Match.com reviews

Match.com reviews

Very low
1.3

Dårlig vilkår!

På trods af, at jeg har SLETTET min profil vælger match.com stadig at hæve penge fra min konto for profilen. Og kan nu se, at jeg ikke er den eneste der er blevet udsat for dette uacceptable nummer!!

Hold jer væk!

Man er nødt til at skifte kort i banken for at slippe for at betale, at de stadigvæk ikke er buret inde kan være svært at forstå.

Hej Thomas

Det lyder som om, du har haft problemer med at opsige dit abonnement. Det er naturligvis ikke nødvendigt at spærre sit kort i banken, sådan som du skriver.

Hvis man ønsker at stoppe dit abonnement, kan man gøre dette fra profilen, ved at holde musen over profilnavnet i øverste højre hjørne, og gå til siden ”konto og abonnement”. Hvis man oplever problemer med dette, er man altid velkommen til at kontakte vores medlemssupport. Du kontakter os lettest ved at gå via kontaktformularen på "hjælp" siden, eller ved at skrive til dk.support@eu.match.com.

Jeg håber, at disse informationer har været til hjælp. Skulle du have spørgsmål i øvrigt er du naturligvis også velkommen til at kontakte vores medlemssupport. Du finder i øvrigt svar på det mest almidelige spørgsmål på ”hjælp” siden, som du enten finder på vores site, eller ved at følge linket her: http://dk.match.com/help/contact_ex_faq_v.php

Umuligt at komme ud af

Jeg har forgæves forsøgt igen og igen og igen og igen... at melde mig ud af Match.Com. Det er krop umuligt.
Det nærmeste man kan komme det er at være passiv men stadig medlem og fortsat betale for sit medlemsskab.
Og når så man har reduceret sin profil til passiv, så kan man ikke længere logge ind og forsøge igen,igen at afslutte sit medlemsskab, men det er ikke noget problem automatisk at blive trukket for abonnement på sin konto!!!!
Man kan heller ikke få hjælp, for der er ingen steder man kan henvende sig. Match.Com har ingen kundeservice man kan ringe eller sende email til.
Når man følger anvisningerne for udmeldelse....Ja, som I nok har regnet ud, så virker det ikke.

Hej Hjørdis!

Jeg hedder Lærke, og jeg arbejder på Match.com’s medlemssupport.

Det er ærgerligt, at høre at du har haft problemer med at slette din profil, og at du ikke har fundet adressen til kundeservice på siden. Jeg vil naturligvis gerne hjælpe dig.

Først og fremmest vil jeg understrege, at vi naturligvis har en kundeservice. Du finder kontaktinformationerne ved at trykke på linket ”hjælp” som findes i bjælken nederst på siden. Du kontakter os lettest ved at gå via kontaktformularen på "hjælp" siden, eller ved at skrive til dk.support@eu.match.com.

Det lyder som om du har skjult din profil i stedet for at slette den. Mange bruger funktionen at skjule profilen, når de f.eks. er på ferie, eller har en travl periode, hvor de ved at de ikke får tid til at svare på henvendelser på profilen. Ved at skjule profilen, sikrer man at andre medlemmer ikke venter på svar. Når man skjuler profilen fortsætter abonnementet, og dette informerer vi tydeligt om i den bekræftelsesmail, som man modtager når man har skjult profilen. Jeg beklager at du ikke har været opmærksom på dette.

Hvis du ønsker, at aktivere profilen igen (i dit tilfælde for at slette profilen helt) så går du blot til dk.match.com, og logger ind med dine inlogningsoplysninger, så er profilen igen aktiv. Denne information modtog du også, da du skjulte din profil.

Du kan altså logge ind på din profil, stoppe dit abonnement og slette profilen.

For at slette din profil helt fra Match.com, skal du klikke på linket nederst på siden "konto og abonnement". Du når siden ved at holde musen over dit profilnavn i øverste højre hjørne af hovedmenuen.

Når du klikker på linket "Hvis du midlertidigt vil inaktivere din profil eller helt slette din konto, skal du klikke her", sendes du videre til en side, hvor du enten kan vælge at inaktivere din profil midlertidigt eller slette din konto permanent.

Hvis du helt vil slette din konto på Match.com, skal du udfylde dine logon-oplysninger én gang til for at bekræfte, at du vil slette din profil og afslutte dit medlemskab hos os.

Når du bekræfter, slettes din konto med det samme, og du sendes videre til logon-siden. Din konto og alle dine oplysninger slettes permanent inden for et døgn. Det indebærer, at du ikke længere har adgang til dine profiloplysninger, gemte meddelelser, lister, favoritprofiler eller øvrige oplysninger, som har været gemt på din konto. Din slettede konto kan ikke gendannes, og der kan heller ikke hentes data fra den senere. Naturligvis kan du tilmelde dig igen og oprette en ny konto, når du vil.

Hvis du ikke ønsker at aktivere profilen igen, blot for at slette den, kan du kontakte medlemssupporten, så hjælper vi dig naturligvis gerne med dette. Send os blot en mail på dk.support@eu.match.com, med dine medlemsoplysninger, så hjælper vi dig.

Jeg håber, at disse informationer har været til hjælp, og ønsker dig en god weekend.

what rip off

DO NOT SIGN IN .. is a terrible dating site and is impossible to come out this shit :(
Rip off + a bunch scams and so on ..
Do now spend your time and money in here .. you will regret it.
I would give 0 stars if I could

Hi Paulo!

It is sad to hear that you are unsatisfied with our site, that you’ve had problems deleting your profile, and that you even have had problems with scammers. I’ll be happy to help you.

In order to delete your profile, please follow these instructions that you will also find in Danish in the help section on dk.Match.com. If you prefer the site to be in English, please log on to your profile via UK.Match.com:
The options to suspend or delete your profile can be found on your "My account settings" page. You can get there by hovering your mouse over your screen name displayed at the top right of any page when you are logged into the site. At the bottom of this page you'll see a link that says "To suspend or delete your account, click here".

