretten

Når du køber på nettet har du altid 14 dages fortrydelsesret, hos baalteknik.dk har vi altid taget let på dette, så længe varen er ubrugt og i salgbar stand. Nu gør vi det officielt! Alle produkter købt på kort i vores webshop har nu 60 dages fortrydelsesret! så kan det vist ikke gøres meget bedre!