Carglass A/S reviews

Carglass A/S reviews

Excellent
9.1

Alt i helt orden.

Alt i orden, de var der til tiden og alt gik efter planen.

Suveræn og hurtig service

Har benyttet Carglass to gange. Første gang på min tidligere bil hvor jeg fik skiftet forrude og resultatet var perfekt! Idag har jeg så fået repareret et stenslag i forruden på min nye bil. Man kan slet ikke se det var været der så opgaven er løst perfekt!
Jeg fik sågar pudset alle mine ruder - fin service!
Begge gange har servicen været i top - De er flinke og smilende samt forklarer om opgaven. Carglass samarbejder også med forsikringsselskaberne så alt går nemt og glidningsfrit. Man registrerer online hvilket problem man har og så blir man ringet op kort efter og får en bekræftelse på jobbet.

Kan varmt anbefales

Perfekt service

Helt fantastisk service i forbindelse med at Carglas (Ulrich Z) skulle hente bilnøglen i receptionen, der hvor jeg arbejder, finde bilen på parkeringspladsen (ca 700 m fra receptionen), skifte hele forruden og aflevere nøglen igen i receptionen. Super service og perfekt ny forrude (og støvsuget bil) og Ulrich var bare super flink!!!

super effiktivt

Brug bare Carglass, De lever fuldt ud, op til det de lover :-)
meget kompetent rudemontør med en stor viden og et meget behageligt væsen
Review by confirmed purchaser

Super service en lørdag hos Carglass

Jeg fik repareret vores forrude hos Carglass i afdelingen i Brøndby. Jeg håber meget, at den service den ansatte gav mig den formiddag er standarden for de andre, der servicerer kunderne. Det er sådan det skal være, og I bør holde åben hver lørdag!

Foruroligende dårlig information og arbejde

Er i tvivl om jeg via forsikringsselskabet har friskade på glas.
Ringe til forsikringsselskab og bliver viderestillet direkte til carglass.
Får oplyst hos Carglass, at det har jeg, men da reparatøren ankommer har jeg ikke. Nå jeg acceptere at betale for et stenslag 663,- Så fortæller montøren at 1 ud af 100 ruder sprænger og det er på mit ansvar. Det kunne være oplyst af tlf damen ved bestilling inden man nu havde booket en formiddag til at sidde og vente på dem. Han reparere stenslaget men resultatet er stort set uændret. Han fortæller at det har stået åbent i 3 dage og hvis der havde været tape over var resultatet blevet bedre. Igen info der kunne være kommet ved bestilling. Og eftersom stenslag sad i synsfeltet siger han efter rep, at det ikke er sikkert den går gennem syn. Tak for ingenting!! Hvis alt info havde kommet til tiden ville jeg have fravalgt dem. Så det virker bevist de trækker alt info til man ikke gider være et brokke hovedet og sende dem hjem igen.

Reply from Carglass A/S

Hej Finn.
Tak for din anmeldelse. Vi sætter stor pris på at få feedback fra vores kunder - positivt som negativt. Vi vil derfor tage dine oplevelser til os og vurdere, om vi skal gøre tingene anderledes fremadrettet.
Vores garanti dækker, at du til hver en tid kan få krediteret prisen for reparationen, hvis du booker et rudeskift hos os. Så har vi forsøgt at spare dig for et rudeskift.
Vedr. synsreglerne forsøger vi blot at vejlede vores kunder, så de har en idé om en reparation kan gå gennem syn eller ikke.
Mvh. Rikke Tindal
Review by confirmed purchaser

Flot og profesionelt arbejde!

Carglass A/S kan jeg varmt anbefale. MEN, hvis jeg skulle have brugt den bil næste
dag, var ventetiden for lang (ca. 1 uge).
i princippet kunne ruden være revnet.

uforbeholdent god oplevelse

jeg vidste han skulle komme. Som en næsten gammel ven. Han ringede at han kom o 10 min. og det gjorde han. Uforbeholdent en dejlig oplevelse. En herre på den anden side af 50 måske 60. Hvor var han dygtig i sin kommunikation, i sin være måde og han vidste 100% hvad service betyder. hvis i har flere af ham så kan det kun gå godt for jer. 100% tilfreds.
jess
Review by confirmed purchaser

God service / prof. personale.

