Grafical.dk reviews

Grafical.dk reviews

Good
8.8

Super hurtig levering

Super hurtig levering. Pakkerne så dog meget medtaget ud, men der var heldigvis ikke noget galt med varerne. Fik desværre ikke gratis fragt som lovet når man handler første gang?
Review by confirmed purchaser

hurtig men prismæssig samme som andre steder

hurtig forsendelse, helt fint med gratis fragt første gang man køber hos jer, men hvorfor ikke bare tag det i skal have for det er jo at snyde kunden når man så skal betale for betjening.

Billigt og hurtig levering

Billigt og hurtig levering

supperfint

man får en hurtig levering af det bestilte, samt at det er let at bestille vare.

Upåklageligt

Jeg har kun godt at sige om grafical , jeg fik min vare til tiden og til den pris de hade lovet mig

Forsendelse til Grønland

Det er rigtigt at jeg bestilte nogle varer hos jer, og blev meget skuffet da jeg fandt ud af at I ikke sender til Grønland, der er en del af Danmark. Hvordan hænger det sammen.
Jeg ved selvfølgelig at jeg kommer til at betale den porto der er gældende, så det kan da ikke være det der hindre jer i at sende varer til Grønland.
Jeg havde glædet mig til at modtage jeres varer, men ja, dem fik jeg jo ikke.
GRAFICAL

Reply from GRAFICAL

Hej Merete

Vi beklager enhver ulejlighed dette problem måtte have givet dig. Grunden til at vi ikke sender til Grønland, er todelt. For det første er det fordi det fragtfirma vi bruger, slet ikke sender til Grønland. Og den anden grund er at hvis vi sender til Grønland via PostDanmark vil der komme ekstra fragtomkostninger på, og det er vi ikke interesserede i.

Kim Dannerfjord

Fin og hurtig ekspedition

Pakken med de rigtige varer ankom allerede dagen efter bestillingen. Ingen problener

Forkert levering 2 gange

Har fået leveret forkerte varer to gange i træk, trods min henvendelse hvor jeg beskrev fejlen. Virker som om der er nogen som har hovedet under armen når de pakker varer.
Fik dog mine rigtige varer 3 gang og en super fin service da jeg ringede og talte med en medarbejder fra kundeservice.
GRAFICAL

Reply from GRAFICAL

Hej Hanne

Det er meget beklageligt at du to gange har fået leveret forkert varer. Pågældende samarbejdspartner er ved at blive faset ud, for at gøre plads til nye og forhåbentlig stærkt forbedrede serviceniveauer.

Hvis du er tilmeldt vores nyhedsbrev, vil du have modtaget information herom. Nyheden kan også læses på vores hjemmeside: http://www.grafical.dk/Pages/ShowNews.aspx?NewsGuid=113516

Kim Dannerfjord
Review by confirmed purchaser

Fin hjemmeside, nem at bestille på og hurtig levering.

Fin hjemmeside med et stort sortiment.
Hurtig forsendelse.

Fin service, men ...

Ville få en stjerne mere, hvis ikke transportfirmaet havde lagt pakken foran min hoveddør. Kan bedst lide, pakkerne afleveres direkte til modtageren. De kunne jo "forsvinde" ved bare at blive lagt foran hoveddøren.

Hurtig levering.

Varen blev leveret to dage efter bestillingen.
Review by confirmed purchaser

Altid hurtig og rigtig levering.

Det er dejligt at handle med Grafical. De har et stort udvalg og fornuftige priser.

hurtigt og nemt

Det gik hurtigt fra bestilling til jeg stod med mine varer i hånden - dejligt når man lige står og mangler det :-)

God service

Grafical har lige det du har brug for, giver super service og overholder leveringstiden..det er et sted man vender tilbage til.

