BabySam reviews

BabySam reviews

Good
7.8

beskidt tøj

Jeg fik noget tøj der var beskidt og 2 af bodyerne var i forkerte størrelser.

Okay

Som aftalt og skrevet, dog ingen besked om at varen var klar til afhentning i den lokale butik. Skulle selv finde ud af det kunne afhentes, ikke godt nok - i må have fat i GLS.

Super lækkert køb

Modtager tit nyhedsbreve og gode tilbud og derved fonder jeg de tilbud som passer mig og mine børns behov. Utrolig go service - hurtig levering og nem at overskue
Tak for handlen - det er HELT sikkert ikke den sidste gang
Review by confirmed purchaser

Spiller bare. Bestiller, får mail, henter vare. Bum bum bum.

Spiller bare. Bestiller, får mail, henter vare. Bum bum bum.

Kvalitet og hurtighed

Dette er kvalitet og hurtig ekspedition og lige til døren.

nemt og hurtigt

Nemt og hurtigt.

lige efter bogen

God service og hurtig ekspedition

hurtigt og nemt

Den bestilte vare (klapvogn) ankom hurtigt til butikken og var i fejlfri tilstand. Fik desuden fin hjælp til at samle køretøjet :) god service og klart anbefalelsesværdigt!

Upåklageligt

Hurtig og præcis levering. Ville dog købe meget mere hos BabySam hvis der var fri fragt uanset beløb handlet for.

hurtig ekspedition

bestilte varer kunne afhentes allerede indenfor en uge.
Review by confirmed purchaser

babysam har altid det man skal bruge

På forskellige forums anbefalede de babysams egne madrasser. Så det var det jeg skulle bruge og gad ikke lige tage helt til babysam for at købe det når der er fri fragt efter 500,- nem bestilling og hurtig forsendelse. Jeg er tilfreds

Super

Review by confirmed purchaser

Hurtig levering - alt fungerede som det skulle

Det fungerede rigtig fint at handle på Babysam.dk - ingen problemer, og meget hurtig levering.
Review by confirmed purchaser

Ingen information om at vores pakke var klar til afhentning

Vi fik ingen besked om at vores pakke var ankommet i den valgte butik. GLS track and trace viste at pakken var leveret et helt andet sted. Da jeg ringede til babysam kunne de se at pakken var ankommet. Efter min meningen burde vi have fået en mail om at pakken var ankommet og klar til afhentning.

hurtig levering uden problemer

Hurtig levering og ingen problemer i forhold til fejl eller mangler :-) dejligt at kunne hente pakken i babysams nærmeste butik.
Review by confirmed purchaser

Kundeservice var venlige og min vare kom dagen efter. Bedre handel findes ikke hos konkurrende firmaer

INGEN INFORMATION

Bestilte mine varer over nettet, hvor der som standard står at varen leveres indenfor 2-4 dage. Efter 14 dage og jeg intet har hørt, skriver jeg til webshoppen for at høre hvornår mine varer leveres, og de skriver at de formentlig vil leveres i den kommende uge. Varerne bliver fortsat ikke leveret, jeg skriver en mail, hvor jeg stiller mig meget uforstående overfor denne dårlige service/ingen service om manglende levering/vare i restordre. Jeg får intet svar på denne mail og 4 dage efter er mine varer leveret, da jeg skal hente dem i BabySam butikken, er der leveret en forkert vare i forhold til det bestilte. Helt urimelig og fuldt ud dårlig kundeservice. Butikken lover at hjælpe, her må vi også ringe og rykke for svar. Er absolut ikke tilfreds!!

