Bauhaus Kundeservice reviews

Bauhaus Kundeservice reviews

Low
4.5

Super kundeservice!

Købte i april 2013 et toiletsæde som her et år efter, havde en mindre defekt. Jeg havde desværre ikke gemt min kvittering, men kunne via. min netbank finde dato og beløb for købet. Med disse oplysninger kontaktede jeg Bauhaus Glostrup, hvor jeg havde indkøbt sædet. Med super service fra Bauhaus kundeservice, blev en kopi af fakturaen fundet og Bauhaus Glostrup byttede herefter toiletsædet uden problemer.
Dette kalder jeg for en Super kundeservice og det er ikke sidste gang at jeg handler i Bauhaus Glostrup.

Hej Mia

Tak fordi du tog dig tid til at skrive denne anmeldelse - det betyder rigtig meget for os. Har sendt din anmeldelse af sted til Glostrup og de takker mange gange.

Dejligt at høre at du tog fra varehuset med en god oplevelse. Håber at se dig en anden god gang.

Rigtig dårlig service

Vi har købt bordplader i Hillerød afdeling den.14-02-14, der kom til at mangle et stykke og vi fik at vide at det var noget der kom hjem igen, efter et par uger tog vi igen til Brauhaus men fik besked på at der ikke var kommet nogle bordplader hjem, men de ville bestille den hjem og vi betalte for den og de ville ringe til os når de fik den hjem, det var den 24-02-14. Vi hører intet fra dem, så jeg tager til Brauhaus igen for at høre om de har fået bordpladen, men nej de vil så prøve om de kan få den fra et andet Brauhaus.. Det er nu den 08-04-14 og vi har stadig ikke hørt noget, så nu er vi godt trætte af ikke at få vores køkken gjort færdigt. Lasse Sommer

Hej Lasse

Tak for din besked. Vi har talt med Hillerød som fortæller, at der har været lidt forvirring omkring afgivelse af mål til din bordplade. Så vidt jeg er orienteret er sagen nu løst så alle er tilfredse.

Super kundeservice😎

Jeg har idag lørdag 5-4-14 været i Bauhaus Herning med vores weber stegetermometer som var gået i stykker. Jeg finder en medarbejder i deres grill afdeling. 2 min efter var jeg på vej ud igen, efter at have fået den ombyttet til en ny. Den gamle var ca 1 år gammel, der blev ikke stillet nogle spørsmål, jeg fortalte bare hvad problemet var, og det var det. Så kanon kundeservice var der mange der kun lære noget af👍👍

Mvh

Flemming Raun

Kære Flemming

Mange tak for din anmeldelse. Tingene skal selvfølgelig virke og det er godt at høre at du havde en god oplevelse.

Nu er der bare tilbage at håbe, at det gode grillvejr snart nærmer sig så du kan få brugt dit stegetermometer :)

Lavpris - min bare

I løbet af ugen har jeg været i Bauhaus efter en fræser (texas Lille 532tg) - der stod til 3.495,- ville då købe den her i weekenden, hvor den lige pludselig stod til 3.995,- eller 3.999,- det fandt jeg ikke ud af da jeg så ikke ville have den. Efter en lille søgning på pricerunner.dk fandt jeg den til 3.495,- i Bilka. Bauhaus har lavprisgaranti, men der er da forskel på de to prisen. Resultatet var at jeg tog til Bilka, Hundige, hvor den så i øvrigt blev købt for 2.995,- det er lavpris. Max

Kære Max

Tak for din henvendelse.

Vi kan ikke ud fra din henvendelse læse, hvorfra du har fået oplyst en pris på hhv. DKK 3995/3999,-

Hvis det er en pris som er fastsat af BAUHAUS og står prisen angivet i BAUHAUS avisen, så er det som udgangspunkt også det som varen skal koste.

Alligevel vil vi gerne imødekomme vores kunder yderligere med vores lavprisgaranti.
Finder du en vare billigere et andet sted, vil vi gerne matche denne pris og desuden give dig 12% yderligere i rabat.

Det ser desværre ikke ud til, at du ifm. dit køb har været opmærksom på denne lavprisgaranti. Havde du henvendt dig til en ekspedient i BAUHAUS, ville ekspedienten have kunnet fortælle dig om denne.

Lavprisgarantien kan du desuden læse mere om her:

Dvs. i dit tilfælde havde du kunnet købe produktet hos BAUHAUS til konkurrentens pris og så oven i købet have sparet yderligere 12%.

Vi håber at du er glad for din fræser – Texas laver for øvrigt nogle rigtig gode produkter.

