Foregames reviews

Rating distribution

Reviews

About

Prima afhandeling

Ik heb recent een beeld bij ze besteld. Helaas had ik in mijn postcode 2 nummers omgewisseld, waardoor het lang duurde voordat het pakket bezorgd werd. Geen probleem, eigen schuld namelijk. Wel meteen Foregames gecontacteerd toen ik erachter kwam dat ik het fout had gedaan. Zij hebben mij prima op de hoogte gehouden (en ik hen ook) en dat telt zwaarder dan een snelle verzending.

Toen ik uiteindelijk het beeld openmaakte, kwam ik erachter dat er iets mis was met het beeld: op een bepaalde plek brokkelde er wat vanaf, een plek welke niet beschadigd kan zijn onder het transport, dus duidelijk een productiefout.

Ik wacht nu nog op antwoord van ze betreffende dit probleem, maar er is al contact opgenomen met de leverancier, dus ik zie het wel goedkomen.

Al met al een prima zaak! Ook de winkel in Tilburg is trouwens erg knus en sfeervol. Zeker een blijvertje voor mij!

Goed aanbod van spellen, ook uit het buitenland

Goed aanbod van spellen, ook uit het buitenland en ook de accessoires zijn goed. Goede service!

Is Foregames your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

Foregames Details

About this company

ForeGames - specialist in import en retro gaming

Visit Foregames

Category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.