Gamers-Shop.dk (Gaming Dragons) reviews

Gamers-Shop.dk (Gaming Dragons) reviews

Excellent
9.1

Dårlig support

Der er dårlig beskrivelse af spillene.

efter jeg havde købt fik jeg først bagefter afvide at spillet KUN var polsk - det synes jeg er lidt sent, fik dog muligheden for at købe det på engelsk, og få pengene tilbage. alt i alt en dårlig oplevelse.

siden har 9,5 fordi den i gamle dage var skide god, men det er den godt nok ikke længere!

Dårlig "support" efter køb

Først og fremmest vil jeg sige at leveringen var helt fin og ganske hurtig.

Mit problem derimod var at jeg efter at have købt simcity 5 (RU) for nylig havde jeg problemer med sproget efter en opdatering. Det havde de også skrevet var en mulighed, men da jeg kunne se de stadig solgte spillet måtte de jo også have en måde med den nye opdatering.
Herfor kontaktede jeg deres livesupport som for en sjælden gangs skyld var online, de sagde at jeg skulle kontakte deres admins som ville svare på mit spørgsmål med det samme, der er nu gået ca. 2 dage og har stadig ikke fået noget svar
Går ud fra de bare ikke kunne hjælpe - jeg fandt heldigvis selv ud af det, men finder det ikke iorden.

ok levering

har købt simcity 5 hos firmaet og modtog spillet 3 t 37 min senere
UGK LTD.

Reply from UGK LTD.

Hi Morten,
Sometimes there are delays, as also stated in our terms of use and also in the game description if you scroll down.
the maximum time for delivery is 24 hours. you verified your order at 20:06 and received the game at 23:43 that's 3 hours and 37 minutes
that's hardly 24 hours or even slightly close.
please remove your review of two stars, you have received your game in a timely manner.
Much appreciated,

Thanks.

Bedste service nogensinde

Jeg har handlet hos dem nu 2 gange med vidt forskellige oplevelser.

1. gang gik det helt perfekt og fik alle keys indenfor 48 timer og de var alle brugbare.
2. gang gik det galt da de lavede en dobbelt bestilling af hvad jeg bestilte, dog fik jeg lavet en deal med dem om at de ville sende pengene retur når tid var.
Dette skete dog ikke men jeg kontaktede dem senere og efter noget tid (takket være sim city's problemer som påvirker alting pt) så fik jeg en stor undskyldning plus 50 kr oven i som en ekstra undskyldning.

Mit råd: Køb her hvis du gerne vil have nogle spil billigt når der ikke er sales på steam eller lign :D De yder en rigtig god service og har aldrig oplevet noget så utroligt :)

fint fint

købte sim city 5 der, det eneste minus er bare jeg ikke kunne få fat i supporten via chat da jeg havde lidt spørgsmål til mit køb

Dårlig service dækker ikke dem her..

Bestilte cd-keys til SimCity5 men efter at en ven havde modtaget sin, havde jeg stadig intet fået.. Skrev til dem og klagede og fik et flabet, groft svar tilbage der belærte mig om spillet endnu ikke kunne spilles og at jeg skulle tage og "Chill out and relax" fordi deres produkt var billigere end retail.. Spillet kan dog spilles allerede nu via VPN igennem de asiatiske servere...

Lad være med at købe herfra!

De sender dig en amerikansk Cd-key som kun kan aktiveres med en VPN.
Tager også omkring 24 timer at få sin nøgle efter flere gange at skulle sende sit ID.
UGK LTD.

Reply from UGK LTD.

Hi,
Sorry to hear about your experience.
The game code that you have bought is UNCUT edition.
which means it has more violent content than the European version of this game.
We tend to sell UNCUT versions of games due to them being more popular among gamers.
The reason is pretty simple, it dumb's down the game experience.
Also alternatively you could just ask for a refund if you didn't like the process that must be taken to actually activate the game.
Apparently you didn't.
This review of being 2 star is unjust to our reputation
and we would happily consider a compensation if you would of informed that its not what you have intended to buy.
Its clearly stated in the description of the game that you might have to use vpn to activate it.

"NOTE: The game might have activation restrictions in some countries in Europe due to anti-violence laws.
therefore a VPN might be needed to activate the game."

Activating an Uncut version of the game will not get your account banned in any way or form or subjected to even consider that.

so to the bottom line all the cards were on the table at the time you have ordered, this review does not in any way reflect on our service (which is great)
or provide misleading information.

God service og side

Jeg har flere gange købt spil hos gamers-shop.dk, bl.a. på grund af deres billige priser, men også på grund af deres gode service efterfølgende. Jeg vil til en hver tid anbefale dem, og har gjort det massere af gange før :-)

Great service, great prices!

Great value, great service and great overview!

Det virker!

Det er både billigere og man behøver ikke at skulle køre ud til en butik for at købe det.
Det nemt og billigt

Billige spil til tiden

Det er altid rart med billige spil til tiden. Dejlig service fra Gamers-shop. Den eneste kritik jeg kan påpege er, at jeg synes efter de 'mergede' med det større firma, er de ikke nær så billige og tilstedeværende som de plejede at være :-)

Always good service and good prices :)

Have nothing to say about this site. Always good service, good prices, fast delivering and nice games :) keep up the good work

God betjening og billige spil

Betjeningen er god, der er altid mulighed for at kontakte dem hvis man har problemer så vender de tilbage så hurtigt så muligt.
Priserne finder man heller ikke bedre de er også helt i bund.

Perfect!

You should totally try Gamers-shop! Good service and alot of cheap games! if you are looking for sales, this is the place! when they are selling things it's not cheap, it's super cheap! check it out, you will not regret it.

Perfekt service!

Jeg bestilte et spil, kl. 19, og fik det med det samme. Ingen ventetid, intet besvær med aktivering eller andet. Nemt og ligetil, og til en fair pris! Super deal!

Slow Delivery

Good prices, but after several orders the delivery is sadly very slow :(
allready waited longer then the 24 hours that they state it should only rarely take
several times now :/

supper

det virker 100 p :-)

Very good!

Very good prices! Great variety! Absolutely recommended!

Jerrik

godt sted at købe steam og origin spil ikke uplay spil.

Har købt 2 spil der og de fungere perfekt, de er billige også levere de koden til dit spil med det samme ingen vente tid.

Har lige købt Far cry 3 der skal køres gennem uplay
det er et håbløs system, man kan ikke bare skrive sin key ind som i steam man skal downloade en masse og aktivere tingene selv håbløst, jeg køber aldrig ikke steam spil gennem denne side igen.

KÆMPE KLAGE!

Jeg vil godt klage!
Jeg købte Call of duty: Modern Warfare 3 hos jer, og det har resulteret i at jeg får LAVERE karaktere i skolen!

UGK LTD. Details

Visit Gamers-Shop.dk (Gaming Dragons)

Write to: support@ugkeys.com
Call us on: +1 408 600 2815