Yola reviews

Yola reviews

Acceptable
6.1

Spild ikke din tid

Efter at blive overbevidst via et godt tilbud betalte jeg for en Silverpakke. Efterhånden som jeg sad og nørklede igennem systemt, opdagede jeg, at Yola er meget lidt brugervenligt, og tilbyder ikke en gang de mest basale ting såsom dropdown menuer!

Yolas system, instrukser og tuturials er irriterende sat op. Man kører rundt fra den ene side til den anden for at følge op på deres instrukser. I stedet burde de indsætte links, der direkte henviser til det, de skriver om.

Website styles er langt fra nordisk smag. Ordet enkelt og rent eksister kun i Free udgave, hvilket betyder, at du ikke kan lave submenuer overhovedet! : (

Pas på med Auto-renewal funktionen! Det er ret svært at slette, og det er tydeligt, at forbrugere skal narres til at forny uden at vide det. Det kan få mig op i det røde felt.

Alt i alt er Yola en børnehave og ikke værd at spilde tid og penge på.

Jeg smutter tilbage til www.weebly.com

Is Yola your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

Yola Details

Build a free website for your business. With the Yola Website Builder, you can easily build a professional website for your business. No technical skills needed

Visit Yola