Bilka reviews

Bilka reviews

Acceptable
6.3

Nemt at handle på bilka.dk, men er varen defekt er det et helvede at få den ombytte!

Vi købte havemøbler til sommerhuset på bilka.dk. Det var nemt at handle på siden og et kæmpe plus at man selv kan bestemme leveringsdatoen, da det nu var til sommerhuset hvor vi ikke er så tit.

Da vi modtog varerne opdagende vi hurtigt at alle 4 stole havde fået et ordentligt tryk og alle sammen var skæve i benene i den ene side. Vi kontaktede deres kundeservice og forventede egentlig at bilka afhentede stole og ombyttede dem, nu det var en defekt vare de leverede, men nej nej, vi skulle selv dokumentere sende billeder ind til deres kundeservice. pakke stolene i bilen og møde op i et varehus, stå længe i kø i deres servicedesk og derefter have en frygtelig ballade med at få stolene ombyttet når det var en online vare. Jeg ved ikke om medarbejderen bare var ny.

Denne del af købet ødelagde det gode indtryk af onlinehandlen. Kunne bedre forstå processen med at man selv skal køre i varehuset hvis det var en returnering og ikke en defekt vare som her. MERE SERVICE TAK!

Lang leveringstid, men god service

Der er meget lang ventetid på hjemmesiden, men stolene var fine, da de endelig kom.

Dårlig information koster 2 arbejdsdage

Havetraktor leveres 23/4 står der i ordrebekræftelsen. Så jeg tager fri for at tage imod, så ikke den bliver stillet ved vejen. Om eftermiddagen ringer jeg til Bilka, for at høre hvornår den dukker op, og får at vide, at jeg får en mail i aften om, at den først kommer i morgen! Det er jeg glad for, når jeg nu har siddet hele dagen og ventet. Jeg får også at vide, at de normalt sender en sms og oplyser et 4 timers interval, hvori den bliver leveret, hvilket jeg ikke har fået noget at vide tidligere. Om aftenen kommer mailen og en sms om at den bliver leveret i morgen 24/4 mellem kl. 11 og 15. På "min side" står der fortsat den leveres 23/4.
I dag 24/4 har jeg så taget fri igen, men får kl 11.30 et telefonopkald fra fragtfirmaet, at jeg får den i morgen 25/4. De kan ikke køre den ud i dag, da en vogn er gået i stykker, men de kan glæde mig med, at jeg slet ikke behøver at være hjemme, da jeg bor i villa, og så sætter de den bare hvor vi så aftaler.
Tænk, hvis jeg havde fået denne oplysning fra start, så havde jeg ikke skulle sidde hjemme og vente i 2 dage.
At jeg aldrig ville have købt den hos Bilka, hvis jeg havde vidst at jeg skulle vente så længe er en anden sag, for der var et andet firma, der kunne levere hurtigere, og da græsset jo gror var leveringstidspunktet ret afgørende.
Bilka's informationsniveau er under al kritik

Ekstrem dårlig service!!

Jeg fik en ekstern harddisk i julegave sidste år, som igår pludselig holdte op med at fungere. Jeg tog derfor i Bilkas varehus i Kolding, da der er garanti på den ville jeg have dem til at lave den eller evt byttet den til en anden og troede egentlig ikke der ville være nogle problemer med det, men.....
Da jeg så endelig kommer derover og henvender mig til kundeservice, siger de til mig at jeg skal snakke med de ansatte inde i radio/TV afdelingen. Fair nok tænker jeg og går ind og henvender mig til en ansat i denne afdeling, hvor jeg får at vide som det første at selve servicecenteret, som skulle tage sig af det, havde lukket og at jeg derfor ikke kunne få hjælp til det i dag. Udover dette var hun overhovedet ikke serviceminded og virkede nærmere som om hun bare skulle slippe af med mig og som om at hun bare gerne ville hjem. Jeg bor ikke ligefrem ved siden af Bilka så er ikke så tit jeg kommer der og nu vil jeg da slet ikke handle der igen efter den ekstremt ringe service!

