Efavormart reviews

Efavormart reviews

Very low
1.9
from 0 - 10
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review company
48 Trustpilot review(s)
|
Latest review
ShowHide Rating distribution
Rating distribution

Reviews

About

trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Worst Company I have ever bought from LIARS

This company are liars. If you go to a store & walk out, then walk back in for a refund, you get it. This company's items are JUNK & they do not stand behind their products. I will continue to leave my terrible reviews on every website possible. Also reported them to BBB.
P.S. If you are efavormart, don't bother responding with your generic emails.
LIARS
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

do NOT order from this business!!!

I received a cup cake stand and 2 of the 6 plates were chipped or cracked. After asking for replacements, this was my response from them :
Dear Customer,

Thank you for contacting us.

We apologize for the inconvenience caused.

Both the plates are not useable at all, if you can use them as is then we are willing to you refund you 30% off the item price of the two plates or we can reship you the plates.

But, if it breaks again in transit then we will not be able to reship or refund.

Please feel free to contact us if you have any additional questions.
They should go out of business. Please do not order from them. They are better options out there even if more expensive are worth it. They do not stand behind their products but are only too eager to taje your money
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

When it comes to their flowers... you really get what you pay for.

I ordered some roses and lilies from efavormart.com almost 2 months ago and just received the order yesterday. Not only was i upset about the quality of the flowers but i was missing items. The Pictures online make them look so full of life and they are stated to be "silk". I have had silk flowers before...these are not it. When i contacted customer service about my missing item they said it would be in stock in about a week. Why was i never contacted about this??? Their customer service is indeed the worst i have ever dealt with thus far... The person named Kerry kept ending the chat session in the middle of our conversation... computer error? i think not. Please do your self a favor and DO NOT order from this company. Oh and dont bother "testing the waters" with them. if you end up being un happy with the product they keep 20% of the amount total and you must pay the return shipping. biggest bunch of BS i have ever heard....
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

They are not to be used, NO STARS, they are worse than very bad!

I had placed many orders consisting of tulle, overlays, tablecloths, flowers, candy bags, & ribbon for an upcoming anniversary party. I didn't unroll to inspect the tulle because it was in 100 yard lengths, but when I did open them to make my swags, they were terrible! There were tears, glue, cuts, and incorrect yardage. I guess I should of known not to order from them, their flowers were so ugly and not what I expected and the overlays had stains or some type of matter in the packaging. When I spoke to their "on-line" rep, there wasn't anything they would do! Their merchadise is not of good quality, heck it's not even of basement standards, so stay away!
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

The worst online shopping I ever made

I got 3 letters (wedding cake monogram) that I order. All of them are defective. It has a burn marks, misplace stone, missing stone, scratches. It's impossible for me to use it as a wedding cake topper. I contact the customer service, they said I can return it for refund, BUT I have to pay the return shipping cost myself even it's not my fault. And the worst thing in their chat online, they just ended the chat just like that without asking if I'm finish, or satisfied or whatever. I will never buy online from them ever again. Don't be fooled by them because the good deal they give you. the quality is not good at all
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Worst Company Ever, GET REVENGE!

If you hate efavormart as much as I, get them back. Rate all their products a 1 star - repeatedly over and over again. That is actually a fair evaluation of their product line. They screwed me with bad products and nightmare service and pretty much stole my money, so why not? Businesses like this should not be around to steal from other innocent customers.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

used to be good now awful!

this is the 2nd time i have ordered from them and got the wrong thing. "customer service" says the same thing "we don't sell that size." well if you do or don't i have it in my box! i will not be using them anymore since it seems you cant get what you need.
I will say the first time they did send me the correct cloth overnight but only after wasting and hour and a half on the computer and phone. They products i received are good and reasonable priced but if i don't get what i order whats the sense of continuing to order? :(
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

awful awful

I ordered 80 yards of organza fabric, a flower girl basket and a couple small bags of decorative flowers. Whoever packaged them thought it was okay to fold the rolls of fabric in half, shove both rolls into a small square box, and proceed to shove the flower girl basket which was stored in a plastic box that is also now squished into one box. It had.no packing protection what so ever, so the delivery condition was awful as well with holes in the box. When I emailed to mention this, no one offered any solution to the problem, no credit, nothing. After several emails back and forth explaining that it is impossible to iron 80 yards of crunched fabric and simply being begged to keep the material I just gave up. I will never again use them.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Love Efavormart!! Used Efavormart for my wedding and remind them for all my friends.

