Squashgearpro reviews

Squashgearpro reviews

Excellent
9.4

Handler der helt sikkert igen

Bestilte søndag aften, kunne følge ordren hele vejen, og hentede min nye squash ketsjer (plus det løse) tirsdag kl 18. Fantastisk oplevelse. Det hele klappede, så jeg kan ikke engang anmelde deres kundeservice, for den har jeg ikke haft brug for. :)

Alt i orden

Godt udvalg, gode priser og hurtig levering! Derudover er man hele tiden orienteret om ordrens status via mail...

Det virker bare.. dog er leveringsmetoden kluntet

Jeg bestilte min vare mandag, og det kom onsdag, det sådan set okay leveringstid, og squashgearpro informerede venligt omkring leveringen, det giver tryghed, men generelt er gls bare lidt tunge at danse med. At jeg skal bruge tid på at køre lige så langt for at hente varen som hvis jeg gik ned i den lokale sportsbutik, så går ideen lidt væk af , at jeg skal betale for at få leveret varen.. og bekvemligheden forsvinder lidt, det forhindre mig på ingen måde over fortsat at handle hos Squashgearpro.. dog er jeres udvalg af størrelser i sportstøj lidt smalt.. der er også store drenge som spiller squash :)

SUPER....

Har købt op til flere ketchere m.v. på squasggearpro. De har mine varmeste anbefalinger

Bestilte ketcher og andet gear torsdag.. Leveret allerede tirsdagen efter..
Opfølgning hele vejen igennem på mail.. Super service

Excellent service

Really great, fast, reliable services. Exactly what I was looking for.

Fandt et godt tilbud, som blev leveret hurtigt

Gode tilbud på forskellige klasser af gear til Squash. Hurtig levering og fornuftige priser.

Hjælpsomme og troværdige

Har nu handlet med dem, og byttet en vare. Og der var ingen problemer.

Jeg fik ikke svar på alle spørgsmål i forbindelse med ombytningen, men det gør intet, når det virker som hensigten.

Super god service.

Jeg fik hurtigt svar på spørgsmål via mail og jeg modtog mine varer dagen efter jeg bestilte dem!

Mycket bra, full poäng

Lättnavigerad hemsida och enkelt att beställa. Snabb frakt till Stockholm. Jag är mycket nöjd ;-D

Fornuftige priser - god levering samt info omkring varen. Alle webshops burde gøre brug af GLS - det virker :)

God løbende info, hurtig og billig levering

Fik løbende mails med info omkring ordrestatus. Min bestilling ankom inden for 48 timer til GLS pakkeshop med gode åbningstider og så endda til en billig pris.

Hel Perfekt

kunne simpelthen ikke have været bedre

Satisfaction!!

Mycket nöjd med min leverans från squashgearpro i Danmark!! Full belåtenhet när det gäller produkterna som var mycket prisvärda och kom mig tillhanda endast ett par dagar efter beställningen!!
Kan verkligen rekommendera detta företag!!
Mvh / Robert / Sverige

Perfekt...

Jeg skulle bruge nyt udstyr og sytes det så fornuftigt ud. Jeg fik mine ting hurtigt og kvaliteten er perfekt. Jeg bruger også Jer en anden gang...!

Suveræn vejledning og service tak Brian

Det kan ikke blive bedre, nu er det 4 gang jeg handler hos dem. Varerne kommer til tiden og hvis der er noget de ikke har bliver man kontaktet med det samme. Priserne er de bedste jeg har kunnet finde, handler ellers i UK... men ikke mere. Tak for god service

Super god shop.

Det er anden gang jeg handler hos Squashgearpro, det har begge gange været en god købsoplevelse, gode priser, stort udvalg, god service, samt god status opdatering på ordre. Perfekt..........

Rigtig god service

Rigtig god service. De svarede på min henvendelse før køb, og giver også rigtig god information om hvor langt ens bestilling er i forløbet.
Jeg skal ned og hente min pakke hos GLS nu :-)

squashgearpro.com Details

Salg af squash ketcher, bolde og sko. Head, Wilson, Dunlop, Prince.

Visit Squashgearpro

We live here: Cherrywood Lodge Birdwood Ave. SE13 6UR Retur Adresse Horsens, Danmark
8700 Horsens
Netherlands