Bilka reviews

Bilka reviews

Acceptable
6.3

God shop men mangler bedre kundeservice når teknikken svigter

Jeg købte en trailer, da jeg kommer fra Herning kiggede jeg på trailere der havde afhæntning i Herning, men til den kunne jeg ikke købe nummerplade eller ekspeditionsgebyr til nummerpladen, hvilket er et krav! Så jeg måtte købe den med afhæntning i Holstebro. Men inden den beslutning blev taget, snakkede jeg både med bilka.dk kundeservice og Bilke Herning kundeservice og mildt sagt, var der ingen hjælp at hente, bilka.dk kundeservice sagde jeg skulle snakke med Bilka Herning og Bilka Herning sagde de intet havde med trailer salg at gøre det var udelukkende bilka.dk, meget imødekommende personlig kontakt, men det førte ingen steder hen. Jeg valgte køreturen og derefter gik alt efter en snor, levering, advisering om afhæntningstidspunkt var personlig via telefon, super godt!

Værste oplevelse online

Mit køleskab gik i stykker og jeg chattede med medarbejder på Bilka.dk, som fortalte at jeg kunne få det haste leveret OG bragt op til 3. sal.

Da jeg så skal bestille, kan jeg ikke bestille både opbæring og hastelevering. Så må jeg have fat i chatten igen, men efter 10 mins ventetid vælger jeg så at ringe op og kommer igennem med det samme?!

Her får jeg så fortalt, at man ikke kan få opbæring når det er en haste levring - øh hvorfor ? Sådan er reglerne åbenbart.. Og der oplyses at hende jeg havde chattet med var ny.

Så kommer køleskabet - intet at udsætte på leveringen! Men skufferne og hylderne er ikke klare i farven men blå! Så er det på chatten igen, hvor medarbejderen beklager, at billedet er så dårligt, at man ikke kan se at skufferne er blå. Det er desværre ikke helt godt nok - det er vildledende markedsføring! Jeg har bestilt et køleskab med klare skuffer og hylder, jeg bad pågældende medarbejder om at chefen for kundeservice skulle kontakte mig, for synes nu at det nok kunne gøres et eller andet ved den oplevelse.

Jeg har nu ventet en uge og stadig ikke hørt noget.. Jeg har oplyst både telefonnummer og min mailadresse, der ligger hverken en e-mail eller telefonbesked fra Bilka.

Hurtig levering og hjælp på video.

Både drivhus og sokkel blev leveret hurtigt. Stor hjælp at kunne se videoer om hvordan man skulle samle og gode fif. Det gik helt perfekt.

Godt tilfreds

Ok levering, men der stod levering D. 14, og fik først leveret D. 15. Det er i småtingsafdelingen, men efter min overbevisning bør man ikke skrive præcis dato, hvis det ikke kan overholdes.

Ellers godt tilfreds.

Fantastisk

Lækker maskine til en god pris. Måtte kassere min gamle topbetjente og var skeptisk over at skulle have en ny, men er kun blevet positiv overrasket :)

Lille vare i kæmpe papkasse!!

Jeg har for nylig bestilt en kaffekande på Bilkas hjemmeside. Onlinebestillingen var let og overskuelig og min vare var klar til afhentning efter ganske få dage. Jeg var meget tilfreds med denne del af processen.
Jeg får en mail og en SMS om at jeg kan afhente min vare i min lokale Føtex (som jeg selv har valgt). Jeg tænker, at jeg vil hente pakken når jeg alligevel skal handle, som jo også er tanken med at man kan hente sine pakker i dagligvarebutikker. Pakken ligger i en såkaldt Swipbox inde i Føtex. Jeg har fået en kode som jeg let kan taste ind på en skærm og så åbnes automatisk en låge og jeg kan tage min pakke. Men det er her filmen knækker..
Jeg har bestilt en helt almindelig 1 liters termokande i plast men ud af Swipboxen trækker jeg en papkasse der er over en meter høj og en halv meter bred. Det afføder en del besvær at få den ned af trappen sammen med mine øvrige indkøb. Jeg er efterfølgende nødt til at henvende mig i kiosken i Føtex for at bede dem pakke min vare ud, da jeg ellers ikke kan have den med mig ud af butikken.
Det er rart at pakkerne pakkes forsvarligt ind men i dette tilfælde var det fuldstændigt overkill at pakke den på den måde. Og det medførte en hel del besvær for mig.

