Betsafe reviews

Betsafe reviews

Very low
2.7

Af alle spille steder er betsafe, det rene lokum

De udbetaler ikke ens gevinst, hver gang man kontakter dem, er der enten fejl eller 24 timers ventetid, eller også må man ikke udbetalt via skrills selv om man har betalt via skrills. Så sætter de pengene tilbage på spille-konto og beder en om at udbetalt via bank. efter man har gjordt det. Får man at vide man skal vente i 24 timer. Går man ind og kigger. er de der stadig i ventede udbetaling..
Enorm dårligt service!!!! og jer der spiller der inde. læg mærke til at det, når i har vundet der inde. tager i nogle af pengene og laver en udbetaling. og rest vil i spille for. Så begynder alle de spil som i spiller og hop. feks starburst. stjerne forsvinder pluselig. eller jeg ramte på 3 stjerne så forsvand det, selv om det var stoppede. hvordan kan det lade sig gøre??? og det hakker helt vild.
Jeg har valgt at spille gevinst op. da jeg alligevel ikke får dem udbetalt og lukke kontoen!!! Dette er ikke først gang det er nu 3 gang. Tivolicasino og mariacasino. er gode. udbetaler hurtigt

Magen til dårlig bookmaker skal man led længe efter!

1. Du bliver hurtigt limiteret (Dvs. begrænsninger på dine indsatser)
2. Der er ofte problemer med deres hjemmeside så du ikke kan spille
3. Deres LIVE ODDS sektion er elendig

Betsafe har nogle godt spilmuligheder osv. men det kan man ikke bruge til en skid, når der altid er et eller andet problem.

De overskrider alle grænser

Betsafe nægter at udbetale ens egne penge, medmindre man vil sende billeder af sit kørekort, dankort (for og bagside) og kontoudskrifter, på trods af at man kan logge ind på siden ved hjælp af Nem ID.

Ved hjælp af Nem ID kan jeg søge SU, sågar handle aktier hvis jeg gad det og ordne alt andet i dette land, bare ikke få hundrede kroner på en betting side.

Skiderikker !!

dårlige service..

Det burde ikke kunne lade sig gøre, at overfører penge til sin konto, og så derefter ikke blive krediteret med det samme (3 timer senere, stadig intet sket). Godt nok er der en teknisk fejl på siden, men det burde ikke kunne lade sig gøre, at de kan få lov til at lade kunderne indbetale penge, når de ved der er en fejl på hjemmesiden og kunderne ikke kan modtage pengene som aftalt.. Dårlig service..

Dårlig service og snyd.

Kundeservicemedarbejderne er jævnt retarderede, mens deres bonusordning er rent fup som andre har nævnt. Kan ingenlunde anbefales.

unacceptable bad service.

I placed a bet with 7 matches - but one of them where wrong. I contacted the service center to cancel my bet, but this was not acceptable to do because of the terms and condition - Why not think a little about service and have satisfied customers.

horriable service!!!!!

I pull all my money out from there, and will never place a bet on Betsafe again!

FUSK OG SNYD

Vis det lever fejl du betteler for det.

I put 200kr on account play some hockey. after 1h i come back and it say i have won, then i put money on tennis. i come back it say now that i lost on hockey and tennis and i have - 287kr MINUS.

WTF
SNYD SNYD

Ringe information

Ringe firma :)

Fungerer godt og simpelt

Prøvede lige dette betafe poker af, inden jeg for alvor skifter...

Spillede om store penge inden Full Tilt poker gik konkurs, skal finde et nyt sted. Prøvede dette her for små penge, og indbetaling, spil og udbetaling fungerede fint.

Dog ærgerligt med gebyr ved indbetaling. Derfor 4 stjerner og ikke 5.

Men ellers er der intet at sætte på dem.

Problemer med at få penge udbetalt

Jeg tilmeldte mig Betsafe for at deltage i en konkurrence, men da jeg havde indbetalt 100 kr., var konkurrencen lukket ned før tid. Da jeg så havde vundet en smule, ønskede jeg at trække de 100 kr. ud igen. På trods af flere forsøg er det ikke lykkedes endnu.
På deres support-telefon sidder medarbejdere som ikke er i stand til hverken at vejlede eller informere om noget som helst, så her er det ikke muligt at få rådgivning. Mails svarer de ikke på.

