Hema reviews

ShowHide Rating distribution
Rating distribution

Reviews

About

YMooi product maar trage levering en communicatie...

Op 13 maart j.l. een order op de Hema website geplaatst betreffende een foto op canvas bestelling. Dat is geluk, in dit weekend 50% korting op alle canvas bestellingen via de Hema website, ik was dan ook meteen enthousiast en heb gelijk een foto verzonden die geprint diende te worden. Vermelding op de website was overigens dat je het artikel rond 5 werkdagen zou ontvangen met de productie etc. Prima, leek mij reëel en wachtte rustig af.

10 (werk!)dagen verstreken, nog steeds niets... Tot de frustratie nog steeds de melding 'in productie' op de site, en ik schrok na het lezen van al deze reviews op de website... Ik besloot de volgende dag een vriendelijk verzoek te emaillen naar de klantenservice of zij wisten waar het bleef... Geen antwoord (we proberen zsm binnen 2 werkdagen te reageren, zo luidde de website overigens)...
Maar, volgende dag het langverwachte product dan toch in huis, ziet er erg mooi uit en ben er super blij mee, maar daarom drie sterren. Aan de levertijd en 'o zo goede communicatie' met de klant ligt het in elk geval niet, heb nooit een antwoord ontvangen, maar gelukkig wel mijn product!

De Hema Webstore heeft nog een lang (service gericht) verbetertraject te gaan!

Als fervente webshopper, nu ook 2 maal online besteld bij website hema.nl
BEIDE keren zijn onjuiste producten geleverd, terwijl wél de correcte bestelling op de bijgeleverde factuur staan vermeld.
Geretourneerd kan alleen in een fysieke Hemavestiging, waar ik voor teruggave van het al met iDeal betaalde bedrag afhankelijk ben van de "goedheid" van de Hema medewerker. Ik kom nl. heel andere spullen retourneren dan dat er op de factuur staat vermeld als zijnde geleverd.
Voor Hema.nl moet dit toch écht beter kunnen!!

WORDT IEDERE WEEK SLECHTER!!

Zaterdagmiddag ff de stad in, Maar weer eens naar de hema iedereen verdient een 2e kans. Vleeswaren die niet geprijsd zijn, personeel weet nergens van. Puddingbroodjes die niet te eten zijn brood is oud (duidelijk uit de diepvries). 10 min. bij de kassa wachten tot dat je mede wordt gedeeld dat de kassa defect is, dus dan maar de andere kassa achter aan sluiten maar weer.
DIT IS NU ECHT DE LAATSTE X DAT WIJ BIJ DEZE KOEKEBAKKERS KOMEN!!

(Herestraat Groningen.)

Bestelling nooit ontvangen.

1 februari via de Hema website broeken besteld die ik vervolgens zou afhalen in de winkel. Het zou 5-7 werkdagen duren voordat mijn bestelling in de winkel zou klaarliggen. Na 24 dagen nog steeds niks gehoord te hebben heb ik de klantenservice een mail gestuurd, ik zou zo spoedig mogelijk bericht krijgen gaf de ontvangstbevestiging aan. Tot op heden (1,5 maand verder) heb ik nog steeds niks gehoord. Als ik nu op de Hema website inlog en op mijn bestellingen klik staat er: ''bestelling opgehaald''. Wat een slechte service!

Geen taart, geen feest!

Online taart besteld voor 28 febr. Ik besloot hem 1 maart op te halen ivm ruimte id ijskast. Nergens gelezen dat ik ALLEEN op die dag mocht ophalen...Nadat de mevrouw achter de balie eerst mij de schuld begon te geven ipv behulpzaam en servicegericht te zijn ('U heeft t vast fout ingevuld' en 'Wij kunnen hier niets aan doen') bleek dat de taart op de 28e was geleverd en op de 28e!! ook weer retour is gestuurd met transport richting god knows where om, zoals de dame zei; ' aan de varkens te worden gevoerd'!!!! Ongehoord; niet eens een telefoontje van "Goh mevrouw, we hebben hier een taart van 'Hannah 6 jaar', komt u die nog ophalen?" Nee hoor, naar de varkens ermee! Weg mooie taart die ik samen met mijn jarige dochtertje had uitgkozen. Hoeveel geld smijt Hema hier jaarlijks weg? Aan arbeidsuren, transport, ingrediënten + verlies van klanten???? Eén telefoontje van 10 cent was genoeg geweest. Voortaan bestel ik mijn taarten bij Gefelicitaart of een andere servicegerichte aanbieder. Schan-da-lig! En nog geen woord van excuus. Nee, nee, foei foei; de klant heeft het niet goed gedaan en dan is het zijn fout en dan zoekt hij het maar fijn uit mijn zijn dochtertje van 6 jaar.

Hema

Gewoon geweldige zaak

Ronduit slecht.

Op 9 februari laatstleden voor de eerste maal van de online fotoservice gebruik gemaakt met vooruitbetaling. Op 11 februari melding dat de bestelling wordt verwerkt. So far so good. Vandaag 17 februari nog steeds niets ontvangen. Geen reactie opingevulde contactformulieren. Hema België op Facebook verwijst door naar het contactformulier.
Ondertussen nog steeds geen foto's gekregen. Wel automatische antwoorden.

Slecht

Ongelofelijk dat je een product niet op een normale manier kan retourneren maar dat je perse naar een filiaal moet om dit te doen.

