Webhallen Danmark ApS reviews

Webhallen Danmark ApS reviews

Acceptable
5.9

Godt køb ødelagt af dårlig oplevelse ved leverancen..

Valgte levering - og dermed fragt 49,- af et husholdningsapparat til 1495,-
Jeg blev dog noget overrasket, da jeg fandt ud af, jeg ikke ville få leveret den store kasse, men selv skulle hente den i Postbutikken, som ligger godt 3 km væk..
Det blev til en gåtur hjem med en 11 kg tung kasse på bagagebæreren.. :-(

Service ud over det forventede

Jeg har købt et grafikkort og med i prisen fulgte der en voucher til et PC-spil.
Jeg fik ærlig talt ikke læst betingelserne ordentligt, så jeg så ikke, at jeg skulle hente den voucher inden for en given tidsramme.

Da jeg langt senere kom for at hente min voucher, var der selvfølgelig ikke flere.

Jeg forklarede personalet mit problem, og ikke nok med at de tilbød at skaffe en voucher til mig, jeg spurgte om den kunne blive sendt på e-mail, og det var intet problem.

Nul kommunikation og nul service

Vi bestilte hos Webhallen da deres leverings tid var kort og selve bestillingen gik super. Men så begyndte det. De er ikke til at komme i kontakt med! Ingen danske telefonnummer eller online support, deres svenske telefon er optaget(ALTID) de er ikke til at komme igennem til og umulige at få information ud af. Da vores produkt ikke blev leveret i tide annullerede vi vores ordre og vi bestiller ALDRIG noget fra dem igen og vil IKKE anbefale dem til andre. Nøglen ved Webhandel er at holde kunderne informeret.!

Perfekt handel

Jeg bestilte en PS4 som de kun havde på lager som post ordre mandag aften, og den ankom tidligt i dag torsdag. Leveringstiden var helt perfekt og det tog kun 2 dage fra da de sendte den til at jeg modtog den. Jeg kunne følge med på track & trace hele vejen og det virkede perfekt.

Dårlig kommunikation

Jeg bestilte 3 produkter hos virksomheden på en lørdag og forventede at jeg ville få dem leveret om tirsdagen, da de alle var registreret som værende på lager. Først onsdag bliver jeg kontaktet hvor de ville have at jeg verificerede min identitet ved at indsende et billede af mit sygesikringskort.
Har aldrig oplevet netop dette ved andre virksomheder.
Hvis det er af sikkerhedsmæssige årsager for at forhindre svindel, så fair nok, men de burde have optimeret processen betydeligt ved at kunne oplyse disse oplysninger allerede ved oprettelsen af ordren, istedet for at lade mig vente i 2½ arbejdsdage.
Jeg tjekker efterfølgende op på deres lagerstatus af disse varer og finder ud af at de har ændret lagerstatus (hvilket jeg godt kan regne ud hvad betyder). Ordren blev annulleret på stedet (hvilket de først bekræftede 1 arbejdsdag senere).
Alt i alt; langsom og uoplyst kommunikation mellem kunde og leverandør, hvilket blev yderligere besværet af en omstændig bestillingsproces. Første og sidste gang jeg handler der, medmindre der rettes op på dette.

Handler aldrig hos de svindlere igen!

Sendt en defekt vare retur til dem d. 24 februar 2014 ifølge aftale og har stadig, d. 1 april 2014, ikke fået en refundering.
Reklamationen er ikke lagervare længere, derfor blev jeg tilbudt en refundering, dog ikke uden at jeg var tvunget til at kontakte forbrugerstyrelsen.
Alle henvendelser skal forgå på engelsk fordi deres hovedkontor og RMA afdeling ikke er i DK.
Efterhånden har jeg sendt bankkonto oplysningerne til dem to gange samt 14 mails uden at have modtaget refunderingen.
Jeg handler aldrig hos dem igen og råder også andre til at lade være.
Virksomheden følger ikke Dansk lovgivning, trods opfordring dertil.

Super service!

Har handlet der flere gange, og har været meget tilfreds hver gang. Kan varmt anbefales.

