Room Service reviews

Room Service reviews

Good
7.3

Iskold mad til høj pris

Bestilte to burgere fra Haché via Room Service - med levering et pænt stykke over 300 kr.
Maden kom hurtigt og bestillingen og betalingen var nem derfor 2 stjerne for konceptet. Til gengæld var burger og pumpes frites iskolde og mayo var ikke den bestilte. Maden blev leveret i en almindelig papirspose men for 79 kr. i udbringningpris må der kunne være råd til en varmepose.
Sidste gang vi spilder penge der desværre.

Hej Lars

Tak for din anmeldelse. Jeg er ked af, at din oplevelse ikke levede op til dine forventninger.

Det er forventeligt, at burgere, der har været noget tid undervejs fra tilberedning til servering ikke er det samme som, når den kommer direkte fra en varm grill. Maden skal dog ikke være iskold, og det er i den grad for dårligt. Det beklager jeg. Jeg ved ikke, hvor filmen er knækket, men hvis du skriver et ordrenummer til kundecenter@roomservice.dk, vil jeg gerne gå videre med det ift. noget kompensation.

Genialt koncept

Jeg fik maden til tiden og alt var som det skulle være. Kan kun anbefale Roomservice.dk til alle mine venner.

Mega skuffende!!!!

Vi bestilte mad kl. 18.30 via hjemmesiden hvor alle restauranterne havde åbent. Ordren bliver bekræftet til kl. 20 og betalingen er gennemført. Maden kom desværre aldrig! Vi ringede til roomservice kundeservice og var nr. 1 længe men opkaldet blev aldrig besvaret. Vi ringede også til restauranten som oplyste at de ikke havde modtaget nogen ordre. Vi tjekker roomservice hjemmeside igen og ser nu at der er lukket 24-26. December, men hvordan kan de så godkende en ordre??? Og samtidig kan man ringe til kundeservice?? Det er under al kritik, synes simpelthen det er uprofessionelt!!

Hej Sara

Vi beklager dybt, at vores mobilside var åben den 26. december - det var ikke meningen, og det er en kæmpe fejl fra vores side. Vi har skrevet en mail til dig omkring kompensation.

Du skal naturligvis ikke betale for ordren, men vi vil gerne levere den alligevel på vores regning. Så får du i det mindste den oplevelse, du havde forventet - bare en anden dag.

Room Service

Hurtig levering og lækker mad

Jeg bruger Room Service et par gange om måneden og det fungerer rigtig godt. Leveringen kommer altid til tiden og maden er lækker. Det er klart bedre end andre mad-leverings-sites.

Hurtig levering, lækker mad!

Jeg kan helt sikkert anbefale Roomservice.dk til andre. Har bestilt derfra flere gange nu, og har hver gang fået min mad til tiden. Jeg syntes det er rigtig lækkert, at vi der sætter pris på kvalitetsmad, og en god smagsopelvelse endelig har fået et sted at bestille mad online.

Hej René

Tak for din anmeldelse

Vi er rigtig glade for at høre om dine positive oplevelser.

Vi glæder os meget til at levere mad til dig igen.

Room Service

Lækker mad og hurtig levering

Jeg brugte roomservice for første gang her i weekenden, og jeg må sige at jeg er meget tilfreds med både mad og leverings tid.

God og nem måde at få mad for de gode restauranter i byen.

Hej Kristian

Tak for din anmeldelse. Vi er rigtig glade for, at høre at du har haft en god oplevelse.

Room Service

Jeg er positiv over mit bestilling hos Roomservice. Det var ganske simpelt. Håber de får nogle flere restauranter på, så vi kan bestille fra flere steder :)

Hej Kim

Tak for din anmeldelse. Vi kan fortælle, at der snart kommer endnu flere spændende restauranter på Room Service, så du må hellere komme ind og tjekke Roomservice.dk igen snart :)

Lækker mad

Jeg fik leveret super lækker mad til tiden fra Roomservice. Kan helt sikkert anbefales.

Hej Mathias

Tak for din korte, men gode anmeldelse :) Vi er glad for, at kunne levere super lækker mad til dig :)

God mad

Jeg kan varmt anbefale Roomservice, de formår at have de bedste spisesteder når man skal have take away, og de kommer med det til tiden!

Hej Niels Anton

Tak for din anmeldelse. Vi er glade for, at du værdsætter vores indsats for at have de bedste spisesteder på vores site - og levering til tiden er selvfølgelig et must.

Room Service

Fedt koncept med god mad og god service ;o)

Jeg kan varmt anbefale roomservice og vil helt sikkert benytte det en anden gang.
Jeg havde besøg af en flok veninder lørdag aften til rødvinshygge og det skulle være så nemt som overhovedet muligt, men vi ville stadig gerne have god mad og en god smagsoplevelse. Så derfor valgte vi roomservice!
Roomservice er lige det niveau mere lækkert - og de har et stort og godt udvalg af de mere fede restauranter! Prøv det endelig ;o)
Maden kom til tiden, det smagte skønt og var pænt pakket ind.

Hej Anne

Tak for din fine anmeldelse. Det er rigtig dejligt at høre, at dine veninder og dig havde en god rødvinsaften sammen med mad leveret fra Room Service.

