Dvdboxoffice reviews

Dvdboxoffice reviews

Acceptable
6.5

Det gik ellers lige så godt...

Jeg har købt mange DVD'er og spil hos dvdBoxoffice igennem årene, og altid uden problemer. Jeg har endda oplevet at en forsendelse der ikke nåede frem, hurtigt blev erstattet, og helt uden vrøvl. Og det er jo altid positivt ikke at blive mistænkeliggjort når sådanne situationer opstår. Men: Desværre bliver mit sidste køb hos dvdBoxoffice helt bogstaveligt mit sidste. Jeg havde bestilt en special edition af "ghost in the Shell", og boxsættet nåede da også frem i første omgang. Desværre viste det sig at den ene disc havde revet sig løs under transporten, var blevet voldsomt ridset og derfor ikke kunne afspilles.

Jeg kontaktede straks firmaet, og aftalte en returnering. Der var heller ingen problemer i forhold til denne proces. Erstaningen dukkede dog aldrig op, selvom boxsættet på deres hjemmeside stadig havde status af "in stock". Jeg har jævnligt modtaget mails der informerede mig om at de skam arbejdede på sagen, men at boxsættet ikke var på lager, altså helt i modstrid af oplysningerne på deres hjemmeside. Dette stod på over en periode på 2 år!

Pludselig holdt de op med at sende mig mails omkring ordrestaus, og på min kontoside blev ordren slettet! Vel at mærke uden at jeg fik mine penge retur. Da ordren, og dermed ordrenummeret nu ikke længere eksisterer, kan jeg ikke længere henvende mig omkring staus osv.

Det er simpelthen gement tyveri.

God kundeservice

Har handlet en del gange hos dem over de seneste år. Jeg har kun løbet ind i problemer 2 gange og det var hvor at min vare ikke kom frem, de har været gode til at sende en erstatnings vare hurtigt bagefter som hver gang er nået frem. Det kan man kalde kunde service.

Is Dvdboxoffice your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

Dvdboxoffice Details

DVD Box Office - International Retailer of DVDs, Video Games and other Entertainment Products

Visit Dvdboxoffice

Dvdboxoffice is ranked 26 out of 34 in the category