ALDRIG NOGENSINDE HANDLE HER....!!!!

Jeg havde bestilt og betalt for en PS4 (Januar). På deres hjemme side står der at de levere på 1-3 dage. Så efter 4 dage hvor den ikke var kommet, så skriver jeg til dem (da de ikke har en telefon nr. der virker), hvorefter jeg for svaret:
Vi har ikke din varer på lager, men den kommer om en måned.
Jeg blev irriteret men ventede. Jeg blev ved med at spørger hvornår den ville komme - men de blev ved med at rykke leverings dato'en. Først nu (i slut marts) har de skrevet at de har den på lager, MEN MEN MEN de skulle lige have et biled af ens ID inden de ville sende den. Jeg skrev flere gange frem og tilbage med den, fordi jeg synes ikke de skulle have min ID. Men til sidst sende jeg et biled af min ID til dem, da jeg ikke viste hvad jeg skulle gøre ellers.
Men så fik jeg en besked om de havde annulleret min ordre. Men jeg kunne prøve at bestille en ny, så skulle der ingen problemer være, men leverings tiden ville igen være om en måned!
DE ER SVINDLERE, ALDRIG KØB NOGET HOS DEM...!!!

Ingen afsendelse men penge er trukket!

Jeg bestilte d. 10 marts en raspberry pi, et SD kort, samt en kasse til raspberry pi'en.

- D. 17 Marts skriver jeg for at høre hvor mine ting bliver af, men kassen er ikke på lager og derfor ikke sendt. Jeg har ikke hørt noget inden jeg selv skriver!
Jeg beder om at de bare skal sende et andet etui, så jeg kan få varen.
-D. 21 Marts skriver jeg igen for at høre hvor tingene bliver af, her siger "Emil", at SD kortet heller ikke er der. Hvorfor skal jeg først have det at vide der?
Jeg får at vide af Emil, at han vil fikse det, men intet er sket. Inde på behandlings-siden, er alle mine varer stadig "under behandling" og intet er sendt endnu.

I dag d. 26 marts, har jeg stadig ikke modtaget noget, men min betaling er for længst hævet uden skyggen af varer. Intet er sket eller afsendt, selvom jeg har rykket for det flere gange.

Langsom behandling og langsomme svar på mail. Har ikke modtaget noget, og er ved at tvivle på det sker.

Besværlig men troværdig

Det var min første gang jeg handlede fra webhallen, og først en uge efter jeg havde bestilt og betalt for min ordre(her havde de allerede trukket pengene fra min konto), fik jeg en mail , hvor de krævede at jeg skulle verificere mig selv ved at vedhæfte et billede af et ID - og da det var en ny mobil jeg bestilte, og den jeg havde før ikke havde noget kamera, var det rimelig besværligt for mig at tage et billede af mit ID til dem... Jeg overvejede næsten at aflyse min ordre, da jeg bl.a. ikke kunne forstå hvad de skulle bruge det ID til, men det kunne jeg heller ikke finde ud af hvordan man gjorde, så jeg lånte et kamera og fik taget billedet, og modtog så min pakke efter nogle dage. Alt i alt gik der alligevel 2 uger fra jeg bestilte min pakke, til jeg fik den leveret, og den langsomme leveringstid og det faktum at det var så besværligt, gør at jeg ikke giver mere end 3 stjerner.

Mega dårlig kundeservice

Modtog en computer med smadret skærm, det tog dem en måned at love at sende mig en ny. De svarer ikke på mails og hvis du ringer til deres svenske nummer skal du sidde i kø i minimum 6-10 min. Grundet den telefoniske henvendelse for at speede processen op, har det nu kostet mig 150 kr. i telefonregninger til sverige. Har også oplevet at jeg telefonisk er blevet lovet bekræftelser på mail uden at have fået dem. Håber jeg modtager den nye computeren på fredag, som jeg er blevet lovet.

Perfekt vare og en god service

Jeg har købte en del forskellige produkter i butiken i københavn det sidste år

Jeg kan kun anbefale Webhallen DK herfra.

Mvh Arne Petersen

Hvad sker der lige?

Jeg har sent min skærm til 3375kr tilbage til dem for reperation, og det var så ca 2 uger siden. Jeg skriver til dem og får INGEN svar fra nogen som helst. Skal jeg tage det som at min skærm bare er væk? I skulle virkelig gøre det muligt at ringe til jer, det her mail er til grin.

Hvis der går en uge i endnu, og i stadig ikke siger noget, så må jeg anmelde jer. Eftersom i har svindlet mig for 3375kr.

UPDATE 24/03-2014
Jeg har nu fået en mail fra Webhallen. Han sagde de havde modtaget varen, og den var til reperation. Det jeg så også klagede om i mailen til den person var, at der under "kontakt os", står dette:

"Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation."

Som Jacob skrev i sit svar, så var pakken modtaget og sendt videre den 18. Jeg fik ingen svar. Jeg var altså nød til at maile firmaet, og spørge om min pakke var væk. Det skal også siges, at svar tiden på min mail var 3 dage.
Det jeg sådan set er mest irreteret om, er at i ber folk ikke om at maile til jer angående status af pakken, da i "altid" meddeler lige så snart i har modtaget pakken. I dette tilfælde gjorde i det så ikke, hvilket har fået mig til at gå rundt og tro, jeg mistet 3375kr i posten.

Nå men. Jacob ringede mig op personligt her i aften for at hjælpe mig, han var meget behjælpelig, og svarede på mine spørgsmål.
Kundeservicen i Stockholm ikke så meget.

Jacob sagde dog at de var under en masse sygdom i deres RMA afdeling PT, i mine øjne skal de dog stadig skrive når de modtager pakken, specielt når de endda skriver på hjemmesiden at de ALTID gør det.

Hvis alt går godt fra nu af, eller jeg får en form for kompensation, så vil jeg ændre denne anmeldelse til fem stjerner, da alt jo så er gået som det skulle, men der har været manglende kommunikation. Jeg opdaterer denne post når jeg kommer videre i min RMA.

Hej Mikkel

Vi har skam ingen intentioner om at svindle dig. Men jeg har brug for lidt information for at kunne hjælpe dig.
Hvad er dit ordre nummer som du oprindelig købte varen under ?
Hvornår har du skrevet til kunde service ? og fra hvilken mail adresse ?
har du et tracking nummer på den pakke du afsendte ?

Vi har pt ikke noget dansk telefon nummer, da vi ikke har kunnet finde dansk kyndigt personale i stockholm hvor vores kundeservice ligger.
Vi arbejder dog på forskellige andre løsninger.

Jeg søgte på dit navn og var heldig at finde dig i systemet. Den er modtaget hos os, og oprettet som rma sag hos dell den 18-3-14. Du vil få besked så snart vi får den retur fra dell.

svar venligst på jacob.m@webhallen.com

De har problem med at svare mail

Har skreve til så mange gang men gider de at svare nej
Kan ikke få noget hjælp fra dem til en order nr de forlange så mange ting og har sendt det til dem men få ikke noget at vide

Hej per

Kan ikke helt forstå hvad du mener, har du mulighed for at sende mig en mail på jacob.m@webhallen.com med dit tlf nummer, så tager vi den der, og ser om vi ikke kan hjælpe dig

Langsom levering, nogenlunde support.

Bestilte en Kindle Paperwhite hos Webhallen, da Amazon ikke sender til Danmark. Den er mere end dobbelt så dyr som hvis man kunne købe den direkte. Der var ca. en uges levering på den. Fint nok. Da jeg pakkede den ud opdagede jeg en pixel fejl. Skriver til supporten og kommer frem til at få penge retur som kompensation for fejlen. Helt fint. Dog er supporten meget langsom. Der er kun et svar pr dag, og det tager dem en dag at svare. Derfor tog der 1½ uge at komme frem til løsningen på problemet.

Hej Emil

Amazon.com sender til Danmark, men der kommer adskillelige toldgebyrer på forsendelsen, så hvis du regner fragt+ moms + toldgebyrer ud, så er vi faktisk billigere end Amazon.com

Rigtig god service

Jeg købte et par produkter i deres butik i københavn. Da jeg kom hjem så jeg at et af produkterne ikke stemte overens med det jeg havde bestilt.

