Boxer TV A/S reviews

Boxer TV A/S reviews

Low
4.7

Fuldt tilfreds boxer kunde

Jeg har boxer i snart 3 år. Og jeg har ingen problemer. Jeg synes priserne er let og overskuelige, og intet kommer som en overraskelse.

Jeg har ganske få udfald på signalet, men det er hovedsageligt da jeg bor i byen og bybussen der kommer hvert kvarter ofte går i stue antenne.

Jeg er rigtig glad for boxer, og synes det fungere rigtig godt. Jeg tror ikke jeg en eneste gang har haft problemer hvor jeg ikke har kunnet indstille min stue antenne så jeg har kunnet få perfekt signal med lyd og billede.

Jeg er klart boxer kunde i mange år endnu såfremt servicen osv. forsætter så godt som den har været endnu.

Hej Christina

Hvor er det dejligt at høre, det er vi selvfølgelig rigtig glade for.

Vi kan forsikre dig for, at vi vil gøre alt for, fortsat at levere en god og brugbar service.

Kiki, Boxer TV.

God udvalg af kanaler men ikke mere

Jeg er meget glad for Boxers udvalg af kanaler og deres mange forskellige pakker men det er også det eneste jeg er rigtig glad for. i blev lovet et godt signal i vores lejlighed ved brug af en stue antenne men det fungerer altså bare ikke optimalt, desuden bliver man lidt sur over de "skjulte" ekstra omkostninger der kommer hver halve år i form af kortafgift. Jeg havde godt læst om dem i kontrakten, men deres pr. måned pris er altså lidt af en snyder synes jeg.

meget kompetente og engagerede medarbejdere hos Boxer TV

Jeg har opsagt mit abonnement hos boxer TV for ca. et år siden pga. flytning.
Efter opsagt abonnement blev jeg stadig faktureret for mit opsagte abonnement, jeg gjorde opmærksom på problemet hos deres kundeservice, og kom i kontakt med en meget kompetent og hjælpsom medarbejder, ved navn Martin. Han beklagede fejlen, og ville selvfølgelig sørge for jeg fik mine penge tilbage, fra jeg første gang opsagde mit abonnement. I samme stund undrede han sig over, at jeg havde oprettet 2 abonnementer, kort tid efter hinanden (3 dage), det stod jeg meget uforstående overfor, da jeg hos deres forhandler (bilka) kun havde oprettet og skrevet under på et abonnement. Han ville undersøge nærmere, og ville kontakte mig den efterfølgende uge, når han havde kigget nærmere på problemet.
Som aftalt ringede Martin fra Boxer, og fortalte nærmere om problemet, og rådede mig til at snakke med Bilka, om at se begge mine kontrakter på de to abonnementer, de havde lavet. Jeg gik til Bilka med mit problem, og de kontaktede så boxer med deres oplysninger. Rigtigt nok, havde jeg kun underskrevet et, Bilka og Boxer TV mailede sammen og fandt en løsning.
Herfra ringede en kvindelig medarbejder fra Boxer, Lene Nielsen, og kom med en konklusion på hele problemstillingen.
Det hele endte ud med, at jeg ville få beløbet tilbage for hele det ekstra abonnement, som var blevet oprettet + pengene for den opsagte periode.
alt i alt har jeg kun oplevet god og ekstra ordinær service hos boxer TV og deres medarbejdere. De har hele vejen igennem været opfølgende og utrolig venlige. En stor tak skal der lyde til Martin (kan desværre ikke huske hans efternavn), det er en god medarbejder i har jer der, en stor TAK til ham. (han må være månedens medarbejder)
Suveræn oplevelse og service, og jeg ser frem til ekstra sommerferie penge! Der er ingen tvivl om at jeg vælger Boxer næste gang jeg står overfor et valg om TV udbyder.

Hej Elisabeth

Det varmer helt utroligt med en sådan anmeldelse. Tusind tak fordi du giver dig tid til at dele din gode oplevelse, det sætter vi stor pris på.

Hertil vil rosen til Martin og Lene selvfølgelig blive sendt videre, det bliver de helt sikkert glade for.

Det var godt det hele løste sig, og skulle du på et senere tidspunkt have spørgsmål eller brug for vores hjælp, så må du endelig kontakte os.

Kiki, Boxer TV.

Kvaliteten kunne være bedre.

Det er nem at købe, bruge, installere. Især til campingvognen, sommerhuset osv. Prisen er også konkurrencedygtig, (men ligesom alle andre TV selskaber i Danmark, så er det lidt for dyrt) Det eneste rigtige minus er dog at kvalitet af kanalerne (båndbredde) kunne være bedre. Billedet bliver aldrig rigtig skarp.

