Bredband2 reviews

ShowHide Rating distribution
Rating distribution

Reviews

About

Lögnare, översittare och utpressare.

Blev uppringd av en säljare från Bredband2 som krängde hemtelefoni. Jag blev såld då dom erbjöd en app där man kan ta hemtelefonin i mobilen, säljaren uppgav att man absolut INTE behövde hemtelefoni om man inte behövde eftersom appen gjorde jobbet. Observera att man fick med en telefonirouter med på priset. Vid en kort tids användning (kortare period än 14 dagar) så upptäcker jag att ljudet under 3G och även WIFI är totalt icke-existerande. Alla som ringer sa "VA", "Jag här inte dig så bra" och "Du verkar inte ha så bra mottagning". Jag kontaktar kundsupport där jag kan prata med en tekniker och uppmärksamma dom om alla fel som dom eventuellt kommer att fixa vid närmare uppdatering. Jag nämnde att jag önskade säga upp abonnemanget om en avsevärd förändring inte sker men det skulle ske enligt teknikern. Jag tröttnade på skiten, ringer in och ber om att säga upp abonnemanget då inget av det säljaren uppgav var sant möttes jag av svaret att appen endast är ett komplemment och att dom inte alls säjler tjänsten som hemtelefoni i mobilen vilket jag tycker är översitteri. Det tog ett tag att dom äntligen upphävde mitt abonnemang, samma dag som det gjordes så returnerade jag dosan (19/12 2012). Tidigare i Mars 2013 fick jag en uppmaning om att returnera in dosan, märkligt tyckte jag eftersom den skickades in många månader tidigare. Idag 10 Maj får jag en faktura på 700 kr pga icke inlämnad utrustning. Håll er borta från dessa utpressare.

Fantastiskt dåliga villkor

Har jämfört en del olika internetleverantörers villkor och Bredband2 har i särsklass dåliga villkor.

Is Bredband2 your company?

Claim this company Learn more

Category

Bredband2 is ranked 13 out of 13 in the category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.