Runescape reviews

Runescape reviews

Acceptable
6.9

Det er ok..

Har aldrig haft problemer med spillet, men deres support er ikke helt top.

Great game, but the company censors bad posts on their forum.

Great game, but the company censors bad posts on their forums and tends not to listen to their (paying) users when it comes to deleting or adding content.

Eh...

I used to love this... Then I started playing WoW...

Dårligt supporter system!

Runescape (Jagex) har et pænt ringe supporter system, har spillet runescape i 4 år efter hånden, og jeg har tildels med prøvet at få smidt mit member ship af mig, og jeg har både været nede imin bank, unden held, jeg har forgæves været inde under deres supoorter systemer, men der er ingen hjælp at hente der inde fra, runescape er tildels et rigtigt fedt spil, det har så mange unike enskaber som gør det til et fedt spil, men de har ikke styr på deres supporter systemer, efter min megning burde der være en special supporter system, hvor man kan gå direkte ind på deres hjemmeside, ingen ting man skal til at se igennem, som f.x 100 andre sider før man finder det man skal bruge.

- Pisse fedt spil de har & kan klart anbefale del til andre. 4/5 den sidste "stjerne" for de når de har fået gang i noget bedre supporter system for dem som ikke ville betale til det mere.

Alt for fedt

Er mega fedt hvis man vil bruge 40 kr om måneden på at være member, hvis man spiller gratis er det fint nok men man kan ikke nær så meget

Bedste og sjoveste spil evermade.

Virkelig et godt spil hvis man mangler noget at slå tiden ihjel med.
har spillet min bruger derinde i knap og godt 8 år efterhånden.
og selv den dag idag, tvivler jeg sku på jeg nogensinde kommer væk fra det :)

Hidtil bedste MMORPG!

Jeg har spillet Runescape lige siden folkeskolen, ja faktisk var jeg en af de 1000 første der oprettede en account på Runescape.

Der er ikke andet at sige om Runescape, end at det er super fedt.
Nogen mener at Runescape er dårlig grafik og derfor ikke gider spille det. Men det er fordi de ikke er kommet ordentligt igang.

Ikke tilfredsstillende

Cirka hver uge modtager jeg en besked email i min ønsket post fra denne hjemmeside som lyder:

"Greetings!
It has come to our attention that you are trying to sell your personal RuneScape account(s).
As you may not be aware of, this conflicts with the EULA and Terms of Agreement.
If this proves to be true, your account can and will be disabled.
It will be ongoing for further investigation by JAGEX Entertainment's employees.
If you wish to not get your account suspended you should immediately verify your account ownership.
You can confirm that you are the original owner of the account to this secure website with:.

Når jeg forsøger at ignorere denne email, i håb om at min konto vil blive slette, sker der ingenting - for jeg modtager en email igen i den efterfølgende uge. I bunden står af emailen står der "klik her for at afmelde" og når jeg trykker på linket sker dette:

"Set Email Login
Invalid code
The code you submitted was invalid.
If you wish to try submitting your code again, please click here.
Please ensure that you enter the email address that is registered to your account, and that you enter the code exactly as it appears in the email you received.

Note that if you submit too many invalid codes, you will be temporarily blocked from submitting any more.
Please click here to edit your account settings, or return to the RuneScape homepage."

Det mest bekymrende er at jeg aldrig har oprettet en bruger på den hjemmeside, og at de ikke vil lade mig være! Jeg har forsøgt at søge på hjemmesiden efter noget support/kontakt/ en email jeg kunne henvende mig til, men det ser ud som om at det ikke eksistere. Jeg mistænker dette for at være et forsøg på phising, eller at har nogen misbrugt min email. Uanset hvad syntes jeg ikke at det er uprofessionelt at man ikke kan tage kontakt til hjemmesiden, eller afmelde deres emails!

Banned twice

My runescape account got banned twice because they ment that i used bot i have never used any bot or something like that and they wont answer my appeals i have played it in many years and know are they just banning me without any reason i wont play this game again

ikke iorden

selve spildet er okeay. og nok det bedste borwser spild. men jeg har nu gendtagendene gange sagt min medlemskab op hos dem men de bliver aligevel ved med at trækker 40 kr på min konto. jeg har måtte ringe til min bank for at sige at de ikke skal sende penge til dem mere. og der er ikke nogen live support eller telefon nummer man kan ringe til. alt der er en mail som der kommer med et computer styret svar. BARE IKKE IORDEN! men ellers okeay spild selvom 80% af dem der spilder det er 11-15 årige sure små børn som ikke kan finde ud af at snakke ordnligt til hinanden.

Det bedste browser spil

Har spillet det en del gennem årene, men har aldrig været helt grebet, men spillet er genialt, og næsten umuligt at gennemføre, der er altid et eller andet mere man kan, eller et eller andet man kan stige level i. Men alt i alt syntes jeg ikke der findes nogle spil jeg er bekendt med som kommer i nærheden af Runescape. Try it !

Runescape! Det bedste MMORPG der findes!

RuneScape er bare så orsm.
Prisen for member er så lav i forhold til andre spil på nettet. Det er helt vildt fedt spil, og man kan bare blive ved.
Anbefales ;).

Nice spil

Jeg har spillet i over 4 år - dog med nogle pauser undervejs. Fedt spil! :D Gf Jagex :D

Tjo..

Runescape er et dejligt begynder-spil, men når man har spillet det i 1-2 år er det jo ligesom rigtigt kedeligt at gå rundt i en "mini" verden. Jeg ser hellere nogle andre "rigtige" spil - med "rigtige mener jeg : WoW : et fantastisk spil med det hele! god grafik. Kæmpe verden og masser af eventyr!

Fint spil

Det er et fint spil med god grafik, men det bliver kedeligt i længden. Man bliver virkelig afhængig, så pas på! :D

Fremragende!

Udover at spillet er godt, så har de god support - havde problemer med min account, under 2timer efter var der svar, og problemet var løst. Der kan ikke siges andet!

Great site, no problems.

Great customer support and a fun game

Mistede 70kr på Runescape!

Jeg skulle købe member også kom jeg til at sende 2 koder, og så blev der hævet 140kr fra min mobil. Jeg sagde øv (fordi jeg ikke vidste om jeg spillede runescape om en måned (og så ville jeg ikke betale for 2 )), og ville så aktivere koden 2 gange (forskellige koder self), men jeg kunne kun aktivere 1, da der så var gået en måned ville jeg aktivere kodenr2, men den virkede heller ikke. Det var self også lidt min egen skyld, men de skal skrive at vis man kommer til at sende 2 sms'er kan man ikke få pengene tilbage! Ellers er spillet okay med grafik, men det bliver kedeligt når du ikke kan finde på noget, eller ingen runescape-penge har...

Rubbish

Bought my goods and didn't receive them. They also kept my credit card details!

fint og sjovt.

grafikken kunne være bedere men det er godt de har lavet det i "HD" det er også sjovt ... altså når man er member ... hvis man er non-member så er det ikke så sjovt.

man kan godt blive træt af det så 4/5 ;)

Hilsen en lvl 101-106 :P

Is Runescape your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

Runescape Details

RuneScape is a massive 3d multiplayer adventure, with monsters to kill, quests to complete, and treasure to win. You control your own character who will improve and become more powerful the more you play.

Visit Runescape