Purchasing my tablecloths, chair sashes and runner from Efavormart fpr my wedding. It was easy and less than half the price of renting them. Colors were beautiful and vibrant. I have recommended this site to everyone I know.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Inconsistent sizes. Can't trust.

I ordered a small number of chair covers to see if they fit my chairs. They did. So I had the confidence to order 100 of the same thing. 50 of them- all white - were way smaller around the bottom and did not fit. The 50 black ones I ordered fit fine. Very disappointing! They did offer to let me return them but there was not enough time before the wedding and I had to have them altered at an additional expense and huge inconvenience. They cannot be trusted to be consistent in their sizing and I would never order from them again!
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

CANADIAN BUYER BEWARE!!!!!!!!!!!

Do NOTTTTTTTTT order from this company unless you live in the USA!!!!!! My Fellow Canadians Beware!!!!!! I ordered $400 dollars woth or Table Cloths and Table runners . The cloths have stray Strings and are way shorted then What I had ordered. not only that, I was charged an initial $392-then $412 cause they did it wrong.
WORST PART---- delivered to my door....CHARGED $ 150.00 on top of what i have already paid!!!! I AM SOOOO MAD!!!!!!!! not once was I made aware of this. So when I contact the company I was told its my problem I should have read all of the fine print on every single page!!!!! They are not "ASSOCIATED" with this. I am shocked!!!!!!!
When I put my order in my cost total was $392 and now My final total is $562 thats a differance of $170!!!! this is FRAUD!!!! Stear clear and order local..... my words of advice. I should have listend to my brain when it told me BUYER BEWARE !!!!!!!!
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Not pleased with product!!!

I ordered 130 rose soaps for a wedding reception. They arrived rather quickly, which I was very happy about. The rose soaps looked very pretty, but OMG they smelt OLD!!! Yuck. I could almost smell the faint pretty rose smell they once were, but the old stench smell overpowers it all. When I ordered them, I figured I could resell them on Craigslist if they werent what I expected, but no way am I reselling them. Gross. Now I am stuck paying return shipping and their 20% restocking fee.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Shady, Fradulant, POOR CUSTOMER SERVICE!! Horrible Customer Service!!!!

Do Not Order from this Company! The items are very reasonably priced and can't be beat. But, Beware, if you have an issue. There is NO phone number. These people hide behind their keyboard and are not willing to offer any customer service! The Absolute worst customer service I've ever received!! The male customer service rep's are very rude and condescending. I personally spoke to Jonathan. If his name appears as the rep, click off and hope for a new person. Very unprofessional!!!! I was missing two items in my first order, and the rep told me I needed to look in the box, that the merchandise was there. Get real!! The box was empty and turned upside down! This is a scam!!
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Do NOT order from this company

The customer service is TERRIBLE. I ordered over $300 worth of linens for my wedding which is occurring in late September. I received the order quickly and the merchandise appears fine, however I noticed I was missing a tablecloth. On the receipt in the box I saw that someone had scratched out "10" as the quantity of tablecloths and wrote out "9" in pencil. This morning I "live chatted" with "Mike" about the issue. Here is our conversation:

You are now chatting with 'Mike'
Mike: Thank you for contacting customer support. How may I help you today?
Elizabeth: Hi! I ordered several linens from you all and received them yesterday. However, I am missing one tablecloth in the order.
Mike: 1132593
Mike: which item ?
Elizabeth: I am missing one Ivory 120" Round Satin Tablecloth
Mike: ok, 1 min
Elizabeth: I ordered 10 and received 9. It was strange because on the receipt in the box, someone had scratched out "10" as the quantity and wrote in "9"
Mike: let me chk warehouse
Mike: give me 1 min
Elizabeth: Thanks
Mike: ok, i se the issue. that was the last of it. that last few pcs were damaged. the bag was torn open and dirty.
Mike: that's why only 9 shipped.
Mike: we have more coming around end sept.
Mike: I'll go ahead and issue you a refund on the missing pc
Elizabeth: Okay... except my wedding is on September 28 and no one contacted me about it not shipping
Elizabeth: I don't have time to wait for you guys to ship another one at the end of September
Mike: or can you use a 108"?
Elizabeth: I can't use a 108"
Mike: how about 1 x polyester?
Elizabeth: No. It is for a wedding and they all need to match
Mike: i'll refund you for the missing pc.
Elizabeth: If you can't get me the piece I ordered, I would like a full refund and I would like you guys to pay for me to ship everything back.
Elizabeth: I should have been told about the issue.
Mike: unfortunatly that is not an option.
Mike: i will issue you a ful rfd for the missing item
Elizabeth: That's ridiculous.
Mike: 5479223379 $10.39 Refund Approved short 1 x 120 satin 8/22/2013 7:45 AM 1 This transaction has been approved.
Chat session has been ended.

