KLM reviews

ShowHide Rating distribution
Rating distribution

Reviews

About

Lekker eten in een dwangbuis.

Hoi KLM,
Hier zit ik dan weer, 2e Paasdag, aan de tafel antwoord te geven op jouw mailtje. Na drie geweldige weken in het mooie, vriendelijke en vooral overweldigende Maleisië, heb je ons weer netjes met beide benen op de grond gezet. Deze vakantie hebben wij vijf vluchten gemaakt waarbij toch van een enkele "hink stap sprong landing" sprake was. Niet schrikken, het was niet één van jouw jongens die op de bok zat maar een van de Maleisische club. Hoe geweldig ik jou ook vind, toch moet me iets van het hart. Je weet, wij zijn verwende mensen en zitten ook zo af en toe nét achter één van jouw chauffeurs en hebben dus de ervaring met dit gedeelte van ons tijdelijke onderkomen op 33000 ft. Hierover natuurlijk niets anders dan de loftrompet. Deze reis was ff iets anders. Wel gekozen plaatsen met een zee aan beenruimte maar die stoelen....Wij zijn zeker niet de grootste mensen qua omvang maar moesten ons er in laten zakken en ze zaten direct als een zuignap om ons heen. Wij hadden zo'n medelijden met die mensen die dan ook nog geen beenruimte hadden en dus een ver klonterende bloeddoorstroming aan het kweken waren. Twaalf uur stil zitten in een verkrampte houding, de medische wereld fronst de wenkbrauwen. Ik hoorde trouwens dat je het voor ons nog "knusser" gaat maken en dat wij nog gezelliger op elkaar gepakt gaan worden. Extra kussentjes zorgen er al voor dat je toch nog een beetje gevoel houdt in de onderste regionen van je lijf. Maar dat die voor handen zijn is niet evident. Eten, o ja, je had heerlijk gekookt en een mooi ontbijt geserveerd. KLM, nogmaals bedankt, je hebt ons naar een prachtige bestemming gebracht en weer netjes thuis afgeleverd. Over je personeel kan en wil ik alleen nog even zeggen dat dit TOP is. Dank je wel!

Familiereis naar Zuid-Frankrijk

Vlotte reis gehad, met goede voorzieningen. Op de heenweg konden we gelukkig al onze handbagage meenemen in de cabine dank zij de Flying Blue rechten. We hadden de laatste vlucht en dan moesten we nog een auto huren en naar mijn broer rijden. Ook dat ging allemaal van een leien dakje.
Het eten tijdens de vlucht is altijd wat behelpen. Daar kan ik niet altijd enthousiast van worden, maar een keer wat minder is geenr ramp. We hebben niet te klagen.

Blij dat ik weer thuis was

Geboekt via KLM maar vlogen heen met Malaysian Airways. Niet goed! Ik kon niet inchecken via pc noch stoelen boeken bij MA vluchten. Slechte samenwerking. Ik neem toch aan, dat als ik via KLM boek dat ik gewoon een stoel kan reserveren en kan inchecken online. Was niet mogelijk! Had de laatste stoel op de vlucht naar KUL. Triest omdat ik samen reisde met iemand die nu dus ergens anders zat in het vliegtuig dan ik.
Terugvlucht was met KLM. En ja, verademing! Eerste woorden aan boord: blij dat ik weer thuis ben. De KLM vlucht was prima - niks mis mee. En ondanks het feit dat de heer Van Deursen via Malaysian had geboekt kon hij toch naast me zitten en dat was wel zo aardig! Service is altijd prima op KLM vluchten. Ben ik tevreden over. Maar de samenwerking tussen MA en KLM laat te wensen over.

de lijn die 2 dagen voor mijn vlucht opgeheven werd.

Ik had mij enorm verheugd op mijn vlucht naar Manston Kent met KLM.
Landen op het pittoreske vliegveld net over de krijtrotsen, 10 minuten verwijderd van mijn vakantiebestemming. Jammergenoeg had KLM 2 dagen eerder besloten de lijn op te heffen in verband met onduidelijkheden over het voortbestaan van de vluchthaven.
Het werd vervolgens een moeizame reis om op het laatste moment nog te kunnen boeken. Zal ook zeker niet meer met het vliegtuig reizen nu deze lijn niet meer bestaat.

Slechte ervaring

De ervaring met KLM is ronduit slecht bevallen. Er waren ons op de heenreis 2 plekken achterin het vliegtuig bedeeld waar we onmogelijk konden zitten. De ronduit erbarmelijke omstandigheden en trieste beenruimte hebben ervoor gezorgd dat wij de gehele reis niet hebben kunnen slapen of kunnen zitten. Dit nooit meer. De terugreis was beter verzorgd en was de beenruimte ook beduidend beter.

klm we zijn trots op je/gil zandijk/zandijk/maar hou wel dezelfde offertes anders ben je je klanten weer kwijt aan iberia

vertrekhal in b.a uitstekend stoel 23 c perfect /mijn vrouw had pech 53 d geloof ik die is 1 week eerder vertrokken zat met een klein kind die erg huilde.
mocht u advies willen hebben over b.aires wij hebben huis in san luis.raadt mensen af om naar buenos aires te gaan iedere dag moordpartijen /lynchpartijen door buurtbewoners ook in de gegoede buurten zoals recoleta palermo etc uw personeel zit vlak bij retiro wat ook steeds gevaarlijker wordt.in b.a is het niet veilig winkelen ZEER GEVAARLIJK kijk naar hun journaals van c5n cronica etc/ ga zonder horloge ring of ketting de stad in u woredt beroofd van alles.restaurants etc hebben nog steeds toeristenprijzen en lokale prijzen.men
sen die naar perito morena willen vliegen laat blijf in gezelschap van argentijnen en laat die tickets kopen scheelt 40%.laat mensen naar mendoza gaan is veilig alleen bij busstation uitkijken.ga naar san luis verademing goede wegen goede hotels of huisjes te huur voor 300 pesos mooi huis met zwembad per dag al kom je met 6 man de prijs is minder dan 25 € per dag.voor het huis niet pp. cordoba ook gevaarlijk.

First experience with KLM

Flights to / from shanghai and KLM stuff were excellent.
The only complain is related to a mechanical problem to the airplane which made me loose one of the three days i had for shanghai.
They can have better arrangements in such cases but we should give a second chance.

Uitstekende vlucht, goede verzorging.

Een probleem was wel, dat ik op Bali een Djembé had gekocht en deze moest inchecken tegen betaling van 100 USdollar. Dat stak des te meer toen ik even laten zag wat de mensen allemaal als z.g. handbagage meenamen in de cabine. Daar had mijn djembé nog wel bijgekund. Kan KLM dat bedrag nog restitueren of is dit alleen maar een les voor de volgende keer?

KLM + Delta = perfect

Geboekt bij KLM en gevlogen met Delta naar Boston.
Alles ging perfect, het boeken en het vliegen.
Het boeken was duidelijk en alles ging naar behoren.
Het vliegen met Delta was perfect, vriendelijk personeel en de verzorging (eten, drinken en vermaak) was top!
Zeker aan te bevelen en de volgende keer dat ik weer naar Amerika ga, dan doe ik het weer precies zo!

30% cash back on every purchase at more than 2,500 stores. Get access to thousands of money-saving coupons.

Great company.You can recover some of your money spent for the purchase and also you will get 5$ to your account. to do this, follow the link and register online extrabux
Cash back 1,50%
Extrabux makes it easy to earn cash back and find coupons at the stores you love. After you create a free account, simply click to a store from extrabux and make a purchase. In 1-7 days, your cash back will be added to your extrabux account.

Reis prima maar de rest

Heb voor €140 extra betaald voor stoel met extra been ruimte, helaas niet veel gemerkt,!. Heen en terug een stoot met de trolley. Service was slecht niet eens een kop koffie aangeboden gekregen , waarschijnlijk had je erom moeten vragen!. Jaren met KLM gevlogen maar deze reis geen fijne ervaring.

Het cabinepersoneel is okee, het voedsel niet

Wat me wel irriteert is de standaardzin van de purser in 2 talen: "Het skyteam wenst u een plezierige vlucht toe," Hoe kun je in vredesnaam een plezierige vlucht hebben als je 3 uur op je stoel moet blijven zitten, weinig beenruimte hebt, er een zwetende Portugese veeboer met slechte adem naast je zit en de vliegtuigstoel voor je in de slaapstand staat? Niet echt plezierige omstandigheden. Ik snap sowieso niet waarom een vliegtuigstoel in de slaapstand kan. Als je geen claustrofobie hebt, dan krijg je dat wel.
KLM is een plezierige maatschappij om mee te vliegen. Betrouwbaar en het cabinepersoneel is beleefd en voorkomend.
Vriendelijke groet, Jan Kremer

KLM beter dan Alitalia

Dezelfde vliegtuigen. Wat is het verschil:
1. de stewardessen van KLM zijn vrolijker dan die van Alitalia.
2. de KLM verwittigde ons tijdig via een email van een 1,5 uur later vertrektijdstip van de vlucht vanaf Schiphol. Alitalia vervroegde de terugvlucht uit Rome op de vertrekdag met 2,5 uur zonder enig rechtstreeks bericht. Gelukkig keken wij op tijd op de Aliatalia website.

Prima geregeld

Van Amsterdam naar Manchester gevlogen met de KLM. Vlucht van een uurtje.
Prima, kregen een drankje en zoutje onderweg. Vriendelijk personeel.
Vliegen regelmatig met allerlei maatschappijen. KLM Europese vlucht is onze beoordeling een 9.

Smooth

The best Airline.

prima!

Relaxte vertrek en aankomsttijd met KLM! Zowaar krijg je ook nog een snack en een lekkere wijn tijdens de vlucht. Vanaf nu vlieg ik, voor zover mogelijk, alleen nog maar met KLM !

Volgende maand er weer even tussenuit met KLM naar Madrid. Ik kijk ernaar uit!

Perfecte vlucht en vriendelijk personeel

Ik heb juiste keuze gemaakt om met KLM te vliegen naar en van Barcelona.
Alleen zal ik geen stoel meer bestellen 1rij voor de nooduitgang, omdat onze rugleuning niet naar achteren kon, en de stoel voor ons dat wel kon zaten wij een beetje krap , maar gelukkig een korte vlucht.
Al met al een goed keuze met KLM

Een perfecte vlucht. Goede service, lekker eten en drinken. Helemaal tevreden

We hadden een goede aanbieding voor onze vlucht naar Kaapstad.
We weten dat vliegen met de KLM heerlijk is. Het is alleen wat duurder dan andere vliegmaatschappijen.
Toen de aanbieding voorbij kwam, hebben we meteen geboekt en daar hebben we geen spijt van gehad.
Het is top om met de KLM te vliegen.

KLM Details

About this company

KLM Royal Dutch Airlines travel planning site for last minute travel, promotional fares, airline tickets, hotel and car rental deals and other special offers and miles incentives to worldwide destinations.

Visit KLM

Category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.