Superherostuff reviews

Superherostuff reviews

Good
7.6

Det gik jo godt!

Jeg fik mine 4 t-shirts ca. 2 uger efter jeg bestilte dem, da de skulle sendes fra USA og derfor gennem told - øv. Men da SuperHeroStuff ikke har noget med tolden at gøre skal de ikke lide under det :) Produkterne er gode, priserne er rimelige og der er god service. 5/5 :)

Rigtig godt. men...

Jeg har købt 4 t-shirts her fra og de kom efter en uges tid, som man jo kan forvente når de kommer fra USA. De skrev dog ikke da de sendte den, så den kom bare uden jeg havde fået besked. Men ellers rigtig godt.

Is Superherostuff your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?