Vi håber I gentager succesen snart :)

Mad til tiden

Jeg fik for første gang i går leveret mad fra Room Service. Maden blev leveret i rigtig varm tilstand og smagte utrolig godt. Levering skete præcist på slaget :)

Hej Bo

Det fungerer

Har brugt Room Service omkring ti gange, og det har virket upåklageligt.

Det burde være ulovligt at sætte priser op på maden, samtidigt med at man tager penge for levering

Jeg har benyttet Roomservice flere gange, lige siden de åbnede for flere år tilbage. Man kan mene hvad man vil omkring udbringningsprisen på 79 kr de fleste steder, det har jeg personligt valgt at acceptere.

En ting jeg dog aldrig kommer til at acceptere, er at Roomservice selv tager et mark-up på mad prisen, som jeg mener er fuldstændigt urimeligt. Så længe denne mark-up vil være at finde, har de ikke mig som kunde eller min anbefaling at drage nytte af.

Mangel på room service

Jeg vil aldrig igen benytte roomservice.dk
De leverer ikke til aftalte tid, lige nu er de over 1 time forsinket og de tager ikke telefonen når man ringer til dem. Jeg er nu 2 gange været i kø i over 10 minutter og når jeg er den første i køen bliver jeg smidt af efter et par minutter.
Magen til firma skal man lede længe efter. Vi har afbestilt maden både via e-mail og via hjemmesiden.
Det var den hyggelige Valentins aften med sushi. Den kommer så til at stå på rugbrødsmadder. Kl er nu 20:31 og vi bestilte maden kl 18.17.
Leveringen kom kl 21:04 hvor vi nægtede at modtage den.

Efter denne oplevelse og en klage direkte til roomservice.dk fik jeg en e-mail fra deres kundeservice. De beklagede den oplevelse og service, læs mangel på service, vi havde modtaget og ville gerne byde os på en gratis middag fra Wokshop. Dette tilbud tog vi så imod i fredags. Vi havde betilt maden via en e-mail til kundeservice og aftalt levering til kl 19:00. Vi fik en bekræftigelse af bestillingen i løbet at 5 minutter og maden blev leveret præsis kl 19:00. Dette var helt klart en god oplevelse, men jer er stadig ikke sikker på at jeg tør benytte roomservice.dk med mindre jeg har noget andet i køleskabet som jeg kan spise, hvis de ikke lige har tænkt sig at komme den dag.

Har prøvet RoomService én gang

.. med garanti ikke den sidste gang vi prøver at få leveret med roomservice. Dog må de oppe sig med leveringstiden samt kvaliteten af maden ved ankomst.

Maden er simpelthen ikke varm nok, halv lunken burger og kolde pommesfrites er ikke lige sagen.

Vi håber det var en enkelt svale og forsøger igen snart.

Lækker mad lige til døren

Hvis Pizza og andet grill mad ikke altid lige er sagen så er Roomservice helt sikkert noget for dig!

God udvalg fra mange gode resturanter :-)

Ganske enkelt, lækkert!

Jeg plejer ikke at være den store tilhænger af madudbringning, da dette ofte er alt for dyrt og næsten aldrig lever op til det man forventer. Men med tømmermænd, snestorm og træthed måtte jeg prøve det, da dovenskaben sejrede. Jeg havde hørt at roomservice skulle være godt, fra en kollega og prøvede det idag. Fik leveret varm, lækker mad til tiden! Det må jeg sige, jeg er ganske godt tilfreds med!

I har hermed fået jer en ny kunde! Fortsæt den gode stil.

Familie venlig restaurant

På vej hjem, glemt at købe ind, børn sover mor og far vil ha lidt lækkert. Roomservice leverer det vi vil ha, når børn er lagt så er der Hygge med præcis det vi vil ha, på vores præmisser, fedt koncept keep it up guys.

Hurtig levering til den kvalitetsbevidste forbruger

Jeg har nu benyttet Roomservice igennem et helt år både på jobbet og privat og må sige at maden altid har haft en vis standard samt leveringen foregik indenfor en time. Når maden bliver leveret er det altid af en venlig chauffør som ofte også kan svare på eventuelle spørgsmål vedrørende maden og hvilke restauranter der er "ekstra" gode. Har tidligere benyttet andre udbringningsfirmaer, men har ikke oplevet en så god behandling andre steder :)

Lækkert og gennemført.

Dejligt med et koncept og en side der gør det dejligt nemt at få lækker mad når man trænger til lidt selv forkælelse.

Room Service Details

Room Service tilbyder et godt og bredt udvalg af mad fra restauranter i København. Restauranter som alle har udmærket sig ved at kunne servere god og veltilberedt mad, af gode råvarer og med en holdning til kvalitet. Livet er for kort til dårlige madoplevelser, og vi fører derfor løbende kontrol med vore samarbejdspartnere for at sikre at kvaliteten opretholdes til enhver tid. Vi leverer den mad du ønsker direkte til din hoveddør, og i København kan vi levere på kun 1 time.

Visit Room Service

Call us on: 70237026