Ufattelig ringe kundeservice

Bauhaus Glostrup
Bestilte loftbrædder d 7 jan og har efterhånden mistet tilliden til alle medarbejdere i bauhaus. Har skrevet klage til bauhaus og klagen blev forwardet til en chef der ikke var tilstede p.g.a. ferie. Alle medarbejdere der lover at vende tilbage gør det ikke. Deres telefon system virker nærmest som en labyrint der skal forhindre kunder i at få fat i den ønskede funktion. De fleste kald havner i ingenting og der bliver lagt på.

Kære PerlaDK

Tak for din henvendelse. Vi kan desværre ikke se hvor kommunikationen fejler i den konkrete sag.

Du er meget velkommen til at sende mig en direkte mail på han@bauhaus.dk, så vil jeg hjælpe dig hurtigt videre til rette vedkommende i varehuset.

Heidi, bauhaus.dk

De lyver hele tiden det sku for dårlige service i butikken

barhaus hillerød
hej jeg har bestilt et camargue skärgård badeværelsesmiljø ned i butikken i hillerød
og har betalt for den 23/2-20014 får så af vide den vil komme den 27/2-2014 det så fint men så bliver det den 27 og jeg ringer for høre om hvor det bliver af så får jeg af vide det først kommer ugen efter hmm så venter jeg en uge mere og da vi så kommer ind i den uge ringer jeg i gen og får vide de ikke kan levere den fordi de ikke kan følge med i fabrikken og de siger den kommer næste uge det lover vi hmm så kommer vi så ind i ugen og det bliver den 18/3-2014 og så får jeg af vide den først kommer d 1/4-2014 fordi de ligger i en container og den lander først der . jeg syndtes det for dårlige i ikke bare siger som det er for starten af så jeg bare kun få min penge i gen og købe det et andet sted nu har jeg bodet ud i over en månde fordi mit badeværlse ikke kan blive færdig . det er sku dårlige kunde service .

Kære Cengiz Sen,

Jeg har netop talt med afdelingschefen for den pågældende afdeling hos BAUHAUS i Hillerød. Kan forstå, at der har været en forveksling med 2 ordrer da du også har bestilt en anden vare. Denne vare hjemkommer d. 1/4 som aftalt.

Dit badeværelsesmiljø har været forsinket grundet forsinkelse i produktionen. Der er fulgt op på denne leverance og den information som jeg har fået er, at leverancen er klar til afhentning i weekenden. BAUHAUS i Hillerød vil gerne tilbyde dig en kompensation for ventetiden. Kunne forstå at du allerede er blevet kontaktet af varehuset, så håber at alt forløber som det skal fra nu af.

God service

Medarbejderne er altid villige til at hjælpe, hvis man har brug for det.

Kære Erik

Tak for din positive anmeldelse. Vores kunder betyder rigtig meget for os og vi bestræber os altid på at yde den bedst mulige service.

Heidi, bauhaus.dk

Dårlig service og er rystet over principper ved betalingen i Esbjerg

Jeg har lige været i Bauhaus sammen med min mand for at handle stort ind. Vi rendte rundt og ledte efter en medarbejder som kunne vejlede os, men efter en 1/2 opgav vi. Jeg gik herefter til informationen og bad den unge pige om at tilkalde en medarbejder til løvsamler. Efter 10 min. havde vi stadig ikke set en medarbejder og opgav vores køb på 1600,-kr.! vi handlede så videre og gik herefter til kassen, hvor vi kom af med et samlet beløb på 4142,75 kr. som vi gerne ville betale på kort.. Herefter bliver min mand bedt om at fremvise sit kørekort??????????????????????????? [navn fjernet]( ekspedienten) ,oplyser at det skal de se, når man køber for over 4000,- kr. og at banken dækker køb indtil 4000,- kr.
Det giver jo ingen mening !!!!! Vi har før handlet for op til 40.000,00 kr. på kort og er ALDRIG blevet spurgt efter nogen form for dokumentation
Jeg er simpelthen så fortørnet over den parksis og dårlig service, at jeg vælger at handle andre steder fremover. Jeg vil ikke bruge over 4000 kr. i en butik og så skal jeg mistænkes for at være en dårlig betaler. er da glad for at [externt link fjernet] ligge lige ved siden af. Hvor vi så lagde de penge (2000,-kr.) Bauhaus skulle have haft i kassen, hvis der havde være personale der kunne råde og vejlede!
Vi kunne jo i princippet have valgt at købe tingene af to omgange, så var der ikke stillet krav om at fremvise kørekort, men betalingen ville komme fra samme konto.
Aldrig mere vil jeg ydmyges på denne måde!!!!

Kære Helene

Det er rigtig ærgerligt at høre at I har haft en dårlig oplevelse.