Manglende info

Allerede ved bestillingen irriterede det mig, at der ikke var angivet en ca. leveringstid. Jeg havde bedt om levering i min nærmeste BabySam butik, men anede intet om, hvornår den kunne hentes. Efter 5 dage skrev jeg til kundeservice, som så var søde at oplyse, at den nok blev afsendt næste dag.
Dagen efter kom der også en mail, at den var afsendt, men intet om, hvornår jeg så kunne hente den og det kom der heller aldrig besked om. Jeg tjekkede selv på GLS' hjemmeside og kunne se, den var leveret i butikken.
Ved afhentning vidste heller ikke noget om min pakke og måtte lede længe efter den.
Selv om jeg til sidst fik min pakke, bestiller jeg nok ikke levering til butik igen!!

dårlig kunneservice

Jeg bestilte en pakke på babysam.dk til afhentning i den lokale butik og regnede med at de, som alle andre webshops, ville sende en mail til mig, når min pakke ankom til butikken. MEN NEJ! Der er nu gået 6 dage siden jeg købte på webshoppen og da jeg endnu ikke havde hørt noget, har jeg lige ringet til det telefonnummer, som står på min kvittering fra hjemmesiden. Personen i telefonen fortæller mig, at jeg skal kontakte den butik, som jeg skulle afhente varen i og det gjorde jeg. Jeg kontakter butikken i Tilst (det er hos dem, jeg skal afhente min pakke). Manden jeg snakker med i telefonen fortæller mig, at min pakke blev afleveret allerede 2 dage efter jeg har bestilt - dvs. for 4 dage siden. Da jeg spørger ham, hvorfor de ikke har kontaktet mig - jeg mangler jo min vare - svarer han: "Det er ikke min opgave! Det er webshoppen, som skal gøre det. Vi modtager bare varen."
Noget chokeret over denne kundearrogance og ligegyldighed prøver jeg at fortælle ham, at det ikke er god kundeservice at jeg selv skal lede efter min vare, som jeg står og mangler. Her får jeg at vide, at jeg ikke er den første og eneste som har den opfattelse og ser det som et problem - de havde hørt om det før... Til trods for denne melding tilføjer han, at han ikke vil snakke med sin chef om det, da det ikke er deres problem.
Min store forundring over dette svar skinner tydeligvis igennem i mine "Nå, okay?" og "Jamen..." hvorfor han med meget irriteret stemme spørger (ret retorisk), om jeg stadig gerne vil have min vare, fordi så kan jeg jeg hente den i butikken - og så lægger han røret på.
Ja, jeg vil gerne have min pakke, da jeg har jo betalt for den!

Jeg kan på ingen måde anbefale Babysam til nogen, for med den holdning til kundeservice og den grad af ansvarsfralæggelse, er du sikker på, at blive dybt frustreret, hvis du rent faktisk skal snakke med nogle mennesker om din ordre... og du kan være sikker på, at det ikke bliver bedre fordi "det er ikke vores problem".

Holder hvad I lover

Det er nemt at overskue jeres hjemmeside. I overholder jeres leveringstider.

BabySam Kundeservice

Certificeret rådgivning

I BabySam får du vejledning fra vores erfarne medarbejdere, der alle er certificeret i rådgivning om alt fra barnevogne til autostole

Vi vil have de bedste priser

BabySam er størst på babyudstyr. Vi har 40 års erfaring, og vi køber stort ind for at tilbyde dig de mest attraktive priser. Se mere på www.babysam.dk

Prismatch

Prismatch Hos BabySam har vi prismatch på barnevogne, klapvogne, autostole og møbler. Kort sagt på alle de store investeringer, du skal foretage til babyen.

30 dages retur- og bytteret

Hvis du skulle fortryde dit køb, har du 30 dages retur- og bytteret over hele landet.

Book en gratis rådgiver

Har du brug for 1 times professionel vejledning, kan du booke en tid hos din helt egen personlige rådgiver. Det koster ikke noget og du kan finde en tid der passer dig på babysam.dk

Om virksomheden

BabySam blev etableret i 1973 og er Danmarks største babyudstyrskæde, med 35 forretninger fordelt over hele landet. Vores børn er det dyrebareste vi har. Derfor bliver BabySam´s ansatte løbende uddannet, trænet og certificeret indenfor babyudstyr og babytøj, og det betyder større viden og bedre rådgivning for dig som kunde. Varer købt i en BabySam forretning eller i BabySams webshop, kan byttes i alle BabySam forretninger, og vi bytter selvfølgelig med et smil.

Visit BabySam

Write to: babysam@babysam.dk