Opfylder forventningerne

Boxer TV har virket upåklageligt fra første opsætning. I det område, hvor vi bor er signalet helt i orden og kvaliteten af billede og lyd er helt perfekt. Vi har haft én telefonisk kontakt til boxer, hvor vi har bestilt en ekstra kanal. Vi fik at vide, at signalet skulle være brugbar inden for 24 timer, men programmet var klar inden for en time. Selve den telefoniske kontakt var fin og servicen god. Der blev svaret kort og præcist på de spørgsmål vi havde. Konceptet med tilkøb af kanaler til den pakke, man har købt er en god service - ikke mindst, fordi de tilkøbte kanaler nemt kan afbestilles igen. Den tilsendte regning er nem og overskuelig at forstå og man har en klar fornemmelse af, hvad man har købt og hvad man betaler for. Indtil nu er der fuld tilfredshed.
Review by confirmed purchaser

godt, bedre men ikke bedst

der forekommer for mange tilfældige afbrydelser i jeres programservice
(flex 8 programmer som pludselig bliver afbrudt uden varsel med en meddelelse
om, at vi ikke har adgang til netop den kanal, som vi ellers har betalt for at
modtage). Bortset fra det virker systemet som regel efter hensigten, men de
forekomne afbrydelser virker altså ret så irriterende!

Boxer er noget lort

Jeg oplever boxer som et dårligt produkt som til gengæld er dyrt...
For hvert tv i hjemmet skal der bruges en boks eller et forholdsvis nyt tv, hertil skal købes et kort til hvert apparat, - en dyr løsning. Kvaliteten af tv signalet svinger fra dag til dag, billedet er ofte pixlet og lyden er altid dårlig (det suser i baggrunden).
Flere gange har vi oplevet at vi må genindlæse kanalerne på de eksterne bokse for at få gang i tv-kikkeriet igen. Vi har haft boxer i over 1 år, og har opgivet at få det til at blive bedre. Før boxer havde vi Yousee, og ville give stort set hvad som helst for at få det igen, men yousee har desværre ikke kabler ude på bøhlandet hvor vi bor nu.

Fungerer godt

Siden Boxer også fik HD kanaler er det virkelig blevet atraktivt. Der er et godt udvalgt af pakker og kanaler, til en fornuftig pris. Vi havde parapol før, nu kan vi nøjes med en lille antenne og det hele fungerer i al slags vejr. Mvh Flemming Bruun

dårligt billede

Billede kvaliteten er meget dårlig på nogle kanaler
Fx Canal9 og tv2
Review by confirmed purchaser

Dårligt signal selvom dækningen skulle være god. Elendig kundeservice

Forsøgte gennem 1 måned at få signalet til at virke med flere forskellige antenner - kundeservice lovede gentagne gange at hjælpe, men ingen vidste noget, når det kom til stykket. Selv de kanaler, som af og til virkede var slet ikke i god nok kvalitet (overkomprimeret og pixeleret). YouSee har bedre kundeservice og et bedre produkt, det er måske dyrere, men det er der en grund til.
Review by confirmed purchaser

Svagt signal hvor jeg bor. Tit afbrydelser i billed og lyd.

Har Flex abo ...men synes ikke der meget "flex" over det. Kan ikke være rigtig man skal vente en måned, før man får sit ønske opfyldt. Det må kunne lave gøre fra dag til dag basis.
Review by confirmed purchaser

Helt ok, selv med en stueantenne

Ingen problemer, god service

top service

Boxer kan jeg kun varmt anbefales, de yder ekstra service og man føler sig virkelig godt behandlet

Boxer ,boxer til alle.

Vi har Boxer i sommerhuset og det virker som det skal, vi kan kun anbefale Boxer.
Review by confirmed purchaser

Der er ikke frit valg på alle hylder

Jeg mener der er for mange kanaler som udelukkende sender serier eller andre uinteressante programmer. Der brude kunne vælges fuldstændig frit og så betales for hver enkelt kanal istedet for pakker. Generelt mener jeg der er for mange genudsendelser på de forskellige kanaler, som jeg også betaler fuld pris for.
Review by confirmed purchaser

Sommerhuslejer kan ikke købe boxerkort

Jeg finder det uacceptabelt at en sommerhuslejer ikke kan henvende sig til en forhandler og købe et månedskort i lighed med et taletidskort. Som det er nu skal sommerhusejeren involveres.

Kan godt forstå at Boxer TV ikke har trustpilot på deres internetside !