Fortjener ikke engang en stjerne!

Hvad kan man sige?

Svindel, humbuk, snyd og bedrag.. Kært barn har mange navne.

Kan på ingen måde anbefale denne betting site til nogen!
Det er svindel og bedrag på alle måder og spild af penge.

Deres bonusordning er noget så ringe som det kan være, og deres kundesupport er elendig.

Kort sagt. Disse mennesker der skal sidde bag en skærm og forstille at skulle hjælpe deres kunder. Er i virkligheden små egoistiske møgsvin! Undskyld sproget, men disse mennesker fortjener ikke at hjælpe andre!

Værste service, nogensinde!

Først, vil jeg lige pointere at det var den engelske afdeling jeg snakkede med, så jeg kan ikke udtale om de danske ansatte hos Betsafe.

Men her kommer smøren: Jeg havde lige oprettet en konto, og smidt 100,00 kr ind. Jeg installerede programmet, og forsøgte at sætte mig ved et bord. Da jeg havde valgt hvor mange penge jeg ville sætte mig med, og trykkede "Sit" opstod der en fejl, der gjorde at jeg ikke kunne sætte mig.

Men de penge, jeg havde valgt at sætte mig med var forsvundet.

Da jeg så kontakter deres kundeservice pr. chat, får jeg afvide at dette er en generel fejl for alle danske spillere lige nu. Da jeg så ønsker at rykke mine 100,00 kr over til et andet site, ved at få mit konto lukket, og mine penge udbetalt, får jeg afvide, at det kan først lade sig gøre, når de har løst det tekniske problem.

Så nu skal jeg sidde og vente på de får løst problemet, så jeg kan få mine penge tilbage, og få lukket min konto. Og kundeservice kan ikke lukke din konto, du skal sende en mail, hvor du beder dem om at lukke den.

Hold da kæft, hva? De kunne altså godt få lidt flere beføjelser i kundeservice, og ændre lidt på deres reglement.

Det er skidt, Betsafe - rigtig skidt!

Tilbuddet der åbenbart ikke gælder?

Jeg brugte i slutningen af December deres tilbud på Gratis 100 kr som så skulle gennemspilles

Jeg har efter det vundet knapt 1700 på de 100 kroner og da jeg har gennemført bonussen og kan hæve pengene så ser jeg at man ikke kan hæve pengene over sit kort før man har indbetalt så jeg prøver at indbetale 100 kr sådan for at tilføje mit kreditkort og kunne hive pengene ud.... men så kommer den ikke frem og jeg kontakter kundeservice og må sidde og kigge i knapt 40minutter før jeg kommer igennem

og så siger han at jeg skal vente 90 timer før jeg kan hæve via mit kort og nu har jeg så ventet i 90 timer og der er så ikke sket en skid......

Fint nok tænker jeg og går ind og får 100% Bonus og låser 1000 af pengene og har så ialt 2600 ...

2000 låst
600 der kan hæves

og så sætter jeg et bet på 1000 og så tager den 600 af dem der kan hæves............ og så 400 fra den låste pulje.. kan tro jeg blev gal der og så trykket jeg på deres bedste tool ved siden nemlig at man kan slette væddemål... skete der bare ingenting ved ... den gik nemlig bare væk og så kunne jeg ikke få lov at slette det bet da den røg væk fra siden da jeg trykket....

har skrevet en email til dem om at slette væddemålet og hører slet ikke fra dem

HOLD JER VÆK FRA SIDEN!!!

ADVARSEL! Hold dig væk fra Betsafe - De snyder folk!!!

Jeg kan bestemt IKKE anbefale nogen at åbne en konto hos Betsafe! De er de mest usympatiske, arrogante og nedladende mennesker jeg nogensinde har været i kontakt med. Deres kundeservice kender ikke til ordet service, og kunder er bare nogen der skal malkes for penge og snydes for alle gevinstudbetalinger.