Upon selecting the link, you can choose to either suspend or delete your account. If you suspend it, your profile will no longer appear on the site and you'll stop receiving your regular email alerts, but your full profile will be saved and you'll be able to reactivate it whenever you like. If you choose to delete your account completely, you will be required to enter your e-mail address and password to confirm your wish to do so.

If you have any problems following this procedure I invite you to take contact to our customer care team on: dk.support@eu.match.com, and we will be happy to delete you profile for you, and help you with any other queries you might have.

We have a dedicated security and moderations team, that both work to keep the site safe from scammers, and to constantly improve security on the site. Unfortunately scammers continuously improve their skills, and from time to time they succeed in registering on the site. Please don’t hesitate to report any suspicious profiles – you can do this anonymously directly on the site – and out safety team will take the needed actions.

I even advise you to read our safety tips, you will find them in English by following this link: http://uk.match.com/misc/advice.php.

I hope this information has been of help. Please don’t hesitate to take contact to Costumer Care if you have any questions or need any help. We are here to help you.

Have a nice day.

Udenlandske lokkeduer

Har oprettet en profil hos dem, og bliver bombarderet af udenlandske profiler, som FORMENTLIG bare vil have penge. De spørger som det første om din private mail adresse. Har anmeldt mange af dem, og intet hørt fra match.com.
De fortjener ikke en eneste stjerne! tværtimod, de skulle aflevere en.

Hej Lisbet

Jeg beklager, at du er ikke er tilfreds med Match.com.

Du skriver, at du har været i kontakt med flere udenlandske profiler, som du ikke ønsker at blive kontaktet af. Du skriver også, at du har anmeldt flere profiler, men at du ikke har modtaget svra fra os på Match.com. Jeg hjælper dig gerne og forklarer også gerne lidt mere om vores sikkerhedssystemer.

Match.com er en international datingside, og det betyder, at du fra din danske profil, kan søge efter profiler og mulige dates fra andre lande.

Når man som du ikke ønsker at blive kontaktet af profiler fra udlandet, kan du enkelt aktivere dit kontaktfilter.
Du kan aktivere dit kontaktfilter ved at trykke på "Mit kontaktfilter" i venstre side af skærmen når du logger ind eller klikker på "Hjem" symbolet.

Her kan du indstille kontaktfilteret til at du ikke ønsker, at følgende medlemmer skal kunne kontakte dig:
- Medlemmer som ikke er parat til et langsigtet forhold.
- Medlemmer som er uden for det aldersområde du har angivet.
- Medlemmer som ikke bor i samme land som dig.
- Medlemmer som ikke har noget billede på deres profil.

For at aktivere en af valgmulighederne for kontaktfilteret, skal du klikke på knappen til venstre for den mulighed du ønsker at aktivere. Derefter skal du blot huske at trykke på "Gem".

Kontaktfilteret bliver dermed aktivt med det samme. De medlemmer som ikke lever op til dine krav i kontaktfilteret skal først sende dig en kontaktanmodning før de vil kunne skrive til dig. Når du modtager en kontaktanmodning kan du enten godkende eller afvise den.

Husk at alle medlemmer fortsat vil kunne sende flirter og besøge din profil selvom du har aktiveret dit kontaktfilter.

Jeg beklager, at du har mødt profiler som du oplever som uærlige. Vi gør rigtigt meget for at forhindre falske profiler i at registrere sig på siden. Vi har et sikkerhed team og diverse sikkerhedsprogrammer som konstant overvåger siden, og vurderer profiler som registrerer sig, og vi arbejder konstant på at forbedre sikkerheden på siden, og sikre at falske profiler ikke kan rigistrere sig.

Desværre lykkes det alligevel for nogle af disse at registrere profiler, og når det sker fjerner vi dem hurtigst muligt fra siden igen.

Alle profiltekster og billeder kontrolleres manuelt af vores sikkerhedsafdeling, vi har flere sikkerhedsprogrammer som kontrollere aktiviteten på siden, og vores medlemmer har flere muligheder for at anmelde profiler som ser mistænkelige ud. Vi har stort fokus på sikkerheden, da vi naturligvis ønsker at vores medlemmer trygt skal kunne søge efter en date.

Jeg kan forstå, at du har ønsket at modtage et svar efter at du har anmeldt en profil som du finder mistænkelig. Det kan vi på nuværende tidspunkt ikke tilbyde, men jeg kan fortælle at profilen rapporteres direkte til vores moderatorer, som undersøger profilen og derefter tager de nødvendige forholdsregler.

Jeg håber, at mit svar har været til hjælp, og ønsker dig held og lykke fremover. Skulle du have yderligere spørgsmål eller ønsker du yderligere information er du naturligvis velkommen til at kontakte os igen. Du kontakter os lettest ved at gå via kontaktformularen på "hjælp" siden, eller ved at skrive til dk.support@eu.match.com.

Du ønskes en god dag.

svindel

Jeg har købt 1 mdr for 238,- kr ..der står helt klart 1 mdr for 238,-kr...men så er i de så smarte at lave det om til man har købt 6mdr..med betaling i 3 mdr..så snart man har godkendt betaling og at man ikke kan melde fra før alle 3 betalinger....Og så er jeres side lavet sådan at det næsten umuligt at afmelde....næsten umuligt at finde en mailadresse..eller få kontakt..Så jeg afmelder hermed mit abonnement...så fremt i tager flere penge fra min konto vil i blive politianmeldt....jeres facebook side er i også gemt af vejen så mand ikke kan få kontakt.....det virker som om man gemmer sig såfremt der skulle være noget med betaling.......men logge folk i flere betalinger er ikke i orden.....Mvh kenneth andersen(runnerman2)

Hej Kenneth

Du skriver, at du har købt et en-måneds abonnement for 238kr, og at du i stedet har fået måneders abonnement i 3 delbetalinger.

