Transavia reviews

Rating distribution

Reviews

About

Altijd goed!

Transavia.com is altijd onze eerste keus. Betaalbaar, goede service en personeel is (bijna) altijd vriendelijk.

fijn om mee te vliegen

Vriendelijk personeel. Netjes en goed geregeld.geen problemen met ze gehad. Vlieg graag met transavia!

Vrolijke en professionele luchtvaartmaatschappij!

In de sale mooi retourtje op de kop weten te tikken! Website was simpel en helder. Service aan boord was ook prima in orde, vriendelijk personeel! Ik ga vaker met ze vliegen:)

Altijd zo ontzettend goed geprijsd !!!

Ja, altijd heerlijk om te vliegen met Transavia. Mijn familie boekt echt allemaal hun vliegreizen via Transavia. Het bevalt ons prima, omdat het ook altijd wel betaalbaar is. Ga zo door !!! In Oktober gaan we weer allemaal vliegen via internet bij jullie hahaha

Redelijk.

Overzichtelijke website, goed geprijsde tickets alleen zo jammer dat er 35 euro betaald moet worden als je ruim op tijd de data van je vlucht wilt veranderen.

Zeer Goed

Zeer overzichtelijke site. Goed geprijsde tickets, jammer dat je nu voor wat extra bagage moet bijbetalen.

niet voor niets als beste beoordeeld

prima, altijd scherpe prijzen en heel vriendelijk personeel. De toestellen zijn bij iedereen hetzelfde, het verschil zit in het personeel. en dat is altijd vriendelijk en professioneel.

Altijd goed!

Mijn vriendin en ik vliegen meerdere malen per jaar met transavia.com en iedere keer naar volle tevredenheid! Hoge kwaliteit en service tegen een zeer vriendelijke prijs. Lekker af en toe even eruit voor een stedentripje, duiken in Egypte of gewoon de zon opzoeken en relaxen. De vakantie begint voor ons al aan boord met een altijd vriendelijke crew en goede info vanuit de cockpit. Transavia ga zo door en blijf ons vrolijk maken!

P. Maxim

Fijne maatschappij

Ik vlieg al jaren met transavia en dat bevalt helemaal prima!

Prima service

Als frequent flyer heb ik nog nooit een slechte ervaring gehad met Transavia. Keep it up!

Fijne prijsjes en mooie bestemmingen!

transavia.com heeft superleuke city bestemmingen maar ook fijne zonbestemmingen. En dat allemaal voor erg leuke prijsjes. Bovendien hebben ze erg vriendelijke crew.

Daar word ik vrolijk van!

Goede prijzen en leuke bestemmingen!

Ik vlieg nu al een aantal jaar met transavia.com en het bevalt super! Elk jaar maak ik een andere stedentrip en met transavia vlieg ik naar de verschillende bestemmingen.
Tot nu toe heb ik altijd met plezier gevolgen en de prijzen zijn altijd goed. Ook de service is altijd prima!

Duidelijke prijzen

Goed onderhouden website met duidelijke tarieven. Als je alleen handbagage mee wilt nemen, komt er ook geen geld bij. Ze hebben tegenwoordig leuke citytrip bestemmingen naar bv Wenen en Praag, waardoor ik dit jaar nog wat weekendjes kan vullen!

Goede vluchten

Ik ga al jaren elke zomer met vakantie met Transavia. Veel beter dan Onurair daarmee durf ik nietmeer.

Top

Transavia is gewoon een luchtvaartmaatschappij zoals die hoort te zijn: betrouwbaar, betaalbaar en met een eigen "gezicht".

Al jaren mijn nummer 1!

Ik vlieg al jaren graag met Transavia... gewoon goeie service en altijd leuke crew aan boord. In de zomer per charter lekker op zonvakantie naar Griekenland... Dankzij de betaalbare tickets van Transavia kan ik tussendoor ook nog eens een stedentripje boeken..! Daar wordt iedereen toch vrolijk van..?!

gewoon goed

wat ik prettig vind aan transavia is dat je gewoon weet wat je krijgt. Voor mij geen gezeur meer met Ryanair, transavia is wel ietsje duurder maar dat heb ik er graag voor over.

Goede prijzen en prima service

Makkelijk online boeken tegen goede prijzen. Vluchten zijn prima, service aan boord is erg vriendelijk.

Michelle

Ik vlieg altijd met Transavia. Goede service en vriendelijk personeel. De prijs is prima. Mijn volgende trip zal vast wel weer met Transavia zijn!

uitstekende verhouding prijs/kwaliteit!

Vorige week retourtje van Rotterdam naar Wenen voor een lang weekend.
Vluchten keurig op tijd en een hele leuke bemanning. Maar belangrijker: hartstikke goedkoop voor de service die je krijgt!!

Is Transavia your company?

Claim this company Learn more

Category

Transavia is ranked 3 out of 34 in the category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.