KLM reviews

ShowHide Rating distribution
Rating distribution

Reviews

About

klm we zijn trots op je/gil zandijk/zandijk/maar hou wel dezelfde offertes anders ben je je klanten weer kwijt aan iberia

vertrekhal in b.a uitstekend stoel 23 c perfect /mijn vrouw had pech 53 d geloof ik die is 1 week eerder vertrokken zat met een klein kind die erg huilde.
mocht u advies willen hebben over b.aires wij hebben huis in san luis.raadt mensen af om naar buenos aires te gaan iedere dag moordpartijen /lynchpartijen door buurtbewoners ook in de gegoede buurten zoals recoleta palermo etc uw personeel zit vlak bij retiro wat ook steeds gevaarlijker wordt.in b.a is het niet veilig winkelen ZEER GEVAARLIJK kijk naar hun journaals van c5n cronica etc/ ga zonder horloge ring of ketting de stad in u woredt beroofd van alles.restaurants etc hebben nog steeds toeristenprijzen en lokale prijzen.men
sen die naar perito morena willen vliegen laat blijf in gezelschap van argentijnen en laat die tickets kopen scheelt 40%.laat mensen naar mendoza gaan is veilig alleen bij busstation uitkijken.ga naar san luis verademing goede wegen goede hotels of huisjes te huur voor 300 pesos mooi huis met zwembad per dag al kom je met 6 man de prijs is minder dan 25 € per dag.voor het huis niet pp. cordoba ook gevaarlijk.

First experience with KLM

Flights to / from shanghai and KLM stuff were excellent.
The only complain is related to a mechanical problem to the airplane which made me loose one of the three days i had for shanghai.
They can have better arrangements in such cases but we should give a second chance.

Uitstekende vlucht, goede verzorging.

Een probleem was wel, dat ik op Bali een Djembé had gekocht en deze moest inchecken tegen betaling van 100 USdollar. Dat stak des te meer toen ik even laten zag wat de mensen allemaal als z.g. handbagage meenamen in de cabine. Daar had mijn djembé nog wel bijgekund. Kan KLM dat bedrag nog restitueren of is dit alleen maar een les voor de volgende keer?

KLM + Delta = perfect

Geboekt bij KLM en gevlogen met Delta naar Boston.
Alles ging perfect, het boeken en het vliegen.
Het boeken was duidelijk en alles ging naar behoren.
Het vliegen met Delta was perfect, vriendelijk personeel en de verzorging (eten, drinken en vermaak) was top!
Zeker aan te bevelen en de volgende keer dat ik weer naar Amerika ga, dan doe ik het weer precies zo!

30% cash back on every purchase at more than 2,500 stores. Get access to thousands of money-saving coupons.

Great company.You can recover some of your money spent for the purchase and also you will get 5$ to your account. to do this, follow the link and register online extrabux
Cash back 1,50%
Extrabux makes it easy to earn cash back and find coupons at the stores you love. After you create a free account, simply click to a store from extrabux and make a purchase. In 1-7 days, your cash back will be added to your extrabux account.

Reis prima maar de rest

Heb voor €140 extra betaald voor stoel met extra been ruimte, helaas niet veel gemerkt,!. Heen en terug een stoot met de trolley. Service was slecht niet eens een kop koffie aangeboden gekregen , waarschijnlijk had je erom moeten vragen!. Jaren met KLM gevlogen maar deze reis geen fijne ervaring.

Het cabinepersoneel is okee, het voedsel niet

Wat me wel irriteert is de standaardzin van de purser in 2 talen: "Het skyteam wenst u een plezierige vlucht toe," Hoe kun je in vredesnaam een plezierige vlucht hebben als je 3 uur op je stoel moet blijven zitten, weinig beenruimte hebt, er een zwetende Portugese veeboer met slechte adem naast je zit en de vliegtuigstoel voor je in de slaapstand staat? Niet echt plezierige omstandigheden. Ik snap sowieso niet waarom een vliegtuigstoel in de slaapstand kan. Als je geen claustrofobie hebt, dan krijg je dat wel.
KLM is een plezierige maatschappij om mee te vliegen. Betrouwbaar en het cabinepersoneel is beleefd en voorkomend.
Vriendelijke groet, Jan Kremer

KLM beter dan Alitalia

Dezelfde vliegtuigen. Wat is het verschil:
1. de stewardessen van KLM zijn vrolijker dan die van Alitalia.
2. de KLM verwittigde ons tijdig via een email van een 1,5 uur later vertrektijdstip van de vlucht vanaf Schiphol. Alitalia vervroegde de terugvlucht uit Rome op de vertrekdag met 2,5 uur zonder enig rechtstreeks bericht. Gelukkig keken wij op tijd op de Aliatalia website.