Når man køber et abonnement hos os kan man vælge mellem følgende alternativer:

En måneds abonnement: 239 DKK pr måned.

Tre månders abonnement: 149 DKK pr måned, totalpris kr. 447,- som betales samlet.

Seks måneders abonnemnet: 119 DKK pr. måned, totalpris kr. 714,- som betales samlet

Du kan også vælge at betale dit 6 måneders abonnement i tre delbetalinger, hver delbetaling er på 238 DKK.

For at benytte muligheden for at dele et 6 måneders abonnement op i tre delbetalinger, går du først til betalingssiden. Nederst klikker du på knappen ”ja tak” til at opdele omkostningerne for dit 6 måneders abonnement i 3 delbetalinger. Derefter kommer du til en ny betalingsside, med overskriften "Betal dit 6-måneders abonnement i 3 delbetalinger á 238 kr". På denne side findes alle vilkår for betalingen i 3 delbetalinger, og der er også her man gennemfører købet. Efter købet modtager du en bekræftelse på mail, hvor det også fremgår, hvilket abonnement, du har købt.

Jeg beklager, hvis du efter at have gennemgået denne procedure og efter at have betalt første delbetaling på 238 DKK,troede at du havde købet et et-månedsabonnement til 239 DKK. Vi informerer dog grundigt om vilkårne og abonnement på siden.

Man har naturligvis 14 dages fortrydelsesret, og kan få pengene retur, så længe man kontakter os inden for 14 dage efter købet, og ikke har taget abonnementet i brug.

Alt vores medlemssupport foregår via mail, og du kontakter os lettest ved at gå via kontaktformularen på "hjælp" siden, eller ved at skrive til dk.support@eu.match.com, og jeg vil på det kraftigste afvise af vi gemmer os – jeg kan da også se, at du efter du har skrevet denne anmeldelse har været i kontakt med medlemssupporten.

Jeg håber, at denne information har været til hjælp. Skulle du ønske yderligere hjælp, er du naturligvis varmt velkommen til at kontakte os på medlemssupporten.

Du ønskes en god dag.

Match.com.

Meget dårlig... Kan ikke lukke profilen ned

Jeg har haft kun en gratis profil hos Match.com. Systemet accepter godt både mit mail og mit kode for at åben profilen, meeeeen....
Nu vil de IKKe acceptere hverken mit mail eller mit kode ord, i feltet ;
"Klik her, hvis du helt vil afslutte dit medlemskab hos Match.com og slette din profil permanent"

Det bliver ved at sige min mail eller min kode er forkeret, men det er good nok til at åben profilen....
Jeg har IKKE LOV til at lukke ned profilen.

Der er hellere ikke sted i hjemmeside... hvor man kan komme i kontakt med kunde support... Jeg bliver ved at skrive i profil beskrivelse at jeg vil lukke ned og det sletter bare teksten uden at kontakte mig...

Super dårlig, useriøst....

Hej Beba

Jeg hedder Lærke, jeg arbejder på Match.coms medlemssupport. Det er trist at høre, at du har oplevet problemer med at slette din profil.

Du kan naturligvis slette din profil når som helst du ønsker dette, og jeg kan se af din beskrivelse, at du er kommet til det rigtige sted, men at du oplever problemer med at gennemføre opsigelsen. Jeg vil derfor bede dig om at kontakte medlemssupporten, så undersøger vi naturligvis dette nærmere, og hjælper dig gerne med at slette profilen.

Du skriver, at du ikke har kunnet finde kundesupporten på hjemmesiden - du finder kontaktoplysningerne til os på siden "hjælp" som du finder et link til nederst på alle sider, når du er logget ind på din profil. Du kan enten kontakte os via kontakformularen, eller ved at sende en mail til dk.support@eu.match.com.
Vi ser frem imod at modtage din henvendelse til medlemssupporten så vi kan hjælpe dig.

Pas på de bliver ved med at høve penge på dit kort, 9 måneder efter du stopper

Pas på de bliver ved med at høve penge på dit kort, 9 måneder efter du stopper

husk også at de fleste henvendelser du får er fra fiktive personer der efter at have skrevet med dig et stykke tid mister deres kreditkort på ferie så du skal sende dem betaling over paypal ! Kundeservice lukker dig profilerne når man anmelder dem !

men det med de biver ved med at rippe ens kort efter man lukker side er bare ikke ok

Hej Jim!

Jeg beklager, at du har oplevet problemer med vores tjeneste.

På Match.com koster det ikke noget at registrere sig, og man kan have en profil uden abonnement. Hvis man ønsker at få fuldt udbytte af vores tjeneste kræver det dog at man tegner et abonnement.

Alle vores abonnementer bliver automatisk fornyet månedsvis, indtil man opsiger sit abonnement. Dette oplyser vi tydeligt om, når man køber et abonnement, og jeg beklager hvis du ikke har været opmærksom på dette. Vi forlænger naturligvis ikke et abonnement som er opsagt, ligesom vi ikke kræver abonnement for en profil som er slettet, sådan som du skriver.

Jeg vil bede dig om at kontakte vores medlemssupport, så vi sammen kan undersøge din profil, og så vi får muligheden for at hjælpe dig. Du kontakter os ved at skrive på dk.support@eu.match.com eller via kontaktformularen på "hjælp" siden.

På Match.com lægger vi stor vægt på sikkerheden, og hver enkelt profiltekst og profilbillede kontrolleres manuelt af vores moderatorer. Vi har derudover et sikkerhedsteam som ved hjælp af diverse programmer overvåger siden og fjerner profiler som ikke er skabt med reelle hensigter.

Hvis du møder en profil som virker være fiktiv, eller på anden måde gør dig mistænksom, vil jeg bede dig om at anmelde profilen direkte på siden, så vores sikkerhedsteam kan undersøge profilen nærmere, og gøre hvad der er nødvendig.