Vi har været yousee kunde i mange år uden de helt store problemer, og da vi p.g.a. jobskifte blev "tvunget" over til en anden internetudbyder, var det dels ikke muligt at beholde yousee, men vi synes også det var dyrt og vi så ikke alle de kanaler vi betalte for.
Så i marts måned købte vi en rigtig god antenne og kan se alle DR programmer helt uden problemer. (uden kortet og når kortet virker)
Vi valgte, at købe Boxer for at kunne se TV2.
For at få Boxer TV, SKAL man oplyse CPR.nr. - HVORFOR det ?
Første klage,
det burde ikke være nødvendigt, at skulle opgive sit CPR.nr for at se tv.
Sælgeren oplyste, at alle oplysninger omkring CPR.nr ville blive slette så snart bestillingen var gennemført, men Boxer kan stadig finde abonnementet via CPR.nr, når man ikke lige kan huske eller finde kundenr. (kundenr, bliver i øvrigt ALDRIG oplyst i mail, ved køb eller bestilling, så man skal gemme det fysiske brev :-( )
Vi havde mange problemer i starten, og ventede og ventede pr. telefon flere gange og havde mange gange kontakt med Boxer, endelig lykkes det, og vi har vel kunne se tv i april og næsten hele maj.
Anden klage.
Siden har vi, hver gang vi har tændt for tv'et skulle vente og blive på kanalen mellem 15 min. til flere timer før TV2 kunne vises (kodet signal), ellers har vi heller ikke kunne se DR, da billede frøs. Boxer bildt os ind, at der var noget galt med vores boks (hvilke ikke var tilfældet) så har vi fået nyt tv-modul, det har ikke afhjulpet problemet. Nu har vi ventede en uge på et nyt tv-modul og kort, som endnu ikke er modtaget.
Føler mig hensat til monopol tiden, med KTAS, TDC.

Var tidligere en tilfreds kunde, men ikke mere.

Efter installation af en ordentlig udendørs antenne og høj kvalitetskabler har Boxer fungeret upåklageligt for mig i lang tid.

Der er dog visse udfordringer med, at optagelser fra nogle kanaler via program guiden mangler slutningen af programmet, men det tillægger jeg at kanalen ikke sender start/stop korrekt.

Men min tilfredshed stoppede da jeg bestilte Boxer Bio (og en ny boks).
Det virker desværre ikke. Fejl 212 601 og 212 209.
Jeg har fuld forståelse for at et nyt tiltag kan have børnesygdomme, eller at jeg kan have gjort noget galt.

Jeg har nu haft en åben sag på 3. uge i Boxers support.
Det begyndte med lidt indledende fejlsøgning: Factory default box, slut/tænd, lade den stå på TV2 i en time, men Boxer sender opdateringer ud.

Derefter "døde" supporten.
Hver gang jeg ringer får jeg at vide, at den person der kan løse det er tilbage i morgen og nok skal løse det og ringe tilbage. Jeg hører intet fra dem og det virker stadigvæk ikke.

Hver gang er det mig der skal ringe til Boxer for at høre status og sætte sagen i gang igen. Det har jeg ikke forståelse for.

Jeg har forståelse for, at I ikke kan finde fejlen eller ikke har tid. Men så meld det ud til mig, så jeg ikke skal gætte på om i havde tid til at kigge på det som lovet og jeg nu i aften skal genstarte eller for at det virker, eller vente til i morgen eller..

Tag nu ansvar for det produkt I har solgt mig.

Kontakt mig med en status og hvorledes vi kommer videre. Fremadrettet bedes I kontakte mig når I har gjort noget i sagen som jeg skal reagere på.

super

Super hurtige og gode til leveren . Gode priser til tv'et programmer.
Kaj found this review useful

Hej Kaji

Hvor er det dejligt at høre! Tusind tak fordi du tager dig tid til at dele din gode oplevelse her på Trustpilot.

Alt for dårlig support

Har talt med Boxer support 6-7 gange for at få de 8 kanaler som jeg havde bestilt i mit flex 8 abonnement. Svaret: "sæt dit tv på kanal 6" og vent en time, eller "jeg kan se at mine kolleger har overset..." eller "det skulle virke om 24 timer" Og sådan er der nu gået 8-9 dage.... Det er bare ikke i orden!

Hej Henning

Det er selvfølgelig rigtig ærgerligt, at du har haft problemer med kanalerne. Jeg kan forstå på vores kundeservice, at I har været i kontakt, og at alt virker som det skal?

Du skal i hvert fald have tak fordi du tog dig tid til at anmelde os, og vi håber at vi fik løst problemet tilfredsstillende.

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du på et senere tidspunkt skulle have spørgsmål eller brug for vores hjælp.

www.boxertv.dk Details

Teknisk Support: