Tvins reviews

Tvins reviews

Low
4.0

Stegepandesnyd

Som Lars Nielsen i anden anmeldelse her, købte jeg i februar et sæt cerafit stegepander på Fisketorvet i København, selvom jeg fulgte vejledningen til punkt og prikke mht til at smører panderne med smør og varme dem forsigtigt op første gang, så oplevede jeg allerede ved førstegangs brug at den største pande blev misfarvet da jeg stegte et par kalkunstykker uden brug af fedtstof, de brændte simpelthen på, næste gang var det en håndfuld asparges der ødelagde pande nr 2 så nu har jeg droppet at bruge den sidste pande og i stedet købt en anden.

Jeg forsøgte også at reklamerer men efter at butikken havde haft panden et par dage og deres "ekspert" havde set på den, blev konklusionen at det var normalt at panderne blev slidt "over tid". Så der var ikke mere at gøre..... Egentlig burrde alarmklokkerne have ringet da der i butikken står at man ikke må prøve mønttricket på panderne derindeo og jeg ved også at reklamer overdriver varernes enestående egenskaber, men dette er decideret snyd og meget dårlig kvalitet.

Fantastisk hurtig leveringstid.

Jeg bestilte i lørdags d. 22/2 Cerafit gold pandesættet plus en kasserolle. Jeg blev meget overrasket da varerne allerede ankom i går, 5 dage efter bestillingen. Jeg tog den store pande i brug i går aftes til en gang biksemad, og jeg må sige at panden foreløbig holder hvad den lover. Jeg brugte kun et lille smule fedtstof og retten blev tilberedt i løbet af kort tid og var yderst vellykket og velsmagende. Foreløbig er jeg meget begejstret for produktet der tilsyneladende ser ud til at holde hvad det lover. Glæder mig til også at tage kasserollen i brug.
Venlig hilsen Tove

Servicen er i top

Vi har modtaget en ny kniv til vores salat hakker , fik en mail på at der har været problemer med nogle stykker af vores model. Alt uden beregning, og uden vi har oplevet fejl på vores model, det er service på excellent niveau

Tyveri - Minus 5 stjerner

Har købt et sæt stegepander ( 3 stk. Cerafit ) til kr. 995,-
Den ene stegepande ser grim ud efter få ganges brug, det ser ud som om der er noget galt med belægningen, de 2 øvrige er ok. ( ifølge tv reklamen mv. er de jo fantastiske og ikke til at slide op )
Jeg vil så have en ny, da det var en julegave og kun brugt få gange.
Tvins udtaler: Det er ikke deres problem ”det er en anvender fejl ” så de nægter at modtage en klagesag.

HOLD JER LANGT VÆK FRA TVINS OG DERES SKRAMMEL, FUP OG SVINDEL

ALDRIG MERE tvins.com PÅ FISKETORVET

"ALDRIG MERE tvins.com PÅ FISKETORVET"
Min søn på 16 går efterskole, og har sparet sammen til en Julegave til sin far. Han ringer til tvins.com på Fisketorvet sidste sidste Lørdag d.14-12-2013 og forklarer hans afstand til Fisketorvet, og laver en aftale om afhentning af en tilbudsvare lørdagen efter d. 21-12-2013 og ekspedienten lover at afhentningsprisen selvfølgelig er tilbudsprisen, for hun lægger den til side med det samme, med hans navn på. Den 21-12-2013 kører jeg så min søn fra Stenløse til Fisketorvet, for at hente Julegaven, men nej !!!!. Her bliver han modtaget af en arrogant mørkhåret kvinde, som oplyser at sådanne aftaler kan man ikke lave, for det er imod reglerne, og at der ikke er lagt noget som helst til side med hans navn på. Da jeg spørger om hun virkelig mener det seriøst, og svaret er "ja" føler jeg det nødvendigt at oplyse hende om, at en mundtlig aftale er lige så bindende som en skriftlig, hertil svarer hun blot, at det er hun lige glad med, og det vil hun slet ikke diskutere med os. Så vi måtte forlade tvins.com på Fisketorvet med uforrettet sag,og for SIDSTE gang, for : "ALDRIG MERE tvins.com PÅ FISKETORVET". og ganske sikkert "ALDRIG MERE tvins.com"

Fortryder du bestillingen

Lige et godt råd hvis du foretager en bestilling ved Tvins og fortryder handlen inden du afhenter pakken. Laver du bare pakken ligge på posthuset så de kan returnere den til Tvins så får du en opkrævning på 199.- Hvis du derimod afhenter pakken og måske også pakker den ud så kan du efterfølgende returnere den - for i nogle tilfælde under det halve - ved selv at betale returportoen. Det kan så undre at Tvins syntes de vil have ekstra betaling for at få en uåbnet og ubrugt vare tilbage optil 14 dage hurtigere men sådan er der jo så meget.

Tvins butik Fisketorvet dårlig service " pas på at købe hos Tvins

Jeg købte en Nicer Dicer til min kone som var en gave, min kone åbnede æsken for at se gaven, men det var ikke noget for hende så jeg kørte tilbage til fisketorvet for at få mine penge retur, det kunne jeg ikke da emballagen var brudt, det stod på kvitteringen, men det oplyste de ikke ved købet, de påstod de ikke kunne sælge det igen fordi æsken havde været åben, og man jo bare kunne se på deres vare i butikken, dette gælder også hvis man køber over nettet, så min anbefaling vil være køb aldrig noget hos dem

Bo Christiansen

Meget meget dårligt

Jeg bestilte varer D. 3/8 og har den 22/8 stadig ikke modtaget noget - dog var pengene trukket på min konto..
Jeg sender en mail om at de gerne må annullere min ordre, samt krediterer beløbet. Får svar om at pakken har været forsøgt afleveret, et tidsrum hvor både min mand og jeg var hjemme, og ingen seddel i postkassen! Ringer ind og får en sur svensker i røret, som fortæller mig at der går 20 dage, og at problemet er mit eget, da jeg ikke har været hjemme eller hentet pakken!

Nu afventer jeg hele beløbet inkl. Fragt retur!

MEGET useriøst firma!!!!!!

STOP STOP - gør det ikke

i deres tv reklamer henvises til Tvins butikken inde på Fisketorvet - hvor deres produkter kan ses og afprøves. det holder bare ikke..... vi kunne ikke få afprøvet deres Xhose haveslange - for at se kvaliteten og om den virkelig er så god som i reklamen. det var ikke muligt at gøre i butikken da deres vandhane ikke havde de mål til at sætte haveslangen på, og når man ringer ind til Tvins.dk i kundeservice - er de totalt ligeglad med at deres reklame ikke lever op til god markedsføring - og gider ikke engang at give den besked videre for at det kan blive rettet. skriv en mail siger de ! man kan ikke blive viderestillet til nogen - de er et lille firma, bliver der sagt. Med den besked vil jeg overhovedet ikke handle med dem - hverken i butikken eller via nettet.... de er jo totalt ligeglade med os forbrugere....

Intet problem!

Bestiller en vare ved tvins om fredagen. Får ikke umiddelbart oplyst en leveringsdato, men tager derfor kontakt til kundeservice pr. mail, som svarer efter 50 minutter og siger at de har en forventning om 5 til 10 hverdage, men jeg har den nok allerede næste uge. Om tirsdagen kom der en bil med min pakke og ringede på døren!

Det var sgu da fedt! :-)

dårlig kvalitet

Var på fisketorvet for se produkter.
Det var en rigtig skuffende oplevelse.
Det er bras det meste. Kan få bedre produkter i tiger.

FlavorStone Deluxe Grande sættet...

Jeg havde længe gået og overvejet om jeg skulle købe dette pandesæt, havde set adskillige reklamer for det, tjekket på internettet omkring dem, set videoer på YouTube og besluttede mig endelig for at købe det...

Bestilte sættet den 27/10, bestilte en Grillpande og en lille kasserolle ekstra, fik købet over Klarna og ventede nu på at sættet skulle ankomme, tirsdag eller onsdag under aftensmaden, ringede det på døren, jeg havde fuldstændig glemt alt om sættet og min kæreste gik ud og åbnede og modtog sættet uden problemer...

Det eneste lille minus man kan sige, er at kasserollerne kan jeg desværre ikke bruge da de er for små til mit komfur, men de har fået et godt hjem nu, så alt er trods alt godt :o)

Alt i alt en positiv oplevelse med Tvins og vil gerne handle med dem igen, hvis de får noget jeg kan bruge, kan absolut anbefale FlavorStone sættet, det er virkelig godt :oD

fup fup fup

Jeg havde bestilt nicer dizer til 599 kr. hvorefter jeg kiggede på min bankkonto og så at der var blevet hævet 999 kr. Så ringer jeg derind så siger de at jeg har bestilt to holdere. Det har jeg slet ikke gjort. Jeg vidste ikke engang at man kunne gøre det !!!! total fup lort. Vanvittigt at bare trække 400 kr. ekstra uden man ved det!!! burde meldes til politiet. YDERST FRÆKT !!!

Fup-produkt

Jeg og en anden var fælles om at købe Fix It Pro-pakken som skulle kunne fjerne ridser fra billakken. Det virker overhovedet ikke, så de 399 kr. er fuldstændig spildt. Ikke særlig fedt, når man tænker på, at de i reklamen lover, at de testpersoner, de viser, prøver produktet for første gang, og hvor det for dem virker helt uovertruffent. Det er altså falsk markedsføring, og er sådan noget ikke ulovligt i Danmark?
Helt igennem dårlig oplevelse!

Ingen stjerner!! Pinligt! Uacceptabelt!

Min eks kæreste bestilte for længe siden en vare (Nicer Dizer plus) hos Tvins. Vi ringede derind og for det første er det fatalt at de vil have en til at oplyse kortnummer, udløbsdato og kontrolcifre i telefonen. Det troede jeg ikke var lovligt, da det jo giver dem fuld adgang til ens konto. Vi ønskede dog en faktura med pakken i stedet, som der så selvfølgelig kom et gebyr på 100 KRONER på.

Manden i telefonen fortalte mig at der max ville gå 5 hverdage før pakken kom. Der gik mellem 2-3 uger og stadig intet modtaget, ikke engang en seddel i postkassen, i tilfælde af at vi ikke havde været hjemme. Jeg skriver en mail til firmaet som fortæller at pakken var sendt retur, men at de ville leverer den en af de pågældende dage (kan ikke huske præcis hvilken) mellem kl 17-20. Både min eks kæreste og jeg var hjemme i tidsrummet, men intet kom.

Jeg retter igen henvendelse til firmaet, som påstår at pakken er forsøgt afleveret flere gange - men stadig ingen seddel eller lignende lå i postkassen, og da vi var hjemme i tidsrummet og adresse osv var korrekt er vi to til at vidne at intet var forsøgt afleveret!

Vi beslutter os for at det kan være ligegyldigt med den pakke, men "kundeservice"-medarbejdere, som er meget flabet, fortæller mig at de nu pålægger os et gebyr på 100 kr for fragten, fordi vi ikke har villet tage imod pakken. 100 kr er ingenting, men jeg vil f***** ikke betale en øre for noget jeg ikke har modtaget og det er der sikkert mange andre der kan følge mig i!

Jeg skriver frem og tilbage med kundeservice pr. e-mail. De sender mig en fuldstændig uoverskuelig oversigt over hvor min pakke har befundet sig. Jeg bor i Odense, og det eneste jeg kunne se ud af oversigten var at pakken havde befundet sig i henholdsvis Taulov (?), København, Kastrup og Kolding. Det gav INGEN mening!

Hende ekspedioten Charlotte jeg skrev med hævder at jeg skal betale returforsendelsen ifølge forbrug.dk, fordi jeg har benyttet min fortrydelsesret, nægtet at tage imod pakken eller ikke har afhentet den!

Problemet er bare AT DETTE IKKE ER TILFÆLDET!!!!
Jeg ville gerne have min pakke, men dette amatør-firma kan bare ikke finde ud af at levere den - og dette har jeg vidner på! '
Det er dybt pinligt for store firmaer som dette og jeg tøver ikke et sekund med at hive dem i retten, da dette er direkte uacceptabelt og grov behandling af deres kunder!
Utroligt at I skal prænge alverdens gebyrer på jeres kunder, fordi I ikke kan finde ud af at levere en pakke når man endda aftaler tid, osv!

