Starmark reviews

Starmark reviews

Acceptable
6.3

Vi blev behandlet rigtig godt hos Starmark

Vi købte en nyere BMW hos Starmark, vi ville bestemt handle der igen hvis vi stod og skulle udskifte bil.
Sælger Lars Bjerre er flink, yderst behagelig og afslappet, hvilket vi satte stor pris på.
Alt hvad der blev lovet, blev holdt. Og har endnu ikke set en brugtbil klargjort så professionelt som her.
Havde en mindre reklamation, denne blev ordnet uden det mindste bøvl.

Et sted man kan have tillid til!

Starmark Vejle.. Useriøse og uprofessionelle!!!

Vi havde planlagt at købe en Audi A5 ved Starmark, og efter flere samtaler med en ung sælger, aftaler vi at komme og kigge på bilen. Inden besøget, har vi aftalt pris med sælger, og vi har oplyst ham, at vi kommer langvejsfra. Vi møder op tirsdag formiddag til kl 9.15, tager en hurtig prøvetur og gennemgang af bilen. Inden prøveturen siger sælger hurtigt og arrogant, at en anden kunde lige har ringet på samme bil, men at vi ikke skulle føle os presset. Efter prøveturen snakker vi med sælger, og aftaler pris, levering osv. Pludselig ringer hans telefon, og en kollega fortæller ham, at han nu pludselig har solgt bilen til tidligere kunde igennem telefonen. Den anden kunde var ligeglad med at komme og se den, han skulle bare ha den leveret samme dag! Starmark vælger at sælge bilen for næsen af os, selvom vi havde aftalen på plads. Vi manglede bare at skrive under og køre dankortet igennem. Vi stod meget uforstående, da sælger vidste at vi ville købe den, og sælger havde intet nævnt i telefonen dagen forinden, om at der var andre potentielle købere! Det eneste sælger havde at sige, var: Beklager!
Vi føler os taget ved røven, sagt på godt jysk!! Vi handler ALDRIG mere ved Starmark!!

Den unge sælger var meget arrogant, uprofessionel og useriøs..
Vi anbefaler ikke andre at handle ved Starmark, de er ligeglad med deres kunder!! HOLD JER VÆK FRA STARMARK VEJLE!!!

På trods af klare regler om forbrugerkøb i købeloven, er de totalt lige glade og retter sig ikke efter disse regler.

Jeg købte i slutningen af 2011 en et år gammel Mercedes E350 CDI Combi med 32.000km på klokken, til en pris af små Dkk. 900.000,-
Allerede under prøvekørslen bemærkede jeg en mislyd fra motoren, og betingede handlen af at denne skulle udbedres. Få dage efter afhentning af bilen opstår mislyden igen, og jeg reklamerer herover... 3 mdr. og 9 værkstedsbesøg senere er fejlen ikke udbedret, og jeg mister tålmodigheden og forlanger handlen ophævet efter gældende regler. Det bør her nævnes at Mercedes i Tyskland har anderkendt fejlen der hidhører til dieselindsprøjtningsdysserne som ikke kan klare det nødvendige railtryk. Efterfølgende har MB skrottet den pågældende motormodel efter kun 2 år på markedet, og erstattet den med en ny model med lavere railtryk og andre dysser. Dette på trods, vil Starmark ikke gå med til en ophævelse af købet. De vil godt købe bilen retur som i en normal byttehandel, hvilket ville medføre et tab på ca. 150.000,- for mig. Jeg påpeger at der er tale om en reklamationssag og ikke en normal byttehandel, og truer med et søgsmål, hvilket får dem til at ændre holdning og tilbyde at tage bilen retur med et mindre tab, imod at jeg køber en nyere og dermed dyrere Mercedes af dem. Dette ender jeg med at afslå da jeg på det tidspunkt har mistet tilliden til Starmark/ Hessel, samt til MB brandet helt.
Jeg kan kun anbefale andre at gå langt uden om såvel Starmark som deres ejere Hessel Automobiler. Jeg er meget skuffet over deres behandling af mig, og kan garantere for at jeg aldrig handler biler hos dem igen.

Is Starmark your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?