Super service trods leveringsproblem

Jeg havde bestilt fliser online, men de dukkede ikke op på sidste modtagelsesdag. Da jeg ringede morgenen efter, hvor håndværkeren skulle bruge dem, reagerede bilka.dk's servicemindede medarbejder med det samme, og senere på formiddagen modtog jeg 3 paller med fliser. Fejlen skyldtes, at der ikke var taget højde for helligdagene, som kom i vejen for leverandøren. Det var en flot redning på et forløb, som ellers kunne have endt i en dårlig kundeoplevelse, men som blev vendt til meget positiv. Tak for at tage henvendelsen meget alvorlig og for god service!

Min vare kom ikke men de trak mine penge

Jeg bestilte to sovesofa til mine piger. Bilka trækker pengene dagen efter på ordren står der ankommer 16/4 mellem kl 8 og 21 jeg afventer dem .. Men de dukker ikke op . Jeg ringer og høre hvor de bliver af da jeg skulle havde handlet ind .. Den første jeg ringer ligge siger et øje blik så bliver der lagt på jeg prøver igen .. De siger min orde er gået i stå jeg vil jo gerne hvide hvor når jeg så ser min vare.. :-( det kan de ikke svare på.. Hvordan skal jeg så planlægge at være hjemme igen.. Mine piger måtte undvære en seng hele påsken .. Det er ikke ok at trække pengene når varen ikke er sendt jeg er så rasen og handler aldrig i Bilka shop mere og anbefaler ikke andre at købe noget der ....

Det var nemt og hurigt

Det var dejligt nemt og varene kom hurtigt. Bestil i ro og mag i sofaen og få det leveret til døren, det er da nemt.

Ingen bullshit. Jeg fik det jeg bestilte uden problemer

Alt i orden. Varen kom og kostede det vi havde aftalt

Nemt og hurtigt

Jeg bestilte havemøbler på Bilka.dk, og fik dem fragtet til Sjællands Odde for 149,- kr. Leveret til tiden med fragtmand, aldeles problemfrit

Alt fungeret 100%

Levering som aftalt.
Defekt ved varen klaret uden problemer af kundeservice

Ingen problemer - men stram lige processen lidt op.

Varen fejler intet og udleveringen i Bilka foregik fint. Men jeg synes ikke det fremgik tydeligt nok på webshoppen at varen bestod af 3 selvstændige dele som kan blive leveret hver for sig. Det betyder også at kunden får 3 beskeder per pakke selvom man tror det er een vare. Det var lidt forvirrende.
Man kan heller regne med at varerne fra webshoppen er udstillet i Bilka. Det betød at vi kun bestilte den vare vi kunne se, og vi fandt en anden butik til sofaen.

God service, enkelt og nemt

Har handlet et par gange via deres webshop og det har fungeret upåklageligt. Dog lige på nær en enkelt episode hvor der stod at deres vare var på lager, men alligevel måtte vente 10 dage da det skulle leveres af ekstern leverandør. Men vil alligevel give dem top stjerner for deres gode service når man ringer, samt en rigtig god oplevelse.

God shop men mangler bedre kundeservice når teknikken svigter

Jeg købte en trailer, da jeg kommer fra Herning kiggede jeg på trailere der havde afhæntning i Herning, men til den kunne jeg ikke købe nummerplade eller ekspeditionsgebyr til nummerpladen, hvilket er et krav! Så jeg måtte købe den med afhæntning i Holstebro. Men inden den beslutning blev taget, snakkede jeg både med bilka.dk kundeservice og Bilke Herning kundeservice og mildt sagt, var der ingen hjælp at hente, bilka.dk kundeservice sagde jeg skulle snakke med Bilka Herning og Bilka Herning sagde de intet havde med trailer salg at gøre det var udelukkende bilka.dk, meget imødekommende personlig kontakt, men det førte ingen steder hen. Jeg valgte køreturen og derefter gik alt efter en snor, levering, advisering om afhæntningstidspunkt var personlig via telefon, super godt!

Værste oplevelse online

Mit køleskab gik i stykker og jeg chattede med medarbejder på Bilka.dk, som fortalte at jeg kunne få det haste leveret OG bragt op til 3. sal.

Da jeg så skal bestille, kan jeg ikke bestille både opbæring og hastelevering. Så må jeg have fat i chatten igen, men efter 10 mins ventetid vælger jeg så at ringe op og kommer igennem med det samme?!

Her får jeg så fortalt, at man ikke kan få opbæring når det er en haste levring - øh hvorfor ? Sådan er reglerne åbenbart.. Og der oplyses at hende jeg havde chattet med var ny.

