Smartbox reviews

Smartbox reviews

Low
4.5

Super godt og nemt

Dejligt nemt at booke hotel med Smartbox. Og da opholdet var betalt kunne jeg nemt ringe og tjeck In på hotellet, så var alt klar da jeg om aften ankom!
God oplevelse!

perfekt vare + levering

hurtig og sikker levering - varen er perfekt

Fint

Det var nemt og smertefri

Fungerede helt fint

Gik lidt kaos ved bestilling da jeg havde et gavekort og sikkert selv lavede en fejl da jeg var uopmærksom - men alt blev løst flot og hurtigt i telefonen, så ingen problemer her fra. Kan anbefales.

SUPER KUNDESERVICE

Vi blev gift d. 18-05-2013 der fik vi en Smartbox på en Charmerende weekend. Da vi sidder og kigger på den her i for ca. 2 mdrs tid tiden. Ser vi at der står på stregkoden gyldig t.o.m. 30-09-2014 og da vi åbner boxen står der den er gyldig til d. 31-03-2014, vi tænkte det var lige godt pokkers, normalt kan de holde sig i 3 år. Vi beslutter os at skrive en mail til dem, hvordan vi skal forholde os til den, og hvad det vil koste at forlænge boxen. Vi bliver d.d. 12-04-2014 ringet op af en der hedder Maria fra Smartbox, som fortæller os at det er en fejl og de gerne vil forlænge vores box ub. Det takker vi så ja til, så kunne hun fortælle at den box er blevet lavet om så det er til en City weekend i storbyerne til en værdi af kr. 1.000,00 og en Charmerende weekend i de mindre byer til en værdi på kr. 900,00. De ville derfor sende os en ny box, og så fortalte hun at personen der skal sende den først er der på mandag. Og det sagde jeg det er helt okay til, og vi ønskede hinanden god weekend.
Jeg vil bare sige at Smartbox forstå at yde GOD KUNDESERVICE. Og hun var vildt flinke at tale med. Jeg vil klart anbefale Smartbox til dem jeg kender ☺.

Det var ok

Havde forventet den liveret lidt hurtigere

Effektivt og nemt

Effektivt og nemt

Lynhurtig ekspedition

Nemt og overskueligt at handle på hjemmesiden

Ukompliceret

God betjening
Review by confirmed purchaser

God oplevelse på stedet men fik for mindre end det ville have kostet os at betale på stedet. Vi havde givet 300 for boxen men spiste for 239,- kunne ikke vælge noget dyrere og kunne ikke få drikkevare

Vil varmt anbefale 8tallet. Det er god mad og super service men ikke nogen ide i at købe smartbox dertil fordi vi gav 300 og kunne kun vælge mad for 239 og kunne ikke få drikkevarer med :-(

Nemt

Smart box er super nemt

gaveideen

smart hurtig og lige til gavebordet du får en oplevelse frem for noget der måske skal byttes - den kan deles med din partner eller ven

Fremragende

Bestilling og afsendelse til mig gik lige efter bogen. Postvæsenet kunne dog ikke løse opgaven tilfredsstillende, hvorfor jeg fik boxen for sent. Det løste Anja imidlertid med bravour, ved at sige at jeg bare skulle købe en anden, så skulle hun nok sørge for at jeg fik pengemne tilbage, når jeg havde returneret boxen. Hun ringede tilbage som aftalt og fortalte hvordan jeg skulle gøre. Så blev hun syg , men havde informeret Camilla som på forbilledligvis fulgte op på opgaven og løste penge problemet på bedste måde. En sjælden god oplevelse. Tak

Finn

forventninger

Kontakten til Smartbox var en oplevelse der fuldt ud levede op til min forventning .Absolut en gentagelse værd

Jens
Review by confirmed purchaser

Smartbox - en ven i nøden

Det sker at jeg pludselig står og skal bruge en gave, hvor jeg først tænker: Hvad i alverden skal jeg finde på?
Det ender med en Smartbox.
Review by confirmed purchaser

har endnu ikke modtaget noget

jeg har betALT MED ET GAVEKJORT FOR EN UGE SIDEN MEN IKKE MODTAGET NOGET

En box fuld af smag.

Det er altid spændende at kigge forbi boxhylden, for at se om der er kommet nye oplevelser. En perfekt gave til manden og kvinden der har alt.....

Nemt og hurtig levering

Jeg brugte mine SAS bonus point til at købe på SmartBox.
Super nemt :o)

Elendigt

Laang leveringstid.

smartbox - DONT USE IT ALDRIG ALDRIG MERE

havde glædet mig til at bruge brunch with bubbles - men hold nu op et bondefangeri af værste art.

for det første tager det en krig bare at aktivere selvs smartboxen - når det først er gjort skal der printes så man har sin "værdi box" med - så kommer bestillingen af brunch - hvor det flere steder koster 50 kr at bruge sin box... Hvad er så ideen med at få en gave - når man selv skal betale. Desuden er det billigere at betale selv da det er en bedre forretning end at bruge smart box. DA dette ikke lykkedes indenfor tidsfristen tænkte jeg jamen så går jeg da "bare" ind og betaler 50 kr og forlænger. NEMT nej her skal man sende ind til smartbox........ Tænker i må ha en skøn omsætning -da der må være mange som opgiver at bruge jeres SMARTBOX - når det er så besværligt.

så et helt enkelt spørgsmål ?? hvad er jeres ide med smartbox ?

Om Smartbox:

Om virksomheden

Det kan være svært at finde en god og personlig gave, som du ved, at modtageren bliver glad for. Men bare rolig - løsningen hedder Smartbox! Hver Smartbox indeholder et stort antal håndplukkede oplevelser, serveret i en flot og farverig box. Der findes 29 temaer og mere end 1200 forskellige oplevelser inden for bl.a. skønhed, gastronomi, kultur og hotelophold. Du kan bruge en Smartbox til alle lejligheder - hvad enten det er som værtindegave, fødselsdagsgave, firmagave eller bryllupsgave - eller hvis du bare vil glæde en du holder af!

Visit Smartbox