Friendsmaker reviews

Friendsmaker reviews

Good
7.7

Det danske svar på Facebook....

Jeg har nu i et stykke tid haft en profil inde på friendsmaker,org og jeg må sige og jeg er ovenud tilfreds.....alt virker som det skal og sitet er nemt at finde rundt i. Det virker meget seriøst og gennem tænkt.

Super seriøs side...

Friendsmaker.org er en super seriøs side hvis du søger nye venner og veninder, eller en kæreste. Siden er meget bruger venlig så alle kan være med,

Is Friendsmaker your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

Friendsmaker Details

Find nye venner og veninder, eller mød den eneste ene. Vi Ses!

Visit Friendsmaker

Friendsmaker is ranked 2 out of 11 in the category