SVINDLERE HELE BUNDET!
Hold jer langt fra, jeg siger det bare..

Rigtig godt tilfreds...

Har købt en Swirvel Sweeper hos dem og den kom efter to uger som lovet.
Har nu købt en H2O MOP X5.
Den kom efter kun 3 dage.
Den er nem at bruge og virker som lovet i reklamen.
Eneste minus er at nylonbørsten åbenbart ikke rigtig kan tåle dampen,den bliver blød som en opvaskebørste efter 'en gang i brug.
Og så skal man passe på skaftet,det bøjer nemt,men hvis man bruger den blå klud sker det ikke.
Den er super god til vægge, toilet, vask mm.
Er som sagt rigtig godt tilfreds.

Fin oplevelse

Jeg bestilte et sæt Aire Bra Deluxe d. 13/3. I går, d. 16/3 lå pakkesedlen i min postkasse, og jeg har netop hentet min vare.
Der var fin mailservice med både ordrebekræftelse og afsendingsmeddelelse, med et tracking-nummer hvor jeg kunne følge min pakke.
Eneste minus ved oplevelsen var den høje forsendelsespris på 100 kr.

Derudover havde jeg en god oplevelse med at handle ved tvins.dk.

0 stjerner

Min kæreste bestilte en pakke i begyndelsen af Oktober. I midten af november var den stadig ikke dukket op. Jeg ringer for hende og får en sur mokke i telefonen som siger at den er leveret d. 7/11, hvorefter røret bliver lagt på. Jeg ringer op igen og får en anden i telefonen der er noget mere samarbejdsvillig og lover at undersøge sagen. 3 uger senere har vi satdig intet hørt. Pakken er blevet faktureret på min kærestes konto. Jeg ringer igen, og får at vide at de har fået underskrift fra en på adressen d. 7/11 kl 1815 for modtagelse af pakken. Det er bare ikke nogen hos os. For at gøre en lang historie lidt kortere så sendte vi kopi af vores undersktifter til dem for at dokumentere at vi ikke havde kvitteret for pakken og efter 3 uger ingen svar. Jeg rykker igen og får at vide at det er falsk undereskrift og at jeg skal anmelde det??? Jeg skriver tilbage at det må da være deres problem ikke mit og sådan kører det frem og tilbage hvor de skriver den ene frækhed efter den anden. Til sidst lykkes det mig at få et trace nummer til deres fragt firma BRING hvori der gud hjælpe mig står at pakken er leveret i Kolding, 200 km fra hvor vi bor. Ikke bare er TVINS en flok slyngler der bare holder dig hen med snak. De har osse et fragt firma som ikke aner hvor i landet de afleverer pakkerne.
Da jeg gør dem opmærksom på at det er dem der har et problem og ikke mig, får jeg den flabede besked at og jeg citerer "Jeg gör det meget simpelt, hvis vi ikke får ind en politianmeldelse så kommer du til at står for denne pakke Med venlig hilsen Frank Dubré" citat slut.
Jeg skriver tilbage at det eneste jeg kan anmelde er trusler og forsøg på bedrageri fra TVINS og svaret er citat "Det er helt iorden, husk nu og få det hele med når du anmelder os. Med venlig hilsen Frank Dubré" citat slut. De er fuldstændig ligeglade med dårlig omtale eller politianmeldelser eller ombudsmanden for den sags skyld. Totalt skruppelløse.
Så derfor, Hold jer langt væk fra dette svindel firma

ANER ikke hvem de er og får til trods for dette sms!!

De sender sms via reklame -uden jeg har samtykke ift. dette!!

Har en gang før afmeldt sms fra dem, - ved at ringe til dem og igen i dag har de sendt mig sms!!

Det er sQu ikke okay!!

useriøs firma

Tvins er et meget useriøst firma, hold dig langt væk, selv om du har betalt for nogle varer som ikke er noget værd, bliver de ved med at opkræve penge og truer med RKI m.m.

Is Tvins your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

Tvins Details

High quality as seen on TV products from Danoz Direct such as Orbitrek Platinum, Flavorwave Deluxe, Klear Action, Youth Cocktail, True Sleeper, California Beauty, and many more.

Visit Tvins

Tvins is ranked 156 out of 159 in the category