So as you can see, they never contacted me about the issue and now I am short one tablecloth. His "solutions" were for me to either buy a tablecloth that would be too small for the table or to have one unmatched polyester tablecloth when the rest are satin. It is absolutely ridiculous that they would not refund my entire purchase and pay for me to ship the items back. They should have contacted me when they saw the issue and I would have canceled the order before it shipped.

On top of that, he ended the conversation!!! I was trying to continue to problem solve with him and ask why they couldn't refund my purchase if I shipped it back but I didn't have time. Literally 10 seconds after he refunded me for the tablecloth I didn't receive (that I shouldn't have been charged for in the first place.. you don't charge someone for something that isn't shipped) he ended the chat. I'm livid and frustrated and I hope that no one makes my same mistake by ordering from efavormart.com.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

eFavorMart is A-OK with me

I ordered about $260 worth of linens. Specifically satin table runners and a couple of colored table cloths (most of my linens will be white - I added the runners for a pop of color) The table runners are great - the edges are finished neatly and they came packages reasonably and are not crushed. I also ordered some plain fabric for draping - it is also neatly packaged. Finally I ordered 3X3 favor boxes with our names printed on them. The printing is fine - no it isn't knock your head off beautiful lettering but it is neat and legible and at .40 cents each I feel good about them. Shipping was reasonably fast and I received the tracking number when the order shipped. I didn't have to contact customer service for any reason. Overall I am VERY pleased with my efavormart order (Oh I also ordered a couple bunches of silk flowers to see how they were - honestly I would skip them cause they are pretty ugly and cheap looking AND smell like chemicals BUT the linens are dandy and I happy)Beased on my experience I would recommend eFavorMart to friends
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Terrible Customer service! NO Phone number listed!

I have purchased items from this website many times in the past for events including my wedding and birthday party. This time it was for my baby shower.

First of all I ordered personalized ribbon from them and the ink that was used on the writing was patchy and on some of the letters you could not make out the whole letter. Terrible product! They did send out a new set of ribbons with the SAME problem! I will try and post a picture.

I also ordered "fillable bottles" to fill with candy for favors. They were described as 7/8" in diameter. When I got them they had an opening of 3/16", smaller than a pencil eraser and would not fit mints, jelly beans, nuts, or basically any candy. When I contacted the customer service department via web chat, their ONLY form of communication as no phone number is listed or will be given out so customers are forced to communicate through web chat to resolve problems, I spoke with Sabrina who claimed to be the supervisor. She was extremely rude, told me I would be charged a 20% restocking fee and would have to pay for shipping back to them if I returned the product.

Mind you this is over a product I paid $16.10 for. They are that ridiculous, that they won't refund my money and cover the shipping back to them for their error in description!?

Legally speaking if a company does not provide what was described they must refund your money and cover the shipping back to them. These bottles did not have a 7/8" diameter as described, and were basically not fillable as described (using an industry standard: if an item is advertised as a fillable favor it is assumed the customer would want to fill the favor with mints, jelly beans, nuts etc. The only thing that would basically fit in this tiny hole is liquid, not what anyone would use to fill a favor, therefore the favor is NOT FILLABLE). Yet they refused to refund the full price!

Not only that but Sabrina was extremely rude to me over web chat stating I assumed things, and it was my fault and refusing to help me.

DO NOT DO BUSINESS WITH THIS COMPANY! They will not help you resolve any problems you may encounter with them! Who wants to chat over web chat to resolve issues anyway, why don't they have a phone number to call?? And this is a California based company, I would expect more from them!
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Beware

don't buy from them!!! Their product is crappy and theirs customer service is bad too. They sent me the chair covers that is 5" shorter than the item description. That ruined my event and they refuse for refund or exchange.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Shipping is a JIP

***ATTN Canadian customers***

Please be aware that this company will charge you an arm and a leg to ship to canada, $54.05 for my order of $396.36. THEN UPS (their prefered shipper) will charge you for brokerage, taxes, duties.
I would have thought that would have been included in the $54.05 I already paid since it was so HIGH!
UPS wanted $56.16 - add that to the 54.05 = total paid to ship $110.25

That means an additional 33% of my purchase was needed to pay to ship. WOW!
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

The WORSE customer service ever!!