Hvad angår manglende hjælp er det beklageligt, at I ikke på det pågældende tidspunkt kunne få den hjælp i behøvede. Vi gør alt hvad vi kan for at imødekomme vores kunder, men støder ind i mellem på problemet at det kan være svært at finde en BAUHAUS medarbejder. Vores medarbejdere skal ofte dække et stort salgsareal i varehusene med meget høje reoler - og derfor kan hjælpen oftest findes i én af de andre gange. Vi vil meget gerne imødekomme alle vores kunder ved vores tilstedeværelse, men der kan være perioder i et varehus som er mere travle end andre.

Hvad angår din forespørgsel vedr. fremvisning af legitimation, så er vores praksis at spørge efter legitimation ved større handler hvor køb sker med Dankort. Hvis det kort som bruges til transaktionen ikke tilhører rette ejer, så sikrer vi på denne vis også kundens interesser. Sædvanligvis plejer vi først at spørge efter legitimation ved endnu større handler end det du/I har foretaget, så principielt skulle vi ikke i jeres tilfælde have haft spurgt ind til dette. Derfor beklager vi også at I har følt jer stødt over denne forespørgsel.

Med ønsket om en god dag.

Heidi, bauhaus.dk

Ufatlig dårlig service og direkte løgn om leveringstider.

Jeg må sige at jeg aldrig har oplevet så dårlig service, som den Bauhaus har lagt for dagen.

Det hele startede med at vi tager ud i deres afdeling i Glostrup og bestiller en badeværelsesvask med tilhørende skab og vask d.18/2. Her får vi at vide at den er klar til afhentning inden for 10 dage og måske vil den endda komme før. Dette resultere i at vi går i gang med at pille vasken på vores badeværelse ned, så vi er klar når den kommer.
De ti dage går og vi hører intet - så vi kontakter kundeservice som nu fortæller os at den først vil blive leveret d.01/04 (altså 41 dages levering), og at sælgeren derfor må have misinformeret os. Men han vil da lige tjekke om den er kommet og derefter ringe tilbage - vi høre aldrig fra ham.
Så vi prøver igen efter et par dage og får nu fat på en dame - vi bliver dog afbrudt efter 2 minutters snak. Vi ringer straks igen og fortæller at vi lige er blevet afbrudt efter at have tale med hans kollega - han siger: Ja telefonen er blevet lagt her, men hun er her ikke. Jeg spørger så, om han så har mulighed for at hjælpe, hvortil han svarer: "Det har jeg ikke tid til, jeg beder hende ringe tilbage til dig" - Hun ringer ikke tilbage. Vi ringer derfor igen efter 1 times tid, kommer igennem, men bliver igen afbrudt af dårlig forbindelse. Vi prøver derfor at ringe igen, men uden held.

Så vi står nu med badeværelse uden vask.

Så alt i alt - bestil ALDRIG varer her!

Kære Mads

Hvor er det ærgerligt at læse at du har haft sådan en dårlig oplevelse.

Det er på ingen måder acceptapelt og vi beklager at din leverance er blevet udskudt så længe. Jeg har netop talt med varehuschefen for det pågældende varehus som fortæller, at der har været problemer med enkelte leverancer grundet forsinkelse hos en leverandør. Men derfor skal du stadig have svar - også rettidigt.

Varehuschefen vil meget gerne give dig en opringning så vi hurtigst muligt kan få løst dit problem. I så fald må du meget gerne sende dit nummer direkte til mig på han@bauhaus.dk.

Håber at kunne hjælpe dig hurtigt videre herfra.

God service

Der er god service og hjælpsomhed

Hej Eva

Tak for din anmeldelse - vi gør alt hvad vi kan for at hjælpe vores kunder på bedst mulig måde :)

God service ved køb

Godt tilbud på en søndag

Hej Per

Tak for din anmeldelse.

Ringe kundeservice

Jeg forstår grundlæggende ikke, hvorfor Bauhaus reklamerer med kundeservice via telefon. De tager den jo ikke... ville det ikke være mere rimeligt og kundevenligt, at undlade at føre kunderne bag lyset med falsk reklame om noget, der ikke findes??

Efter 10 gentagne forsøg på at ringe Bauhaus Herning op... og 10 gange, hvor telefonen blive afbrudt af modtageren, gav jeg op.

Så fjern dog det telefonnummer fra Jeres hjemmeside

Kære Jesper

Du har muligvis haft ringet på et tidspunkt hvor de har haft ekstra travlt i varehuset, men det fjerner selvfølgelig ikke irritationen.

Vi er kede af ikke at få muligheden for at ringe dig op, men håber at du fandt hvad du søgte andetsteds.

Ha' en god dag.

Reklamationer ignoreres åbenbart….

