Lysland.dk reviews

8.8

Helt ok

Hurtig ekspedition
Review by confirmed purchaser

Hurtigt, praktisk og nemt!

En ganske almindelig læselampe, uden de store armsving, leveret hurtigt, forsvarligt indpakket, og med dansk tekst, hvad mere kan man forlange...anbefaler det til alle, der som jeg ønsker et godt produkt og god service.
Review by confirmed purchaser

Mangler du service, så kontakt Lysland

Har i længere tid manglet en skærm til en gulvlampe, var lidt i tvivl om hvor jeg kunne købe den, fandt frem til Lysland, og det fungerede bare, hurtig levering, lige numangler jeg bare et par skiver, men de kommer sikkert snart.
Tak for hjælpen

Gode produkter - hurtig levering

Bestilte varerne mandag aften og fik leveret af GLS onsdag morgen. Hvad mere kan man forlange?
Review by confirmed purchaser

Nemt, hurtigt og til tiden

Det var positivt at der var mulighed for at ringe til firmaet for spørgsmål inden bestilling.

Alt OK

Havde ingen problemer med handlen hos Lysland, jeg er godt tilfreds og vil gerne handle der igen.

Helt okay ;)

Jeg fik min bestilling inden for det angivne antal dage men jeg er lidt ked af at mine varer (globepærer) alle har ridser. Det er lidt ærgerligt selvom de er små.
Men alt i alt uden problemer

mangel på kvalitet

skade på bestilt varer kræver utrolig tid og tålmodighed.
Du skal selv sende varen retur og betale fragten.

Hurtig ekspedition.

Jeg bestilte og havde varene til afhentning i den valgte GLS-butik dagen efter. Meget hurtig ekspedition.

effektiv

hurtig og effektivt behandling og hurtig modtagelse af varen, kan varmt anbefales

Et Land med Lys i den mørke tid Lysland.dk

Jeg har lige handlet i Lysland.dk. Nåede kun lige at afslutte handlen, og så havde de sendt det. Og næste dag modtog jeg det hele. Super service

SÅDAN!

Uovertruffen i disse dage.
Bestilet varen den ene dag og modtog den næste dag.
Det er perfekt.

Godkent

Et godt sted at handle.

Ok service

Fik ikke en SMS om at varen var afsendt, så efter 4 arb dage, kom der en SMS om at nu var pakken i GLS shoppen..

No fuss

Hurtig og korrekt levering, som man forventer det fra en professionel internetleverandør.
Review by confirmed purchaser

Vi er flyttet, så derfor fejlen

undskyld. Det var ikke hos jer vi havde købt lamper, men vi er godt tilfreds med skinnen.
Hilsen Margrethe

Ikke et sted jeg handler igen

Bestilte 1. stk husskilt + 1 stk. turkis forlængerledning den 27-08-2013.
jeg modtager ordrebekræftelse men intet pakkenummer som jeg kan tracke forsendelsen på ? jeg skriver gentagende gange til mailen og prøver 5 gange at ringe uden respons. Da jeg den 02-09-2013 får fat i dem på et mobilnummer, har de endnu ikke sent varen og undskylder med at den var blevet glemt i en vogn ? ahhh den er lidt tynd. De har ikke oprettet label til forsendelsen, kan jeg erfarer hos GLS ? De undskylder mange gange og fortælle at jeg vil modtage et Gavekort på mail, det var den 02-09-2013 og i dag har jeg ikke modtaget noget på mail eller nogen forsendelse. Selv om GLS depoter i DK har indleveringstid til kl 17:00 alle hverdage og de kunne have nået at sende pakken, når de vidste at de havde kludret i det. Jeg kommer ikke til at bruge gavekortet får det er slet ikke troværdigt at handle hos Lysland.

hurtigt handel

hurtig levering alt ok

Jättenöjd

Varor levde upp till mina förväntningar, bra pris och snabb leverans!
Review by confirmed purchaser

Ikke noget at sætte fingerne på...

Skulle bruge nogle stofledninger og var så heldig at finde dem på lysland.dk til halv pris. Var usikker på nogle enkle ting, så ringede til butikken og fik fin service og vejledning inden bestilling. Levering indenfor 2 dage. Så absolut et sted jeg gerne handler igen.

lysland.dk

30 dages returret

Når du handler hos Lysland.dk er du altid sikret en god og fair handel. Det viser vi bla. ved at forlænge returretten fra 14 - 30 dage.

Hurtig Levering 1 - 3 dage

Vi ønsker at vores kunder får deres vare så hurtigt som muligt. Derfor leverer vi normalt inden for 1-3 hverdage.

Kundeservice i top

Kundeservice er i højsædet hos Lysland.dk. Derfor er vores telefoner åbne alle hverdage imellem kl. 10:00 - 16:00, hvor vi sidder klar til at besvare dine spørgsmål.

Fragtfrit ved køb over 700 kr

Handler du for over 700 kr leverer vi din pakke gratis.

Om virksomheden

Hos Lysland.dk finder du lys og lamper til bolig og kontor. Vi fører bla. danske design mærker som Halo tech design og Colors by copenhagen.

Visit Lysland.dk

Write to: info@lysland.dk