Hurtig levering og GOD kundeservice

Jeg har bestilt to gange hos grafical.dk. Min bestilling blev leveret hurtigt. Første gang jeg bestilte noget ved dem, kom jeg til at overføre pengene til dem, efter jeg havde fået min faktura. Jeg havde ikke lige tænkt over, at jeg havde indtastet mine konto-oplysninger. Jeg kunne se på min netbank, at jeg havde betalt 2 gange, fordi de havde trukket pengene og jeg havde overført penge til dem. Jeg skrev til kundeservice og efter få dage havde de sendt mine penge retur :-)
Anden gang ventede jeg i 8 dage på min vare, og jeg ringede derfor ind til dem. Det var mig, der var kommet til at smide sedlen fra leverandøren ud, så den var altså forsøgt afleveret 2 dage efter jeg havde bestilt den. De kontaktede leverandøren og aftalte en genudkørsel. Dagen efter jeg havde ringet til kundeservice fik jeg min pakke.
Jeg var problemet ved begge bestillinger, så det var heldigt, at der var en rigtig god service at hente ;-)
Review by confirmed purchaser

Et sted hvor hobbyentusiaster nemt kan blive til en "shopahollic" !!

Jeg fandt Grafical nærmest ved et tilfælde da jeg søgte på en bestemt ting, men jeg skal da nok lige hilse og sige, at jeg bliv imponeret! De har jo ALT til hobbyarbejde. Jeg kan kun anbefale stedet og det bliver ikke sidste gang, jeg handler der.

Problemfri

som sædvanlig en problemfri handel

Hurtig og effektiv

Varen blev afsendt hurtigt efter bestilling, og kom kort efter.
Og tilmed gratis forsendelse på første ordre, det syntes jeg er fornemt.
Så alt i alt, en positiv oplevelse at handle ved Grafical.

Mvh
Review by confirmed purchaser

Levering og priser helt i topklasse

Jeg har nu mange gange handlet her, og kan varmt anbefale det
Review by confirmed purchaser

Bredt og billigt udvalg med hurtig levering

Jeg bruger jævnligt Grafical når ungerne mangler perler eller tusser. Udvalget er stort og prisen er fin. Dog skal man være opmærksom på at de viste priser er uden mons. Den kommer på til sidst. Nyhedsbrevet giver desuden besked om dage med fri fragt.

Grafical.dk kundesupport

Gratis Levering

Fragtfri levering ved ordre over 500 kr. og kun 49 kr. i fragt ved mindre ordrer.

Altid faste lave priser

Vi har en dygtig indkøbsafdeling og kalkulerer vores priser så lavt som overhovedet muligt, så du altid kan være sikker på at købe til bundpriser.

Lagervarer leveres typisk indenfor 2-3 hverdage.

14 dages fortrydelsesret

Hvis du fortryder noget du har købt hos Grafical.dk, er det nemt at komme af med det igen.

Sikker handel

Grafical har AAA-rating - Højeste Kreditværdighed og har præsteret at skabe overskud hvert år siden 1999, så du kan trykt placerer din ordre hos os, vi er der også i morgen.

Kæmpe udvalg

50.000 varenumre indenfor Kontorartikler, Emballage, Hobbyartikler, Whiteboard, Husholdning og IT Tilbehør kan du vælge i mellem på Grafical.dk

Om Grafical.dk

Stort udvalg og små priser kendetegner Grafical.dk. Hurtig levering. Både salg til private og erhverv.

Vi sætter en ære i at give dig som kunde en rigtig god service. Der er sjældent kø på vores telefoner og mails bliver som regel besvaret i løbet af få timer.

Grafical.dk er en super billig online kontorforsyning som også har et stort udvalg af hobbyartikler, emballage, whiteboard, husholdning og it-tilbehør.

Grafical har et kæmpe sortiment af varer. Omkring 50.000 varenumre, hvoraf de fleste varenumre er fast på lager.

Du finder simpelthen ikke bedre og billigere leverandør af disse produkttyper i Danmark.

Gå til Grafical.dk webshoppen Her!

Visit Grafical.dk

Kontakt Grafical.dk