FEEST BEGINT NIET BIJ DE HEMA (ZIE FOLDER)

WIJN UIT DE FOLDER 2 STUKS VOOR 12,00 DE ROSÉ (CAVIA COPA SABIA) NIET LEVERBAAR BIJ ONZE VESTIGING (GIETEN), ALLEEN DE WITTE. DAAROM DE ROSÉ OP 21 DECEMER ON-LINE BESTELD. HET WAS MIJN BEDOELING DAT IK HET MET DE KERST IN HUIS ZOU HEBBEN. IK KAN HET WAARSCHIJNLIJK PAS DE 30 STE DECEMBER HALEN. HET VERTOUWEN IS ERUIT. KOOP WEL ERGENS ANDERS MIJN WIJN. BESTELLING GECANCELD.

Slechte service

4 November 4 dozen wijn besteld, 3 dozen worden geleverd, de vierde doos zou een paar dagen later bezorgd worden. Helaas tot op de dag van vandaag niet ontvangen. Formulier op de HEMAsite ingevuld, wordt niet op gereageerd. Telefonisch contact blijft ook zonder resultaat want dan moet je ontzettend lang wachten omdat alle medewerkers in gesprek zijn, jaja die kennen we inmiddels. Nooit geen online bestellingen meer bij de HEMA!

Geen koekje meer bij de koffie

Waarom is er geen koekje meer bij de koffie voor deze toch al behoorlijke prijs.

ik verneem van veel oudere mensen dat ze het erg missen.
Waarom bezuinigt de Hema op een luttel koekje.

geen korting achteraf

Heb een mooie canvas foto besteld met 25% korting. Je moet wel de kortingscode invullen. Achteraf hebben ze daar geen boodschap aan.
Slechte service. Heb meteen via mail en later telefonisch gemeld, maar helaas, is automatisch gegenereerd en kunnen ze niet ongedaan maken. Baal als een stekker.
Bijna € 20.-- door de neus geboord.

Eeuwig wachten op gordijnen

Op 5 augustus 2013 heb ik gordijnen besteld bij de Hema. De levertijd zou 3 a 4 weken zijn, dat leek me aan de lange kant maar intussen is het 13 september en heb ik nog niets van de hema gehoord.
Zelf bellen met het speciaal opgeleide personeel voor de gordijnen heeft behalve telefoonkosten ook niets opgeleverd. Ze konden mij niets vertellen over wanneer de gordijnen zouden komen en lieten me lang aan de telefoon.
De klantenservice doet ook helemaal niets voor je.

Nooit meer gordijnen van de Hema voor mij (hoop wel dat ik ze nog krijg dit jaar)

Actie

We bestellen handdoeken bij de Hema actie 3 halen 2 betalen. Je koopt diverse handdoeken, gaat het alleen over de goedkoopste. Vervolgens bestel je binnen de actie termijn online ga je ze ophalen buiten de actie termijn krijg je geen korting een wordt je nog onbeschoft behandeld door het personeel, had je maar beter moeten kijken, ik acht dat de Hema stond voor service en kwaliteit.
Dus niet meer,,!,!,!
Vervolgens krijg je Een mail van de Hema of je een beoordeling wilt geven over de online bestelling. Geef je een slechte review, plaatsen ze hem niet omdat het niet aan de vw voldoen. Wat een bedrijf!

Tevreden tot zeer tevreden

Een aantal malen via internet dozen wijn besteld, die je dan desgewenst kunt afhalen bij de HEMA van opgave. Ging steeds precies zoals beloofd en bij het inladen van de auto hielp een personeelslid spontaan.
Niets dan lof wat ons betreft.

Slechte service

20-4 bestelling geplaast met veel moeite gezien de site al twee dagen lang elke keer vast liep. De order zou naar een filiaal in de buurt gestuurd worden. 6-5 maar een mail gestuurd met de vraag wanner ik het nu op kon halen gezien de status al 1 1/2 week op verzending naar vervoerder stond. krijg ik vandaag 7-5 te horen dat er een artikel niet op voorraad was en dat ze maar de hele order hadden geannuleerd! Ik had meerdere artikelen besteld en ook artikelen die in de aanbieding waren en die ontvang ik nu ook niet.

iPhone hoesjes laten maken bij de Hema: niet doen!

Heb recent een viertal hoesjes met eigen afbeelding laten maken, en zelfs vooraf geïnformeerd naar de juiste weergave van de kleuren. Keurig antwoord gekregen, maar bij ontvangst blijken de afbeeldingen op de hoesjes heel flets, alsof ze verbleekt zijn. Heb inmiddels bij Vistaprint dezelfde hoesjes besteld en het verschil is echt significant, ten gunste van Vistaprint (prijs is vergelijkbaar)!
Geen IPhone hoesjes van de Hema!

Mijn kortingscode was veel lager!

Ik kreeg via de email een kortingscode opgestuurd voor mijn verjaardag voor 2,50 korting, ik denk leuk bestellen. Vervolgens ging ik eens kijken wat die kortingscodes nou eigenlijk allemaal zijn, staat er op http://www.actiecode.nl/winkels/winkel/hema een voor 5,- korting. Dan baal je toch ook als een stekker.

NON-service bij klantenservice

Je bestelt voor zo'n 200 euro aan foto-albums online, omdat ze 15% korting geven. Helaas vergeet je bij één bestelling om de kortingscode in te vullen. Ach, effe een mailtje naar de klantenservice, die regelen het wel. Tenslotte heb je er gewoon recht op, net als andere klanten...
Toch?
Nee hoor!!! Halsstarrig verwijzen ze naar de voorwaarden. Kan niet meer achteraf geregeld worden. De 'coulance' ligt bij het hoofdkantoor en de klantenservice kan er niks aan doen...
Wat een "service"... NON-service dus!!!
Volgende keer maar gewoon bij Albelli of Pixum. Ook betere kwaliteit! Of bij Kruidvat desnoods, maar niet meer HEMA dus... Zo goedkoop zijn ze trouwens niet eens... Pixum geeft momenteel zelfs 20% korting! Jammer HEMA, héél jammer...

Details

About this company

Visit Hema

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.