Jeg håber at dette svar har været til hjælp, og jeg håber at du vil tage kontakt til medlemssupporten, så vi sammen kan se på din profil.

Usselt, usselt, usselt

Jeg har meldt mig til dette site - det er dyrt og der er ekstremt mange "nigeriabrevs-profiler". Endvidere er det nærmest umuligt at komme ud af. Man skal lige vente på at diverse ting er godkendt, tvinges til at svare på latterlige spørgsmål, ramme knapper der er umulige at finde, liiiiige logge ind igen for at verficere hvem man er.

Dette site er faktisk større bondefangeri end dating.dk, tro det hvem der kan.

Jeg sværger at der kommer til at falde alvorligt brænde ned, hvis der bliver trukket så meget som en krone mere på mit abonnement.

Hej Jacob

Jeg beklager at du er ikke er tilfreds med vores site.

De profiler som du kalder "nigeriabrevs-profiler" gør vi riktigt meget for at forhindre i at registrere sig på siden. Vi har et sikkerheds team, som konstant overvåger siden, og vurderer profiler som registrerer sig, og vi arbejder konstant på at forbedre sikkerheden på siden, og sikre at falske profiler ikke kan rigistrere sig.

Det er beklageligt, at høre at du har oplevet problemer med at udmelde dig, og vi hjælper dig naturligvis gerne, hvis du ønsker hjælp til dette.

Jeg vil derfor bede dig om at kontakte vores medlemssupport direkte på mail dk.support@eu.match.com eller via kontaktformularen på "hjælp" siden. Du er naturligvis også velkommen hvis du har yderligere spørgsmål eller kommentarer til siden i øvrigt.

Plat bondefangeri.

Sitet er fuld af tomme/falske profiler. Om det er match's egne falske profiler eller om der er tale om Uganda-profiler, ved jeg ikke, men det er dybt useriøst at de gør det/tillader det.
Der ER ægte profiler derinde men de står for mindre end 10% af aktiviteten. Resten er falske/opdigtede "favoritter/flirt/interesserede". Enhver aktivitet på og omkring din profil stopper næsten helt i samme sekund man bliver betalende medlem. Det antyder, at det er match.com der selv står bag de fleste profiler.
Lader man sig så lokke til at betale, klapper fælden! Det er ualmindeligt svært at komme ud igen. Blot at finde linket der leder til ud- og afmelding, kræver gode øjne. Proceduren er så omfattende og ulogisk, at chancen for succes er minimal. Jeg afmeldte automatisk fornyelse omgående efter første betaling, blot for at opdage, at jeg lige så automatisk røg tilbage til det igen.
Da det endelig lykkedes at afmelde fornyelsen, slettede jeg omgående min profil. De to forhold er nemlig afhængige af hinanden.
Det er ikke muligt at kontakte match.com. De har hverken kundeservice eller kontaktformular, hvilket igen forstærker indtrykket af plat bondefangeri.
Match.com virker som en plat pengemaskine hvor begreber som moral og etik fuldstændig er udeladt. Og det netop på et område, hvor der er mest behov for det.

Hej Jesper.

Jeg heder Christina, og er en del af Match.coms medlemssupport. Det er trist at høre, at du er utilfreds med vores service.

Du skriver, at du tror, at vi laver falske profiler, og dette vil jeg bestemt afvise. Derimod arbejder vi konstant på at sikre vores medlemmers sikkerhed, og på at sikre at vores medlemmer er relle mennesker som søger efter en date. Alle profiltekster kontrolleres derfor manuelt ligesom alle profilbilleder skal godkendes af vores moderationsteam inden de bliver vist på siden.

Vi har et sikkerhedsteam som arbejder nettop med at overvåge siden for at kunne stoppe og fjerne eventuelle falske profiler. Vi gør vores bedste for at disse slet ikke skal kunne registrere sig på siden, men de desværre lykkes detind imellem for dem at registrere sig alligevel. Når dette sker finder vores sikkerhedsteam dem oftest meget hurtigt og sletter med det samme profilerne.

Du skriver, at du har modtaget flere henvendelser efter at dit abonnement er stoppet – og at du syntes at dette tyder på at vi på Match.com har lavet de fleste profiler og står for aktiviteten på medlemmernes sider. Igen vil jeg på det stærkeste afvise disse beskyldninger. Match.com er et seriøst firma, og vi bruger selvfølgelig ikke sådanne uetiske metoder.

Aktiviteten på Match.com går op og ned, i nogle perioder er der meget aktivtet i andre perioder er der mindre aktivitet – og dette påvirker selvfølgelig også antallet af henvendelser. Dette kan forklare at du ikke har modtaget lige mange henvendelser i alle perioder af din tid som medlem.

Din egen aktivitet på Match.com har stor betydning for hvor meget aktivitet, der er på din profil. Jo flere profiler du tager kontakt til, jo flere flirter du sender, jo mere aktivitet vil der også komme på din profil.

Jeg beklager at du har oplevet problemer med at stoppe din betaling, det er naturligvis ikke meningen. Vore medlemssupport er altid klart til at hjælpe dig, og du kontakter os enten via kontaktformularen som du finder på siden ”hjælp” – eller ved at skrive til os på dk.support@eu.match.com.

Jeg håber, at jeg med dette har besvaret din henvendelse, du er varmt velkommen til at skrive direkte til medlemssupporten, hvis du har yderligere spørgsmål.

Christina

Dårlig oplevelse

Jeg prøvede Match.com på min Iphone. Det gik egentlig også fint og jeg fik et godt tilbud.

Lige pludselig begyndte folk at være interesseret i mig og det er jo dejligt. Men jeg prøvede at skrive til de personer der var interesseret i mig men INGEN af de personer har på noget tidspunkt sagt / skrevet / trykket at de var interesseret i mig.