Prima geregeld

Van Amsterdam naar Manchester gevlogen met de KLM. Vlucht van een uurtje.
Prima, kregen een drankje en zoutje onderweg. Vriendelijk personeel.
Vliegen regelmatig met allerlei maatschappijen. KLM Europese vlucht is onze beoordeling een 9.

Smooth

The best Airline.

prima!

Relaxte vertrek en aankomsttijd met KLM! Zowaar krijg je ook nog een snack en een lekkere wijn tijdens de vlucht. Vanaf nu vlieg ik, voor zover mogelijk, alleen nog maar met KLM !

Volgende maand er weer even tussenuit met KLM naar Madrid. Ik kijk ernaar uit!

Perfecte vlucht en vriendelijk personeel

Ik heb juiste keuze gemaakt om met KLM te vliegen naar en van Barcelona.
Alleen zal ik geen stoel meer bestellen 1rij voor de nooduitgang, omdat onze rugleuning niet naar achteren kon, en de stoel voor ons dat wel kon zaten wij een beetje krap , maar gelukkig een korte vlucht.
Al met al een goed keuze met KLM

Een perfecte vlucht. Goede service, lekker eten en drinken. Helemaal tevreden

We hadden een goede aanbieding voor onze vlucht naar Kaapstad.
We weten dat vliegen met de KLM heerlijk is. Het is alleen wat duurder dan andere vliegmaatschappijen.
Toen de aanbieding voorbij kwam, hebben we meteen geboekt en daar hebben we geen spijt van gehad.
Het is top om met de KLM te vliegen.

Van een lange vlucht een vluggertje maken

Het was een goede vlucht! Het eten was goed, de bediening was goed, de films waren goed waardoor een vlucht van 9,5 uur zo voorbij was! Bedankt voor de service KLM! Ga zeker vaker gebruik maken van jullie!

Met vriendelijke groet,
Glenn Gielens

AIRBUS A330-200 PRETTIGER OM MEE TE VLIEGEN DAN EEN BOEING 747-400

HOI KLM,
Naar San Francisco vlogen we met een Airbus A339-200 (gewoon economy class)
in deze kist zit je aan alle kanten ruimer in je stoel (dan in een Boeing 747-400)
Het was een prettige heenvlucht. Leuke crew en het eten en drinken was prima. geen vertraging! Niets op aan te merken!

De heenvlucht is 5 STERREN waard!

Maar door de terugvlucht worden het maar 3 STERREN

We vlogen van SFO naar Amsterdam met een BOEING 747-400
Prima vlucht. Leuke crew. Eten was wat minder! (komt uit de USA!)

We hadden gereserveerde stoelen op rij 23, stoelen B en C. Lekker naast de trap. Alle ingrediënten hadden we om heerlijk te kunnen slapen!
Maar.................Wij hadden het gevoel dat de stoelen veeeel smaller waren en iets dichter op elkaar stonden. Helaas konden we niet tegelijkertijd eten, we moesten om de beurt een hap nemen! Is ook gezellig, hoor!
Ik ben links en mijn man is rechts! Ruilen heeft geen zin. want omdat ik veel naar toilet moet, zit ik aan de buitenkant!
Slapen lukte ook niet. Mijn man was veel te bang om die vreemde buurman wakker te stoten! Dus de terugreis was een domper! ik heb bijna alle films gezien en ook niet geslapen.
Het scheelt misschien 5-6 centimeter per stoel, maar die heb je echt nodig. je zal een dikke Amerikaan naast je hebben! dan word je geplet!
Volgende keer proberen we echt met een airbus te vliegen!
Dit is de tweede keer dat we met een Boeing 747 vliegen en wij vonden het toen ook al verschrikkelijk smal!

Zeg, grote vriend KLM, kun jij hier iets aan doen!
Dan zullen er misschien wel 2 STERREN bijkomen!

Met vriendelijke groet van jullie vliegvrienden Gerard en Marian

Vreselijke heenvlucht en redelijk goede teruglvucht met beide onverwachte overstap.