Som sælger har man altså også ansvar ved videresalg. Bauhaus sælger skydedørsskabe via inbau/xlnt-design. Dette har jeg benyttet mig af tre gange. De to første gange uden problemer men tredje gang modtog vi låger som var skæve/buede og manglede et hjul. Herudover var bøjlestang alt for lang samt 2 hylder defekte.

2 timer efter modtagelse kører jeg til Bauhaus, Glostrup da de ikke tager telefonen ved opkald i den pågældende afdeling. Vi udfærdiger en reklamation og får at vide, at vi vil høre nærmere - måske allerede samme dag.

Nu, en uge senere har vi intet hørt, selv efter rykkere gives der intet svar på reklamationen!!

Kære Lars

Vi har taget fat i det pågældende varehus som kontakter dig direkte. Vi skal hurtigst muligt have løst denne udfordring så alle er tilfredse - især dig.

Du må meget gerne skrive herind igen når der er nyt i sagen.

På forhånd tak :)

Heidi Andreasen

Vi har ALDRIG haft problemer

bon nr. 213 3 43 28 02 14
Vi køber meget og har aldrig haft rund til at brokke os, hverken over varer eller behandling når vi har spurgt om noget, men altid fået hjælp.

Leif Doktor

Hej Leif

Tak for din anmeldelse - dejligt at høre at I har haft mange gode oplevelser i BAUHAUS.

Bon nr 105710030314

De er altid hjælpsomhed og hurtige i Viby afd. Så skynd dig der hen, når du skal handle!!!!

Hej Vivian

Tak for din anmeldelse - jeg videresender hermed dine ord til varehuset i Viby.

De bedste hilsener,

Ingen problemer

Bon 128240020314

Kære Bodil,

Tak for din anmeldelse :)

Bauhaus er bare bedre.

Bon nr: 210 1 18 25 02 14
Bauhaus har alt hvad man skal bruge. Personalet er i top. Forretningen er overskuelig.
Det er nemt at finde sine varer. Det er behageligt at opholde sig der længe.
Venlig hilsen
Conny fra Kolding

Hej Conny

1000 tak for din anmeldelse - glade og tilfredse kunder betyder rigtig meget for os.

Heidi Andreasen, bauhaus.dk

Venlig kassebetjening. God medarbejderservice.

Kassebon nr. 118 4 18 23 02 14 14:02 - God medarbejderservice trods de ikke havde, hvad vi havde brug for.

Hej Susanne,

Tak for din anmeldelse. Vidste du, at hvis du henvender dig i kundeservice i varehuset er der en stor chance for, at vi kan bestille den vare hjem til dig som du står og mangler?

Heidi Andreasen, bauhaus.dk

God og kundevenlig betjening.

Bon nr.114. 1. 221 23 02 14. Dejlig forretning at komme ind i. Venlige ekspedienter spørger om de kan hjælpe med noget og man får god betjening i hele forretningen.Som kunde føler man sig godt behandlet af personale der gør alt for at hjælpe.

Hej Jytte

Tak for din henvendelse. Vi er glade for at du har haft en god oplevelse.

Heidi Andreasen, bauhaus.dk

Godt udvalg,- flinke medarbejder, med viden.

Jeg kommer ind i Bauhaus Kolding og går rundt , nyder butikken,- lynhurtig kommer en
Bauhaus medarbejder og spørger? kan jeg hjælpe med noget,- jeg svarer,- kikker lidt omkring,- han svarer,- sig til, selv for en lille ting.
Den sidste sætning gør mig rigtig glad, jeg køber ind og føler mig godt behandlet.

De er dygtige og flinke i Bauhaus Kolding.
Mvh. Holger Clausen Vejen

Hej Holger

Tak for dit skriv om din gode oplevelse. Hso BAUHAUS er alle køb sidestillet - store som små :)

Heidi Andreasen, bauhaus.dk

Stort udvalg og levering fra dag til dag

Bauhaus Danmark & Bauhaus.dk

Hos Bauhaus får du danmarks største udvalg, med prisgaranti og professionel service. På www.bauhaus.dk kan du shoppe døgnet rundt, og få dine varer sendt lige til din dør. Vi glæder os til at se dig hos www.bauhaus.dk

Visit Bauhaus Kundeservice

Skriv til os

Call us on: 86260606
We live here: Anelystparken 16
8381 Tilst

Prisgaranti

Bauhaus er ALTID billigst

Hos Bauhaus er du garanti for at varen altid har den bedste pris. Hvis du, indtil 14 dage efter dit køb, finder varen billigere, hos en national konkurrent, og indenfor en radius af 50 km fra dit lokale varehus får du PRISGARANTI. Bauhaus refunderer dig prisforskellen + 12% af konkurrentens pris.