Det var hyggeligt så længe det varede. Jeg har så prøvet at slette min profil. Det kan ikke lade sig gøre. Jeg kan deaktivere den og så skal jeg logge ind igen for at slette den. Men så aktiverer jeg min profil igen. Fantastisk.

Nu er APP´en slettet og jeg har meldt dem til SPAM i Gmail.

Dårlig dårlig oplevelse

Rimeligt produkt ødelagt af bondefangeri og dårlig service!!

Opsigelse af abonnement er en farce - den automatiske betaling skal deaktiveres minimum 48timer inden den udløber - hvem fanden gør det? og hvorfor er det egentlig sådan? og hvorfor bliver det først klart når man er dybt inde i opsigelsesprocessen. Derudover kan man slet ikke få lov at stoppe sit abonnement uden af skulle svare på en hel masse spørgsmål - skide god måde lige at pisse en i forvejen sur kunde af på.
Match.com's "kundeservice" svarer ikke heller på henvendelser - deres, måske eneste, ansatte "lærke" bruger vist mere tid på at redde stumperne og svare sure kunder her på trustpilot end rent faktisk at hjælpe deres egne kunder inden de bliver sure. Det er da noget mærkeligt noget! Jeg kan derfor ikke anbefale Match.com - Dating.dk lader til at være en hel del mere ukompliceret og mere ærlige i deres produkt.
Så tillykke til Match.com i får de ekstra 149kr. af mig for et abonnement jeg har prøvet at opsige inden det udløb, jeg har endda prøvet at kontakte jer uden held og jeg håber derfor at de penge gør jer godt! Desværre bliver jeg også nød til at give jer en stjerne, da man ikke tillades at give nul....

Hej Fredemanden

Jeg beklager, at du ikke har været opmærksom på at abonnementet skal opsiges i 48 timer inden det fornys. Vi oplyser om dette i flere steder, f.eks. på betalingssiden, i de vilkår man godkender inden man tegner abonnement, og i den bekræftelse man modtager når man har købt et abonnement.

Grunden til at abonnemetet skal opsiges 48 timer inden den gældende abonnementsperiode udløber er at vi forbereder betalingen af næste abonnementsperiode for at sikre at der ikke opstår huller i abonnementet, så man risikerer at tabe kontakten til andre medlemmer.

Jeg beklager, at du har oplevet problemer med at komme i kontakt med os. Det er oftest mig, Lærke, som svarer på de henvendelser vi modtager her på Trustpilot, men vi er et helt team som sidder klar til at besvare spørgsmål og henvendelser fra vores medlemmer, og vi svarer på alle henvendelser vi modtager. Måske har du forsøgt at kontakte os ved at svare på et af vores automatisk udsendte mails? Man kan desværre ikke kontakte os ad den vej, hvilket vi også oplyser om nederst i disse mails.

Jeg håber, at jeg med dette har besvaret din henvendelse. Skulle du have yderligere spørgsmål eller ønsker du yderligere information er du naturligvis velkommen til at kontakte vores medlemssupport direkte.

Velkoordineret svindel - intet mindre

Match.com er et svindelforetagende. Intet mindre. Det tager tre klik at melde sig ind - men det tager 19 at melde sig ud, og når man endelig kommer til det sidste trin, er det kun for at opdage, at hele udmeldelsesproceduren ikke virker. Der sker ganske enkelt ikke noget når opsiger sit abonnement. Hele vejen igennem gør de opmærksom på at man KUN er meldt ud hvis man får en mail - en mail de sørger for aldrig bliver sendt afsted. Man kan heller ikke slette sin profil - eller rettere, det kan man godt - men først efter at man har opsagt sit abonnement, hvilket som sagt er umuligt. Smart!

Jeg kan på ingen måde anbefale nogen at benytte sig af dette site og jeg melder mig gerne under fanerne hvis nogen planlægger en politianmeldelse.

Hej Anders!

Jeg hedder Lærke, og er en del af medlemssupporten på Match.com.

Jeg beklager de problemer du har oplevet. Desværre har vi i en kort periode haft en teknisk problem, som for visse medlemmer har givet problemer med at stoppe fornyelsen af abonnementet.

Jeg har ikke haft mulighed for at undersøge din profil, men det lyder desværre som om din profil har været ramt, og jeg beklager naturligvis dette. Problemet er løst og du kan nu slette dit abonnement og din profil via profilen.

Hvis du ønsker hjælp med dette, eller dit abonnement i mellemtiden er blevet forlænget, vil jeg bede dig om at rette henvendelse direkte til vores medlemssupport, enten via kontaktformularen på "hjælp" siden, eller ved at skrive til dk.support@eu.match.com, så hjælper vi dig naturligvis med stoppe abonnementet, evt. refundering samt at slette profilen.

Jeg beklager endnu engang problemet, og jeg håber at denne information har været til hjælp.

Simpelthen så ringe

Jeg er enig med mange af de andre anmeldelser af Match.com.

Der findes med garanti masser af fup profiler (bestillingsarbejde?). Jeg har sat mit kontaktfilter til at sortere henvendelser fra udlandet fra, men det fungerer overhovedet ikke. Får masser af besøg/favorit/flirt fra udlandet. Måske Match.com og jeg ikke har samme definition af henvendelse?

Jeg er klar over, at Match.com ikke kan tvinge deres medlemmer til at svare på henvendelser, men det er da påfaldende, at ca. 80% af profilerne aldrig svarer tilbage - også selvom de har været aktiv inden for de seneste 24 timer.

Hej Christina!

Jeg arbejder på Match.com’s medlemssupport, og jeg beklager at du ikke er tilfreds med vores tjeneste.

Først og fremmest vil jeg understrege at vi sætter sikkerheden højt på vores side, og at vi har et moderationsteam, som kontrollerer alle profiltekster og profilbilleder inden de bliver lagt ud på siden. Dette er netop for at undgå falske profiler (fup profiler som du kalder det) fra medlemmer som ikke har reelle hensigter.