Op de heenweg heb ik driemaal vertraging gehad. Het begon op Schiphol omdat de bagage verantwoordelijke op zich liet wachten en de koffers goed moesten worden gelegd... Een reden die ik nog niet eerder had gehoord maar goed dat mag de pret nog niet drukken. Een uur later vlogen we alsnog. Toen kwamen we een uur te laat aan in Minneapolis waar mijn aansluiting naar Honolulu al over 30 minuten zou zijn en de enige vlucht van vandaag was. In het vliegtuig werd omgeroepen dat er hulp zou zijn zodra we uit het vliegtuig komen voor de overstappen wat mij gerust stelde.
Eenmaal aangekomen in de rij van de douane. was geen KLM/Delta persoon te vinden. Iedereen moest met z'n allen in de rij aansluiten. Er zaten maar twee securtiy mensen voor meer dan 50 man en er zat totaal geen tempo in.
Ik zou mijn vlucht dus niet meer gaan halen dacht ik...Ik vroeg om hulp aan de beveligingsmannen maar zij vertelde mij gewoon rustig te wachten en volgende vlucht te nemen, die waarschijnlijk morgenochtend is. Dit bracht nogal stress op aangezien de volgende dag mijn eerste schooldag was.
Vervolgens is de linker rij met USA paspoorts na 10 lange en stresvolle minuten opgelost. Twee mensen van onze rij worden doorgelaten naar de andere rij, waarop er twee andere brutale mensen aan het eind van de rij denken ik ga gewoon in die rij staan want ik wil mijn vlucht halen. Omdat ik ook niets liever wilde dan mijn vlucht halen en door niemand geholpen werd, rende ik ook naar de andere rij. Na mij volgde nog meer mensen. Onbeschoft maar wel de oplossing.
Ik pakte mijn koffer rende naar de koffer afgifte, stond hier te wachten in een rij van 2 mensen. Rende naar de security check, waar 10 mensen voor mij waren.
Hier goed doorheen gekomen heb ik mega snel mijn schoenen aangetrokken en ben als een gek gaan rennen naar mijn vliegtuig. En op 4 minuten na heb ik deze gehaald, wat nog steeds een wonder voor mij is geweest. Totaal buiten adem had ik een stoel in het midden toegewezen gekregen en mocht ik vanwege het vertrek niet meer naar de wc of een glas water. De deur ging dicht. Ik was boos maar opgelucht tegelijk. Vervolgens gingen we nog niet weg...
De stewardess riep om dat er namelijk onvoldoende water in het toilet was...
Waardoor we weer een vertraging van een uur en een kwartier opliepen.
Balen maar tegelijkertijd was ik allang blij dat ik niet hoefde te overnachten in Minneapolis, waar het sneeuwde en ik alleen maar zomerkleren bij mij had.
Toen vertrokken we naar San Fransisco. Hier ontdekte ik pas dat er nog een overstap was. Op internet had namelijk alleen maar Minneapolis als overstap gestaan. Maar op zich was dit geen probleem aangezien dit een klein vliegtuig was en dan kon ik me nog even opfrissen daar.. dacht ik.
Bijna aangekomen bij San Fransisco, riep de stewardess om dat er door de vertraging nieuwe vluchten zijn geboekt en deze op te halen zijn bij de balie.
Ik had echter nog 3 kwartier dus moest het gewoon proberen.
Maar door het lange taxi'en en het wachten tot de deur aangesloten was en open ging en de mensen gingen lopen waren we 25 minuten verder.
Vervolgens werd het zoeken naar de gate die een eind verderop was.
Aangekomen bij deze gate was ik de laatste persoon waar ze op wachten zeiden ze. Dus ik ging meteen naar binnen en de deur ging dicht.
Helemaal gesloopt van de reis ging ik zitten. Het beste en ruimste vliegtuig tot nu toe en het was een wonder maar de stoel naast me was leeg waardoor ik extra ruimte had. Toch weer een lichtpuntje. Hier viel ik even in slaap maar toen ik wakker werd stonden we nog steeds aan de grond.. vanwege een technische storing was er wederom vertraging. Zo een ander half uur later vertrokken we naar Honolulu.
Aangekomen in Honolulu om twee uur s'nachts in plaats van tien uur savonds kon er toch een glimlach vanaf na deze lange, vermoeiende reis.