Hurtigt & problemfrit

Jeg har været meget tilfreds med min handel, den har været fuldstændig problemfri, lige nøjagtig som man altid kunne ønske sig enhver net handel skulle gå.
Jeg kan anbefale at handle på Bilka.dk

Billigst og en meget overbevisende service

Efter at have undersøgt nettet for priser og kvalitet af forskellige vaskemaskiner, faldt valget på Bilka. Primært p.g.a. den billigste pris for en testvindende vaskemaskine. Service/levering foregik absolut problemfrit, jeg følte som kunde at jeg var i centrum.

Leveringen skete indenfor et interval på nogle få timer, med et opkald til mig 15 minutter inden ankomst. Jeg har aldrig tidligere oplevet så god kunde service.

Eneste overraskelse var at jeg nogle gange fik henvendelser fra 'WhiteAway' og andre gange 'Bilka', så det er lidt uklart hvem man egentlig handler med. Ikke at det på nogen måde var et problem, dog.

Stakkels Paradisæbletræer...

Hej Bilka. Vi købte 2 træer på ca. 3 meter til levering. De blev leveret helt uden jordklump, og altså helt blottede rødder, kun svøbt i plastik! Desuden havde begge træer "sår" efter hårdhændet behandling.
Vi havde heldigvis mulighed for at plante træerne med det samme vi kom hjem fra arbejde, efter de rigtige forskrifter, men vi har vores dybe tvivl i forhold til om træerne klarer det... Ikke lige det vi forestillede os, selvom prisen var god. Venlige hilsener!

Super tilfreds

Jeg købte en seng, derfor var der levering med. Efter to dage kom min seng, dagen inden fik jeg en SMS, at den ville komme dagen efter mellem 17-21. På selve dagen ringede fragtmanden og sagde det præcise tidspunkt og det stemte. Jeg fik endda dem til at levere varen ved naboen, da det var en gave - det hele blev gjort med overskud og smil. Vil derfor klart anbefale at købe over Bilka.dk.

megamarked

syntes det er en meget fin shop

Super nemt og bredt udvald

Skulle bruge en mosfjerner og selvfølgelig havde Bilka sådan en fin sag på tilbud. Den måtte jeg jo købe og man er rigtig godt informeret igennem processen med leveringen. Ingen kritik herfra :-)

Nemt og enkelt

Nemt at finde produkterne og leveringen helt i top

Slet ingen problemer

Beløbet blev trukket samme dag som vi fik leveret varen. Helt uden problemer!

God leveringstid, men mangler på hjemmesiden

Købte en iGrill mini. OK pris, men man gjorde ikke opmærksom på at der er minimumskrav til mobil-udstyr. IPhone 4 er 'for gammel'. Mindstekrav er iPhone 4S. Det fremgår heller ikke af selve pakken. Ret irriterende.

Dårlig oplevelse.

Vi havde en meget dårlig oplevelse med at handle med Bilka online. Vi bestilte en opvaskemaskinen og der stod ved betaling ikke noget om at den var i restordre så vi bestilte den der da den var i rest ordre andre steder, men der stod leveringstid 2-4 dage. Og da den ikke kom inden for de dage de havde skrevet ringede vi ind for at høre hvorfor og fortalt den var i rest ordre men den ville komme dagen efter. Og derefter fik vi mail hverdag om den kom dagen efter, det fortsatte i en uge før vi fik den og når vi ringede til dem fik vi bare fortalt de ikke kunne hjælpe os for det var ikke deres skyld. Så rigtig rigtig dårlig oplevelse og vil ikke handle ved dem igen hvis jeg kan undgå det.

god oplevelse

Kan varmt anbefale Bilka.dk. handelen forløb fuldstændig som lovet, og varerne var emballeret så der ikke var spor skade på det leverede. Stor ros til bilkan.dk

Konkurrencedygtige priser - nem levering

Pris var som sagt helt ok - nem levering til lokal GLS-Pakkeshop, smart da jeg bor små 30 km fra et varehus.

Bilka.dk

Om virksomheden

På Bilka.dk finder du Bilkas netbutik. Her kan du købe udvalgte varer fra Bilka's store sortiment. Pep for eksempel hjemmet op med et nyt tv, køb motionsudstyr eller forkæl dine nærmeste med lækker vin eller en god bog. Løbende vil netbutikken blive udvidet med yderligere kategorier, så følg med på Bilka.dk eller tilmeld dig Bilka's nyhedsbrev og få besked om nye tiltag og spændende produkter.

Visit Bilka

Call us on: 87 78 30 90