Teknikmagasinet reviews

Rating distribution

Reviews

About

Bra!

Bra sortiment till bra priser.

Okej

Jag handlar ofta på teknikmagasinet, de har jättebra saker, men allt är väldigt dyrt. Jag föredrar hobbex som är en liknande affär, men mycket bättre och billigare

Fel produkter, skit kundservice

Ordered 11 items, 2 of them are faulty! Got one replaced after contacting costumer service. The other one, found faulty a few days later, haven't been replaced yet!
The customer service refuse to reply my email requesting a replacement for a faulty item! What a crappy kundservice. I sent the email twice more than one week ago. No reply yet.

Dyra kamerabatterier

Dålig kundservice i denna butik.

Då det nya batteriet till min NIKON slutade fungera efter 3 månader, köpt på Teknikmagasinet i Gävle snacka om lurad, dom bytte inte ut det trots att man gjort som man skall med skötsel. Det är inte service. -Hur ska vi veta hur du använt batteriet? Svara dom. Nog borde man förstå att ett så dyrt batteri är felaktigt då det slutar ta mot laddning efter så kort tid.
Jag vet att butiken kan ta det med sin leverantör och ordna returer med dom inga problem eller förlust för butiken. Men jag som kund känner mig lurad och blir besviken och återvänder givetvis inte som kund och berättar vidare till bekanta hur jag blev behandlad och varnar dom. Vill man överleva som företag skall man vara rädd om sina kunder och sitt rykte, det är viktigt att få ett gott rykte och många kunder som företag det vet jag som egen företagare.
Givetvis vet jag att det inte lämnas garanti på uppladdningsbara batteriet men ett kamerabatteri är en dyrare historia som borde bytas ut om det efter så kort tid blir ett varufel.
Hoppas Teknikmagasinet Gävle ser över sina kundrutiner och tänker om. Men mig som kund har dom förlorat. Köpte från batterikungen på nätet där var det 12 månaders garanti mot sådana händelser mycket bra service.

Is Teknikmagasinet your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

Teknikmagasinet Details

About this company

Hos oss hittar du allt från MP3 spelare och spikmattor till mobiltelefoner, digitalkameror och GPS:er.

Visit Teknikmagasinet

Category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.