Alt gik som aftalt.

nemt og hurtigt

Det var nemt og hurtigt, de klarede det mens jeg forsatte med at arbejde

super service

Aftaler overholdt, og arbejdet er at god kvalitet..

virkelig god service

virkelig god service det aftalte tidspunkt blev overholdt 100% de støvsugede bilen i ventetiden kommer hos car glas næste gang jeg får et stenslag
Review by confirmed purchaser

god og hurtig service, men ingen grund til at sende mig en regning, når jeg betalte til Ham der skiftede ruden, betalt med kort.

skaden skete onsdag, jeg får booket en tid lørdag mellem 12-17,på hjemme adr i dragør, af en flink mand, bliver så ringet op af en kvinde fredag, som siger at det er koks i edbén, så jag kan ikke få den tid jeg har fået, og ingen tid i nærmeste dage...siger så at jeg vil ringe til at andet rudeskifte firma, men så kan jeg godt beholde min tid. efter et par timer bliver jeg ringet op af den flinke mand fra den dag jeg bookede tiden, han spørg om det ikke var i dragør ruden skulle skiftes, jo tak, men på bookning står det plusvej i rødvig, min arb adr (.jeg havde friweekend)..lidt mærkeligt, men godt husket af ham, alting iorden...men jeg undre mig, om det er muligt at hende kvinden har været inde og rette adr, så det ville se ud som om det var mig der ikke var på adr til den aftalte tid....hmmm. Det blev lørdag og jeg bliver ringet op af ham der skal skifte ruden, omkring halv 11, om han må komme før den aftalte tid, jo tak, han kommer og bilen er køre klar kl 13, Tak for hjælpen

Reply from Carglass A/S

Hej Marchen.
Tak for din anmeldelse.
Jeg beklager den forvirring der har været omkring din ordre. Jeg er rigtig glad for at du har fået skiftet din rude og har haft en god oplevelse med vores montør. Jeg vil følge op på sagen internt så vi kan lære af vores fejl. Venlig hilsen Sara
Review by confirmed purchaser

Ny forrude med kunden i centrum hele vejen.

En revne i forruden var kun en smal sag for den kompetente medarbejder hos carglass. Efter en tur om bilen, for at sikre sig, alle eksisterende skader var katalogiseret, gik arbejdet igang, mens jeg sad og drak kaffe og surfede på nettet.
Da ruden var sat i, kom montøren selv ind og fortalte omkring hærdning og ventetid. Da ventetiden var over, kom han endnu en gang ind og fik presset min sag igennem, så jeg kunne betale og få min nøgle.
Vil ikke sige jeg ser frem til at komme tilbage, da det er lidt dyrt at få skiftet en rudde, men skulle jeg få skader en anden gang, er jeg ikke i tvivl om hvor jeg skal gå hen.
Review by confirmed purchaser

Super service og hurtigt klaret

Stenslag mandag ny rude onsdag formiddag, kan det gøres hurtigere.
Super
Review by confirmed purchaser

Endelig en virksomhed med kundeservice i top

Vi blev mødt af en medarbejder på værkstedet der med det samme bød os velkommen og straks forklarede hvad der skulle ske og vi blev derefter budt på kaffe og the i deres lyse og venlige lounge lokaler. super oplevelse.

Hurtigt og effektivt

Jeg fik en hurtig og effektiv service. Selvfølgelig kan man se hvor skaden er, men denne er forseglet og er derfor fin nok at køre videre med. Medarbejderen var hurtigt og forklarede processen. Kan sagtens anbefale dette firma.

Tak :-)

Mens forruden blev lavet, blev min bil støvsuget - det er da helt fantastisk service jeg slet ikke havde forestillet mig :-)
Review by confirmed purchaser

Udemærket arbejde, og hurtig ekspedition

Hurtig ekspedition, og tidsbestilling.
Udemærket arbejde

Carglass leverer varen!

Carglass har ydet en særdeles fin service. De problemer der uheldigvis opstod, løste man på fin vis til vores tilfredshed. Der var ikke andet at pege finger på, end at man glemte at koordinere indbyrdes, at én skulle ringe og fortælle, at de blev forsinket, og årsagen dertil var, at den nye frontrude var gået itu ved transport, og de skulle fremskaffe en anden. Dog skal bemærkes, at servicemedarbejder undskyldte herfor.

Carglass A/S

Garanti i hele bilens levetid

Har vi repareret et stenslag, garanterer vi, at den holder i hele bilens levetid. Skulle stenslaget mod forventning resultere i en revne, får du en ny rude uden beregning.

Samme kvalitet som bilfabrikkerne

Du får garanti for, at vi kun anvender materialer, der kommer fra leverandører, som bilfabrikkerne selv bruger og har godkendt. Det er din garanti for optimal kvalitet og sikkerhed.

Også hjælp på rejsen

Får du en akut glasskade i udlandet, så hjælper vi dig også. Du ringer blot til os her i Danmark, så sørger vi for, at et af vores søsterselskaber kommer ud og hjælper dig. Det er hurtigt, nemt og koster ikke dig noget. Alt går via forskringen, som vi selvfølgelig også klarer for dig. Og garantien er den samme, som du får herhjemme.

Prøv vores app

Det er nemt og hurtigt at booke en tid online. Download vores app og book en tid, når skaden sker.

Om Carglass

Carglass® reparerer stenslag i forruder og skifter alle typer af glas i biler. Du bestemmer, om vi skal komme til dig eller du vil komme til os. Vi betjener årligt mere end 60.000 kunder i Danmark og er det selskab, som flest forsikrings- og leasingselskaber anbefaler.

Visit Carglass A/S

Ring 70119911 eller book på www.carglass.dk