BudgetAir.nl reviews

ShowHide Rating distribution
Rating distribution

Reviews

About

Super snel service!!!!! Snel vlucht geboekt en gelijk E-ticket via mail gekregen.

Ik hoef niet meer 24 uur wachten voor een E-ticket........Super!!!!budgetair!!
Review by confirmed purchaser

Altijd keurig en netjes afgehandeld, snel goedkoop en adequaat

Nu al een aantal keren bij budgetair geboekt, betrouwbaar, snel, reactie op mails ook.

TeTeleurstellend voor wat betreft meedenken en aanbieden van oplossingen en alternatieven

Ivm het annuleren van een vlucht werd alleen antwoord gegeven op de door mij gestelde vraag. Je mag van professionals verwachten dat zij kennis van zaken hebben, meedenken met de klant en evt. oplossingen en alternatieven kunnen aandragen,
Sterker nog BA deed geen enkele moeite om ons als klant te behouden en te bezien of zij bij een andere luchtvaartmaatschappij tickets konden vinden. ij zijn frequent flyers en hebben dit bij andere maatschappijen nog niet eerder meegemaakt, Alhoewel wij vriendelijk te woord zijn gestaan is dit een keer maar nooit meer Budget Air.

good service ever

good service

GOOD

GOOD SERVICE, CONVIENT BOOKING. RECOMMANDED
Review by confirmed purchaser

De boeking is heel goed verlopen, zonder probleem.

Tot nu toe heb ik geen opstakels ondervonden tijdens het boeken, ging goed.
Ik ben zeer tevreden.

Met vriendelijke groeten,
Khalida
Review by confirmed purchaser

Snelle goede service, en goedkoop!

Makkelijk als je snel nog een vliegticket nodig hebt.
Review by confirmed purchaser

Beste service die je kan verwachten.

Zeer duidelijke website, ik was zelf in het vliegveld van Hong Kong. Vlucht gemist, TICKET VAN DE GEMISTE VLUCHT IS DUS ONGELDIG, maar wil nog op dezelfde dag terug. Via deze site heeft mijn vrouw direct een goedkope ticket kunnen vinden en geboekt wat zeer gemakkelijk ging. Stap voor stap volgen en uitvoeren. Natuurlijk nog op dezelfde dag terug gevlogen naar Amsterdam. Zelfs ticket voor enkele reis is beschikbaar.

Groetjes,
Review by confirmed purchaser

Nette site net antwoord en snel

Goed bedrijf tot op heden

foute name

uitsteekend!! Bedankt voor jullie hulp! Maria Volkers-TOTH
Review by confirmed purchaser

makkelijk en snel boeken op deze site

Had snel een vlucht nodig naar Turkije vlug gevonden en direct mijn factuur en ticket op de mail
Als de vlucht nu goed gaat zijn we helemaal tevreden

super goedkoop .

bij mijn eerdere vlucht in januari 2013, had ik een foutje gemaakt,nam contact op met butgetAir en werd heel vriendelijk te woord gestaan,daarom voor ons een reden om voor augustus weer te boeken bij budgetAir.
Review by confirmed purchaser

Super! Echt alles is goed geregeld een vriendelijke klantenservice

Budgetair is echt een Een goeie organisatie. Vriendelijke en overzichtelijk site. En tickets worden na het boeken gelijk gereed gemaakt. Kortom super!

Goedkoopste en snel geregeld

Vliegtickets gekocht, via diverse vergelijkingssites komt budgettair steeds als goedkoopste eruit. Alles verder snel en goed geregeld.
Review by confirmed purchaser

Scherpe prijzen, makelijk te boeken en heel veilig!

Tot nu toe, twee keer binnen 2 maanden een vlucht geboekt via BudgetAir en ik moet eerlijk zeggen dat ik constant de scherpste prijzen ben aangeboden. Daarnaast is het vlucht heel makelijk te boeken, alles staat duidelijk vermeldt en met een paar clicks ben je al verzekerd van een plek in het vliegtuig. Deze site kan ik iedereen aanraden die graag snel, goedkoop, makelijk en veilig wil vliegen
Review by confirmed purchaser

Despite a failure during the payment transaction, my reservation was taken care of in a very professional manner.

I was very happy with the reservation at BudgetAir.nl and with the way the call center resolved a problem I encountered. Highly recommended!

super

Als ik een vliegticket ga boeken is mijn eerste gedachte budgetair.
Via de mail is het gemakkelijk te boeken en als je het via de telefoon wil,helpen ze je geweldig.Nemen de tijd voor je .

Snel en makkelijk.

Direct een mail met de bevestiging en adequate en overzichtelijke site. Tevens de goedkoopste voor mijn specifieke vlucht.
Review by confirmed purchaser

Good value especially paying with Visa

Budget Air had the best price for a flight. It also let me pay with Visa card for no extra charge. However, the site did not seem to remember my details from the last time I used it. I had to re-enter my address, frequent flyer number and so on. The site was also in Dutch. Is there a way for me to save my details to speed up future use of the site ?

Gemakkelijk, vertrouwelijk en simpel

je bestemming toetsen wachten nachecken en boeken, hoe makkelijk kan het zijn, durven vertrouwen en je vakntie boeken

Budgetair Details

About this company

BudgetAir.nl - de goedkoopste vliegtickets, hotels en autohuur. Vind snel het goedkoopste vliegticket naar je bestemming. Laagste Prijs Garantie!

Visit BudgetAir.nl

Contact information

Call us on: 0900 3330 330 (€ 0,4
We live here: Netherlands

Category

Flights

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.