Den Gamle Skole reviews

Excellent
9.5

Fint koncept.

Rigtig fint koncept

Fremragende e-butik, anbefales højt..

Jeg har købt en del produkter hos Den Gamle Skole i løbet af de sidste ca. 18 måneder, primært til min 14 måneder gamle nevø..

De har gode priser på produkter af høj kvalitet, og indtil videre har der altid været kort leveringstid.. Jeg er meget tilfreds med de handler jeg har lavet, og kan tilføje at de små også har stor glæde af tingene.

Jeg er slet ikke i tvivl, når der skal købes gaver til de små i familien, så kigger jeg altid hos Den Gamle Skole først.

Hurtigere kan det vist ikke gøres

Jeg bestilte varer hos Den Gamle Skole sidst på formiddagen, og allerede den efterfølgende dag blev bestillingen leveret med pakkeposten - hurtigere kan det vist ikke gøres.
Fuld tilfredshed fra min side!

sommerfuglehave

Der har hverken været problemer med levering eller andet, men for at nå toppen skulle I fx have lagt informationsarket ud elektronisk. Det ville have betydet, at vi havde købt tre stk. så vi kan følge udviklingen i flere perioder.

Super tilfreds!

Rigtig dejlig handel og god service!

alt ok

som altid en god oplevelse.

Fremragende oplevelse

Min første handel hos Den Gamle Skole har været en helt igennem god oplevelse. Jeg købte et udviklingsspil til 3 år og opefter. Hurtig og sikker levering af en vare der fuldt ud levede op til mine forventninger

Meget fin handel

Fine varer jeg har fået og god og hurtig handel - det er tydeligt at se, at den gamle skole tænker over, hvilke varer de udbyder.

superhurtig levering

superhurtig levering. Hjemmesiden er en anelse rodet.

Top service - hurtig levering

Jeg bestilte varer på hjemmesiden om morgenen og allerede efter kort tid modtog jeg en ordrebekræftelse..
Dagen efter havde jeg varerne - super service :)

Super :)

Alt perfekt - hurtig levering.
Review by confirmed purchaser

En god hjemmeside med et unikt udvalg

Du kan roligt vælge "Den Gamle Skole".
De levere inden for den lovede tidsramme, og varen lever fuldt op til forventningerne.
Det er ikke sidste gang jeg handler på "Den Gamle Skole" - ja faktisk har jeg allerede fundet næste køb.
Det eneste jeg savnede var en brochure der var opdateret - brochuren der kom med i pakken var fra 2012 og med specialtilbud kun gældende i 2012 fx fri levering.
Tak for en god hjemmeside med et stort og unikt udvalg.

Puslespil af ringe kvalitet

"SÆT MED 12 TRÆPUSLESPIL MED TAL": tolv fine puslespil med problemer. I mange af dem hænger puslespillet ikke sammen, når det er samlet, så det går fra hinanden i to eller flere dele. Desuden er det nærmest umuligt at få puslespillene ud af æsken uden at det hele ender i en stor bunke løse brikker, og når de skal tilbage i æsken er man nødt til at skille dem ad og samle dem et for et oppe i æsken.

Sælgers svar viser, at han kun forsøger at feje for egen dør, ikke lytter til kundernes erfaringer og ikke selv har prøvet at lege med børn med de pågældende puslespil.

26/2-2013:
Nu har vi simpelthen fået nok af de besværlige og dårlige puslespil. De bliver gemt væk og solgt på loppemarked, kun brugt få gange.

Det er muligvis ikke besværligt for ældre børn men med yngre børn skal forælderen først forsigtigt tage puslespillene ud af æsken og sortere dem. Når barnet er færdigt skal forælderen derefter samle/lægge hvert enkelt puslespil oppe i æsken, da de er umulige at flytte samlet, da brikkerne jo ikke hænger sammen.
Den Gamle Skole ApS

Reply from Den Gamle Skole ApS

Kære Jesper Bay,

Tak for anmeldelsen.

Vi er naturligvis kede af Deres oplevelser med puslespillet. Vi har heldigvis ikke tidligere oplevet problemer med puslespillet.
Det er ikke meningen, at man skal flytte rundt på de byggede puslespil – man kan vælge at lægge dem i æsken – det kan være en god idé i begyndelse for barnet – det er lidt lettere idet man så har en fast ramme. På den måde er oprydningen også let. Vi forstår ikke helt, problemet med at tage puslespillene ud af æsken – det er jo meningen at de skal være i løse brikker, når man skal bygge dem.

Når barnet bliver lidt mere øvet vil man typisk lægge puslespillene på bordet og hvis man synes det er for besværligt at lægge dem over i æsken man opbevarer dem i en pose eller lignende.

Vi håber De kan bruge ovenstående forslag. De er naturligvis velkommen til at kontakte os igen.

Bente
Den Gamle Skole

26/2-2013:
Det er bestemt ikke vores mening blot at feje for egen dør. Jeg har selv puslespillene og har brugt dem til begge mine børn, og til gæster i huset. Jeg har på et tidspunkt mærket puslespillene bagpå med en tusch - så dem med de gule ænder har en et gult x på bagsiden osv. Det gør det lettere at sortere puslespillene før man lægger dem.

Jeg forstår ikke helt problemet, der bliver nævnt med at puslespillene ikke hænger sammen - det er jo ikke meningen, at de skal hænge sammen, blot samles til et billede. Jeg synes ikke det er besværligt, men en del af udfordringen i puslespillene.

Vi uddyber gerne, hvis der er spørgsmål eller kommentarer.

Bente
Den Gamle Skole

Hurtigt

Hurtigt og præcist.
Review by confirmed purchaser

Bestilling, levering, afhentning uden problemer

Hele processen virkede perfekt,.
Review by confirmed purchaser

Altid hurtig levering af et fint produkt.

Man finder altid sjove og finr ting, som ikke kan købes andre steder.

Super

Hurtig levering så kan klart anbefales.

God og hurtig service

Mit barnebarn har fødselsdag og ønskede sig centicubes, som jeg aldrig havde hørt om før. Søgte på nettet og fandt Den Gamle Skole - bestilte med det samme, og 2 dage efter var pakken hjemme hos mig. Godt det samme for han har fødselsdag i dag, så pakken nåede frem i god tid. :))

Gode udviklende vare.

Har købt bukstaver og spil, stor fornøjelse, lige nu skriver vi ord på køleskabet til Maria på 6 og Rasmus på 4 syntes sørme også det er sjovt.

Rigtig god

Jeg har været meget tilfreds med hele forløbet. Fra at se produktet i kataloget, bestilling og hurtig modtagelse. bestemt et sted jeg vil handle igen.

Den Gamle Skole ApS Details

Kvalitetslegetøj fra Den Gamle Skole direkte til døren over hele landet. Legesager for livet. Hos os lærer børnene gennem leg. Legetøjet leveres indenfor 1-3 dage! SIKKER JULEFRED: Bytteretten gælder frem til d. 11. januar 2013 for alle gaver købt i oktober, november og december. Ellers yder vi normalt 30 dages fuld returret. Mange af Den Gamle Skoles legesager findes ikke andre steder i Kongeriget. Bestil nu og vi sender straks fra Sydfyn.

Visit Den Gamle Skole

Write to: post@gamleskole.dk