Jeg skrev derfor til butikken - fik forholdsvis hurtig svar og efterfølgende modtog jeg løbende mails om hvor langt ombytningsprocessen var nået.

Det synes jeg er pisse god service. Så man ikke behøver gå og undre sig over om der overhovedet sker noget.

Iøvrigt var det hele klaret i løbet af få dage.

Hurtig ekspedering af ordre

Bestilte 2 BenQ pc skærme, som jeg kunne finde billigst på Webhallen.com. Samme dog som jeg bestilte dem, blev de sendt fra Sverige. Jeg havde dem 2 dage senere. Udover at jeg ikke modtog noget information om forsendelsen, og selv måtte ringe til dem og få nummeret på pakken, så gik alt som det skulle.

Handler gerne ved Webhallen i fremtiden.

Ville have kopi af kørekort / ID papirer

Jeg havde booket en ordre , og fik en bekræftelse pr. email kort tid efter.
Dagen efter fik jeg dog en ny email - med besked om at sende en kopi af ID papirer (eftersom jeg var ny kunde).
NOTE: Jeg betalte med Dankort !

Det stod der ingenting om i købsbetingelserne.
Derudover skriver de i deres købsinfo: "Vi opbevarer eller transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret"
Hvorfor jeg naturligvis ikke vil sende følsomme informationer til dem.

Jeg er helt uforstående over hvorfor jeg pludselig skal bevise hvem jeg er - for at købe hos dem. Det har jeg aldrig oplevet før.
Og føler bestemt ikke det er rart at skulle gøre, når jeg ved de ikke krypterer deres data.
Jin Jonas found this review useful

Reply from Webhallen Danmark ApS

Vi anmoder om en kopi af dit billed id fordi du har lavet en betaling med Dankort for den vare du har bestilt.
vi har i øjeblikket rigtig mange svindelforsøg med Dankort og bliver derfor nødt til at verificere ejeren af Dankortet før afsendelse af produktet.
Dankortet som betalingsmiddel er desværre indrettet sådan at vi ved svindel bærer alt tabet, dvs er der svindlet med en betaling til 4000 kr og vi sender en vare afsted, taber vi de 4000 kr.
Vi arbejder på at få en mere sikker betalingsmetode op og køre, men indtil da bliver vi nødt til at kræve legitimation.
Vi beklager meget ulempen for dig

Gode priser og stort udvalg

Har handlet der flere gange primært pga prisen og at jeg kan hente mine vare i butik og spare dermed forsendelsen.

Deres ekspedition af online ordre er forholdsvist langsom så derfor plejer jeg blot at finde ud af om varen er i butikken i København og derefter henter jeg den samme dag.

Mit seneste køb var ikke i butikken men kun på deres postordre. Jeg bestilte derfor til afhentning i butik en torsdag formiddag, men den var først klar til afhentning tirsdag eftermiddag.
Jeg ville have forventet at de kunne få varer frem internt hurtigere.

Så 4 stjerner for langsommelig process og levering. Ville have ligget på 3 hvis det ikke var fordi priserne er så gode.

Jeg har aldrig haft kontakt med deres kundeservice så den del er ubedømt.

Reply from Webhallen Danmark ApS

Hej Vi er glade for din anmeldelse.

det tager normalt 3 hverdage for en vare at komme fra postordre lageret til butikken, over weekenden kommer der nødvendigvis et par dage ekstra på da posten ikke flytter varer.

Udmærket butik med gode priser

Var nede i København for at købe dele jeg reserverede samme dag til afhentning på deres hjemmeside. Da alt var på lager, havde ekspedienterne ingen problemer med at finde delene frem.
Hjemmesiden var lidt irriterende i at nogle steder var teksten på svensk, men det er ikke rigtigt noget problem.

Butikken er fremragende med ret gode priser.

Webhallen Danmark ApS Details

Visit Webhallen Danmark ApS