Zoover reviews

Rating distribution

Reviews

About

Niet opjectief

Ik had een negatieve beoordeling op Zoover gezet over Pension Müllmann in Oostenrijk. Later nog eens gekeken, toen was mijn beoordeling eraf. Vanavond weer opnieuw erop gezet en ja, even later weer verdwenen. Zonder enig overleg of contact. Hoe objectief is Zoover. Alleen positieve beoordelingen halen het bij Zoover. Prut en nog eens prut.
Ik heb nu al 4 keer gezien dat mijn beoordeling verwijderd was. Ik zet hem er elke keer weer opnieuw op, door precies dezelfde tekst te kopiëren. Het is schandelijk op welke wijze Zoover werkt. Zonder enige vorm van contact op te nemen wordt de beoordeling steeds verwijderd. Dit wordt een objectieve beoordelaar genoemd. Kan iemand mij aangeven op welke manier Zoover tot de orde geroepen kan worden?

Misleading hotel booking site

Zoover offers hotel booking, but do not believe Zoover, if a hotel is not available.
Zoover does not have partnership with all hotels, not even hotels shown with their own photos!
If you try to book a hotel, that does not pay commission to Zoover, Zoover just shows the hotel as "Sold" and then try to make you book another hotel that pays commission to Zoover!

informatief, maar soms partijdig???:

Na mijn laatste bezoek aan sauna Elysium te Bleiswijk heb ik vele negatieve berichten over deze sauna, ik heb het op zoover gezet maar deze beoordeling was al gauw verdwenen zonder mij iets te laten weten, al mijn andere beoordelingen blijven wel staan, is er toch een partijdigheid bij zoover????

Nooit op vakantie zonder te Zooveren!!

Waar we ook naar toe gaan, altijd checken we wel ergens Zoover. Voor het boeken, op vakantie zelf (voor leuke uitjes in de buurt) of voor het weer op onze bestemming. Zelfs als je nog geen idee hebt waar of wat je wilt doen, kun je op Zoover starten. Volg gewoon de goede beoordelingen, lees wat je aanspreekt en maak je keuze.
Ik blijf er altijd kijken in ieder geval!

Onmisbaar!

Altijd bekijk ik de plaats en accomodatie waar ik naar toe wil via Zoover. Zo kan ik me een beeld vormen en een juiste keus maken.

Fijne site

Lekker dat je even kan kijken hoe het anderen bevalt!

supergoed

Als ik op vakantie ga, kijk hier zeker op. Beoordelingen van alle mensen die er geweest zijn. Heb er veel aan!

Matig, staat vol met (heel) oude reviews.

Zoover geeft alle gelegenheid aan mensen hun eigen hotel/vakantiepark te promoten (dan wordt het al gauw een tien), en ook mensen die duidelijk boos zijn en uitsluitend enen geven worden gewoon geplaatst. De waarde van de site wordt hierdoor negatief beinvloedt. Verwijder reviews die uit pure rancune zijn geplaatst.

Leuke site

Een leuke site voor alle reisverslagen te zien, toe te voegen...

Heel fijne site.

Duidelijke informatie en dan zeker de reviews van mensen die accomodaties hebben bezocht. Soms is het beter om tussen de regels door te lezen. Het komt voor dat de ene bezoeker het slechter vindt dan de ander. Maar daar kan Zoover niets aan doen.

zoover

Een voor mij hele belangrijke site omdat er reviews van andere mensen staan die vertellen wat hun ervaringen waren.
Als een hotel slecht scoort voor mij aanleiding om dat hotel niet te boeken.

Geweldige info, zeer betrouwbaar

Fijne site die wij altijd raadplegen voordat we vakantiebestemming of hotel kiezen.
De Zooverbeoordeling is dikwijls de doorslaggevende factor bij de keuze.
Fijn dat er zo'n site is.

geweldige site

heel vaak gebruik van gemaakt, en juiste hotels kunnen boeken door de beoordelingen te lezen.

heerlijke site om in vakantiestemming te komen

Vind het leuk om ervaringen van anderen te lezen, ik hecht er veel waarde aan. Al houd ik wel in mijn achterhoofd dat anderen meestal pietluttiger zijn dan ik. Zelf schrijf ik ook beoordelingen van accommodaties. Zo helpen we elkaar en dat vind ik mooi. Site is gebruiksvriendelijk!

Niet objectief

Al 3 keer heb ik over een vakantieverblijf een opmerking gemaakt die naderhand AANGEPAST op Zoover is verschenen.

En die opmerkingen waren in beschaafd Nederlands.

Ook krijg ik het gevoel, maar kan dat niet bewijzen, dat vakantieaanbieders kunnen nagaan wie er opmerkingen hebben gemaakt.

Een must!

Zoover is een must als je vaak reist. Zonder Zoover had ik al veel vaker een (hele) slechte vakantie gehad. Ik ga niet meer op reis zonder even te checken of het hotel / vakantiepark of de camping wel biedt wat het belooft.

Informatief

Interessante site als je er op uit trekt. Heb ik veel info af gehaald.

toppie

Hier kijk ik altijd voor ik een vakantie boek!!!

Betrouwbaar door veel recensies

Ontzettend veel recensies op deze website, zodat de informatie te vertrouwen is.

Waar zou ik zijn zonder Zoover?

Mijn vriend en ik gaan regelmatig op reis. Om te checken hoe goed een accommodatie is, checken we altijd Zoover. Een handige functie is het om meteen door te kunnen klikken naar touroperators die de betreffende accommodatie aanbieden.

Wij zouden het heel moeilijk vinden om onze reizen eigenhandig te boeken als Zoover niet bestond. Enige kanttekening is wel dat je niet altijd zeker weet hoe betrouwbaar de reviews zijn als slecht een handjevol mensen er één heeft geschreven.

Is Zoover your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

Zoover Details

About this company

On the Zoover website you can find holiday reviews, pictures and video's taken by travelers from hotels, campings, holiday parks, cruises, holdiay homes and more. Everything well organized on the Zoover site!

Visit Zoover

Category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.