Reepark reviews

Reepark reviews

Acceptable
6.4

en anelse skuffende

Først og fremmest var vi utrolig skuffede over parkens utrolig flabede og ringe personale, deres personale var meget unge, og virkede på ingen måde til at være glade for deres arbejde, og så var meget af personalet utrolig næsvise. Specielt på det spisested vi spiste hos, var personalet under alt kritik, service og smil var ikke noget personalet kendte til! maden var heller ikke noget at råbe hurra for. dyrene var meget langt væk, så de var svære at se, og mange dyr så vi slet ikke. Udover det synes vi at det var lidt dårligt at man efter at have betalt entre, også skal betale for at komme en tur med safari bilen, som egentlig var noget at det eneste der var en fornøjelse ved dagen... vi var skuffede, og jeg tror ikke at det er et sted jeg vil besøge igen.. ej heller et sted jeg vil anbefale...

Fantastisk park

Super dag i Ree Park, fantastik guide som virkelig kunne fortælle en masse om dyrene, og dem var der mange af, vi så alle dyrene både på afstand og på tæt hold, mængden af publikum mærkede vi kun ved indgang/udgangspartiet og ikke rundt om i parken. Super forhold selv for en med rolator/kørestol kunne komme med over alt ingen begrænsninger, hvilket var super i forhold til andre steder. Det er så flot og genialt med gang broerne i trætoppene, over al forventning for en gangbesværet. Tak vi kommer helt sikkert igen.

For lidt for pengene

Når solen endelig skinner i Danmark, har de fleste danskere en forventning om en storslået dag i smukke omgivelser. Men Ree Park er i den henseende et helt forkert valg.
Parken er slet ikke rustet til at modtage alle de gæster som myldrer ind sådan en dag. Det måtte vi i vores familie sande efter en fortumlet dag, hvor vi fik set rigtig mange mennesker, men knap så mange dyr.
Den annoncerede kamelridning blev der ikke noget af. Heller ikke Landrover turen. For der var hverken Landrovere eller kameler nok til formålet. OK - det betød ikke så meget i vores tilfælde. Vi havde nok også frygtet lidt på forhånd, at vi kunne blive skuffet på det punkt. Men vi følte os da lidt snydt.
Hvad der dog var værre, var parkens mangelfulde udbud af spisesteder og toiletter!!
Det viste sig, at der kun var et enkelt spisested åbent - hvorimod det fremgik af hjemmesiden, at der var hele tre steder at vælge imellem.
Det endte med, at dagens hovedmåltid kom til at bestå af pizza. Alternativet havde været en pølse. Der var ikke andet at vælge imellem, da vi kl. 16.30 blev sultne. Dybt utilfredsstillende ud fra de værdier, som mange danskere, incl. vores familie, har om at leve nogenlunde sundt.
Hvad toiletterne angik, så kom parkens mangler i ubehagelig grad til at præge vores besøg, idet to gæster i selskabet lider af hhv. prostata og inkontinens. Det er normalt ikke et problem under danske forhold. Men i Ree Park er der kun toiletter to steder. Størstedelen af parken er helt uden toiletforhold.
Vores råd til Karsten Ree lyder på baggrund af vores besøg juli 2012:
Flere toiletter. Flere og bedre spisesteder. Flere bænke, både i sol og skygge. Flere dyr og flere ansatte.
En større andel af de ansatte kunne også med fordel være voksenarbejdere - tak. Børn og unge koster selvfølgelig ikke så meget i timen, men de har så heller ikke samme ansvarsfølelse, vel?
I restauranten lå der en klat afføring på midt på gulvet. Vi snakkede så højt om "klatten", at personalet ikke kunne undgå at høre det, men ingen af ungarbejderne mente åbenbart, at det var deres ansvar at fjerne "klatten". Det er bare ikke i orden.

Det er ikke for mindre børn

vi havde en pige på 6 år med, vi måtte løfte hende op ved næsten alle hegn, for at hun kunne se dyrene... selv om det var trådhegn, var der alt for meget græs og grene træer osv som gjorde udsigten umulig..

Der var total udsolgt af safari busserne

Der var udsolgt af trækvogne
Der var ikke ret mange dyr
Maden er utrolig dyr..
Jeg kunne faktisk blive ved...
Men tror dog at dyrene har det godt, da der var meget store arealer til dem, desværre for os, så meget så vi ikke kunne se dem :-)
Min voksne søn, nød dog turen fuldt ud, pga de gode forhold til dyrene...

Hmmm - hvor er dyrene

Dette er en anmeldelse af selve parken og ikke web-siden om Reepark.

Informationer via web-siden inden besøg i parken = * * * * * (5 stjerner)
Beliggenhed og tilgængelighed = * * * * (4 stjerner)
Priser ift. oplevelse = * * * (3 stjerner), der er slet ikke de mængder af dyr, som vist i TV-reklamen
Komme rundt i parken = * * * (3 stjerner), turen blandt de "vilde" dyr foregår i jep-busser med begrænset plads. Man kan således komme til at vente på en tur blandt de "vilde" dyr fra tidlig morgen til sen eftermiddag.
Andre faciliteter i parken = * * (2 stjerner)

Ree Park-Ebeltoft Safari Details

Visit Reepark