Op de terugweg had ik me al op het ergste voorbereid.
Ik vertrok in Honolulu met 2 kilo teveel waar degene achter de balie geen probleem van maakte. Ik was binnen 10 minuten door de securtiy check en alles verliep soepel. Het vliegtuig was op tijd en we vertrokken op tijd.
Aangekomen in Los Angeles moesten we van vliegtuig veranderen. Dit stond echter niet op mijn ticket aangegeven toen ik deze geboekt had. Maar een dag van tevoren had ik dit wel al kunnen zien. Wel een tegenvaller van 1 naar 2 overstappen maar goed, ben ik daar ook weer eens geweest.
Ik vergat helaas mijn Victoria Secret paraplu in het vliegtuig.. en helaas is deze 'niet' teruggevonden..
Ik moest snel naar de andere gate lopen die helemaal aan de andere kant was (wat mij niet efficient lijkt maar goed, er zal wel een reden voor zijn).
Aangekomen bij de gate gingen we meteen boarden en vertrokken we ook op tijd.
Aangekomen in Minneapolis hoefde ik gelukkig geen douane of securtiy check te doen waardoor alles snel ging. Ik kreeg zelfs een colaatje aangeboden, die zeer gewenst was. En na twee uur wachten konden we boarden. Na een kleine vertraging van een kwartiertje omdat de vleugels schoon moesten worden gespoten vertrokken we naar de laatste bestemming, Amsterdam.
Het personeel op de vlucht naar Amsterdam was echter niet erg vriendelijk en keek allemaal erg chagrijnig. Tot twee keer aan toe zaten ze zelf lang op de wc (voor onder andere make up bijwerking) terwijl er passagiers aan het wachten waren. Maar goed, ze waren vast ook moe.
Hier in Amsterdam aangekomen lag mijn koffer al op de band, terwijl dit volgens de steward nog 30 minuten zou duren. Dit was dus een meevaller.
De terugreis was behalve de paraplu naar mijn mening perfect gelopen.
Zo is mijn beeld van de heenreis toch weer bijgetrokken en kan het ook anders.

Krapte!

Op dinsdag 4 maart vliegen we met KLM naar San Jose met een overstap in Panama. We prijzen onszelf gelukkig dat we extra hebben betaald voor meer beenruimte. We ervaren onze plaatsen als comfortabel en de vliegreis verloopt voorspoedig.
Aan alles komt een einde, zo ook aan de vakantie. Ook voor de terugreis op 30 maart, hebben we extra betaald voor meer ruimte. Ik schrik me een hoedje als we gaan zitten; ik kan toch niet zo erg zijn aangekomen in deze vakantie? (Blijkt gelukkig ook niet het geval), Ik zit compleet klem in de stoel. Mijn altijd zeer slanke man bevestigt dat hij ook klem zit en zijn heupen omklemd zijn door beide leuningen. Ja, extra beenruimte.....de benen kunnen bewegen, maar de armen moeten kruislings voor het lichaam gehouden worden wil je de andere passagier niet hinderen. Blijkbaar zijn er al meer klachten over geweest, want de stoelriemen zijn bij de bevestigingspunten omkleed met een stukjes leder. Wat een relaxte terugvlucht had moeten worden, werd een verschrikking. Betaal je extra voor meer comfort, zit je nog zo krap.

Kan niet beter.

De vlucht terug goed verlopen.
De dames en de heren hebben ons goed verzorgt.
Klap op de vuurpijl , vlucht gegevens gevraagd en gekregen voor onze zoon die een studie doet aan de hoge school van Amsterdam (Op luchtvaart gebied)
Alles bij elkaar een leuke vakantie.

Bij alles te laat...

Op alle onderdelen te laat...Bij internet inchecken: pas 30u van te voren. Heel vervelend als je onderweg bent of ergens waar men niet kan/wil printen! Waarom geen 7 dagen!? (Doen zelfs cheap airlines!)
Laat vertrek: wat een in-efficiënt geknoei op Schiphol...redelijk snel (...) door de douane en dan lang hangen&wachten bij de bagage-check-in in het 'vertreklokaal'. Tuurlijk 25 min. te laat vertrek door dat geklungel; dus nieuw tijdslot. Kan KLM als grootste Schiphol klant hier geen invloed uitoefenen?
Vertrek uit buitenland: ook te laat weg/ te laat aankomen. Cheap airlines doen dat beter!
Succes met verbeteringen!!

Vriendelijk personeel service gericht

Ik blijf het sukkelen vinden met de beenruimte en breedte van de stoelen, probeer als het kan de comfort klasse te kiezen was alleen op de terugvlucht niet mogelijk en bij de comfort klasse een andere keuze mogelijkheid voor wat betreft het menu al 3 jaar kip of pasta.

KLM Details

About this company

KLM Royal Dutch Airlines travel planning site for last minute travel, promotional fares, airline tickets, hotel and car rental deals and other special offers and miles incentives to worldwide destinations.

Visit KLM

Category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.