Så kommer køleskabet - intet at udsætte på leveringen! Men skufferne og hylderne er ikke klare i farven men blå! Så er det på chatten igen, hvor medarbejderen beklager, at billedet er så dårligt, at man ikke kan se at skufferne er blå. Det er desværre ikke helt godt nok - det er vildledende markedsføring! Jeg har bestilt et køleskab med klare skuffer og hylder, jeg bad pågældende medarbejder om at chefen for kundeservice skulle kontakte mig, for synes nu at det nok kunne gøres et eller andet ved den oplevelse.

Jeg har nu ventet en uge og stadig ikke hørt noget.. Jeg har oplyst både telefonnummer og min mailadresse, der ligger hverken en e-mail eller telefonbesked fra Bilka.

Hurtig levering og hjælp på video.

Både drivhus og sokkel blev leveret hurtigt. Stor hjælp at kunne se videoer om hvordan man skulle samle og gode fif. Det gik helt perfekt.

Godt tilfreds

Ok levering, men der stod levering D. 14, og fik først leveret D. 15. Det er i småtingsafdelingen, men efter min overbevisning bør man ikke skrive præcis dato, hvis det ikke kan overholdes.

Ellers godt tilfreds.

Fantastisk

Lækker maskine til en god pris. Måtte kassere min gamle topbetjente og var skeptisk over at skulle have en ny, men er kun blevet positiv overrasket :)

Lille vare i kæmpe papkasse!!

Jeg har for nylig bestilt en kaffekande på Bilkas hjemmeside. Onlinebestillingen var let og overskuelig og min vare var klar til afhentning efter ganske få dage. Jeg var meget tilfreds med denne del af processen.
Jeg får en mail og en SMS om at jeg kan afhente min vare i min lokale Føtex (som jeg selv har valgt). Jeg tænker, at jeg vil hente pakken når jeg alligevel skal handle, som jo også er tanken med at man kan hente sine pakker i dagligvarebutikker. Pakken ligger i en såkaldt Swipbox inde i Føtex. Jeg har fået en kode som jeg let kan taste ind på en skærm og så åbnes automatisk en låge og jeg kan tage min pakke. Men det er her filmen knækker..
Jeg har bestilt en helt almindelig 1 liters termokande i plast men ud af Swipboxen trækker jeg en papkasse der er over en meter høj og en halv meter bred. Det afføder en del besvær at få den ned af trappen sammen med mine øvrige indkøb. Jeg er efterfølgende nødt til at henvende mig i kiosken i Føtex for at bede dem pakke min vare ud, da jeg ellers ikke kan have den med mig ud af butikken.
Det er rart at pakkerne pakkes forsvarligt ind men i dette tilfælde var det fuldstændigt overkill at pakke den på den måde. Og det medførte en hel del besvær for mig.

Hurtigt & problemfrit

Jeg har været meget tilfreds med min handel, den har været fuldstændig problemfri, lige nøjagtig som man altid kunne ønske sig enhver net handel skulle gå.
Jeg kan anbefale at handle på Bilka.dk

Billigst og en meget overbevisende service

Efter at have undersøgt nettet for priser og kvalitet af forskellige vaskemaskiner, faldt valget på Bilka. Primært p.g.a. den billigste pris for en testvindende vaskemaskine. Service/levering foregik absolut problemfrit, jeg følte som kunde at jeg var i centrum.

Leveringen skete indenfor et interval på nogle få timer, med et opkald til mig 15 minutter inden ankomst. Jeg har aldrig tidligere oplevet så god kunde service.

Eneste overraskelse var at jeg nogle gange fik henvendelser fra 'WhiteAway' og andre gange 'Bilka', så det er lidt uklart hvem man egentlig handler med. Ikke at det på nogen måde var et problem, dog.

Bilka.dk

Om virksomheden

På Bilka.dk finder du Bilkas netbutik. Her kan du købe udvalgte varer fra Bilka's store sortiment. Pep for eksempel hjemmet op med et nyt tv, køb motionsudstyr eller forkæl dine nærmeste med lækker vin eller en god bog. Løbende vil netbutikken blive udvidet med yderligere kategorier, så følg med på Bilka.dk eller tilmeld dig Bilka's nyhedsbrev og få besked om nye tiltag og spændende produkter.

Visit Bilka

Call us on: 87 78 30 90