Chinahotelholland reviews

ShowHide Rating distribution
Rating distribution

Reviews

About

slechte service, zeer onhygienisch en sfeerloos

Wij hadden gereserveerd voor 20.00 maar toen wij aankwamen werd ons meegedeeld dat ze om 21.00 dicht gingen en dat we dus eigenlijk te laat waren. Er werd niks meer bijgevuld. De aankleding had iets van een schoolkantine/ontbijtzaal in een goedkoop hotel. Eten was niet erg lekker. Terwijl wij zaten te eten werden er naast ons vuilniszakken neergezet omdat ze al aan het opruimen waren.

Onacceptabele service, hygiëne en eten

Onlangs ben ik bij het China Hotel Holland geweest te Delft. We zouden met twee personen gaan eten bij het restaurant daar. De omschrijving zei dat het onbeperkt eten en drinken (geen alcoholische dranken, koffie, thee) was. Eenmaal aangekomen kwamen we in een halve zaal op de eerste verdieping terecht waar een handje vol mensen zaten (7 uur).

Bij het buffet hadden ze totaal geen rekening gehouden met vegetariërs en het personeel kon ook maar nauwelijks Nederlands. Uiteindelijk had ik iemand van het personeel het duidelijk kunnen maken dat ik geen vlees of vis at en hij ging aan de kok vragen of er iets anders gemaakt kon worden of was. Dit was er niet en kon ook niet gemaakt worden! De tafel waar we aan zaten zag het ook niet hygiënisch uit, etensresten op de vork om maar iets te noemen.

Ook adverteren ze met langere openingstijden, maar na half negen die dag werd er al niets meer bijgevuld als het op was.

Ik kan dit absoluut niet aanraden! Ga naar de McDonalds die er schuin tegenover zit.

Is Chinahotelholland your company?

Claim this company Learn more

Category

Chinahotelholland is ranked 12 out of 14 in the category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.