Desuden har vi et sikkerhedsteam som både manuelt og ved hjælp af forskellige programmer konstant overvåger aktiviteten på siden, for hurtigt at fjerne evt. falske profiler som lykkes med at registrere sig på siden.

Når du aktiverer kontaktfilteret forhindrer du de medlemmer som du filtrerer fra i at skrive mails til dig og chatte med dig. De kan dog stadig vise interesse for dig ved at besøge din profil, flirte med dig eller lægge dig til som favorit.

Som du selv skriver, så kan vi ikke tvinge vores medlemmer til at svare på henvendelser fra andre medlemmer. Du skriver, at det er op mod 80% af profilerne som du ikke modtager svar fra. Det kan der være flere forklaringer på, og jeg håber at jeg kan hjælpe dig til at få flere svar.

Når man sender en flirt, besøger en profil eller lægger en profil til som favorit, viser man som sagt sin interesse for en anden profil. Nogle medlemmer reagerer på dette og tager kontakt, men det bedste resultat får man ofte hvis man sender en besked til den profil man er interesseret i.

Derudover er der nogle generelle råd som du kan følge for at få flere svar på dine henvendelser. Profiler med profilbillede får ofte flere svar end profiler uden billede, så hvis du ikke allerede har et billede på din profil, så er det et godt sted at starte.

Når du skriver en mail, så tag gerne udgangspunkt i det der står i den anden profils profiltekst, start gerne med en kortere besked, og undgå "standardbeskeder" som du sender til flere forskellige medlemmer. Hav gerne et eller to spørgsmål med i din besked, så du gør det lettere at svare på din besked.

Hvis du ønsker flere tips til hvad præcis du kan gøre, så kontakt gerne vores medlemssupport, så kan vi undersøge din profil, og give dig råd specifikt til din profil. Du kontakter os lettest ved at gå via kontaktformularen på "hjælp" siden, eller ved at skrive til dk.support@eu.match.com

Jeg håber, at du med denne information kan vende din oplevelse på Match.com til noget positivt, og at ikke mindst at du med bedre kontakt finder en partner hos os.

Match.com

Match.dk er en ubrugelig pengemaskine, intet andet !!

Jeg melder mig først ind som godtroende gratis medlem på det farverige site, hvis udseende i sig selv lyser langt væk af amatørvirksomhed, og får et hav af mails om alle dem, som kigger på min profil, og om hvor populær, min profil er. Men man kan selvfølgelig ikke læse brevene, fair nok. Jeg gør så den dumhed at betale kr. 239,- for én måned. Jeg bliver herefter hver dag bombarderet med mails, alle fuldstændig nytteløse, da de fleste af de mænd, der enten 'flirter', skriver eller ser på min profil er fra hele verden - hvad kan jeg lige bruge det til som dansker? Og de enkelte, som jeg finder interessante og skriver til, svarer aldrig .. Èn får jeg samme mail fra med præcis samme tekst 2 x i træk...hmm. Anyway, jeg beslutter at opsige mit abonnement og slette min profil, da jeg har fundet et andet dansk site, som er ti gange bedre og koster 99,- om måneden, Jeg går så i gang med at forsøge at stoppe mit abonnement og med tungen lige i munden lykkes det mig faktisk uden problemer. Det er dog helt klart lavet sådan, at det er meget besværligt, og alle de vigtige ting i forbindelse med at stoppe abonnementet står helt nederst med MEGET små bogstaver. Jeg sletter herefter min profil, men får stadig mails fra Match om tilbud m.v. Det er for ringe og amatør-agtigt Match!!. Alt i alt en dårlig og dyr oplevelse, som jeg aldrig gentager. Nu er jeg på et andet site og får fuld valuta for mine 99,- om måneden :-)

Hej Bolette!

Jeg hedder Lærke, og jeg er en del af Match.coms medlesmsupport. Det er ærgerligt at høre at du har haft så dårlig en oplevelse hos os.

Du skriver, at du modtager mails om aktivitet på din profil, mails som du ikke ønsker at modtage. Disse mails er ment som en service, for at gøre det lettere at følge med i hvad der sker på profilen, når man ikke er logget ind. Du kan naturligvis fravælge at modtage mails om ny aktivitet på din profil, det gør du ved at logge in på din profil, og under "Konto og abonnement", hvor du under "mine indstillinger" blot fjerner fluebenet ud for de mails som du ikke ønsker at modtage.

Match.com er en international datingside, hvor landegrænsen ikke skal bremse for din mulighed for at finde en partner. Ønsker du ikke at modtage mails fra personer udenfor Danmark, kan du aktivere dit kontaktfilter, og der vælge at du ikke vil kontaktes af personer der bor i et andet land.

Hos Match.com tilbyder vi muligheden for at træffe en fremtidig partner. Vi kan desværre ikke garantere, at du finder din drømmepartner hos os, ligesom vi ikke kan garantere at du får svar fra de medlemmer du kontakter. Nogle medlemmer er ikke logget på hverdag, andre logger på via telefonen, og venter med at svare til de i ro og mag logger ind via computer, så ind i mellem tager det lidt tid før man modtager svar.

Når man sletter sin profil, modtager man naturligvis ikke flere mails fra os. Kan der være sket det, at du har registreret to profiler hos os, og den ene stadig er aktiv? For kunne undersøge dette nærmere vil jeg bede dig om at kontakte vores medlemssupport så kan de hjælpe med at finde frem til den profil du modtager mails om, og slette den for dig. Du kontakter os lettest via kontaktformularen på "hjælp" siden eller ved at skrive til dk.support@eu.match.com.

Vi ser frem imod at høre fra dig, så vi kan hjælpe dig!

svindel og humbug

ADVARSEL!!!!

For det første binder man sig for et løbende abonnement og at stoppe det er komplet umuligt, uanset man roder rundt for at finde måden at stoppe abonnementet og finder det og så stopper det.
Næste gang man logger ind så er man stadig på løbende abonnement..
deres kundeservice er IKKE eksisterende og totalt ligeglade med hvad man skriver, og ret ubehøvlede.

