Field's reviews

Field's reviews

Acceptable
6.8

Godt

Et godt sted at handle og fantastisk der kommer en biograf ;)

fint

synes godt om Fields og at bo tæt på :)

Står du nu her igen?

Hej. jeg kunne godt tænke mig at vide, forskellen mellen en p-billet og at jeg bruger mit dankort i automaterne når jeg kører ind i fields. Hvis jeg trykker på en p-billet og betaler for den tid jeg har været i fields, jeg har som regel altid en del varer jeg skal have pakket, men jeg har 15 min til at gøre det i, før p-billetten bliver ugyldig. Bruger jeg mit dankort til at betale med ved bommen, hvor bliver så lige de 15 min af? for mig at se kan det bedst betale sig at "stå her igen" og bruge en p-billet, for ved brug af mit dankort, betaler jeg for at pakke varene i min bil. Er dette korrekt forstået?

Bøfhuset på Fields

Sjældent har jeg haft så dårlig en oplevelse, som mit besøg hos Bøfhuset på Fields.
Virkelig dårlig mad og betjening!!!
Field's

Reply from Field's

Hej Stella. Først og fremmest tak for din bedømmelse - og for at du tog dig tid til at bedømme en vore restauranter. Vi skal beklage, og sender omgående din besked videre til den ansvarlige restuarant-chef. Mvh. Field's.

Restaurant Bøfhus - Elendig mad

Bøfhus er en restaurant på Fields øvre etage.

Var inde og spise frokost på restaurant Bøfhus, lørdag d. 17-11 2012.
Her bestilte jeg en wienersnitchsel, som var af uhyggelig ringe kvalitet. Det er et af de værste måltider jeg har fået i mit liv og den slags kan man ikke byde folk. Maden var utrolig tør og kedelig. Wienersnitchlen mindede meget om noget man køber på frost i en discountbutik og kartoflerne smagte af ingenting. Det var tydeligt, at man kunne fornemme på de andre gæster, at de heller ikke var tilfredse.
Field's

Reply from Field's

Hej Kjartan. Lige som vi skriver til Stella, så vil vi først og fremmest takke for din bedømmelse - og for at du tog dig tid til at bedømme en vore restauranter. Vi skal beklage, og sender omgående din besked videre til den ansvarlige restuarant-chef. Mvh. Field's.

Kæmpe center - Men for meget det samme.

Fields er et rigtigt fint storkøbscenter.
Om sommeren kan de dog ikke finde ud af at køle det ordentligt ned.
Jeg er rigtig tit i Fields, i og med at jeg bor næsten lige ved siden af.
Fields er rigtigt godt, hvis man ved hvad man går efter, der er ingen specielle butikker, det hele er bare det samme kedelige.

Jeg havde forventet mere.

Fantastisk Center

Et kæmpe center, med kæmpe muligheder, ligger nemt tæt ved motorvejen, masser af parkeringspladser, lækkert område, et stykke ude fra KBH, metro lige ved siden af, godt udvalg af spise muligheder og et hav af butikker og tæske igennem.

Dette er klart MIT favorit center, dog eneste problem med den, er typisk om sommeren, når solen står højt, så bliver det satans varmt derinde, som om centeret ikke kan udlufte varmen derinde fra.

Field's Details

Fields supersavings