Carglass A/S reviews

Excellent
9.1

Meget fleksibel

i er bare gode

det var hurtigt og smerte frit og manden der skiftede ruden han var frisk og venlig så tusind tak for det så jer bruger jeg igen år jeg for en glas skade igen mvh leif sunnborg
Review by confirmed purchaser

man ser det straks carglas er sagen

jeg syntes at der en super opfindelse .. et rigtig godt resultat . og næsten usynlig,, det eneste jeg syntes var vente tiden en uge var længe når man nu lige var på stedet . og man så igen skulle køre så langt for at få udbedret skaden .. ja hvis i skulle komme til os ja så var det 14 dage så der må være travl hed så det må jo være for at det er super godt

God service

Ingen problemer.

Superjob!

Peter Nielsen fixede stenslaget, gjorde vinduer rene og støvsugede hele bilen paa under en time. Glasjobbet er perfekt og ruder og bilen indvendig dejligt rene. Ros hele vejen rundt.
Review by confirmed purchaser

Knald god service og kvalitet

Perfekt arbejde, samt service ud over det forventede, bl.a var bilen støvsuget efter udskiftning af forruden

God service

Fik en god service og de fik lavet min rude, og de klare alt med forsikringen.. Så kan godt anbefal..

Super service hurtig ekspedition

Super dejlig service, hurtig og god ekspedition
Review by confirmed purchaser

Professionelt firma med kvalificerede medarbejdere

Jeg havde fået et kæmpe stenslag og fik besøg af Carglass ude på min arbejdsplads.

Stenslaget var desværre for stor til at kunne repareres med fuld garanti. Men jeg fik en rigtig god forklaring på hvordan de reparerer et stenslag, hvorfor der er en begrænsning i størrelsen og hvad det betød for mig hvis jeg sagde ja tak til at han forsøgte.

Efter behandlingen var stenslaget væsentligt mindre tydelig end før. Jeg we utrolig glad for den professionelle tilgang hvorfor jeg uden problemer sagde ja tak til at han skulle lave det uden garanti.

Jeg har tidligere haft besøg af Carglass til mindre stenslag. Og her plejer jeg at have problemer med at finde stenslaget bagefter, så en stor ros herfra.

Kan helt sikkert anbefale Carglass!

Venlig hilsen
Michael
Review by confirmed purchaser

Super service og god behandling

Hurtigt overstået når montøren er kommet frem. Og god behandling både på telefon og af montøren.

synd de skulle komme 2 gange, grundet manglende varer

Når man skrifter en forrude skal den monteres i en liste. Lidt trist den liste ikke var med i bestilling til montøren. Montøren var dog hurtig til selv at bestille listen og aftale en ny dag for skiftet.

fin service

Fint at i melder tilbage når i har sygdom, jeg er tilfreds med information om ruden og arbejdet

Super service, godt kundefokus - meget tilfreds

Super service, godt kundefokus - meget tilfreds

Super indstilling

Mødte op på bopæl og skiftede forrude som aftalt. Nye plastlommer til parkeringskort blev levert i postkassen dagen efter. Virkelig god service

super service

super service, de kom ud til min arb plads og skifte rude på bilen :-)

Hurtig flot professionelt arbejde

Carglass er yderste Professionel jeg følte mig i gode hænder fra start til slut de laver at flot arbejde på næsten ingen tid.
Review by confirmed purchaser

Får jeg et stenslag er min første tanke var glass:)

Super prof folk når man ringer for at anmelde.De har hurtige spørgsmål og man føler der bliver taget hånd om en.
De folk der laver ens bil, stor ros til dem, De super professionelle ,ved hvad de laver,utrolige høflige.Har selv brugt var glass nogle gange og har været yderst tilfreds hver gang,møder dem på min arbejdsplads når de kommer ud for at lave ruder på mine kollegaers biler, taler altid lige med dem, og fortæller dem hvor tilfreds jeg selv har været når jeg har brugt dem. Der er også den super service at de lige pudser alle ruderne i bilen når de er færdige, både udvendigt og indvendigt, det er jeg og mange andre meget glad for den lille ekstra service, samt at dem der rep ruderne ude på bopæl og arbejdspladser ALTID har et stort smil på og virker meget glade for deres arbejde. SÅ STOR ROS TIL JER OG VIL KLART ANBEFALE JER OG GØR DET OGSÅ, SAMT HVIS JEG FÅR ET UHELD IGEN VIL JEG GØRE BRUG AF JER IGEN. MED VENLIG HILSEN
KARIN GARMS

Som forventet

Efter en kort ventetid blev mit problem ordnet på min arbejdsplads uden yderligere problemer og forruden er fin i dag.
Review by confirmed purchaser

Flink og effektiv medarbejder! Pænt arbejde!

Godt og hurtigt arbejde
Review by confirmed purchaser

Hvor der er vilje er der vej!!

Carglass ønsker at komme kunden i møde med stor venlighed og service-minded-hed :)

Carglass A/S

Garanti i hele bilens levetid

Har vi repareret et stenslag, garanterer vi, at den holder i hele bilens levetid. Skulle stenslaget mod forventning resultere i en revne, får du en ny rude uden beregning.

Samme kvalitet som bilfabrikkerne

Du får garanti for, at vi kun anvender materialer, der kommer fra leverandører, som bilfabrikkerne selv bruger og har godkendt. Det er din garanti for optimal kvalitet og sikkerhed.

Også hjælp på rejsen

Får du en akut glasskade i udlandet, så hjælper vi dig også. Du ringer blot til os her i Danmark, så sørger vi for, at et af vores søsterselskaber kommer ud og hjælper dig. Det er hurtigt, nemt og koster ikke dig noget. Alt går via forskringen, som vi selvfølgelig også klarer for dig. Og garantien er den samme, som du får herhjemme.

Prøv vores app

Det er nemt og hurtigt at booke en tid online. Download vores app og book en tid, når skaden sker.

Om Carglass

Carglass® reparerer stenslag i forruder og skifter alle typer af glas i biler. Du bestemmer, om vi skal komme til dig eller du vil komme til os. Vi betjener årligt mere end 60.000 kunder i Danmark og er det selskab, som flest forsikrings- og leasingselskaber anbefaler.

Visit Carglass A/S

Ring 70119911 eller book på www.carglass.dk