Inden man melder sig ind får man en strøm af mails, om interesserede kvinder, samt mails fra nogle der- underligt nok -overhovedet ikke svarer når man så er blevet medlem.
Når det så efter et hav af henvendelser til deres såkaldte kundeservice er lykkedes at få stoppet abonnementet, og det udløber, så kommer der sjovt nok mail fra kvinder igen.. det er lige som om de så vågner op, måske de får provision?
Jeg vil skyde på at det er falske profiler lavet af match.com, eller nogle der får penge for at sidde og sende mails osv.

Ren svindel og humbug
Bjarne found this review useful

Hej Anders!

Jeg hedder Lærke, og jeg er en del af Match.coms medlesmsupport. Det er meget ærgerligt at høre, at du har fået et så dårligt billede af vores tjeneste.

Når man vælger at købe et abonnement på Match.com, så er det netop et abonnement, som løber videre indtil man selv opsiger det. Vi oplyser naturligvis grundigt om de vilkår som gælder for vores abonnementer inden man køber det. Når man ønsker at opsige abonnementet kan man gøre det på to måder – enten kan man selv gøre det på sin profil, eller man kan kontakte medlemssupporten, så hjælper vi gerne med det.

Jeg beklager, at du har oplevet problemer med at opsige dit abonnement, og vil understrege, at du altid kan kontakte vores medlemssupport på dk.support@eu.match.com, hvor vi naturligvis svarar på alle henvendelser.

Du skriver, at du har haft kontakt med vores medlemssupport, og at du oplever den som ubehøvlet. Vi ønsker naturligvis at give professionel medlessupport og hjælpe vores medlemmer med vores henvendelser. Vi vil meget gerne have feedback, så vi kan undersøge hvad der er sket i dit tilfælde, og på den måde få en mulighed for at forbedre os. Jeg vil derfor bede dig om at kontakte medlemssupporten, så vi kan undersøge dette nærmere.

Du skriver, at du tror, at vi laver falske profiler, og jeg vil på det stærkeste afvise dette. Naturligvis skaber vi ikke falske profiler, eller betaler andre for at gøre dette. Derimod arbejder vi konstant på at sikre vores medlemmers sikkerhed, og på at sikre at vores medlemmer er relle mennesker som søger efter en partner. Derfor kontrollerer vi alle profiltekster manuelt ligesom alle profilbilleder skal godkendes af vores moderationsteam inden de godkendes på siden.

Du skriver at du har modtaget flere henvendelser efter at dit abonnement er stoppet – og du skriver at det kan have at gøre med nogen, der får provision. Igen vil jeg på det stærkeste afvise disse beskyldninger. Match.com er et seriøst firma, og vi bruger naturligvis ikke sådanne uetiske metoder.
Aktiviteten på Match.com går op og ned, i nogle perioder er der meget aktivtet i andre perioder er der mindre aktivitet – og dette påvirker naturligvis også antallet af henvendelser. Dette kan forklare at du ikke har modtaget lige mange henvendelser i alle perioder af din tid som medlem.

Desuden har din egen aktivitet på siden også betydning for hvor meget aktivitet der er på din profil. Jo flere profiler du tager kontakt til, jo flere flirter du sender, jo flere quizer du svarer på, jo mere aktivitet vil der også komme på din profil.

Jeg vil endnu en gang beklage, at du ikke har været tilfreds med din oplevelse hos Match.com, men håber, at du vil tage kontakt til vores medlemssupport, så vi kan hjælpe dig og løse de misforståelser der er sket.

Jeg håber, at disse generelle oplysninger har været til hjælp, og håber at du vil kontakte medlemssupporten direkte hvis du ønsker at vi ser nærmere på din profil så vi kan give mere konkrete svar på din henvendelse.

Match.com

FANDT MANDEN I MIT LIV :)

Har mødt min kæreste via Match.com. Jeg er kke typen der finder sig en kæreste over nettet og var derfor ekstrem skeptisk da jeg meldte mig ind, men det var min eneste mulighed for at møde nye mennesker, så jeg prøvede i en måneds tid. Fik mange henvendelser fra alle slags mennesker, ligegyldige mennesker, uinteressante mennesker, åndsvage mennesker, flinke mennesker, osv, men imellem alle de lygegyldige kontakter, dukkede pludseligt op en der fangede min opmærksomhed. Han var bare den jeg søgte!
Min kæreste og jeg har nu boet sammen i nærmest 4 år og det er bare så fantastisk at have fundet ham, især på sådan en utraditionel måde. Jeg må indrømme at jeg ikke havde forventet at finde en kæreste sådan her, via en dating side. Men det fungerede godt og det er vi begge meget taknemmelige for :). Og nyder vores liv sammen med masser af projekter :). Vi håber det vil også fungere for andre, men man skal jo give det en chance og være ærlige og realistiske!

Hej Chiara!

Tusind tak for din fine fortælling! Det er virkelig dejligt at høre, at du og din kæreste fandt hinanden på Match.com.

Din beskrivelse viser rigtigt godt, hvordan mange af vores medlemmer har det, flere er først skeptiske men finder efterhånden ud af at Match.com er en god mulighed for at møde mennesker man ellers ikke havde mødt. Som du også skriver, er der mange forskellige typer af mennesker og det er naturligvis ikke alle medlemmer som passer til det man selv søger! Men muligheden for at finde den rette er der!

Jeg vil gerne spørge om I skulle være interesserede i at fortælle jeres historie til os og fremstå som inspiration for andre medlemmer. Som tak for hjælpen vil vi så sende jer en lille gave. Vore erfaringer viser at netop denne form for inspiration kan være meget vigtig at læse for andre medlemmer.

Er I interesserede i at høre nærmere om dette, kan I blot kontakte Marjaana på "lovestories@eu.match.com". Hun kan fortælle jer meget mere om dette.