So, I've ordered from efavormart before and the items were cheap just as their prices--but worked out for my events. I've even had issues with tablecloths appearing to look USED and contacted them (online only--no phone numbers available) and they had the nerve to ask me to try to wash the tablecloths first! After much back and forth, they agreed to replace and reship the stained tablecloths. Moving forward... on 4/22 I ordered Organza bags. I received an email on 4/23 that the items shipped and a tracking number was provided. From their location, it normally takes 3-6 days to arrive (standard shipping). I never received my package and the tracking numbers did not work. Each time I contact them, I get a different person but below is a copy of our transcript (that I requested and never received so I copied and pasted it)--they absolutely SUCK at customer service and ended the chat abruptly... HOW RUDE!!

Please wait for a site operator to respond. You are number 3 and your estimated wait time is 0 minutes.
You are now chatting with 'Mike'
Mike: Thank you for contacting customer support. How may I help you today?
Regina: The tracking number provided for Order Number: 1050346 does not provide any information. When will I receive this order?
Regina: Hello, are you there?
Mike: chking order
Regina: okay
Mike: yes, you are right. there is no update on the shipment.
Mike: I'l have a new shipment sent out today
Regina: That's unacceptable. I have an order that I needed to have completed by today.
Regina: Can you overnight the package?
Mike: ok, if the timing does not work. we'll cancel it
Mike: no, no overnight
Mike: reship, delivery by friday
Mike: or cancel
Mike: ?
Regina: So, the email I received stating that my order was shipped out on Tuesday, April 23rd was incorrect?
Mike: it is correct
Mike: however, the package is lost
Mike: nothing we can do if courier losses the package
Regina: Why is overnight not an option? You should be providing me the best customer service possible.
Mike: if you pay for the overnight. we will
Mike: otheriwse, no
Mike: proving me the best customer service possible. - yes, delivery by friday
Mike: which wiht the shipping you selected
Mike: Shipping Method: Flat Rate Special for Continental USA 48 States Only. 5 Business Days Delivery
Mike: is not late
Regina: I ordered from your company last monday so that it could be delivered using the standard shipping. That's your issue the package was lost. I timed my ordering and delivery.
Regina: Yes, it is too late because I needed that package no later than today.
Mike: then the ship method you selected was insufficient
Mike: ok, we'll cancel and refund the order
Regina: Efavormart's customer service is the absolute worse! I will be sure to add to the list of growing negative reviews.
Regina: No, I selected the appropriate shipping method.
Regina: That's why I placed the order last monday
Regina: I did not authorize you to cancel the order. Why am I receiving emails about refunds?
Mike: it is cancelled and refunded
Chat session has been ended.

BUYERS BEWARE!!!! Reasonable priced items but IF you encounter a problem...you might be out of luck! NOT worth the headache!!! And to think, I've been a loyal customer for over 5 years!!! WOW! BUYERS BEWARE!
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Don't order from here.

I ordered tableclothes, cloth napkins, and personalized cocktail napkins. 3 tablecloths were missing. They told me they were in the box, that I just needed to look harder. The cocktail napkins were very bad quality and smashed. They told me all of their napkins are like this and I could flatten them by putting heavy items on them. And also not to rub them. (They are napkins!!!) The customer service is bad, they responded very generically, like they didn't even read my emails. I so wish I had read reviews before ordering!!!!

Is Efavormart your company?

Get to know your customers. Simply claim your company now. Get real customer insight and respond to your reviews. It's free.

Claim this company Learn more

Is this your company?

Try out Trustpilot's exclusive tools for gathering reviews-- get started with our Kickstart service! And remember, it's absolutely free to respond to reviews. Learn more

Claim this company

Efavormart Details

About this company

eFavormart is an importer, distributer, and wholesaler of wedding favors and wedding supplies, including tablecloths, chair covers, and wedding centerpieces.

Visit Efavormart

Trustpilot's Commitment

Trustpilot is committed to ensuring better online shopping experiences for everyone, which means we work hard to fight fake reviews. Find out more.

If you notice fake reviews on this company profile, we want to hear about it. Please contact Trustpilot here.

Trustpilot Subscriber

This company subscribes to Trustpilot Business services. Read more about our services for companies here.

No companies can delete or otherwise censor reviews.