Jeg har oprettet en konto hos Betsafe i begyndelsen af januar.

Jeg indbetalte et beløb og fik tilsvarende i bonus som er standard hos mange spillefirmaer, hvad der dog ikke bliver gjort synderligt opmærksom på er at man skal spille for et vist beløb før man kan få udbetalt nogle gevinster.

- og ja, sådan skal spillesider være, og hvis det så var det eneste, så nåh ja, så er jeg vel ikke den eneste der er blevet klogere af at spille på nettet MEN problemet var, at jeg ville modbevise min kæreste, der sagde at det hele var snyd og bedrag og man aldrig fik de penge man vandt derinde, derfor valgte jeg at få udbetalt 200 kr.

Det skulle jeg ALDRIG have gjort!!!

Umiddelbart virkede det ligetil, man kan få pengene overført til sit kreditkort, problemet er bare, at pengene aldrig dukker op.

Da der er gået over en uge, tager jeg kontakt til deres online kundeservice, og prøver at forklare dem situationen. De påstår dog bare, at der ikke mangler noget, og at jeg har spillet alle pengene op.

Generelt var deres kundeservicemedarbejder så uforskammet at jeg blev så arrig, at jeg i et hidsigt øjeblik valgte at lukke min konto! INDEN jeg gjorde det, tog jeg dog et skærmbillede af alle ind- og udbetalinger på min konto, så jeg havde bevis for at der manglede 200 kr.

Det skrev jeg så til dem, men det kunne de åbenbart ikke se i deres systemer, og det påpegede de i deres email til mig - med FRAUD skrevet i stort i deres svar mail.

Så prøvede jeg med en mere pædagogisk fremgangsmåde og fremlagde sagen på en anden måde, der var kun 14 posteringer på kontoen, så hvis man kan lægge til og trække fra, så var det klart for enhver at der manglede 200 kr. Jeg vedlagde endda konkrete beviser i form af skærmdump og indbetalinger fra bank, og stillede det op i et regneark, så det ikke var nogen tvivl om at der manglede 200 kr. på min konto.

Den mail fik jeg "sjovt nok" aldrig svar på!

Da jeg så rykker efter svar, skriver en vrissen kundeservicemedarbejder, at jeg allerede har fået svar på min henvendelse, og at der ikke var noget at komme efter, jeg havde åbenbart spillet alle pengene op. Det bliver de så ved med at påstå, selvom jeg har konkrete beviser for at der mangler 200 kr.

Jeg beder så om, at de bare vil informere hvad de forskellige posteringer på min konto er, så jeg kan finde fejlen, men det får jeg heller ikke svar på.

Da jeg så rykker efter svar igen efter en uge, får jeg at vide, at de har gennemgået sagen med mig (hvilket de IKKE har), og nu vil de slet ikke svare på mine henvendelser mere.

ALDRIG har jeg oplevet så ringe kundeservice, eller mangel på samme! Hele sagen kunne være løst ved at de bare kom med nogle konkrete beviser for deres påstand om at jeg havde spillet alle pengene op, hvilket jeg IKKE har, men selvom jeg kan bevise at der mangler 200 kr. er de fuldkommen ligeglade!

De bliver bare ved med at gentage deres påstand UDEN at komme med nogle beviser, og så skal man som kunde bare lade sig spise af med det!

SNYD SNYD OG BEDRAG siger jeg bare og FØJ for en dårlig smag i munden jeg håber de elendige kundeservice medarbejdere Amy, Henric og Esther forhåbentlig har over denne sag! SKAM JER!

Nem at surfe på - Stort udvalg!

Havde tænkt på et stykke tid, at prøve Livebetting.
Tilmeldte mig på et hav af hjemmesider, og endte med kun at bruge Betsafe.com.
Deres hjemmeside er nem og overskuelig.
De har et stor udvalg af spil osv...
Og ikke mindst giver de en masse gratis runder på div spillemaskiner og indskud på turneringer.

God oplevelse på Betsafe.com

Is Betsafe your company?