Endnu en gang tak, fordi du gav dig tid til at dele din oplevelse med os! Vi ønsker dig og din kæreste held og lykke i fremtiden og held og lykke med jeres mange projekter!

Bondefangeri

Jeg var naiv nok til at tegne et abonnement efter jeg havde set siden an og så det fine 20.000+ tal på online knappen, det skal så lige siges det er overalt i verden de har det antal online.

Jeg så hurtigt derefter at der intet var at hente og jeg ville så slette min bruger da jeg aldrig nogensinde vil se på deres side igen, men det kan jeg ikke da jeg har et såkaldt abonnement hos dem og de er ikke villige til at rokke her da de har fået deres penge og de bestemt tror at de kan blive ved med at få deres penge, det skal dog lige siges at de i deres brugervilkår intet sted skriver at man er bundet til at betale det såkaldte abonnement så jeg har bedt min bank om at afslå alle betalinger til dem fra min konto, hvis banken ikke umiddelbart vil det må jeg gå videre til forbrugerklagenævnet fordi det her er ren bondefangeri og de har nogen juridiske problemer at lege med.

Bare hold jer væk fra det site, jeg var så dum ikke at tjekke herinde på trustpilot.dk inden jeg købte noget derinde, men i kan spare jer de problemer!

Hej Anders!

Jeg arbejder i Match.coms medlemssupport. Det er trist at høre, at du er utilfreds med vores service.

Når man køber et abonnement hos Match.com informerer vi grundigt om de regler der gælder for abonnementet.

Man har naturligvis 14 dages fortrydelsesret, som betyder, at hvis man i løbet af de første 14 dage efter sit køb fortryder dette og endnu ikke har anvendt tjenesten, så er det bare at kontakte os, så ophæver vi købet og betaler pengene tilbage.

Man kan naturligvis stoppe sit abonnement når man ikke ønsker at være medlem længere, og jeg vil foreslå dig at kontakte vores medlemssupport direkte via mail på dk.support@eu.match.com, så vi kan se nærmere på dit abonnement.

På Match.com kan du desuden registrere en profil lære siden at kende uden at betale inden du beslutter, om du vil blive betalende medlem og købe abonnement.
Denne mulighed har vi netop for at du ikke først skal betale for et abonnement og derefter finde ud af vores produkt ikke er det rette for dig, og det er ærgerligt at du ikke har benyttet dig af denne mulighed.

Det tal vi har på siden som viser antallet af brugere som er online, gælder vores brugere i Europa, og altså ikke hele verden, sådan som du har fået indtrykket af. Mange af vores medlemmer søger også partnere i nabolandene, og vores database har medlemmer fra det meste af Europa.

Vi ser frem til at høre fra dig, så vi kan hjælpe dig.

Lidt for dårligt

Jeg blev forelsket i en inde på Match.com er jeg stadig.

Jeg kender ikke hendes fulde navn.

og jeg kan overhovedet ikke komme i kontakt med hende siden at man skal betale bare for at sende en lille mail.

De leger godt nok en del med menneskers følelser.

Hej Benjamin!

Jeg hedder Lærke og jeg arbejder på Match.com. Det er dejligt at høre, at du er blevet forelsket, og jeg håber, at vi kan hjælpe dig med at få kontakt til medlemmet igen.

På match.com er det, som du skriver, nødvendigt at købe et abonnement, hvis man vil chatte eller skrive mails med andre medlemmer. Du skriver, at vi på den måde leger menneskers følelser. Det er jeg ikke enig i.

Inden man køber et abonnement på Match.com kan man gøre sin profil færdig og lære siden at kende og på den måde vurdere om man ønsker at betale abonnement på siden. Det er helt uden betaling. For at kontakte andre medlemmer og opbygge en relation er det dog nødvendigt at købe et abonnement.

Da du skriver, at du er blevet forelsket, går jeg ud fra at du tidligere har haft et abonnement og har haft kontakt med det medlem, du skriver om. Jeg vil derfor bede dig om at kontakte vores medlemssupport direkte dk.support@eu.match.com. så kan vi se nærmere på din profil og sammen finde en løsning så i har mulighed for at genoptage kontakten.

Vi ser frem til at høre fra dig, så vi kan hjælpe dig.

Match.com

Hold jer langt væk fra Match com.

Jeg har netop lavet en profil på Match com.men har efterfølgende
læst de dårlige andmeldelser.
Jeg vil ikke abonere på siden,for jeg tror at de kun
prøver at tjene penge,og snyde medlemmerne.
Peter.

Hej Peter!

Jeg hedder Lærke og arbejder på Match.com. Vi er naturligvis kede af, at du har fået et dårligt indtryk af vores side.

Jeg kan forstå, at du har registreret en profil hos os, og som du ved er det gratis at oprette en profil. På den måde får du mulighed for at lære siden og dens funktioner at kende, inden du beslutter dig for om du vil købe abonnement hos os.

Jeg vil opfordre dig til at benytte muligheden for at danne dit eget billede af Match.com og tage beslutning om, om du ønsker at fortsætte som medlem og evt. købe et abonnement på baggrund af din egne oplevelse af siden.

Hvis du skulle have nogle spørgsmål til sidens funktioner, kan du finde svar på de mest almindelige spørgsmål ved at trykke på "hjælp" nederst på siden.

Du er også altid velkommen til at kontakte vores medlemssupport enten ved at gå via kontaktformularen på "hjælp" siden, eller ved at skrive til dk.support@eu.match.com, hvor vores medlemssupport vil svare på dine spørgsmål.

Match.com Details

Den førende Online dating service. Over 1.4 millioner profiler og et avanceret søge-system der hjælper dig med at finde dine match. Søg efter venskabelige mennesker med samme interesser eller find dine perfekte match, efter sted, alder eller livsstil.

Visit Match.com

We live here: Denmark